سوشال مدیا اینجوریه که اون محتوایی که کلی برنامه میریزی از قبل و مهرِ تاییدو میزنی و پیش خودت میگی این دیگه میترکونه حتما ،
نه تنها نمیترکونه بلکه برعکسش ، مسخره ترین محتواهایی که گذاشتی میترکونن .
یعنیچیخب:/
اکتیویژن چرا دلتافورسا رو ریخته تو کالاف دیوتی موبایلا؟
خیلی جالب شده ها ولی حقیقتا نمیفهممش .
یه هفتهست دارم تو اینستا و پینترست و
کالاف میچرخم ، اس ام اس اتمام حجم
بسته برام نیومده.
روبیکا تو چی بودی؟ تو کی بودی که به
یه روز نکشیده بستم تموم میشد ؟