سوشال مدیا اینجوریه که اون محتوایی که کلی برنامه میریزی از قبل و مهرِ تاییدو میزنی و پیش خودت میگی این دیگه میترکونه حتما ،
نه تنها نمیترکونه بلکه برعکسش ، مسخره ترین محتواهایی که گذاشتی میترکونن .
یعنیچیخب:/
اکتیویژن چرا دلتافورسا رو ریخته تو کالاف دیوتی موبایلا؟
خیلی جالب شده ها ولی حقیقتا نمیفهممش .
یه هفتهست دارم تو اینستا و پینترست و
کالاف میچرخم ، اس ام اس اتمام حجم
بسته برام نیومده.
روبیکا تو چی بودی؟ تو کی بودی که به
یه روز نکشیده بستم تموم میشد ؟
وای انقد سرم شلوغ بود برا عید غدیر که اصن نمیدونم چی بگم
کارای موسسه به شدت پیچیده بود و من این روزا زیاد خونه نبودم . مخصوصا برای مهمونی کیلومتری که همش باید از سوژه های موکب فیلم میگرفتم و از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ غروب درگیر هندل کردن کارا بودم 😭
دو روز قبلشم درگیر ضبط پویشِ به عشقِ علی تو سطح شهر بودیم که ادیت و ارسالش واقعا جونمو گرفت .
ولی به هرحال این بهم ثابت شده که تو کار اهلبیت ، خستگی اصلا معنایی نداره 🤲💘