اکتیویژن چرا دلتافورسا رو ریخته تو کالاف دیوتی موبایلا؟
خیلی جالب شده ها ولی حقیقتا نمیفهممش .
یه هفتهست دارم تو اینستا و پینترست و
کالاف میچرخم ، اس ام اس اتمام حجم
بسته برام نیومده.
روبیکا تو چی بودی؟ تو کی بودی که به
یه روز نکشیده بستم تموم میشد ؟
وای انقد سرم شلوغ بود برا عید غدیر که اصن نمیدونم چی بگم
کارای موسسه به شدت پیچیده بود و من این روزا زیاد خونه نبودم . مخصوصا برای مهمونی کیلومتری که همش باید از سوژه های موکب فیلم میگرفتم و از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ غروب درگیر هندل کردن کارا بودم 😭
دو روز قبلشم درگیر ضبط پویشِ به عشقِ علی تو سطح شهر بودیم که ادیت و ارسالش واقعا جونمو گرفت .
ولی به هرحال این بهم ثابت شده که تو کار اهلبیت ، خستگی اصلا معنایی نداره 🤲💘
ـ ء /
قبل از ظهر بود که آبجی به منِ بی خبر از همه جا زنگ زد گفت بیا بریم بالا سر دیگای غذا ، عکس و فیلم بگیر یخورده . رفتیم آشپزخونه . بعدش به عنوان صبونه(میانوعدهٔ قبل از ناهار)رفتیم شیر و کیک خریدیم تا یکم جون داشته باشیم برای ادامه کارا . حالا ادامه کارا چیه؟ پخش کردن پوسترای موسسه تو سطح شهر🙏🌚
ـ ء /
بعد در همون حین که کارای بسته بندی غذاها تموم شد ، عموی مهربونِ خیّر ، برامون چند پرس غذا کنار گذاشت گفت چون خیلی زحمت کشیدین برای شما :))))
ماهم که گشنهٔ دوعالم ، با هزار تشکر و عذرخواهی قبول کردیم و به لطف عموی خیّر ، از گشنگی رهانیده شدیم🤲