eitaa logo
امامت و امارت
182 دنبال‌کننده
84.8هزار عکس
47.4هزار ویدیو
4.2هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم عده ای از دوستان پیرو اخبار، پیام میدهند که کاری کنید که موج چهارم در راه ست و .. 👈این پیام ما رو به همه مردم عزیز ایران برسانید؛ ✅ سه روز دسر انجیر فراسودمند ( سُگاس ) میل شود. @deser_anjir ۱. روزی یک سومِ قوطی. ۲. بهتر ناشتا و صبح باشد. ۳. حتما جویده شود تا هضم اول در دهان صورت بگیرد. ۴. به هیچ وجه روش چای میل نشود. ✅ چند روزی آش فراسودمند که بسیار مقوی، خوشمزه و مناسب بیماری های ویروسی ست میل شود @ash_farasoodmand 📛به هیچ وجهی از انواع ضدعفونی کننده های شیمیایی مانند الکل، ژله، آب ژاول، وایتکس، کلر و .. استفاده نشود و به جای اینها از ضدعفونی کننده ( قوی ) طبیعی، گیاهی سِرکافون استفاده شود. @sercafon در این سه روز که سُگاس مصرف میکنید حدالامکان از هیچ داروی گیاهی و شیمیایی استفاده نکنید. این سه محصول هم برای پیشگیری و هم کمک به درمان ست و ان شاءالله شما بعد از سه روز خواهید دید سلامتی به سرعت به بیمار بازخواهد گشت. این تجربه یکساله ماست. پس؛ به اراده الهی و توسل به اهلبیت ✋ به خاطر رضای خدا و سلامت امّت سوالی باشد @ali_yavaran110 پاسخگوی شماست. گروه جهادی علی یاوران 👇 @ali_yavaran
♦️♦️♦️ بده در راه خدا یا کریم اهلبیت🤲 ای عزیز خدا یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر... وتصدق علینا🤲 به ما صدقه بده آقا جان ما معلولین، پای حرکت به سوی وادی سعادت نداریم... از باب چو بینی نابینا و چاه است از باب کَرم از باب سایه کریمانه درخت پر ثمر بر علف هرز کنار خود... کرم نما و ما در راه ماندگان را هم به قافله سعادت برسان عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم✋
◻گاهى شهید شدن آسان‌تر از زنده ماندن است 🔶امام خامنه ای: «امام حسن مجتبى علیه السلام مى‌دانست که اگر با همان عده معدود اصحاب و یاران خود با معاویه بجنگد و به شهادت برسد، انحطاط اخلاقى زیادى که بر خواص جامعه اسلامى حاکم بود، نخواهد گذاشت که دنبال خون او را بگیرند! 🔻تبلیغات، 🔻پول و زرنگی‌هاى معاویه، 🔻همه را تصرف خواهد کرد، و بعد از گذشت یکى دو سال، مردم خواهند گفت: "امام حسن علیه السلام بیهوده در مقابل معاویه قد علم کرد." لذا، با همه سختی‌ها ساخت و خود را به میدان شهادت نینداخت؛ زیرا مى‌دانست خونش هدر خواهد شد.👇👇👇 🔲 گاهى شهید شدن آسان‌تر از زنده ماندن است! حقاً که چنین است! این نکته را اهل معنا و حکمت و دقت، خوب درک مى‌کنند. ⚪ گاهى زنده ماندن و زیستن و تلاش کردن در یک محیط، به‌مراتب مشکلتر از کشته شدن و شهید شدن و به لقاى خدا پیوستن است، ◽امام حسن علیه السلام این مشکل را انتخاب کرد. وضع آن زمان چنین بوده است. خواص تسلیم بودند و حاضر نمى‌شدند حرکتى کنند‼ ◀۱۳۷۵/۳/۲۰در جمع فرماندهان لشگر۲۷محمد رسول الله(ص)
🕊🕊🕊🕊🕊 سلام من به مدینه، به آستان رفیعش به مسجد نبوی و به لاله های بقیعش سلام من به علی و به حلم و صبر عجیبش سلام من به بقیع و چهار قبر غریبش😔 نشسته باز دلم پشت درب بسته آنجا گرفته باز دلم بهر قبر مخفی زهرا تو ای مسافر شهر مدینه در دل شب ها  نبود هرچه که گشتم نشان ز مرقد زهرا یا زهرا....
مِطلاق بودن امام حسن...😳 💢یکی از مظلومیت های امام حسن مجتبی علیه السلام،جعل حدیث بر علیه ایشان ... و ورود آن در کتب شیعه و سنی و کتب تاریخی است.... در این مجموعه نقلها و اسناد، یک مطلب دست به دست گشته و آن اینکه امام مجتبی(ع) مطلاق (پرطلاق) بود و پدر بزرگوارش مردم را از همسر دادن به فرزندش باز می داشت. چرا که وی، زنان را نگه نمی داشت و به سرعت طلاق می داد. و در پاره ای نقلها چنین آمده که حضرت علی(ع) از این عمل فرزندش هراس داشت که شاید سبب دشمنی و کینه قبایل را هم فراهم آورد!! اولین کتاب حدیثی شیعه که این مطلب در آن نقل شده کتاب محاسن برقی، نوشته احمد بن ابی عبداللّه برقی(م274 یا 282ق) است: عن ابن محبوب عن أبی عبداللّه (ع) قال: اتی رجل امیرالمؤمنین(ع) فقال له: جئتک مستشیرا. ان الحسن و الحسین و عبداللّه بن جعفر خطبوا الیّ، فقال امیرالمؤمنین(ع): المستشار مؤتمن؛ اما الحسن فانه مطلاق و لکن زوّجها الحسین(ع) فانه خیر لابنتک. مردی نزد امیرالمؤمنین(ع) آمد و گفت: می خواهم مشورت کنم. حسن و حسین و عبداللّه بن جعفر از دخترم خواستگاری کرده اند [به کدام دختر دهم؟ [حضرت فرمود: کسی که مورد مشورت قرار گیرد؛ امین است. بدان حسن، بسیار طلاق می دهد. دخترت را به حسین تزویج کن زیرا برای دخترت بهتر است. 2ـ پس از محاسن، روایتهایی در این زمینه در کتاب کافی نوشته محمد بن یعقوب کلینی(م329ق) نقل شده است. عدة من اصحابنا عن احمد بن محمد عن محمد بن اسماعیل بن بزیع عن جعفر بن بشیر عن یحیی بن ابی العلاء عن ابی عبداللّه (ع) قال: ان الحسن بن علی(ع) طلّق خمسین امرأة فقام علی(ع) بالکوفة فقال: یا معشر اهل الکوفة لا تنکحوا الحسن فانه رجل مطلاق، فقام الیه رجل فقال: بلی و اللّه لننکحنّه فانه ابن رسول اللّه (ص) و ابن فاطمة فان اعجبه امسک و ان کره طلّق. امام صادق(ع) فرمود: حسن بن علی پنجاه زن را طلاق داد. تا آنکه حضرت علی(ع) در کوفه به پا خاست و فرمود: ای کوفیان، به حسن دختر ندهید زیرا بسیار طلاق می دهد. مردی بر پا خاست و گفت: به خدا سوگند، چنین می کنیم. او فرزند رسول خدا(ص) و فاطمه است، اگر خواست همسرش را نگه می دارد و اگر نخواست طلاق می دهد. حال آنکه👇👇 روایتهای بسیاری بر مبغوضیت طلاق دلالت دارد. این روایتها در کتب حدیث شیعه و اهل سنت به نحو مکرر، نقل شده است: رسول خدا(ص) فرمود: ابغض الحلال الی اللّه الطلاق. منفورترین حلالها نزد خداوند، طلاق است. امام صادق(ع) فرمود: تزوّجوا و لا تطلقوا فان الطلاق یهتزّ منه العرش. ازدواج کنید و طلاق ندهید زیرا طلاق عرش خداوند را به لرزه می آورد. و نیز امام صادق(ع)، از پدرشان نقل می کند: ان اللّه عز وجل یبغض کل مطلاق و ذوّاق. خداوند کسی را که بسیار طلاق دهد و به دنبال تنوع ذائقه جنسی باشد، دشمن می دارد. 👈👈حال آیا می توان گفت امامی معصوم به طور مکرر دست به چنین عملی زند و این عمل، توجیهی نداشته باشد که پدرش هم اقدام به جلوگیری از آن نماید؟ کسی که عابدترین و زاهدترین انسان زمانش بود.
✅ ظریف به زودی درباره فایل جنجالی اطلاعیه می‌دهد. 🔹تسنیم مدعی شد: شنیده‌ها حاکیست که «محمدجواد ظریف» پیرو انتشار فایل جنجالی و حاشیه ساز اخیر که در آن تحریفات تاریخی و تحلیلهای اشتباه خسارت‌بار و مخالف منافع ملی بیان شده، قرار است اطلاعیه‌ای صادر کرده و توضیحاتی ارايه کنند. 🔹شنید‌ه‌های تسنیم حاکیست که ظریف قصد دارد در این اطلاعیه از مردم ایران و خانواده شهید سلیمانی عذرخواهی کند. ✍ در آمریکا فقط بخاطر اینکه جان کری به ظریف گفته صهیونیستها به مواضع ایران در سوریه حمله کرده اند ( طبق گفته ظریف در مصاحبه) خواهان عزل و محاکمه وی شدند و در ایران ظریف شاید عذر خواهی کند... 🔻در بروز باشید🔻 🚩 http://eitaa.com/joinchat/195690501C9373542362 🎯
بسم الله الرحمن الرحیم به حق و صبر (مقاومت) ۱ رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۹ سخنان راهبردی مطرح فرمودند که با ملاحظه این دیدار در کنار سخنرانی ایشان به مناسبت بعثت راهبرد دشمن در شرایط پیچیده فعلی و راهکار مقابله با او به درستی فهمیده میشود. لذا لازم است به طور خلاصه اهم مطالب دو دیدار را بررسی کنیم تا بتوانیم راه روشنی را بیابیم. ایشان در دیدار خبرگان پس از ذکر مقدماتی فرمودند ضرورت دارد مفاهیم اسلامی توسط کسانی که صلاحیت دارند از منابع اسلامی استخراج شده و به عرصه عمل کشیده شود. همانطور که امام خمینی ره نهضت را با زنده کردن و تبیین مفاهیم دینی ای همچون اطاعت از ولی، قیام لله، تکلیف مداری، جهاد و مبارزه، ایثار، شهادت و توکل و استقامت مرحله به مرحله به پیش بردند. حضرت آقا از مفهوم دینی استقامت جمعی گفتند و در تبیین آن فرمودند: "نظام اسلامی با فشارهای شرطی دشمن مواجه میشود؛ مراد ما از فشار شرطی این است که یک فشاری را وارد میکنند، مثلاً تحریم را، بعد میگویند این را برمیداریم به شرط اینکه فلان کار انجام بگیرد -این ‌جور نیست که آدم را بکلّی مأیوس کنند؛ میگویند برمیداریم امّا شرطش این است که این کار باید انجام بگیرد؛ این خب خیلی چیز خطرناکی است، خیلی چیز مهمّی است؛ این شرط‌ها ممکن است که شرط‌های بشدّت گمراه‌کننده و هلاک‌کننده‌ای باشد- در یک چنین وضعی انسان چه ‌کار باید بکنند؟ اینجا انسان متوجّه میشود که علاج این، «فَاستَقِم کَماٰ اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک» است؛... همه باید استقامت کنید، همه باید بِایستید؛ یعنی یک حرکت جمعیِ صبر و استقامت را از ما میخواهد پس فهمیدیم که در این قضایا ..«فَاستَقِم کَماٰ اُمِرت‌» باید عمل کرد؛ یا «وَتَواصَوا بِالصَّبر» تواصی به صبر، یکدیگر را وادار کردن به ایستادگی و مقاومت و تحمّل و پایداری." حضرت آقا در ادامه این دیدار با وجود اینکه همیشه روششان بر حفظ امید جامعه است مطلبی گفتند که توجه به آن تکان دهنده و البته نگران کننده است. ایشان فرمودند: "از جمله‌ی چیزهایی که خیلی ذهن بنده را مشغول میکند به عنوان یک مسئول، خطاب به حضرت یونس (سلام ‌الله ‌علیه‌) است که ایشان یک حرکتی انجام دادند که ناشی از یأس و خستگی بود یعنی قومشان به ایشان جواب ندادند؛ آن وقت خدای متعال به این پیغمبر که یک عمر هم در [بین] این جمعیّت زحمت کشیده بود و خستگی برای او معنا نداشت میفرماید: وَذَا النّونِ اِذ ذَهَبَ مُغاضِبًا فَظَنَّ اَن لَن نَقدِرَ عَلَیه؛(۱۲) خیال کرد ما به او سخت نخواهیم گرفت؛ نخیر، بر او سخت میگیریم؛ و سخت هم گرفت و آن مجازات کذائی برای جناب یونس به وجود آمد. بنده غالباً وقتی که احساس بی‌عملی میکنم -چه در خودم، چه در دیگران، چه در مسئولین- به یاد این [آیه] می‌افتم که «فَظَنَّ اَن لَن نَقدِرَ عَلَیه»؛ خیال میکنیم که این بی‌توجّهی، بی‌اهتمامی، بی‌عملی موجب واکنش تند از طرف حضرت باری‌تعالی (جلّ جلاله) نخواهد شد؛ چرا، خواهد شد" آیا رای جامعه ایران که جامعه ای ایمانی و منتسب به امام زمان عج هستند به گفتمان سازش و مذاکره با مصداق اتم طاغوت یعنی آمریکا (کد خدا) ناشی از کم صبری و سستی نیست؟ آیا نباید نگران واکنش تند حضرت حق بود؟ آیا نباید برای حفظ خود و جامعه به آیه شریفه «فَاستَقِم کَماٰ اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک» یا آیه شریفه «وَتَواصَوا بِالصَّبر» تمسک جست؟ آیا این بیانات وظیفه ی سنگینی را بر دوش مومنین نمی گذارد؟ (ادامه دارد....)
4_5884142381346850443.mp3
6.27M
💚سلام ای عشق دلنشین🎉 💚سلام بانی اربعین🎉 💚سلام یا حسن جان🎉 ⁦🎙️⁩ حسین طاهری @mhdiyar 🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فرمانده ای که سه رئیس جمهور آمریکا را به مدت بیست سال در منطقه ناکام گذاشت. 🔵کانال جهادی تعفف👇 https://eitaa.com/joinchat/226164801C370d772fbf
👆‏این جان کری است، می‌دانید چرا در دیپلماسی سر ‎ را شیره مالید؟ 👈چون او هم ‎ بود، اما در آن سویِ میز دیپلماسی و میدان 🔵کانال جهادی تعفف👇 https://eitaa.com/joinchat/226164801C370d772fbf
به حق و صبر (مقاومت) ۲ ۱۷ روز پس از دیدار خبرگان در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ رهبر معظم انقلاب برگ دیگری از مطلب را تبیین فرمودند تا تکلیف افسران جنگ نرم در غبار فتنه سازش و مذاکره با دشمنان دین و ملت روشن گردد. ایشان پس از تبیین ماهیت بعثت انبیا الهی و صف آرایی دشمنان خدا در برابر ایشان، انقلاب اسلامی را بعثتی از جنس بعثت انبیاء دانستند و صف آرایی دشمنان را به صف آرایی دشمنان ایشان شبیه دانسته و در مقام راهکار مقابله با این دشمنی ها فرمودند: "دو عنصر مهم برای مواجهه با این دشمنی‌ها لازم است، دو خصوصیّت در آحاد مردم لازم است: یکی عبارت است از بصیرت، و دوّمی عبارت است از صبر و استقامت، که اگر چنانچه این دو عنصر وجود داشت دشمن هیچ کاری نمیتواند بکند، هیچ لطمه‌ای نمیتواند بزند، هیچ توفیقی در مواجهه‌ و مقابله‌ی با نظام اسلامی به دست نمی‌آورد؛ بصیرت و صبر. این همان است که امیرالمؤمنین فرمود: «وَ لا یَحمِلُ هذَا العَلَمَ اِلّا اَهلُ البَصَرِ وَ الصَّبرِ وَ العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقّ»" سپس در تبیین این دو عنصر فرمودند: "بصیرت یعنی تیزبین بودن و راه درست را شناختن. انسان گاهی اشتباه میکند... بایستی مراقبت کرد که انسان در شناخت راهِ درست اشتباه نکند؛ در غبارآلودگی فتنه‌ها بتواند راه را پیدا کند و بفهمد راه درست چیست؛ بصیرت به این معنا است." "صبر یعنی چه؟ صبر یعنی استقامت در این راه، زاویه پیدا نکردن با این صراط مستقیم و پای فشردن بر حرکت در این صراط مستقیم؛ این به معنای صبر است. صبر را بد معنا نکنند، صبر را جور دیگری [معنا نکنند]...صبر یعنی اینکه انسان استقامت بِوَرزد، پافشاری کند، ایستادگی کند، راه را ادامه بدهد، متوقّف نشود؛ این معنای صبری است که در مقابله‌ی با دشمنان به کار میرود." سپس در مقام ارائه راهکار عملیاتی مفاهیم دینی را از سوره مبارکه والعصر به میدان عمل کشانده و فرمودند: "یکی از راه‌هایی که این دو خصوصیّت را بتوان در جامعه حفظ کرد، عبارت است از «تواصی»، همان که در سوره‌ی والعصر هست: وَ تَواصَوا بِالحَقِّ ‌وَ تَواصَوا بِالصَّبر؛ مردم یکدیگر را تواصی کنند؛ این زنجیره‌ی تواصی و توصیه کردن به یکدیگر [برقرار باشد]؛ هم توصیه به حق کنند، راه حق را تأکید کنند، هم توصیه‌ی به صبر بکنند؛ این، همه را نگه میدارد. اگر چنانچه تواصی به صبر و تواصی به حق و بصیرت در جامعه وجود داشته باشد، این جامعه به‌آسانی دستخوش تحرّکات دشمن نخواهد شد؛ امّا اگر چنانچه این جریان تواصی که زنجیره‌ی محافظت مؤمنان است، ‌قطع بشود قطعاً خسارت خواهد رسید: اِنَّ ‌الاِنسانَ‌ لَفی‌ خُسر، اِلَّا الَّذینَ ءامَنوا وَ عَمِلُوا الصّالِحٰتِ‌‌ وَ تَواصَوا بِالحَقِّ ‌وَ تَواصَوا بِالصَّبر؛ اگر این تواصی نباشد، خسارت تحقّق پیدا خواهد کرد. خب، دشمن همین عامل مهم را هدف قرار میدهد." در ادامه حضرت آقا راهکار مد نظر دشمن را دو چیز دانستند که مقابله با دشمن نیز در گرو خنثی کردن همین دو چیز است. ایشان فرمودند: "دشمن دو هدف را به نظرما در جنگ نرم دنبال میکند.. یکی این است که این زنجیره‌ی تواصی به حق و به صبر را قطع کند؛ دوّم اینکه حقایق را وارونه نشان بدهد." "امّا اینکه رشته‌ی تواصی به حق و صبر را در بین مؤمنان قطع کند، جریان تواصی را قطع کنند، چیز خطرناکی است؛ [اینکه] کاری کنند که مؤمنین به یکدیگر توصیه نکنند، همدیگر را حفظ نکنند، به یکدیگر امید ندهند؛ اگر قطع این جریان، بریده شدن جریان تواصی در جامعه اتّفاق بیفتد، خیلی خطرناک است. این موجب میشود که انسانها احساس تنهایی کنند، احساس نومیدی کنند و اراده‌ها ضعیف بشود، امیدها کمرنگ بشود، جرئت اقدام از دست برود. وقتی تواصی نبود، این اتّفاقات می‌افتد؛ و طبعاً وقتی این جور شد، امیدها کم شد و جرئتها کم شد و اراده‌ها ضعیف شد، قهراً هدفهای عالی و متعالی بتدریج از دسترس دور میشود و کمرنگ میشود و دست‌نیافتنی به نظر میرسد و به دست فراموشی سپرده میشود" "...کار دوّمشان را هم که گفتیم وارونه‌نمایی حقیقت است، دروغ‌گویی در باب حقیقت. این ‌قدر هم با جرئت و قاطعیّت این دروغ را میگویند که هر کسی گوش کند، خیال میکند که این راست میگوید. خیلی خونسرد و محکم و قاطع حقیقت را ۱۸۰ درجه وارونه نشان میدهند..." اما راهکار مقابله با این دو حربه دشمن چیست؟ و مخاطب این مطالبه رهبر انقلاب چه کسی است؟ ادامه دارد...
▪️صفحه یک متفاوت روزنامه وطن امروز از واکنش توییتری دختر سردار سلیمانی به سخنان ظریف http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f