eitaa logo
اخبار مقاومت اسلامی
27.3هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
4هزار ویدیو
27 فایل
ارتباط با مدیر: @sj_s59 تبادل و تبلیغ : @tabadol_news لینک اصلی کانال👇 https://eitaa.com/joinchat/3732537374C423c1e3e25
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴✍ و تولد خاور میانه جدید 🔻 بیاید حوادث نبرد سرنوشت ساز حماس و رژیم اشغالگر قدس را با هم مرور کنیم: - با آغاز عملیات طوفان الاقصی و غافلگیری اطلاعاتی و نظامی رژیم اشغالگر قدس هیمنه نظامی و اطلاعاتی این رژیم منحوس شکسته شد - سران غرب از رئیس جمهور و نخست وزیر و وزیران امور خارجه تا دفاع کشورهای آمریکا ، انگلستان و فرانسه و آلمان و و و ... جهت باز یابی اسرائیل از این ضربه مهلک خود را سریعا به سرزمین های اشغالی رساندند - فقط و فقط آمریکاییها تاکنون ۷۰۰۰ تن سلاح و مهمات به این رژیم برای مقابله با حماس ارسال نموده اند!!!!! - عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در دیدار با مقامات آمریکایی (رئیس سیا ) صراحتاً به ایشان گفت که توان شکست حماس را ندارید و این مایه یاس آمریکاییها شد - اردن به صراحت گفت که اسرائیل نمیتواند برای عزه بعد حماس تصمیم بگیرد و مقامات اردن از تبعات این موضوع خوب آگاه بودند که زیر بار حمایت از این طرح اسرائیلی نرفتند - حزب الله لبنان صریحا ناوهای آمریکایی را تهدید به زدن کرد و آمریکاییها به صداقت و جدیت سید حسن در این موضوع واقف هستند - اسرائیلی ها به جنگ بیمارستان ها روی آوردند و این نشان کامل از عجز نظامی آنها در هر گونه رویا روی با رزمندگان مقاومت حماس را دارد - حمله به پایگاههای آمریکا در منطقه چند برابر و شدید تر شده و آمریکا عاجز از پاسخگویی ست - افکار عمومی جهان علیه اسرائیل و آمریکا و حامیان ارژیم اشغالگر شوریده و هیچ پاسخی برای این ددمنشی ها و حملات به مردم بی پناه و بیمارستان ها وجود ندارد اسرائیل تاکنون نتوانسته حماس را تسلیم کند و ادامه این جنگ یعنی نابودی همه امکانات آمریکا و رژیم اشغالگر قدس - غرب بعد از بحران اکراین در باتلاق گیر کرده @akh_moq_is
🔴 این جنگ اسرائیل با حماس نیست ،بلکه جنگ اسرائیل با بیمارستان هاست.
پاسخ دندان شکن محسن مقصودی به ظریف "" شما و حمایت از مستضعفین """
🔴 شبکه ۱۲ رژیم اشغالگر: رئیس جمهور ایران، ابراهیم رئیسی، در سفر به نشست اضطراری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در عربستان سعودی و اولین سفرش به این کشور پس از از سرگیری روابط در ماه مارس، گفت: 🔻«دیگر زمانی برای گفتگو نیست، زمان عمل است" @akh_moq_is
🔴جنگنده های رژیم صهیونیستی برای اولین بار شهر های جنوب لبنان را در عمق ۴۰ کیلومتری هدف قرار دادند. @akh_moq_is
🔴 شکار چاق و چله!(گفت و شنود)   گفت: در خبرها آمده که آمریکا علاوه‌بر ۳۲۰ هزار تن بمب که بر  سر مردم مظلوم غزه ریخته است اخیراً نیز ۷ هزار تن تسلیحات دیگر  با ۷ کشتی و ۱۲۳ هواپیما به رژیم صهیونیستی داده است. گفتم: برای این که اسرائیل پادگان نظامی آمریکا در منطقه است و به نمایندگی از آمریکا می‌جنگد! گفت: پس نیروهای مقاومت حق دارند با موشک و پهپاد به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه حمله کنند. گفتم تا‌کنون به اعتراف آمریکا ۴۲ بار به این پایگاه‌ها حمله کرده و خسارات مالی و جانی فراوانی به آنها وارد کرده‌اند. گفت: اخیراً یک شکار چاق و چله دیگر هم مورد توجه نیروهای مقاومت قرار گرفته است‌. گفتم: کدام شکار چاق و چله؟! گفت: ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در سواحل بحرین مستقر است.  گفتم: ایول! فاصله یمن تا شهر ایلات که هدف موشک‌ها و پهپادهای انصارالله قرار گرفته است، بیش از دو هزار کیلومتر است ولی این فاصله تا محل استقرار ناوگان دریایی آمریکا کمتر از ۱۴۰۰ کیلومتر است و کاملاً در تیر‌رس موشک‌ها و پهپادهای انصارالله و سایر نیروهای مقاومت قرار دارد! گفت: آمریکایي‌ها خیلی تلاش کرده‌اند که این پایگاه استراتژیک در کانون توجه نیروهای مقاومت قرار نگیرد! گفتم: جماعتی از راهزنان رفته بودند قلعه‌ای را تسخیر کرده و غارت کنند. رئیس راهزنان پشت یک سپر بزرگ پنهان شده بود. یکی از محافظان قلعه سنگ بزرگی بر ملاج رئیس راهزنان زد و او درحالی که آخرین نفس‌ها را می‌کشید خطاب به محافظ قلعه گفت؛ مگر سپر به این بزرگی را نمی‌بینی که سنگ را بر ملاجم زده‌ای؟!
🔴 اردوغان: اسرائیل به خاک ترکیه هم چشم دارد. @akh_moq_is
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «بنی اسرائیل» را نه یوسفی میخوانند نه موسایی و موسوی نه به نام هیچ یک از پیامبران بنی اسرائیل! بلکه آن ها را «یهودی» میخوانند!
🔴 آخرین نقشه جنگ غزه 🔻جنگ بیمارستان ها!!! در حال حاضر نبردهای سنگین در فاصله کمتر از 500 متری غرب بیمارستان الشفا پس از پیشروی اسرائیل از بندر ادامه دارد.
🔴 انهدام پهپاد غول‌پیکر اسرائیلی در غزه 🔻گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، از انهدام یک پهپاد غول‌پیکر ارتش اسرائیل به نام «هرون تی پی» خبر داد. 🔻این پهپاد با طول بال ۲۶ و طول بدنه ۱۳ متر به اندازه یک هواپیمای مسافربری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا