eitaa logo
akharin_dowran
39 دنبال‌کننده
112 عکس
79 ویدیو
6 فایل
نشانه های ظهور + مهمترین حوادث آخرالزمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
دانلود رایانه ای 26 سال تحقیقات درباره امام مهدی عج نشانه های حتمی ظهور *26ماه انتظار با علائم ظهور*=pdf توضیحات علایم و نشانه های ظهور علائم حتمی ظهور-خسف بیدا+قتل نفس زکیّه علائم حتمی ظهور-صیحه و ندای آسمانی علائم حتمی ظهور-خرو ج یمانی+خرو ج سفیانی سلسله حوادث در آستانه ظهور علائم درخور عنایت - مرگ عبدالله علائم درخور عنایت - عوف سلمی و خرابی بصره علائم درخور عنایت - کف دست+خورشید و ماه گرفتگی علائم درخور عنایت - زلزله بزرگی در شام+شیصبانی علائم قابل توجّه - مسخ علائم قابل توجّه - آتشی بزرگ علائم قابل توجّه - بنی قنطوره علائم قابل توجّه – خرو ج خراسانی علائم قابل توجّه – شعیب بن صالح علائم قابل توجّه - فـتـنـه دجّال سلسله حوادث در آستانه ظهور تأملی در نشانه های حتمی ظهور نشانه ای از آخر الزمان توضیحات نشانه های ظهور *26ماه انتظار با علائم ظهور*=pdf پدارشدن آتشی از مشرق و آتشی از حجاز https://cdemammahdi.blogsky.com/posts/page/2 دانلود رایانه ای 26 سال تحقیقات درباره امام مهدی عج علائم و نشانه های ظهور سفیانی = 03 سفیانی= 01 سفیانی = 02 حجاز هنگام ظهور وقبل از آن سرزمین عراق هنگام ظهور وقبل از آن روم مصر + یمن +فلسطین آخرالزمان نشانه ها در سال ظهور = 02 نشانه ها درسال ظهور = 01 علامات نسبی نزدیک ظهور رجعت خراسانی ها(ایرانی ها) لیست کتب مهدوی کتاب شش ماه پایانی دجال شام هنگام ظهور و قبل از آن وضعیت مسلمانان قبل از ظهور فضایل منتظران نشانه‌های ظهور 0 نظر نشانه‌های ظهور گل نرگس کجایی تو چرا جانم نمی آیی؟ https://cdemammahdi.blogsky.com/posts/page/2
هدایت شده از آخرالزّمان
🔴😳طبق پیشبینیها حکومت بشّار اسد رو به سستی و پایان می‌رود، و خروج نیروهای روسی از سوریه و دست‌کشیدن آنان از پشتیبانی بشّار اسد سبب تسریع در این رویداد می‌شود. نخست داعش و دیگر نیروهای شورشی آفریقایی و سپس نیروهای سفیانی بر حکومت مصر، اردن و سوریه و گروه حزب الاه می‌شورند و جنگی ویرانگر و پرکشتار در دمشق روی می‌دهد.
هدایت شده از آخرالزّمان
🔴😳آیا حوادث کنونی یمن مهم‌اند؟ یا باید منتظر حوادث دیگری باشیم؟!!! چنان‌که پیشتر نیز اشاره کرده بودیم، پس از پیروزی عبدربّه منصور هادی سنّی‌مذهب -معاون علی عبدالّاه صالح، رئیس‌جمهور زیدی‌مذهب یمن- در انتخابات ۲۲ ژانویه ۲۰۱۵، حوثیان زیدی‌مذهب که از نسل امام حسن‌(علیه‌السّلام) می‌باشند و سالها با دولت مرکزی درگیر و از سوی آن سرکوب می‌شدند و بعدها گروه انصارالّاه را پدید آوردند، به صنعا آمدند و کاخ ریاست‌جمهوری را تصرّف کردند، و عبدربّه منصور هادی ناچار به استعفاء از مقام خُد شد و از ترس کشته‌شدن نخست به عدن در جنوب یمن و سپس به عربستان سعودی گریخت و تلاش کرد برای بازگشت به قدرت از عربستان سعودی کمک بگیرد، و این گونه آتش اختلاف و جنگ میان سنّیان ناصبی وابسته به عربستان سعودی و شیعیان زیدی وابسته ایران درگرفت. بنا بر پژوهشهای نویسنده در روایات اسلامی، آتش این فتنه، ویرانی و کشتار و گرسنگی در یمن تا نزدیکیهای سال ظهور دوام می‌یابد تا آن‌که همین پادشاه یا شخص دیگری با کمک عربستان و دولتهای غربی بر یمن چیره می‌شود و کمبود شدید موادّ غذایی و گرسنگی وحشتناکی در این کشور رخ می‌دهد و مردم جز ملخ چیزی برای خردن پیدا نمی‌کنند. در آن هنگام، شخصی از فرزندان امام حسین(علیه‌السّلام) که از شیعیان دوازده امامی است، در یمن بر‌می‌شورد، و پادشاه این کشور را که در آن هنگام برای جبران کمکهای دولتهای غربی و اسرائیل در به قدرت‌رسیدنش، نیروهایش را به بیت المقدس فرستاده است، می‌کشد و با هفتاد هزار تن از نیروهایش برای پیوستن به امام مهدی(علیه‌السّلام) و یاریش سوی مدینه و مکّه می‌رود و دودمان آل سعود را از این کشور برمی‌چینند. در این باره روایات فراوانی داریم، که در گفتار «یمن در آخرالزّمان» اشاره کرده‌ایم. ✔️کانال آخرالزّمان @joinchatakheruzzaman1
هدایت شده از آخرالزّمان
🔴بروز اختلاف میان شرق و غرب در آخرالزّمان بالاگرفتن تنشها و اختلافات میان اروپا و آمریکا با چین و روسیه و تحریمهای متقابل و قاتل خاندن پوتین از سوی بایدن همگی از رویدادهایی مهم در روابط شرق و غرب و تحقّق برخی پیشبینیهای روایات اسلامی در آینده‌ای نزدیک در بارۀ بروز اختلاف میان اهل مشرق (مانند چین و کره شمالی و روسیه و ایران) و اهل مغرب (اروپا و آمریکا) خبر می‌دهند! ✔️کانال آخرالزّمان @joinchatakheruzzaman1
هدایت شده از آخرالزّمان
🔴سناریوی جنگهای پیشِ‌ رو در خاورمیانه پیشتر بارها گفته‌ایم، اسرائیل جرأت حملۀ مستقیم به ایران را ندارد، و ایران نیز خُد را درگیر جنگ مستقیم با اسرائیل نخاهد کرد، هر چند نیروهای ایرانی یا وابسته به ایران از دو نقطۀ لبنان و سوریه به مرزهای اسرائیل، و نیروهای اسرائیلی یا وابسته به اسرائیل هم از دو نقطۀ آذربایجان و خلیج فارس به مرزهای ایران نزدیک شده‌اند. و این را هم گفته‌ایم که اسرائیل با کمک نیروهای غربی، به‌ویژه فرانسویها و آمریکاییها، نیروهای حوثی وابسته به ایران را در یمن کنار می‌زند، و با کمک نیروهای غربی و عربی در خلیج فارس فتنه می‌کند و کشورهای عربی را با یکدیگر و آنان را با ایران به جنگ می‌کشد، و در قفقاز جنوبی از مرزهای ترکیه تا آذربایجان نیز با کمک آذربایجان و ترکیه و دیگران فتنه می‌کند و نخست آذربایجان را به جنگی ویرانگر با ارمنستان وادار و سپس نیروهای خزر و ترک را درگیر آتش جنگی بزرگ با ایرانیان می‌کند. در همین حال، ناگهان نیروهای بعث و داعش بر عراق چیره و راه ارتباطی ایران با سوریه را می‌بندند و با ایرانیان درگیر جنگی پرکشتار می‌شوند، و ایرانیان نیز بندر راهبردی بصره را می‌گیرند، و سپس ناگهان نیروهای شورشی آفریقایی مانند داعش با کمک ترکیه برمی‌شورند، و بر مصر یورش می‌برند و در اسکندریه با نیروهای غربی پشتیبان حاکم مصر درگیر می‌شوند و آنان را از آن‌جا دور می‌کنند، و آن‌گاه حکومت مصر را فرو می‌پاشند و فرمانروایش را می‌کشند و راهی شام می‌شوند و حکومت اردن فرو می‌‌پاشد، و در حالی که نیروهای غربی همراه با نیروهای یمنی برای پشتیبانی از اسرائیل در رملۀ فلسطین مستقر شده‌اند، نیروهای آفریقایی برای گرفتن بیت‌المقدس حمله‌ای ناموفّق انجام می‌دهند و ویرانیهایی به بار می‌آورند، و سپس سوی سوریه می‌آیند و با ارتش بشّار اسد و نیروهای پشتیبان وی مانند ایرانیان و حزب‌الّاه لبنان درگیر نبردی بزرگ می‌شوند، و هنگامی که به دمشق می‌رسند، ناگهان سفیانی از سویدا در جنوب دمشق بر همگان می‌شورد و پیروز می‌شود و مردم دمشق حاکم خُد را می‌کشند و به وی می‌پیوندند و سفیانی بر سراسر شام چیره می‌شود و بر مصر و عراق و ایران و عربستان سعودی یورش می‌برد و می‌شوند آن‌چه که باید بشود! ناگفته نماند، چنان‌که بارها گفته‌ایم، اسرائیل هم چند ماهی پس از ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام)، علی رغم پشتیبانی دولتهای غربی و نیروهای دجّال، در پی یورش یاران امام مهدی(علیه‌السّلام) از چین و خراسان و ایران و ... فرو می‌پاشد. کسانی که با نوشتارها و پیشبینیهای ما از قبل آشنایی دارند، خوب می‌دانند که آن‌چه اکنون در بارۀ جنگهای آینده در خاورمیانه گفته‌ایم، سناریویی تخیّلی نیست، بلکه برگرفته از روایات اسلامی است که بخشهایی از آن را پیشتر ارائه کرده‌ایم و بقیّه را در آینده به گونه‌ای مستند و مستدل پیشکش خانندگان گرامی خاهیم کرد. ایران-قم-سیّد سلیمان مدنی تنکابنی- 24 دی 1400 ✔️کانال آخرالزّمان @joinchatakheruzzaman
هدایت شده از 
ارمنستان نشانه های ظهور https://eitaa.com/armanestaan
هدایت شده از غرب آسیا
آدرس سایت وستانیوز westanews.com
هدایت شده از آخرالزّمان
🔻صفحۀ 1 از 2 🔴هر گاه ناقوس بانگ زند، کابوس فشار آورد و گاومیش سخن بگوید... امیر مؤمنان علی(علیه‎السّلام)، در بیان نشانه‎های ظهور امام مهدی(علیه‌السّلام)، فرمود: ای جابر، هر گاه ناقوس بانگ زند، کابوس فشار آورد و گاومیش سخن بگوید، پس، در آن هنگام، شگفتیها و چه شگفتیهایی خاهند بود! هر گاه آتش در بُصْری بدرخشد، پرچم عثمانی در درۀ سُوَیْدا(۱) پدیدار شود، بصره آشفته گردد و برخی از آنان بر برخی دیگر چیره شوند، هر گروهی بر گروهی دیگر یورش برد(۲)، لشکرهای خراسان بجنبند و شعیب ابن صالح تمیمی(۳) از درون تالقان بجوشد(۴)، برای سعید شوشی در خوزستان پیمان بسته شود، برای بلندقدان و تناوران کرد پرچم برافراشته شود و عربها بر ارمنیها چیره شوند... .(۵) بی‌گمان، امام علی(علیه‌السّلام) با سخنش: «هر گاه ناقوس بانگ زند» خبر داده است كه کمی پیش از قیام امام مهدی(علیه‌السّلام)، ناقوس خطری کوبیده خاهد شد که هشدار می‌دهد مردم را که آنان در آستانۀ نابودی‌اند، و نیز می‌تواند سخن امام به چیره‌شدن رومیان مسیحی بر بیشتر جهان و یورش آنان بر سرزمینهای مسلمانان کمی پیش از قیام اشاره‌گر باشد. کابُوس (بَخْتَک) فشار سختی است که بر سینۀ انسان در خاب می‌آید و او را آزار می‌دهد و می‌ترساند، و مراد از «کابوس فشار آورد»، همان فشارهای سختی‌اند که بر مردمان از رویدادهای ترسناک و گرفتاریهای بزرگ در ماههایی پیش از قیام امام مهدی(علیه‌السّلام) فرود می‌آیند. در گفتار امام: «گاومیش سخن بگوید» اشاره‌ای نرم به داستان گوسالۀ سامری است که از تلا ساخته شده و برای آن صدای گاو بود، و بیشتر قوم موسی پیامبر(علیه‌السّلام) در روزهای پنهان‌شدن وی آن را می‌پرستیده‌اند، و گویا این گاومیش سخنگو در آخرالزّمان به آن گوسالۀ تلایی فریادکش میان بنی اسرائیل همانند شده است، و بنا بر آن‌چه در اندیشه‌ام می‌گذرد، مقصود از «گاومیش سخن بگوید»، می‌تواند همان سخن‌گفتن مردی تندخو، نیرومند، ترسناک و پرنیرنگ در کارهای مردم باشد، و خداوند داناتر است. درخشیدن آتش در بصری همان درخشش آتشی است که در حجاز، در پی ترکیدن و جوشش برخی آتشفشانهای جنوب مدینه، پدیدار می‌شود و در هوا پخش می‌گردد و شعله‌هایش سوی آسمان زبانه می‌کشند، به گونه‌ای که بخشهای گسترده‌ای از حجاز و سرزمینهای پیرامونش را روشن می‌کنند و از جاهای دور، مانند بصرای شام(۶)، دیده می‌شوند. پدیدارشدن پرچم عثمانی در درۀ سویدا همان برافراشته‌شدن پرچم عُثْمان ابن عَنْبَسَه سُفْیانِی، رهبر شامیان و واپسین زمامداران اَمَوی از نژاد ابو سفیان در آخرالزّمان است که در صفر پیش از قیام امام مهدی(علیه‌السّلام) رهبری برخی جنبشهایی را که پیشتر در سوریه آغازیده شده بودند می‌پذیرد، و در رجب در درۀ خشک در سُوَیْدا برمی‌شورد، و در ماه رمضان بر دمشق، سپس بر بیشتر سرزمینهای شام چیره می‌شود، و سپاهش بر مصر، عراق، ایران و عربستان سعودی یورش می‌برد. شایان یادآوری است، از بیشتر احادیث اسلامی‌ای که به جایگاه قیام سفیانی اشاره می‌کنند بهره گرفته می‌شود که آن همان «درۀ خشک» در کناره‌های دمشق و دوردستهای آن است، و گمانی نیست در این‌که اکنون در سرزمینهای شام دره‌ای به این نام یافت نمی‌شود، بلکه درۀ خشک نامی همگانی است که همۀ دره‌های خشک در شام را در بر می‌گیرد، و برای همین، به روایتی نیازمندیم که این اسم را ویژه می‌کند و این جایگاه را می‌شناساند، و آن نیست مگر همین روایتی که در آغاز گفتار گزارش کرده‌ایم، و آن ما را یادآوری می‌کند که جای شورش سفیانی همان درۀ سُوَیْدا است؛ پس، روایت نزد پژوهندگان در رویدادهای آخرالزّمان بسیار گرانبهاست. «درۀ سویدا» دره‌ای در شهر سویدا در ۱۰۰ کم جنوب شهر دمشق است، و بنا بر آن‌چه کمال شوفانی، در گفتارش «دره سویدا دیگر دره نیست» در پایگاه اینترنتی «السويداء الیوم» از برخی جهانگردان گزارش کرده است که درۀ سویدا دره‌ای گود بود که از کوه حَوْران سرازیر می‌شد، و بر بالایش پلی بلند و استوار و خُش‌ساخت بود و از آن سیلابهای برنده‌ای در برخی فصلها روان بودند که برای به کار انداختن آسیابهای آبی در غرب پل بسنده بودند، و آبهای فراوان در پایان بهار روان نمی‌شدند، و شوفانی گفته است: وادی سویدا سخنی پرکاربرد در زبان مردم شهر نیست؛ پس، نشانه‌هایش پنهان شده‌اند، و از آن، جز نمای ميان تُهى‌اش در میان ساختمانهای نو سویدا و پلهای برپا بر آن که می‌فهمانند بی‌گمان، دره‌ای در زیرشان روان بوده، نمانده است. بنا بر آن‌چه از برخی احادیث اسلامی بیانگر رویدادهای آخرالزّمان هویدا می‌شود، آشفتگی بصره برای شورش حزب بعث و گروه داعش با رهبری اصهب مروانی از پیرامون این شهر بر دولت عراق و چیره‌شدنشان بر آن و یورش آنان از آن‌جا بر شهر اهواز می‌باشد، و در پی آن رویداد، یورش ایرانیان بر عراقیها و گرفتنشان بصره را خاهد بود.
هدایت شده از آخرالزّمان
🔻صفحۀ 2 از 2 «لشکرهای خراسان» همان دارندگان پرچمهای سیاه کوچک در آخرالزّمان‎اند، و «شعیب ابن صالح تمیمی» نوجوانی است که در تالِقان زاده می‌شود، و جنبش خُد را از آن‌جا می‌آغازد، و در رجب پیش از قیام امام مهدی(علیه‌السّلام) در سَمَرْقنْد برمی‌شورد، و پس از آمدن هاشمی چینی با سپاهش از چین و مُلْتان به خُراسان و قیامش در آن‌جا، شعیب همراه یارانش با وی پیمان می‌بندد و فرمانده سپاهش می‌شود. مقصود از «تالقان» در این حدیث، تالقان خراسان است که مرکز استان تَخار در شمال شرقی افغانستان می‌باشد و در جنوب سمرقند است که آن نیز از سرزمینهای خراسان و از شهرهای ازبکستان می‌باشد. شُوش شهری باستانی در خوزستان است، و خُوزِسْتان استانی در جنوب غربی ایران است که مرکزش اهواز و از شهرهایش آبادن و شوش و شُوشْتَرند.(۷) مراد از «سعید شوشی»، مردی از زیندگان شوش کنونی است که جنبش خوزستانیها را در آخرالزّمان رهبری می‌کند. چنین می‌نماید که سخن امام علی(علیه‌السّلام): «بلندقدان و تناوران کُرد» به کردهای طالبانی اشاره می‌کند که در بخشهای کوهستانی عراق، مانند سلیمانیّه و پیرامونش، جای دارند؛ زیرا آنان در سنجش با کردهای بارزانی که در بخشهای ناکوهستانی، مانند اربیل و کرکوک و پیرامونشان، زندگی می‌کنند، بلندقدتر و تنومندترند، و خداوند داناتر است. شاید مقصود امام علی(علیه‌السّلام) از گفتارش: «عربها بر ارمنیها چیره شوند»، چیره‌شدن برخی گروههای تروریستی عرب مانند داعش و جز آنان باشد که با ترکهای ترکیه و آذربایجان در یورش بر ارمنستان همبسته می‌شوند، و خداوند داناتر است. ---------------------------------------------------------- ۱. در همۀ نسخه‌های چاپی مشارق أنوار اليقين نزد ما، در نوشتار عربی حدیث، در این‌جا «سوداء» (سیاه) یافت می‌شود که به «السویداء» اصلاح و ترجمه گردید. ۲. در همۀ نسخه‌های چاپی مشارق أنوار اليقين نزد ما، در نوشتار عربی حدیث، در این‌جا «صبا کلّ قوم إلی قوم» یافت می‌شود که به «صبأ كلّ قوم علی قوم» اصلاح و ترجمه گردید. ۳. در همۀ نسخه‌های چاپی مشارق أنوار اليقين نزد ما، در نوشتار عربی حدیث، در این‌جا «تبع» یافت می‌شود که به «نبع» اصلاح و ترجمه گردید. ۴. در نسخۀ چاپی مشارق أنوار اليقين پشتوانۀ ما، در نوشتار عربی حدیث، در این‌جا «التیميّ» یافت می‌شود که سازگار با آن‌چه در برخی نسخه‌های چاپی این کتاب آمده است، به «التمیميّ» اصلاح و ترجمه گردید. ۵. مشارق أنوار الیقین، ص ۲۶۶، خطبۀ تَطَنْجِیَه؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۶. بُصْری یا بصرایِ شام شهری در جنوب دمشق در استان دَرْعا و نزدیک مرزهای شمالی اُردن است؛ بهره‌گرفته‌شده از: برخی منابع. ۷. بهره‌گرفته‌شده از: برخی منابع. 📚گزیده‌هایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی ✍🏻روش ما در نوشتن واژه‎ها،‌ بر پایۀ درست‌نویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکته‎های دیگر است. ✔️کانال آخرالزّمان @joinchatakheruzzaman1