eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.2هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: تفرقه لبه آتش است رئیس‌جمهور در دیدار با نخبگان و عشایر عراق: 🔹اگر مسلمانان با یکدیگر برادری کنند، اسرائیل جرات قتل‌عام مسلمانان را نخواهد داشت. 🔹حضرت علی نگفت مومنین با مومنین برابرند بلکه گفت مسلمان با مسلمان برابر است. 🔹اگر ما مسلمانان با هر باور و اعتقادی با هم برادری کنیم، آیا اسرائیل می‌تواند مسلمانان را قتل عام کند؟ 🔹تفرقه لبه آتش است، هنگامی که با یکدیگر در اختلاف هستیم، درون آتش هستیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عبای فاخر و زینتی هدیه شیوخ بصره به پزشکیان 🔹در جریان سفر رئیس‌جمهور به بصره و دیدار با عشایر و نخبگان منطقه، از طرف شیوخ و بزرگان عبایی به پزشکیان هدیه شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: پیام اختلاف میان مسلمانان پیام شیطان است رئیس‌جمهور در دیدار با نخبگان و عشایر عراق: 🔹اروپاییان صدها سال با یکدیگر در جنگ بودند اما الان توافق کردند، در ضمن حفظ مرزهای خود با یکدیگر وحدت کردند. 🔹تجار، دانشگاهیان و علما و صنعتگران و مسلمانان ما باید بتوانند با یکدیگر ارتباط نزدیک داشته باشند. 🔹ما از نظر اعتقادی و باور و فرهنگ‌های تاریخی با هم برادریم، همه با هم بودیم، الان دوباره باید به دست به دست هم دهیم و آنچه بودیم را برگردانیم. 🔹برادران و خواهران عزیز! نفع دشمنان در این است که با هم اختلاف کنیم و دشمنی کنیم، هر پیام و صدایی که باعث ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان شود، پیام شیطانی است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
27.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یافته‌های جدید محوطه سیلک کاشان 🔹فصل جدید کاوش در محوطه باستانی سیلک آغاز شد و باستان‌شناسان اکتشافات مهم و جدیدی داشتند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
پولادگر: نمره کاروان پارالمپیک خوب بود سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس: 🔹قطعاً راضی نیستیم، چون نتایج می‌شد که خیلی بهتر از این باشد، اما در مجموع می‌توان به عملکرد کاروان نمره خوب داد. 🔹 یکی از مهمترین مشکلاتی که پیش آمد، این بود که متأسفانه به «غفور کارگری» رئیس کمیته ملی پارالمپیک ویزا ندادند و این مسئله در روند کارها ایجاد مشکل کرد. در مجموع با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، نمره خوب می‌دهم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از متن تا حاشیه سفر رئیس‌جمهور به عراق 🔹از همراهی مسئولان اقتصادی در سفر رئیس‌جمهور به عراق تا استاندار بصره که رانندگی خودروی رئیس‌جمهور را برعهده گرفت. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار پوتین به غرب 🔹رئیس جمهور روسیه: ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین، آغاز جنگ ناتو با روسیه است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
امضای سند همکاری‌های رسانه‌ای ایران و عراق 🔹سند همکاری‌های مشترک رسانه‌ای تهران در سفر مسعود پزشکیان و هیات همراه به عراق به امضای وزرای امور خارجه دو کشور رسید. 🔹بر اساس این سند دو طرف در زمینه همکاری‌ موسسات رسانه‌ای از طریق تشکیل کارگروهی مشترک، توسعه تولید محتوا و پوشش رسانه‌ای مراسم سالانه اربعین حسینی همکاری خواهند کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پرسه یک خرس و توله‌هایش در جنگل‌های رامسر 🔹یک عکاس حیات وحش و فعال محیط‌زیست رامسری در تازه‌ترین ثبت تصویرش فیلم کوتاهی از حضور خرس با ۳ توله‌اش در جنگل رامسر را منتشر کرده است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
کاروان پرسپولیس راهی عربستان شد ⚽️ تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای دیدار با الاهلی عربستان با پروازی چارتر راهی شهر جده شد. ⚽️ این دیدار از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه عبدالله بن فیصل‌ شهر جده برگزار خواهد شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
پزشکیان عازم تهران شد 🔹رئیس‌جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به عراق و حضور در ۶ شهر این کشور، دقایقی پیش عازم ایران شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقوع سیلاب در شرق گلستان 🔹از ظهر امروز و با ورود سامانه ناپایدار و بارشی به استان گلستان بارش‌های رگباری و سیل‌آسا در بخش‌های از شرق این استان آغاز شد. 🔹با بارش‌هایی که در ساعت‌هایی اخیر در شرق استان رخ داده، تصاویر و گزارش‌های دریافتی حاکی از وقوع سیلاب در بخش‌هایی از شرق استان از جمله در شهرستان کلاله است. 🔹بارش‌ها در یل چشمه، عزیزآباد، قودنه، آق تقه، قودنه علیا و دیگر روستاهای این شهرستان منجر به وقوع بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب شده است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لوکاشنکو: به مشورت با ایران نیاز داریم رئیس‌جمهور بلاروس: 🔹از رئیس جمهور ایران دعوت میکنم تا به بلاروس سفر کند. ما در یک کشتی قرار داریم. 🔹در شرایط بحرانی سیاسی-نظامی در منطقه غرب آسیا و همچنین مرزهای بلاروس، ۲ کشور نیاز به مشورت‌ها و اقدامات مشترک دارند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان لحظاتی قبل وارد تهران شد 🔹هواپیمای حامل رئیس‌جمهور که برای سفری ۳ روزه به عراق رفته بود، دقایقی قبل به تهران بازگشت و در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرائت زیارت امام زمان(عج) در مسجد جمکران 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
31.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتقام صهیونیست‌ها از فرمانده فلسطینی با ترور فرزند ▪️گزارش اختصاصی خبرنگار تسنیم از کرانه باختری 🔹یورش ۱۰ هزار نظامی صهیونیستی به شمال کرانه باختری در چارچوب کارزار نظامی موسوم به «اردوگاه‌های تابستانی» پس از ۱۰ روز مقاومت رزمندگان فلسطینی با عقب نشینی صهیونیست‌ها از طولکرم، جنین و نابلس همراه شد. 🔹نظامیان صهیونیست در جریان این عملیات نظامی، تقریبا تمامی زیرساخت‌های حیاتی اردوگاه‌های جنین و طولکرم را با لودرها تخریب و یا با استفاده از سلاح‌های انفجاری نابود کردند. 🔹حملات صهیونیست‌ها به جنین به شهادت ۳۰ فلسطینی منجر شد که در میان آنها نام «محمد الزبیدی»، فرزند «زکریا الزبیدی»، فرمانده سابق گردان‌های الاقصی و یکی از اسرای تونل آزادی نیز به چشم می‌خورد که دقیقا ۳ سال قبل موفق به فرار از زندان جلبوع صهیونیست‌ها شده بود. 🔹یکی از بستگان شهید محمد الزبیدی به خبرنگار تسنیم در جنین:‌ هیچ کس نمی‌توانست به او بگوید با احتیاط عمل کن، کلمه احتیاط برای او معنی نداشت. او نیز به مانند سایر جوانان ساکن اردوگاه جنین و مانند پدرش در مسیر مقاومت گام برداشت. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
خرید تضمینی گندم در مرز ۱۲ میلیون تُن مجری طرح خودکفایی گندم: 🔹تاکنون ۱۱ میلیون و ۹۴۲ هزار تن گندم از کشاورزان به ارزش ۲۱۰ هزار میلیارد تومان خرید تضمینی شده است. 🔹این میزان خرید تضمینی نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته ۱.۶۲۰ میلیون تن معادل ۱۶ درصد رشد نشان می‌دهد. 🔹تاکنون ۱۶۱ هزار میلیارد تومان از پول کشاورزانی که گندم خود را به مراکز دولتی خرید تضمینی تحویل داده‌اند، پرداخت شده و پرداخت مابقی وجوه نیز در حال پیگیری از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهادکشاورزی است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: همکاری اقتصادی میان کشورهای اسلامی ضروری است ▪️در نجف تعهد کردم که راه امام علی را ادامه دهم رئیس جمهور پس از سفر به عراق: 🔹چرا ما مسلمانان نتوانیم مانند کشورهای اروپایی مرزها را برای سفر و تجارت آسان کنیم؟ باید شبکه‌ای ایجاد کنیم که از افغانستان و پاکستان به ایران، کربلا، مکه و دیگر کشورهای اسلامی سفر کنیم. 🔹اگر بتوانیم چنین ارتباطی ایجاد کنیم، اقتصاد ما رشد خواهد کرد و جوامع اسلامی از تجربیات و نوآوری‌های یکدیگر بهره‌مند خواهند شد. 🔹ما در زیارت مولای متقیان تعهد کردیم که راه او را ادامه دهیم؛ نه فقط برای زیارت، بلکه برای عمل به دستوراتی که اگر ما مسلمانان به آنها پایبند باشیم، عدالت را می‌توانیم اجرا کنیم و تبعیض، رانت و فساد از جامعه ریشه‌کن خواهد شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت جالب گردشگر اروپایی از روز تشییع شهید رئیسی «محمدرضا شفاه» تهیه کننده سینما: 🔹گردشگر اروپایی به من می‌گفت در روز شهادت شهید رئیسی من میان خیل عظیمی از عزاداران ایرانی بودم اما وقتی رسانه‌های فرانسه را چک می‌کردم می‌گفتند مردم دارند می‌رقصند و شادی می‌کنند. 🔹اگر همه مسئولین فرانسه هم بمیرند چنین جمعیتی عزاداری نمی‌کنند! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت رئیس‌جمهور از سفر کربلا 🔹رئیس‌جمهور: برای زیارت حرم حضرت عباس(ع) کلاه گذاشتم و ماسک زدم که مردم درپی ازدحام اذیت نشوند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورود به جنگل‌های مازندران ممنوع شد 🔹مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران: به علت آغاز فصل گاوبانگی یا همان جفت‌یابی گونه نادر مرال‌ها، تا ۱۵ مهر ورود به جنگل‌های مازندران ممنوع است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🔷 حضور محترم دانشگاه و عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه پیام نور در جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور مازندران در شهرستان محمودآباد با حضور مقامات استانی و کشوری 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
اکبر زاغی - فاطمه غریبه.mp3
16.63M
🎼 آهنگ مازندرانی 🎼 روایت قدیمی " فاطمه غریبه " 🎤 با صدای اڪــبر زاعی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
💠 👈وای بر فرزندان آخر‌الزمان.... 💎 رسول اكرم صلی الله علیه واله به تعدادی از كودكان نگاه کرد، سپس فرمود: وای بر فرزندان آخر‌الزمان از دست پدرانشان. عرض شد يا رسول‌الله از پدران مشرک آن‌ها فرمود نه بلكه از پدران مسلمانشان كه هيچ چيز از فرائض مذهبی را به آنان نمی‌آموزند و اگر خود فرزندان پاره‌ای از مسائل دينی را فرا گيرند آن‌ها را باز می‌دارند و تنها به اين قانع هستند كه فرزندانشان متاع ناچيزی از دنيا بدست آورند من از اين قبيل پدران بیزار هستم و آنان نيز از من بيزارند. مستدرك الوسائل، ج ۲، ص ۶۲۵ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید