eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.2هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 بارش باران در مناطق شمالی و غربی کشور 🔹 امروز و فردا در استان‌های ساحلی خزر، بخش‌هایی از غرب و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 🔹 جمعه نیز بارش‌ها در سواحل شمالی،‌ اردبیل و خراسان شمالی ادامه دارد.
🔴عین الاسد برای چندمین بار هدف قرار گرفت 🔸مقاومت اسلامی در عراق در بیانیه‌ای جدید از حمله جدید به پایگاه عین الاسد در غرب عراق، محل حضور "اشغالگران آمریکایی" با یک پهپاد خبر داد و تاکید کرد که هدف، مورد اصابت قرار گرفت.
🔸 ابربدهکار بانکی وارد زندان شد 🔹 مرکز رسانه قوه قضائیه: با اقدام اجرای احکام دادسرای تهران، حکم حبس ۱۵ ساله محمد رستمی صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی که در سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۲ با تشکیل شرکت‌های متعدد، تسهیلات ارزی و ریالی کلانی را برای تولید و واردات از بانک‌های پارسیان، ملی، سپه، توسعه صادرات و تجارت دریافت و بخش عمده این تسهیلات را به خارج از کشور منتقل کرده بود، اجرا شد.
هیچکدام از نیروگاه‌های تهران مازوت‌سوزی ندارند سازمان محیط زیست: 🔹جز نیروگاه بعثت هیچ‌کدام از نیروگاه‌های تهران امکان مازوت‌سوزی ندارد و مخزن مازوت نیروگاه بعثت نیز پلمب است. 🔹نیروگاه‌هایی هم که دوستان شورای شهر گفتند، یکی در نزدیک قزوین و یکی در فردیس کرج است که هیچکدام از آنها، مازوت‌سوزی نداشته‌اند. 🔹از شما خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌خواهم که حقایق را بگویید و اجازه ندهید برخی برای گرفتن رای، افکار عمومی را به بازی بگیرند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افزایش ۲۵ درصدی عرضه مرغ گرم در میادین 🔹مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران: برای به ثبات رسیدن قیمت مرغ گرم در بازار، عرضه این محصول در میدان‌های میوه و تره بار تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.
شهادت یک مرزبان در درگیری با قاچاقچیان ‌در سراوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان: 🔹مرزداران ‌هنگ مرزی سراوان در درگيری با معاندان نظام ‌‌و قاچاقچيان موادمخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن ‌به هلاكت رساندن احدی از اشرار و قاچاقچيان، يك دستگاه خودرو را كشف و مقاديری قابل توجهی موادمخدر و كالای قاچاق را كشف كنند. 🔹در اين عمليات يکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استواردوم «سبحان جمالی» ‌به فيض عظمای شهادت نائل آمد.
🔴 بازداشت 21 نفر از کادر درمان در غزه 🔸شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی 21 نفر از کادر درمان و پزشکی از جمله تعدادی پزشک و راننده آمبولانس‌ را در بازداشت کرده است.
🔴 حمله توپخانه‌ای مجدد به شرق خان یونس 🔸توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مجددا شرق خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد. 🔸همزمان درگیری‌های بسیار شدیدی هم در این منطقه بین مبارزان و اشغالگران اسرائیلی در جریان است.
🚨حمله سنگین به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی 🔸شب گذشته پایگاه ها و مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از مبدأ سوریه و غرب استان درعا موشک باران شد. ‏این یک حمله بی سابقه و شدت آن کم نظیر بود. 🔸به گفته یک منبع آگاه میدانی نیروهای مقاومت از خاک سوریه حمله سنگینی بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی انجام دادند 🔸با این حال رسانه های رژیم صهیونیستی درحال سانسور شدید خبر حمله به مواضع خود در جولان اشغالی است
📸خداحافظ ای داغ بر دل نشسته... 🔸آخرین وداع مادر فلسطینی با تنها فرزندش که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است
🚨جدیدترین کپسول زیستی ایران با پرتابگر بومی سلمان با موفقیت پرتاب شد .
🔴 پلیس ترکیه تتلو را تحویل ایران داد 🔸امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران با دستور قضایی بازداشت شد. 🔸لحظاتی پس از بازداشت مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد. 🔸یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است. 🔸شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های‌ متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند. 🔸تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند.
ایران هرگونه ادعایی درباره جزایر سه‌گانه را دخالت در تمامیت ارضی خود می‌داند 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه: جمهوری اسلامی ایران هرگونه ادعایی در خصوص جزایر سه‌گانه را دخالت در قلمرو داخلی، حاکمیت و تمامیت ارضی خود دانسته و آن را به شدت محکوم می‌کند.
تکرار ادعاهای واهی شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران 🔹سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان چهل و چهارمین نشست خود در دوحه قطر ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص پرونده میدان گازی آرش، موضوع صلح آمیز هسته ای، قدرت دفاعی و بازدارندگی و جزایر سه گانه ایرانی را تکرار کردند. 🌍