eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ 🔹استان تهران رکورددار ازدواج و طلاق در سال گذشته 🔹جودوی روسیه المپیک پاریس را تحریم کرد. 🔹تیم ملی ساواته ایران قهرمان آسیا شد. .
🔴رئیس ستاد زاکانی: تمام ستادهای تبلیغاتی دکتر ‎زاکانی درسراسر کشور با تمام توان و ظرفیت برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب تلاش خواهند کرد .
🔴دعوت قاضی‌زاده‌ هاشمی برای حمایت از سعید جلیلی .
♦️پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وزیر کشور: 🔹پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کنم. 🔹انتخابات با امنیت و سلامت کامل و با رقابت بسیار جدی و حضور ارزشمند مردم برگزار شد. 🔹در اسرع وقت، آرا شمارش و نتایج اعلام شد. 🔹انتخابات سر وقت تعیین شده برگزار شد. 🔹شهادت شهید رئیسی خللی در روند اجرای انتخابات ایجاد نکرد. .
♦️مرگ ۶ نفر و امدادرسانی به ۲۱۳۹ نفر در سیل رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر: 🔹از یکم تا نهم تیر ۱۴۰۳، هلال احمر در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران به ۲۱۳۹ نفر امدادرسانی کردند. 🔹در این مدت ۶ نفر از در رودبار، سوادکوه و کلیبر جان خود را از دست دادند و یک نفر در منطقه سوادکوه مفقود شده است. .
♦️حذف چک کاغذی تا ۳ سال آینده 🔹معاون فناوری بانک‌مرکزی: چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف و با چک الکترونیک جایگزین می‌شود. 🔹تاکنون ۳۰۰ هزار چک الکترونیک در شبکۀ بانکی نقد شده. گرچه یک درصد از کل چک‌ها هم نیست،‌ اما زیرساخت فراهم است. .
♦️احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران 🔹هشدار زردرنگ هواشناسی برای تهران: در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید، در نیمه جنوبی و غربی همراه با خیزش گرد و خاک و احتمال طوفان لحظه‌ای، محدودیت دید و کاهش کیفیت هوا، رگبار و رعد و برق بویژه در ارتفاعات در نقاط مستعد بارش تگرگ در استان تهران پیش‌بینی می‌شود. .
♦️بیانیه مهم قالیباف: همه تلاش کنیم دکتر جلیلی رئیس دولت آینده شود 🔹راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خودمی‌خواهم که کمک کنند  تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است،به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند. .
افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای 🔹در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۶هزار و ۷۱ تومان و حواله دلار نیز به ۴۳هزار و ۱۷ تومان رسید. .
هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نتوانستند اکثریت آرا را به دست آورند سخنگوی ستاد انتخابات کشور: 🔹آقایان «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» به دور دوم انتخابات راه یافتند. 🔹تأیید صحت انتخابات به عهده شورای نگهبان است. 🔹پس از تأیید شورای نگهبان، دور دوم انتخابات جمعه (۱۵ تیر) برگزار می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شبکه کان اسرائیل بررسی می‌کند: 📍در شب تاریخی حمله ایران به اسرائیل چه گذشت؟ .
🔴 نحوه برگزاری مناظره‌های دور دوم انتخابات امروز مشخص می‌شود 🔹دبیر ستاد انتخابات صداوسیما: تبلیغات تلویزیونی دو نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پس از تایید انتخابات توسط شورای نگهبان آغاز می‌شود. 🔹هنوز تصمیمی درباره نحوه برگزاری مناظره گرفته نشده و در جلسه امروز کمیسیون تبلیغات این موضوع مشخص خواهد شد. 🔹ممکن است برنامه‌های تبلیغاتی جدیدی اضافه و برخی دیگر حذف شوند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 سخنگوی شورای نگهبان: مردم و نامزدها اگر شکایتی از نحوه برگزاری انتخابات داشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه مردم ناظر شکایت خود را ارسال کنند .
🔴ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز 🔹رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در محورهای چالوس و هراز را در زمان حاضر سنگین و در دیگر محورهای ارتباطی منتهی به این استان را عادی و روان اعلام کرد. .
🔴تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز می‌شود 🔹فعالیت تبلیغاتی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه خواهد یافت. .
🔸شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از جلیلی حمایت کرد 🔹شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴صحت انتخابات در اسرع وقت بررسی می‌شود سخنگوی شورای نگهبان: 🔹با توجه به اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شده، با بررسی شکایاتی که دریافت می‌کنیم امیدواریم در اسرع وقت بتوانیم نسبت به این موضوع اظهار نظر داشته باشیم. 🔹در روز انتخابات هم موارد جزئی به همکاران ما ارسال شده بود که در کارگروه‌های شش‌گانه بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازتاب انتخابات در رسانه‌های خارجی 🔹بیش از ۵۰۰ خبرنگار از ۱۵۰ رسانه خارجی مقیم و غیرمقیم وابسته به ۳۱ کشور چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را پوشش میدانی دادند. .
🔴مخبر: از حضور آگاهانۀ مردم در انتخابات صمیمانه قدردانی می‌کنم 🔹بی‌شک تداوم این مشارکت در دور دوم انتخابات، موجب یأس بیشتر بدخواهان کشور و نظام و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد. .
🔸ساخت ۹ پارکینگ در سطح شهر تهران 🔹معاون شهردار تهران با اشاره به اتمام عملیات اجرایی پارکینگ مینابی در تیرماه گفت: در حال ساخت و طراحی ۹ پارکینگ با ظرفیت قابل‌توجه در سطح شهر تهران هستیم. .
🔴 شروع دوباره مناظره‌ها در رادیو از فردا دبیر ستاد انتخابات رادیو: 🔹براساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان، معاونت صدا در قالب برنامه «پاستور شماره ۱۴ » مناظره زنده‌ای را بین نمایندگان دو منتخب راه یافته به دور دوم انتخابات طراحی کرده است. 🔹این برنامه در قالب ۴ برنامه ۱۲۰ دقیقه‌ای خواهد بود که همزمان از چهار شبکه رادیویی ایران، جوان، تهران و فرهنگ پخش خواهد شد. 🔹چهار سرفصل سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ در این ۴ برنامه طی روزهای دهم الی ۱۳ تیر مورد بحث بین نمایندگان دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات خواهد بود. .
🔴کشف محموله ۷۰ میلیارد تومانی مواد مخدر شیشه در تهران 🔹️رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق مواد مخدر شیشه که در استان تهران و شمال‌غرب کشور فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و از آنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد. .
🔴 واشنگتن‌پست: آمریکا پشتوانه محکم جنگ‌افروزی‌های اسرائیل است .
🔴علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر 🔹️رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: در بررسی‌های اولیه از افرادی که به مراکز درمانی مراجعه کردند علت مسمومیت این افراد آلودگی آب تشخیص داده شد که علت اصلی این اتفاق در دست بررسی است. .
♦️تاریخچه انتخاباتی محمدباقر قالیباف .