eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.2هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ترافیک سنگین در جاده‌های شمال به سمت تهران رئیس پلیس راه مازندران: 🔹براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک از بعد از ظهر در جاده‌های مازندران از شمال به سمت تهران سنگین و پرحجم گزارش شده است. 🔹محور چالوس و آزادراه تهران شمال از مازندران به سمت پایتخت یکطرفه بوده و تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. 🔹در محور هراز نیز ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده کلرد، شاهاندشت، رینه، بایجان، گزنک و آب اسک را شاهدیم. در مسیر شمال به جنوب حدفاصل امین آباد و محدوده‌های شهر دماوند و گلاهک ترافیک سنگین است. .
📸 دیدار خانواده امام موسی صدر با رئیس‌جمهور منتخب .
🔴گزارشی از اختلال در ارائه خدمات ارتباطی نداشته‌ایم 🔹مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: ایران به دلیل تحریم‌ها، از سرویس‌های مایکروسافت استفاده نمی‌کند. 🔹سرویس‌های بومی از مدت‌ها قبل جایگزین سرویس‌های خارجی شده‌اند و تاکنون گزارشی از اختلال در ارائه خدمات نداشته‌ایم. .
🔴کاهش ساعت کاری ادارات کرمانشاه در هفته آینده 🔹ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه، هفته آینده شنبه(۳۰ تیرماه) تا چهارشنبه(۳ مرداد) دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد و پنجشنبه(۴ مردادماه) هم تعطیل است. .
🔴‌دادگاه لاهه خواستار پرداخت غرامت از سوی رژیم صهیونیستی بابت اشغالگری شد 🔹دیوان بین‌المللی دادگستری در نظر مشورتی خود اعلام کرد که اسرائیل بایستی بابت اشغالگری در اراضی فلسطینی غرامت پرداخت کند. 🔹این دادگاه جمع‌بندی کرده که اسرائیل بایستی اشغالگری غیرقانونی خود را به پایان رسانده و تمامی شهرک‌نشین‌ها را تخلیه کند. .
🔴تهران گرم‌تر می‌شود 🔹اداره هواشناسی استان تهران: در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در یکشنبه دمای تهران تا ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد. .
🔴سقوط بازار‌های بورس اروپا با اختلال فنی جهانی 🔹به دنبال بروز اختلال گسترده فنی در سطح جهان بازار بورس کشور‌های اروپایی معاملات امروز خود را با روند نزولی آغاز کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اختلال سایبری جهانی بر ایران تأثیر نداشت 🔹سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی: نقص فنی در سامانه‌های جهانی، هیچ اختلالی در خدمت‌رسانی به هموطنان ایجاد نکرده است. .
🔴عامل اختلال سایبری جهانی عذرخواهی کرد 🔹جورج کورتز، مدیرعامل شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک» (CrowdStrike)، بابت اختلال فنی جهانی که امروز جمعه، فعالیت صنایع مختلف را دچار وقفه کرد، عذرخواهی کرد و وعده داد با همه مشتریانش برای برگرداندن فعالیت آنها به وضعیت عادی، همکاری کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه اربعین هموار می‌شود سازمان راهداری: 🔹برای تسهیل تردد زائران در اربعین حسینی، حدود هزار کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرزهای عراق، آسفالت، روکش و لکه‌گیری می‌شود. تاکنون، ۷۵ درصد این کار انجام شده است. 🔹پلیس راهور نقاط احتمال تصادف رو هم شناسایی کرده و ۱۴ نقطه حادثه خیز اصلاح شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا با خودروی ساخت ایران به محل سخنرانی انتخاباتی‌اش رفت .
🔴آذربایجان به زنان بسکتبالیست ایران ویزا نداد 🔹فدراسیون بسکتبال: درحالی که بلیت و مقدمات سفر تیم سه نفره زنان آماده شده بود تا در مسابقات سری زنان شرکت کند، بدلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت جمهوری آذربایجان این سفر لغو شد. .
🔴راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در صنعا در حمایت از غزه 🔹یمنی‌ها راهپیمایی باشکویی در میدان السبعین صنعا برگزار کردند و در بیانیه‌ای از عملیات پهپادی نیروهای مسلح یمن به تل‌آویو تمجید کردند. .
✅🌙 بالای نیزه‌ها چه غریبانه می‌وزند انبوه گیسوان پریشان یکی یکی... ⭐️شبتون حسینی
🔴راه‌حل پیشنهادی مایکروسافت: کامپیوترتان را خاموش و روشن کنید، تا ۱۵ بار! 🔹مایکروسافت می‌گوید: «چند بار خاموش و روشن کردن کامپیوتر(تا ۱۵ مورد هم گزارش شده است) ممکن است برای راه‌اندازی مجدد سیستم مورد نیاز باشد. اما بازخورد کلی این است که خاموش و روشن کردن‌های مکرر راهی موثر برای یافتن و رفع ایراد در این مرحله است.» .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسین(ع): شکر و سپاس از نعمت‌های گذشته، نعمت‌های آینده را در پی دارد. امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴ محرم ۱۴۴۶ ۲۰ ژولای  ۲۰۲۴ .