eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی نیروهای مسلح یمن: یک مرکز مهم را در تل‌آویو با چند پهپاد هدف قرار دادیم 🔹پهپادها بدون اینکه رهگیری شوند به هدف مورد نظر اصابت کرده‌اند. .
🔴 پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بعد از رفع محدودیت پروازی از سر گرفته شد .
🔴 پزشکیان: عربستان برادر ماست 🔹رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه عربستان: ما کشورهای اسلامی از جمله عربستان را برادران خود می‌دانیم. 🔹بر لزوم کنار گذاشتن اختلاف نظر و همگرایی و هم‌افزایی بیشتر با یکدیگر تاکید داریم. 🔹آنچه موجب گسترش اسلام در جهان شد، دوستی و برادری میان مسلمانان بود. 🔹ما به هیچ عنوان از افزایش تنش و بحران در منطقه استقبال نمی‌کنیم. .
🔸 نماینده اسرائیل در سازمان ملل: به دنبال جنگ تمام عیار با ایران نیستیم 🔹سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: ما پاسخ محاسبه‌شده‌ای خواهیم داد زیرا به دنبال جنگ تمام عیار با آن‌ها نیستیم و باور کنید که آن‌ها نیز خواهان مشاهده چنین چیزی نیستند. 🔹آن‌چه رخ داد، پاسخ بی‌سابقه‌ای بود و همانطور که در شورای امنیت گفتم، پاسخ به آن بسیار قدرتمند و دردناک خواهد بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 : مقاومت درختی پرثمر و محکم است که نمی‌توان آن را از بین برد 🔹تا زمان آزادی فلسطین به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهیم داد. 🔹شباهت‌های فرهنگی زیادی میان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا وجود دارد که می‌تواند منجر به تقویت روابط شود. 🔹امیدواریم شاهد تقویت روابط فرهنگی و گردشگری بین کشورهای عضو باشیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 رئیس‌جمهور: مقاومت درختی پرثمر و محکم است که نمی‌توان آن را از بین برد 🔹تا زمان آزادی فلسطین به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهیم داد. 🔹شباهت‌های فرهنگی زیادی میان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا وجود دارد که منجر به تقویت روابط می‌شود. .
🔴 پولیتیکو: بایدن از پاسخ محدود اسرائیل به ایران حمایت می کند 🔹جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته است که کشورهای گروه هفت G7 با «حق اسرائیل برای پاسخ» موافق هستند، اما باید متناسب باشد. او از نتانیاهو خواست تا به تاسیسات هسته ای ایران حمله نکند. 🔹گزینه مناسب از نظر ایالات متحده پاسخ محدود اسرائیل به حمله موشکی ایران است. از جمله حمله به نیروهای تحت حمایت ایران یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یمن یا سوریه است. .
🔴ادعای وزیر خارجۀ : نتانیاهو پیش از ترور با آتش‌بس موافقت کرده بود 🔹ما پس از رایزنی با حزب‌الله کاملا با آتش‌بس موافقت کرده بودیم. رئیس پارلمان لبنان با حزب‌الله گفت‌وگو کرد و ما به آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها آنچه را که رخ داد، اطلاع دادیم. 🔹آنها به ما خبر دادند که نتانیاهو نیز با بیانیۀ صادره از سوی بایدن و رئیس‌جمهور فرانسه موافقت کرده است. 🔹قرار بود فرستادۀ آمریکا به بیروت برای مذاکره بر سر آتش‌بس به لبنان برود. آنها به ما خبر دادند که نتانیاهو با این امر موافقت کرده و در نتیجه ما نیز موافقت حزب‌الله با این مسئله را کسب کردیم. 🔹اما یک روز پس از اعلام این امر، اسرائیل با بمباران مقر در ضاحیه جنوبی بیروت، نصرالله را ترور کرد.
🔴امیر قطر: خواستار توقف تجاوز به هستیم امیر قطر در اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا: 🔹اسرائیل از ناتوانی بین‌المللی برای توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری سوءاستفاده می‌کند و برای اجرای طرح خود در لبنان، یک فرصت می‌بیند. ما خواستار اقدام جدی برای توقف تجاوز به لبنان هستیم. 🔹جهان همچنان شاهد تشدید خطرناک جنگی است که توسط اسرائیل در غزه به راه افتاده. امنیت بدون دستیابی به صلح عادلانه و ایجاد کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ محقق نمی‌شود. 🔹درباره تبعات عدم بازخواست اسرائیل برای جنایات ارتکابی‌اش علیه بشریت، هشدار داده بودیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در اولین درگیری‌ زمینی و اسرائیل، چگونه نیروی‌های حزب الله ارتش اسرائیل را به کمین کشانده و از آن‌ تلفات گرفتند؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴معاریو: خسارت بزرگی به پایگاه نواتیم وارد شد 🔹معاریو به استناد تصاویر ماهواره‌ای آسوشیتدپرس نوشت: تصاویر حاکی از آسیب جدی به یکی از بزرگترین پایگاه‌های هوایی اسرائیل است. 🔹ظاهرا آشیانه آسیب دیده است؛ در سقف یک ساختمان در مجاورت باند اصلی فرودگاه، یک حفره بزرگ دیده می‌شود. 🔹این آسیب می‌تواند فعالیت ارزیابی اطلاعات پدافند هوایی اسرائیل را تضعیف می‌کند. 🔹بر اساس تصاویر، مشخص نیست که هنگام حمله ایران، هواپیما در این مکان وجود داشته یا خیر. .
🔴 برگزاری مراسم بزرگداشت پرچمدار مقاومت در مصلای امام خمینی تهران 🔹مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. 🔹این مراسم تا پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه ادامه خواهد داشت و سپس، نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود. .
🔴 احضار سفرای آلمان و اتریش در تهران به وزارت امور خارجه 🔹سفیر آلمان و سفیر اتریش در پی اقدام غیرقابل قبول این دو کشور در احضار روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران، در اعتراض به پاسخ مشروع، مسئولانه و موثر کشورمان در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی، به طور جداگانه به وزارت امور خارجه احضار شدند. .
‌ 🔴۲ مصدوم معدن طبس زندگی‌بخش شدند 🔹۶ مصدوم حادثۀ معدن طبس که وضع وخیم‌تری داشتند به بیمارستان یزد منتقل شدند. 🔹حالا خبر رسیده ۲ نفر از این افراد به‌نام‌های میثم معینی و ناصر آخوندی مرگ مغزی شده و با اهدای اعضای بدنشان، ۶ بیمار نیازمند به زندگی بازگشتند. .
🔴ضربه رزمندگان به نظامیان صهیونیست 🔹حزب‌الله: رزمندگان مقاومت اسلامی، یک یگان ارتش رژیم‌صهیونیستی را در شهرک مارون الراس هدف قرار دادند که به هلاکت و زخمی شدن آنها منجر شد.
🔴الحوثی: به شهادت رساندن سید حسن نصرالله یک جنایت بزرگ است 🔸رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن شهید اسلام و انسانیت، شهید قدس و مسجدالاقصی، جناب سید حسن نصرالله یک جنایت بزرگ است. 🔸 با بیش از ۸۵ تن بمب سیدحسن نصرالله را هدف گرفتند که نشان‌دهنده کینه بزرگ دشمن از نصرالله است. 🔸دشمن می خواست چهره خاورمیانه را تغییر دهد.دشمن همیشه برای کشورهای اسلامی و عربی برنامه دارد. 🔸نصرالله یک مانع بزرگ برای بلندپروازی های رژیم به شمار می رفت. 🔸جبهه حزب‌الله نقش اول را در حمایت از فلسطین ایفا کرد 🔸آمریکا در کنار اسرائیل قرار دارد و آمریکا با او مشترک است. 🔸دشمن صهیونیستی در یک جنگ گسترده با جبهه لبنان قرار دارد.دشمن می‌خواهد به شکل کامل بر لبنان مسلط شود 🔸 در برابر رژیم‌صهیونیستی ایستاده و به پیروزی‌های بزرگی رسیده است. .
‌ 🔴شایعه‌سازی‌ها دربارۀ مخالفت شورای‌عالی امنیت ملی با عملیات ۲ صحت ندارد 🔹یک مقام آگاه به خبرگزاری فارس گفت: همان‌طور که صراحتا در بیانیۀ سپاه پاسداران، اظهارات رئیس‌جمهور و سرلشکر باقری آمده بود، عملیات وعدۀ صادق ۲ با مصوبۀ شورای‌عالی امنیت ملی انجام شده و به‌هیچ عنوان شایعات تفرقه‌افکن صحت ندارد. 🔹در جلسۀ شورای‌عالی امنیت ملی تصویب شده که در صورت شرارت‌های‌ احتمالی صهیونیست‌ها بلافاصله عملیات‌های بعدی نیز آغاز شود. 🔸امروز خبر نادرستی دربارۀ جزئیات رای‌گیری در جلسۀ شورای‌عالی امنیت ملی در برخی گروه‌های مجازی پخش شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 مجری تلویزیون ترکیه: ۲۰۰ موشک ایران به قلبِ اسرائیل خورد .
🔴هشدار ایران به حامیان اسرائیل: کنار بکشید 🔹نمایندگی ایران در سازمان‌ملل در پاسخ به سوالات پیرامون کانال‌های ارتباطی کشورمان با ایالات متحده و همچنین ابعاد پاسخ مجدد ما به شرارت جدید رژیم اسرائیل گفت: تنها کانال انتقال پیام رسمی ایران، سفارت سوئیس در تهران به‌عنوان دفتر حفاظت منافع آمریکا است. 🔹 پاسخ ایران صرفاً به تجاوزگر خواهد بود و چنانچه در این میان کشوری به تجاوزگر کمک کند، آن کشور هم شریک جرم و هدف مشروع تلقی خواهد شد. 🔹توصیۀ ما این است که وارد تقابل رژیم اسرائیل و ایران نشوند و خود را از این معرکه کنار بکشند. .
🔴تخت‌روانچی: ایران برای پاسخ به هر اقدام تجاوزگرانه و تروریستی رژیم اسرائیل امادگی کامل دارد 🔹معاون سیاسی وزیر امور خارجه: جمهوری اسلامی ایران در عین حال آمادگی کامل را برای پاسخ به هر گونه اقدام تجاوزگرانه و تروریستی رژیم اسرائیل دارد و در صورت ارتکاب خطای دیگر از سوی رژیم در نقض حاکمیت، امنیت ملی و تعرض به منافع، اماکن و اتباع جمهوری اسلامی ایران، رژیم اسرائیل بی درنگ و با قاطعیت تمام پاسخی کوبنده و عبرت‌آموز دریافت خواهد کرد. 🔹همان گونه که این رژیم در عملیات وعده صادق یک و دو، از جانب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انهدام مراکز نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خود، دریافت کرد. .
🔴: قادریم با همدلی عزت ایران را احیا کنیم رئیس‌جمهور در دیدار ایرانیان مقیم قطر: 🔹خیلی مسخره است، رژیمی که همه هویت او ۷۰ سال جنایت است بخواهد به ملت ایران با تمدن چندین هزار ساله رهنمود دهد. 🔹ما قادریم با همکاری و همدلی عزت و سربلندی ایران را احیا کنیم و این را کاملا در توان خودمان می‌بینیم. 🔹فرهنگ و سنت‌های مشترک و زندگی در یک سرزمین برای هزاران سال مهمترین عوامل حفظ ما کنار هم هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حمله یمن به نفتکش انگلیسی در دریای سرخ 🔹نیروهای مسلح یمن صحنه‌هایی از هدف قرار گرفتن نفتکش انگلیسی (CORDELIA MOON) توسط پهپاد انتحاری در دریای سرخ را منتشر کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 نماهنگ اطلاع‌رسانی جمعه نصر 🔹مراسم بزرگداشت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت شهید سیدحسن نصرالله به همراه، نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی .