eitaa logo
اخبار سیاسی روز
3.4هزار دنبال‌کننده
48.5هزار عکس
22هزار ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ عربستان چرا جرات نزدیک شدن به موسوی مجد را نداشته؟! ✔️روایتی از برتری خاص سازمان اطلاعات سپاه بر سرویس امنیتی آل سعود ✍️با اعدام محمود موسوی مجد، یک پرونده دیگر از جاسوسان سازمان سیا و موساد در ایران در حالی به لحاظ قضایی بسته شد که ابعاد اطلاعاتی و ضدجاسوسی آن همچنان ادامه خواهد شد. 👈انتشار فیلم جزییاتی از روابط محمود موسوی مجد حاوی چند نکته قابل توجه است: 1️⃣ موضوع قابل توجه درباره پرونده جاسوس ایرانی، مساله رغبت وی برای ارتباط با سرویس امنیتی عربستان و در مقابل بی میلی عجیب این نهاد امنیتی برای برقراری ارتباط با او است. با بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شده که سرویس امنیتی عربستان درباره برقراری این ارتباط یک ترس امنیتی قابل توجه داشته است. اما سوال این است که ماهیت این ترس امنیتی چیست؟! 2️⃣ ظن اولیه این است که این ترس ناشی از تجربه‌ای است که احتمالا سرویس امنیتی عربستان در مواجهه با چنین افرادی داشته است. موضوعی که این فرضیه را تقویت می‌کند که سرویس امنیتی عربستان در موارد این چنینی قبلا ورود داشته و پس از مدتی این مساله به ضداطلاعاتی آن برای خودشان تبدیل شده است. 3️⃣ موضوع بعدی نیز که این ترس مهم را توجیه می‌کند، ترس سرویس امنیتی عربستان از واکنش احتمالی سازمان اطلاعات سپاه بوده است. موضوعی که نشان می دهد که در موارد قبلی واکنش سازمان اطلاعات سپاه به سرویس امنیتی آل سعود آنقدر دردآور و سنگین بوده که این سرویس برای برقراری ارتباط با یک جاسوس جدید ایرانی آنهم در منطقه ای مهم همچون سوریه که به نوعی محل جنگ نیابتی ایران و عربستان محسوب می‌شود، در برآورد هزینه و تبعات آن تشخیص داده که به صرفه نیست! 4️⃣ اما شاید اصلی ترین دلیل ترس بزرگ امنیتی عربستان، آگاهی از اشراف بالای اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر موضوعات اساسی خاندان آل سعود باشد. فهرست اجمالی این اشراف می تواند حاوی اطلاعاتی درباره موضوعاتی مهمی همچون «جزئیات اختلاف میان خاندان سعودی و نحوه حذف رقیبان»، «فسادهای مالی و اخلاقی شاهزادگان خاص دربار سعودی»، «واقعیت‌های قابل توجه از اقدامات پنهان آل سعود درباره سران برخی کشورهای عربی»، «نقاط ضعف امکان امنیتی و اقتصادی استراتژیک عربستان» و همچنین «ارتباطات پنهانی خاص با رژیم صهیونیستی» باشد. طبیعی است که آگاهی بر اخبار پنهان چنین موضوعاتی توسط سازمان اطلاعاتی سپاه می‌تواند یک کابوس همیشگی و بازدارندگی قابل توجه برای سرویس امنیتی آل سعود باشد.
‏سلطنت طلبان-که ملت آنان را قی کرد و بازگشتشان به مثابه حیات مجدد دایناسورها ست-سالها برای فرار از فشار تحقیر مساله بحرین و غیره ، از هیچ ، مسأله می آفریند، یک روز خزر را به روسیه واگذار و یک روز کیش را به چین.آنها به دنبال اثبات خدشه به استقلال سیاسی ما هستند و آن را مبهم می خواهند . بعد در داخل برخی برای خدا با همین حرفها فکر میکنند دولت را گوشمالی میدهند.
‏بنده در بیمارستان قلب بستری هستم اینجا ماموریت کرونایی ندارد اما معلوم میشود بعضی بیماران قلبی بعد از ورود به بیمارستان کرونا هم دارند . بخشی مخصوص برای اونا در نظر گرفتند. انصافا بیمارستان توجه خاص دارد اما آنچه میخواهم هشدار دهم ناله و ضجه کروناییها است که تنگی نفس شان محیط را بهم میریزد. شما را بخدا خیلی مراقبت کنید.
معاون وزیر بهداشت: تا سال آینده واکسنی به دست ما نمی رسد، باید به توصیه های بهداشتی توجه کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سلبریتی با عقاید محکم 🔺هنرمند مصری را دعوت کردند تا با شبکه ای آلمانی مصاحبه كند ... 🔺این هنرمند متوجه اسرائیلی بودن شبکه می شود و سپس ... بقيه ماجرا را تا اخر ببینید
دقت کردید از زمانی که رئیسی اومده دیگه خبری از م.خ، د.ا و اسم‌های مخفف نیست، و اسم و عکس همه ابر مفسدین به طور مشخص به مردم نشون داده میشه؟ این شیوه کاری جدید قوه قضائیه، مُهر باطلی بر هرگونه مماشات با مفسدین در طول تاریخ جمهوری اسلامی هست!
سریال آقازاده و پیچ تاریخی انقلاب اسلامی ✍️سید علیرضا آل داود بعد از مدتها به توصیه برخی دوستان سریال آقازاده را دیدم. سریالی خوش ساخت، فیلم نامه قوی، امیدوار کننده و جذاب است. واکنش ها به آن برای من جالب بود، در همین ۴ قسمت، داد بسیاری از آقایان آقازاده پرپر در آمده و این در حالیست که این سریال دارد مردم را به لحاظ ذهنی، روانی و ادراکی برای یک مرحله مهم برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی آماده میکند. دقیقا همان مسیر و نقشه راهی که امام خامنه ای عزیز در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده بودند. یعنی نمایش عدالت نظام و اراده آن در برخورد با مفاسد در هر جایگاهی... البته باید این را بدانیم مبارزه با فساد قطعا هزینه خواهد داشت اما قطعا مورد رضایت امام زمان عج و شهدا و حضرت آقا خواهد بود. توصیه میکنم با رعایت شرایط سنی این سریال را ببینید و خود را برای گذر از پیچ تاریخی در این شرایط که دشمنان خارجی و جریان نفوذ داخلی آخرین فشارهایشان را دارند به انقلاب وارد میکنند، آماده کنید. ما به فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایمان داریم و قطعا فردای ما، فردای روشنی خواهد بود... به این موج ها امیدوار باشید چراکه اقیانوس انقلاب را از لحن ها پاک خواهد کرد ان شا الله
آقای خال مدیرعامل تهران توجیه کردند برای ایجاد روحیه نشاط کارکنان بهشت زهرا مراسم پنجاه سالگی برگزار کردیم و کیک هم برای تولد نبوده... در عکس ها مشخصه غیر از مدیران بهشت زهرا که معمولاً دخالتی در غسل، کفن و دفن اموات ندارند، حتی یک کارگر شریف در این مراسم حضور نداشته است!!
💢 زمینه‌سازان برجام، همکاری ایران و چین را ترکمانچای می‌خوانند! 🔷 در مصاحبه با خبرگزاری فارس: 🔸 دولت همه آنتن‌هایش را به‌سمت غرب تنظیم کرده بود. 🔸 اگر سال ۹۴ با چین قرارداد بسته بودیم برجام به این سرنوشت مبتلا نمی‌شد. 🔸 دولت دید آبی از آمریکا و اروپا گرم نمی‌شود به چین روی آورد. 🔸 موضوع مهم این است که عملاً‌ با این قرارداد، ما تحریم‌ها را دور می‌زنیم و نقض تحریم توسط قدرتی مثل چین باعث می‌شود کشورهای دیگر هم جرأت پیدا کنند و با ما وارد معامله شوند. 🔸 هندی‌ها که مدتی است چابهار را رها کرده‌اند، اخیراً وقتی خبر قرارداد ایران و چین را شنیده‌اند، به برگشت متمایل شده‌اند.
✍️ویروس بدحجابی 😷رسانه ملی در روزهای کرونایی به خوبی عمل کرده است، چراکه ضرورت پرداختن به این موضوع را درک و آن را ملکه ذهن مخاطب در همه رده‌های سنی نموده است. اما بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی پرداخت جامع و اقناعی به موضوع حجاب در پخش چند برنامه‌ی جسته و گریخته‌ خلاصه شد؛ در حالی‌که رسانه ملی باید تاکنون در جایگاهی قرار می‌گرفت که در باب حجاب، اثرگذاری جهانی داشت. ⛔️حال برای جبران عقب‌ماندگی‌ها بایستی همانند مسئله کرونا آنقدر از ضرورت حجاب، معایب بدحجابی و سرانجام جوامع بیگانه با حجاب روشنگری شود تا خطر ویروس بدحجابی برای مخاطبان جدی شده، اذهان عمومی جامعه، بدحجابی را تخطئه کنند. سریال و تله‌فیلم، میزگرد، مصاحبه، تریبون آزاد، مناظره، انیمیشن و چندین ابزار موثر دیگر برای احیای فرهنگ پوشیدگی وجود دارد که کمتر بهره‌ای از آن‌ها برده شده است. ⚠️تلویزیون تا کی قرار است به تنزل از جایگاه اصلی خود ادامه دهد و مخاطب را سرگرم حوزه‌های کم اهمیت نماید؟ کم‌لطفی به مسئله حجاب در رسانه‌ ملی تا جایی پیش رفته که حتی به اندازه برنامه‌های آشپزی هم به آن پرداخته نشده است. چه اتفاقی باید رخ دهد تا رسانه‌ی ملی به خود بیاید؟ شاید مدیران بالادستی و میانی صداوسیما عمدا چشم‌ها را بسته و پنبه در گوش فرو کرده‌اند که در آن صورت: آن‌چه البته به جایی نرسد فریاد است❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥همه درباره قرارداد با چین حرف می زنیم و این یعنی مردم سالاری دینی؛ اما یک ایران روی نامحرم حساس است! در تمام تاریخ، خیانت به وطن بخصوص هنگام جنگ با دشمن تنفر آوراست، فیلم خصوصی خیانت منافقین به ایران در اتاق کار صدام و استخبارات حزب بعث را ببینید!
مجلس دیروز یک فوریت طرحی را بعنوان توزیع کالاهای اساسی تصویب کرد که رسانه‌ها عمدتاً از آن بعنوان بازگشت یا یاد کردند؛ هرچند این طرح تقریبا یکی دو سالی هست که مطرح می‌باشد و باوجود فراهم بودنِ زیرساخت‌ها، هر بار به دلایلی منتفی شده است اما اولا همتراز دانستن این طرح با کوپن‌های کاغذی دهه‌ی ۶۰ و بازگشت به عقب دانستن‌ش کاملاً به دور از حقیقت و انصاف می‌باشد و درثانی در شرایطی که کشور در یک قرار دارد و دولت محترم نیز نتوانسته بر روند کالاهای اساسی، قیمت‌شان و تخصیص ارز دولتی به آنها، به درستی عمل کند قطعا اجرای درستِ این طرح میتواند هم گام موثری در مسیر باشد و هم از فشار وارده بر اقشار ضعیف و متوسط جامعه تا حدودی بکاهد!!
🔴 خجالت بکشید !!! به نظر شما در شرایطی که به لطف تدابیر دولت تدبیر و امید ، مردم در زیر فشار مشکلات اقتصادی تحت شدیدترین فشارها هستند ، چه کاری بدتر و مشمئز کننده تر و بیجاتر و مخرّب تر و صدالبته مشکوک تر از بریدن کیک تولد قبرستان تهران توسط شهردار تهران و نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی وجود دارد؟! آقای سیدحسن ؛ حداقل از روح بزرگ پیشوای مستضعفین ، حضرت امام خمینی(ره) خجالت بکشید ... ✍️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چین تضمین می دهد که تا ۲۵ سال نفت ایران را بخرد 💬 🔹 این کشور در طول هر سال ۲۵۰ میلیون نفر جهانگرد دارد، اگر فقط ۱ میلیون نفر آن به ایران بیاید، اقتصاد ما را متحول می کند. 🔸 چین هرسال ۵۲۵ میلیارد یورو با اروپا معامله اقتصادی دارد. اینکه جنس کیفیت پایین چینی به ایران می آید، مشکل از سفارش ماست.
PTT-20200714-WA0029.opus
363.3K
🎙 پاسخ میدهد ⏳ | طبق برنامه ۲۵ ساله چین میخواهد نفت ایران را بخرد و در ایران سرمایه گذاری کند در عوض چه سودی برایش دارد؟ 💎موضوع: بررسی قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین
💢 واگذاری کشور به چین! به این ساده دقت کنید میلیونها نفر براحتی و بدون هیچ تحقیقی باور کرده اند. جریان و قدرت رسانه ای با بهره برداری از وضعیت بد اقتصادی و نارضایتی معیشتی مردم با چند عکس و عدد دروغ‌های شاخدار منتشر می‌کند! ایران را با دوره قاجار و پهلوی اشتباه گرفته اند. یادشان رفته در دوره در سال ۱۳۴۳ به نفع آمریکا تصویب کردند! یادشان رفته که به گفته شاه استان ایران بود را دادند رفت و اولین دولتی که به شیخ بحرین تبریک گفت دولت ایران بود! یادشان رفته جنگیدیم و سیصد هزار شهید دادیم که یک وجب خاک ندهیم اما این جماعت از ترس گلوله های صدام به اروپا و آمریکا گریختند و از آنجا در با عرق سگی از وطن و خاک دفاع می‌کردند. وطن دوستی به شما نیامده است با این دروغ‌ها کار به جایی نمی‌برید.
🔴هجمه علیه یک همکاری! ✍️ دکتر یدالله جوانی حقیقت این است که جز با بصیرت، نمی‌توان بر دشمنان غلبه کرد. اگر بصیرت و هوشمندی نباشد، ممکن است با تصور حق‌گرایی و دفاع از منافع ملی و ارزش‌های انقلابی، تکمیل‌کننده پازل دشمنان در جنگ روانی باشیم. ملت ایران، به ویژه نیروهای دلسوز انقلابی، باید به پیچیدگی‌های عملیات روانی توجه ویژه‌ای داشته باشند. اکنون دشمنان شکست‌خورده از جمهوری اسلامی در میدان‌های واقعی، با سوءاستفاده از ابزار رسانه‌ و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نوین عملیات روانی، میدان نبرد را به میدان ذهنی و روانی برده‌اند؛ علت عزیمت دشمن را، حکیم انقلاب ‌چنین بیان می‌دارند: «دشمن آن وقتی که در میدان، در صحنه عمل نتواند کاری از پیش ببرد، دست به جنگ روانی می‌زند؛ برای مأیوس کردن، برای ناامید کردن، برای خالی کردن دل ملت‌ها.» آنچه اخیراً به صورت پرحجم علیه برنامه همکاری‌های راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین شکل گرفت، بدون تردید از مصادیق جنگ روانی دشمنان است. هرچند ممکن است در فضای سنگین رسانه‌ای، افرادی از سر دلسوزی خواهان شفافیت و اطلاع‌رسانی باشند، لکن اصل این تهاجم و تخریب، در اتاق‌های جنگ روانی آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و... طرح‌ریزی شده است؛ در واقع، پشت صحنه این تهاجم همان جبهه‌ای قرار داد که بیش از ۴۰ سال است با ملت ایران مقابله و برای به تسلیم کشاندنش از هیچ توطئه و اقدامی دریغ نکرده است؛ دشمنانی که از ایجاد هیچ مانعی بر سر راه پیشرفت ملت ایران دریغ نمی‌کنند و به دنبال تجزیه و انزوای کشورمان هستند؛ دشمنانی که با تحت فشار قرار دادن معیشت و زندگی ایرانیان، در پی سلطه بر ما هستند، اکنون نگران منافع ملی، استقلال، عزت و سرنوشت ملت ایران شده‌اند! حال پرسش اصلی این است که دلیل این همه جار و جنجال علیه توسعه روابط ایران و چین چیست؟ پاسخ این جمله کوتاه است: شکست کامل راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران. از دغدغه‌های اصلی این روزهای کاخ سفید و حامیان و دست‌نشانده‌های کوچک و بزرگ آمریکا این است که ایران در حال عبور از تحریم‌هاست و در یک قدمی ظفر در جنگ اقتصادی قرار دارد. آری، این یک واقعیت است؛ جمهوری اسلامی با مقاومت حداکثری ملت ایران در برابر فشار حداکثری آمریکایی‌ها، پیروز قطعی جنگ اقتصادی خواهد بود. بی‌تردید این پیروزی بدون روابط راهبردی با چین هم رقم خواهد خورد؛ اما نکته مهم آن است که توسعه روابط تهران و پکن زمان رسیدن به این پیروزی را کوتاه‌تر می‌کند؛ آمریکایی‌ها با علم بر این مسئله، با این جنجال‌ها تلاش می‌کنند شکست خود را به تأخیر اندازند؛ البته تلاشی کاریکاتورگونه و مضحک، تا آنجا که فردی مثل «پمپئو» که شرط لغو تحریم‌ها را پذیرش ۱۲ خواسته واشنگتن اعلام کرده بود، توئيت می‌زند: «توافق اخیر چین و ایران شبیه قرارداد ترکمنچای است!» اما آن حکیمی که بیش از ۳۰ سال از منافع و حقوق ملت ایران دفاع کرده، در سال ۱۳۹۴ در دیدار با رئیس‌جمهور چین می‌فرماید: «دولت و ملت ایران همواره به دنبال گسترش روابط با کشورهای مستقل و قابل اطمینان، همچون چین بوده و هستند و بر همین اساس، توافق رؤسای‌جمهور اسلامی ایران و چین برای یک روابط استراتژیک ۲۵ ساله کاملاً درست و حکمت‌آمیز است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شبکه چینی بررسی می‌کند، توافق ایران و چین، واقعیت ها و دروغ ها | بخش اول 📍تفسیر نيويورک تایمز از این توافق بدن آدولف اوکس بنیانگذار این روزنامه را در گور لرزاند...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شبکه چینی بررسی می‌کند، توافق ایران و چین، دروغ ها و واقعیت ها| بخش دوم 📍مقاله نیویورک تایمز سراسر جملاتی هدفمند، تحقیرآمیز و غیر محترمانه/رد گم کنی روزنامه نگاران بین المللی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شبکه چینی بررسی می‌کند، توافق ایران و چین، دروغ ها و واقعیت ها| بخش سوم 📍تشبیه توافق به ترکمنچای از کجا شروع شد؟!/دوست دارم بعد از انتشار جزئیات توافق، دوباره مقاله را بازخوانی کنم، واشنگتن پست عذرخواهی می‌کند؟
🔴نقشه راه مشخص است، حال چین باشد یا کشوری دیگر ✍️ مجید رضا حریری در مورد توافق‌نامه ۲۵ ساله ایران و چین به خبرگزاری تسنیم گفت: «این جیغ و صدایی که از توئیتر وزارت امور خارجه آمریکا، رضا پهلوی، منافقین و غیره و حتی افرادی در داخل کشور منتشر می‌شود، صدا و جیغ اسرائیل است و صدای کسی دیگر نیست. در آمریکا هم هیچ کسی به‌جز پمپئو موضع نگرفته است، اصلاً شما در سطح بین‌المللی این خبر را نمی‌بینید و هرچه هست رسانه‌های ضدایرانی خارجی که مسئولان آن ایرانی هستند، راجع به آن صحبت می‌کنند. مثلاً ‌بی‌بی‌سی فارسی، سایر رسانه‌های خارجی که بخش فارسی دارند به این موضوع پرداختند و سردمدار آن‌ها هم تلویزیون‌های من‌وتو و اینترنشنال هستند و این‌ها از بقیه بیشتر مانور می‌دهند. تحلیل بنده این است که دلیل این سروصداها این است که منافع بلندمدت اقتصادی اسرائیل در خاورمیانه در شراکت با چین به خطر افتاده است. نفت، گاز و پتروشیمی اساسی‌ترین چیزهایی است که در ایران داریم و می‌توانیم به دنیا عرضه کنیم. اولین احتیاجات ما در دنیا نیز این است که تکنولوژی‌های مخابراتی داشته باشیم، فرودگاه و راه‌آهن داشته باشیم، بندر داشته باشیم و این‌ها احتیاجات اولیۀ ماست، مگر با فرانسوی‌ها که نشستیم غیر از این حرف زدیم؟ بعد از برجام مگر با آلمانی‌ها که نشستیم غیر از این‌ها را گفتیم؟ فرقی نمی‌کند طرف کیست، چین یا هر کشور دیگر دنیا، ما با هر جای دنیا می‌خواهیم یک توافقنامه اقتصادی بنویسیم، نقشۀ راه ما عین همین است. مناسب‌ترین نقطۀ جغرافیایی ما سواحل مکران است و باید آنجا برویم، هر کسی باشد فرقی نمی‌کند، حالا فعلاً با چین در حال توافق هستیم و هیچ اشکالی هم ندارد.»
🏴 امام جواد علیه السلام الگوی حركت ملّت ايران بود
بصیرت چیست؟ وقتی گرگ حمله می کند با صدای بلند حمله میکند و فرصتی برای واکنش دارید. اما وقتی موریانه هجوم می آورد از همان ابتدا بی سر و صدا و تنها به جان دارایی تان می افتد. زمان می برد تا به هدف برسد. ایستادن در برابر گرگ شجاعت میخواهد. دفع خطر موریانه بصیرت بصیرت سواد نیست *بینش* است. بصیرت یعنی اینکه نگاهت به *شخصیت* ها نباشد. بلکه همواره به *شاخص* ها چشم بدوزی بصیرت یعنی اینکه بدانی حتی مسجد می تواند *مسجد ضِرار* باشد و پیامبر صلی الله علیه و آله آن را خراب کند و به زباله دانیِ شهر تبدیل نماید. بصیرت یعنی اینکه قرآنِ روی نیزه تو را از قرآنِ ناطق منحرف نکند. بصیرت یعنی اینکه بدانی جانباز صفین(شمر) می تواند قاتل حسین علیه السلام در کربلا باشد. بصیرت یعنی اینکه بدانی در جنگ با فتنه نمی توانی آغازگر باشی اما تا ضربه نهایی نباید از پا بنشینی بصیرت یعنی اینکه نگذاری فتنه گران شیرت را بدوشند یا بر پشتت سوار شوند. بصیرت یعنی اینکه *مالک اشتر* ها را به تندروی و *ابوموسی اشعری* ها را به اعتدال نشناسی بصیرت یعنی اینکه بدانی معاویه ها به سست عنصرهای سپاهِ علی علیه السلام دل بسته اند؟ بصیرت یعنی اینکه بدانی تاریخ تکرار می شود. نه با جزئیاتش بلکه با خطوط کلی اش بصيرت در خشت خام ديدن است نه در آينه ديدن اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون / فوری 🔴 تصویری واضح از اصابت برخی موشک های شلیک شده از سوی جنگنده‌های اسرائیلی به دمشق
🌹 پاسدار رشيدم، وحیدجان تولدت مبارك ............🌸🎊🌸🎊🌸 خوشا ! آن گُل كه دستانت مُعطّٓر كرده ، عطرش را . . . تاریخ تولد : ۳۰ تیر ۱۳۷۱ تاریخ شهادت : ۱۳ دی ۱۳۹۸ مزار شهید : شاه عبدالعظیم،شهر ری 🌸🌺🌸🌺🌸