eitaa logo
Ale-hashem.ir
2هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
159 ویدیو
9 فایل
پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز سید محمد علی آل هاشم #آل_هاشم #امام_جمعه_تبریز #نماینده_رهبر_معظم_انقلاب_در_آذربایجانشرقی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ «مرد معتبر» در قالب اثری تقدیم به شهدای خدمت به ویژه آیت الله شهید سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز پیش روی مخاطبان قرار گرفت. در توضیحات تکمیلی این نماهنگ که توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده، آمده است: «این اثر ادای دِینی به روح ملکوتی آیت الله شهید سیدمحمدعلی آل هاشم و مردم شریف آذربایجان قهرمان است که همواره در غم و شادی و زندگی مجاهدانه فرزندان شأن در نیروی هوایی ارتش همراه و همدل بوده اند.» نماهنگ «مرد معتبر» به آهنگ سازی حسین موسوی، سروده قاسم صرافان با اجرای گروه سرود نور دانش و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی به مناسبت برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت آیت الله شهید سیدمحمدعلی آل هاشم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید آل هاشم امام جمعه شایسته تبریز در کلام رهبر انقلاب
مراسم شب های جمعه شهید آل هاشم و شهدای راه خدمت
هدایت شده از شبکه امامت
...::: باسمه تعالی :::... 🔅فراخوان «محبوب مردم» 🔸فراخوان گرد آوری خاطرات مردمی با شهید آیت الله آل هاشم( امام جمعه محبوب و معتبر تبریز) ▫️مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در نظر دارد با گردآوری خاطرات مردمی و بازتاب شهادت امام جمعه محبوب تبریز در زندگی مردم،کتاب و آثار هنری براساس این خاطرات تولید نماید. 📬 ارسال آثار به صورت صوت، متن، عکس یا فیلم یادگاری، شعر و دل نوشته درباره آن شهید بزرگوار به سامانه فراخوان به آدرس: qarargahejomeh.ir ⏳مهلت ارسال آثار: ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ 📦 به ۴۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهداء می گردد. 🇮🇷 | @shabake_emamat
🔶️ دیدار عید غدیر بیت آیت الله آل هاشم برگزار نمی شود
🔶️ آل‌هاشم همچنان بر مدار مردم / آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد 🔹️ پدر و خانواده شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده فقید ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه معتبر تبریز هزینه های مراسم یادبود این شهید والامقام را به آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی اختصاص دادند.
🔻 سید محمد مهدی آل هاشم فرزند شهید آیت الله آل هاشم با بیان اینکه یکی از منویات آن شهید عزیز سوق دادن هزینه های اضافی مراسم های ترحیم و یابود به امورات خیر و خدا پسندانه بود اظهار داشت : از جمله تاکیدات مرحوم پدرم ترویج فرهنگ خیر و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری بود که در این راستا تصمیم خانواده بر این شد با حذف تشریفات علاوه بربازگرداندن سرپرست خانواده‌ای به کانون گرم خانواده‌، دعای خیر زندانیان آزاد شده نثار روح آن شهید والامقام شود. سیدمحمد مهدی آل هاشم هدف خانواده خود از این اقدام را شادی روح پدرشان، مشارکت در آزادی زندانیان جرایم مالی اعلام کرد و خاطرنشان کرد : شهید آیت الله آل هاشم تاکید داشتند اهدای هزینه های مراسمی مانند ترحیم یا یادبود درگذشتگان، سیره علوی و همان صدقه جاریه است که باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود. وی با اشاره به ارزش بالای معنوی این کار خدا پسندانه افزود: پدرم همیشه تاکید داشتند که زندانیان جرایم غیرعمد بطور ناخواسته پشت میله‌های زندان قرار می‌گیرند، این اتفاق ممکن است برای همه پیش بیاید، از این رو باید دست این افراد را در این شرایط سخت بگیریم و در واقع خانواده ما با این کار به نیت های خیر ایشان جامع عمل پوشانده اند. فرزند شهید آیت الله آل هاشم خاطر نشان کرد : خانواده‌هایی که عزیزی را از دست میدهند با آزاد کردن افراد در بند علاوه بر اینکه خانواده‌ی را شاد می‌کنند بلکه رضایت خدا و دعای خیر بندگان درحق مرحومین را نیز جلب می‌کنند. سیدمحمد مهدی آل هاشم با قدردانی از مسئولان ستاد دیه استان و خیران نیک اندیش این ستاد یادآور شد : سالهاست به ابتکار مسولان ستاد دیه در استان آذربایجان شرقی طرح اهدای هزینه های مجالس ترحیم، عزاداری، گل، بنر و ولیمه به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را اجرا میکنند.
🔶️ دیدار دکتر پزشکیان با خانواده شهید آیت الله آل‌هاشم 🔹رئیس محترم جمهور در اولین دیدار خود پس از مراسم تنفیذ ، با حضور در منزل شهید آیت الله آل هاشم با خانواده شهید دیدار و گفتگو کرد. 🔻 رئیس دولت چهاردهم در این دیدار گفت ؛ این شهید والامقام از لحاظ منش، رفتار و مردم‌داری زبانزد بودند و هر فردی مشکلی داشت، به راحتی می‌توانست با ایشان دیدار کند و به همین دلیل مردم تبریز هر زمانی که ایشان برای هر جایگاهی کاندید بودند، با ایمان و باور قلبی پای صندوق رای حاضر می‌شدند.