eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
542 دنبال‌کننده
403 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
همه‌اش در خونه امام زمان عج بشین ، حتی اگه مردم بگن ای بابا این همیشه در خونه امام زمان عج پلاسه !
بیچاره و بدبخت آنکه دربه‌در این و آن است و گدای این خلق و دنیا ! و خوشبخت و خوشبحال آنکه دربه‌در شماست آقای یا بن الحسن . . .
سرت یه کلاه گشاد رفته اگه خودت رو از تجربه رحمت و محبت امام زمان عج بخوای محروم کنی !
یه پدر وقتی بچه‌اش داره غرق میشه بِر و بِر زل نمیزنه نگاه کنه ! بلکه خودشون پرت میکنه تو دریا تا بچه‌شو نجات بده ! ولو شنا بلد نباشه ، خودشون پرت میکنه تا فقط به یه نحوی بچه‌شو نجات بده ... حالا بنظرت وقتی داری غرق میشی توی غم و غصه دنیا ، توی دریای گناه ، توی سختی‌های زندگی امام زمان عج که از پدر به ما مهربون‌تر هست به تماشا میشینه ؟ اونم پدری که شناگر ماهری هست ! نه رفیق ! اون همه کار میکنه تا نجاتت بده ❤️‍🩹 :)
دشمنانت یک طرف، آن آشنا از یک طرف💔...
یکی از اعمال دهه اول ماه نماز (وَ واعَدنا موسی) است. روش خواندن این نماز ۲ رکعتی بین نماز مغرب و عشاء، به‌جا آورده می‌شود. در هر رکعت، پس از حمد، سوره توحید و سپس، آیه ۱۴۲ سوره شریفه الأعراف را به شرح زیر می‌خوانیم: «وَ واعَدْنا مُوسى ثَلاثینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْنا‌ها بِعَشْرٍ فَتَمَّ میقاتُ رَبِّهِ أَرْبَعینَ لَیْلَةً وَ قالَ مُوسى لِأَخیهِ هارُونَ اخْلُفْنی فی قَوْمی وَ أَصْلِحْ وَ لا تَتَّبِعْ سَبیلَ الْمُفْسِدین» 📕 امام محمد باقر، علیه‌السلام، درباره ثواب این نماز می‌فرمایند: هیچ‌گاه نماز دهه اول ذی‌الحجه را ترک نکنید و اگر این نماز را بخوانید، در ثواب اعمال حاجیان، شریک خواهید بود؛ هر چند به حج نرفته باشید. 📗(سید بن طاووس، اقبال الاعمال، ۱۴۱۹ ق، ج ۲، ص ۳۵) ان شاءالله از امشب این نماز را بخوانید. ‌
بچه اگر زمین بخوره مادر بغلش میکنه ؛ و تا دیدید من زمین خوردم بغلم کردید، با این تفاوت که بغل و آغوش شما حتی از آغوش پدر و مادر به فرزندش امن‌تر هست و شیرین‌تر ❤️‍🩹:)
گذر عمر بی تو هدر رفتن عمر است ...
سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها هست و خواستم بگم که وقتی قراره به آقا و یا دختر خانمی بله بگی ، قبلش از دلت بپرس ببين امام زمان عج هم به این وصلت بله میگن ؟ یعنی آقا با این وصلت تو با این آقا یا خانوم لبخند میزنن یا اینکه رو بر می‌گردونن ازت ؟!
کاش از این حجم از بی‌وفایی‌مون نسبت به امام‌ زمان عج حیا میکردیم ...
عشق به امام زمان عج اگر اصیل و ریشه‌ دار باشه ، حتی اگر مسیر رو کج بری ، تهش خود آقا دستت رو میگیره و نجاتت میده .