eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
542 دنبال‌کننده
403 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها هست و خواستم بگم که وقتی قراره به آقا و یا دختر خانمی بله بگی ، قبلش از دلت بپرس ببين امام زمان عج هم به این وصلت بله میگن ؟ یعنی آقا با این وصلت تو با این آقا یا خانوم لبخند میزنن یا اینکه رو بر می‌گردونن ازت ؟!
کاش از این حجم از بی‌وفایی‌مون نسبت به امام‌ زمان عج حیا میکردیم ...
عشق به امام زمان عج اگر اصیل و ریشه‌ دار باشه ، حتی اگر مسیر رو کج بری ، تهش خود آقا دستت رو میگیره و نجاتت میده .
خیلی بدی کردم ولی تو همه را با خوبی جواب دادی ، سالها فراموش کرده بودم تو را ، اما وقتی آمدم تا با به تو سلام کنم و در بین راه تا خيمه تو مدام با خود میگفتم نکند آقا نگاهم نکند ؟ نکند داد بزند و جوابم کند ! اما ... اما وقتی خود را به شما رساندم تمام گمان هایم را بر هم زدید و طوری مرا تحویل گرفتید که انگار نه انگار من بدی کردم ...
نامه ننوشتم برای تو ... دلتنگ نشدم برای تو 💔 !
تبلیغ امروز غدیر یعنی تبلیغ ولایت آقا حجت بن الحسن ! ولایتی که خیلی‌ از مردم مثل مردم دوره حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام فراموشش کرده بودن و آقا رو خونه‌نشین ... و امروز هم هزار و اندی سال هست که مردم ولایت آقا رو فراموش کردن ! احیاگر و مبلغ باشیم ...
چند سال از عمرت گذشته ؟ توی این مقدار عمری که از خدا گرفتی باهاش چیکار کردی ؟ چقدرش رو صرف و خرج امام زمانت کردی ؟
ارسال این پست‌ها در کانال ۴۰۰ نفره کم است ، کاش میشد در گوش فلک فریاد کنم بَقِيَّةَ ٱللَّهِ خَيۡرࣱ لَّكُمۡ إِن كُنتُم مُّؤۡمِنِينَ💔 !
شما وقتی میری دیدن پدر و مادرت آیا همیشه برای درخواست و اجابت نیاز هست ؟ اینکه همیشه بخاطر گرفتن پول ازشون میری بهشون تلفن و یا حضوری به دیدنشون میری ؟ نه ! غالبا بر حسب عشق و عاطفه و محبت و دلتنگی که نسبت‌ بهشون داری به دیدنشون میری ... پس آیا درسته که فقط برای رفع حاجت پیش امام زمان عج بریم و آقا رو صدا کنیم ؟
یه دفعه اصلا شده بگی آقا اینبار هیچی نمیخوام فقط دلم برای خودتون تنگ شده !؟
هفته‌‌ای یک روز ، اونم آخر هفته یاد معشوق بودن یعنی عشق🚶🏻‍♂ ؟ چرا فقط جمعه‌ها تازه شاید کانالا از آقا پست بذارن ؟ چرا فقط جمعه‌ها عکس جمکران رو استوری‌ میکنیم و پایینش می‌نویسیم این جمعه هم نیامد؟ خب اگر در طول هفته برای آقا کار و زندگی میکردی می‌اومد ! چرا فقط جمعه‌ها ؟ چرا فقط جمعه‌ها ۱۰۰ تا صلوات می‌فرستیم برای سلامتی آقا ؟ چرا فقط جمعه‌ها .... ؟
برای دل خودت زندگی میکنی یا دل امام زمان عج ؟