یه جا اینطور نوشته بود :
آدما توی چاه زندگی میکنند ،
ولی کمتر کسی نگاهش به آسمان
است .
در این ایام تیره هم باید نگاهمان
به آسمان چشمان حجت بن الحسن
عج باشد .
#امام_زمان
من زِ شاخههایی که زِ تو دورم کردند
پر کشیدم ، راه نشانم بده به سوی
شانههای خودت ❤️🩹 :)
#امام_زمان
ای آنکه داروخانهات همیشه باز است ،
حالم ناخوش است ، کجاست داروی
دردم !
#امام_زمان
کاش انسان برسه به جایی که همه
دلخوشی خودش رو توی داشتن و
نداشتن فلان و بهمان گره نزنه !
بلکه همه دلخوشی.ش بشه خدا و
اهل بیت علیهم السلام .
#بندگی
خیلیهامون ادعا میکنیم
که دلخوشی زندگیمون
خدا و اهل بیت هست ،
ولی کافیه عزیزمون رو
از دست بدیم ! کلا میریزیم
به هم ... افسردگی میگیریم،
از زمین و زمان شاکی میشیم
و این خیلی خطرناک هست !
اینها یعنی خدایا من نمیتونم
با تو شاد و آروم باشم ! فقط
با فلانی ، فقط با فلان ماشینم
میتونم شاد باشم ...
که البته این شادی یک وهم هست
و شادی و آرامش حقیقی فقط با
خدا ايجاد میشه .
#بندگی
و امروز ایران با حضور مردم غیورش
در نماز جمعه و اعلام حضور و آمادگی
خود در برابر قوم کفر مباهلهای دیگر
به خود دید🇮🇷 :)
#مباهله
آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
سر صبح هویج نخوردیم فلذا هويجِ خونمان افتاد ... الحمدالله کنون هويج گیرمان آمد و تناول میکنیم ، بسم
امتحان داریم و فصل هويج نیست... و این ایام را با گوجه عزیز سپری میکنیم ، چون بعد از هویج در بین صیفیجات جانمان گوجهست😁🍅>>>
پ.ن : زندگی را با قوت ادامه دهید .
- حضرت آقا
#زندگی_جریان_دارد
#اندر_احوالات
غروب جمعهست و دلم هوایت
را کرده ، هوییتر از همیشه . . .
#امام_زمان