eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
544 دنبال‌کننده
404 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
یه جا اینطور نوشته بود : آدما توی چاه زندگی می‌کنند ، ولی کمتر کسی نگاهش به آسمان است . در این ایام تیره هم باید نگاهمان به آسمان چشمان حجت بن الحسن عج باشد . ‌
می‌نویسم بر کاغذ دل با جوهر خون زِ دلتنگی‌ام برای تو .
من زِ شاخه‌هایی که زِ تو دورم کردند پر کشیدم ، راه نشانم بده به سوی شانه‌های خودت ❤️‍🩹 :)
ای آنکه داروخانه‌ات همیشه باز است ، حالم ناخوش است ، کجاست داروی دردم !
کاش انسان برسه به جایی که همه دلخوشی خودش رو توی داشتن و نداشتن فلان و بهمان گره نزنه ! بلکه همه دلخوشی.ش بشه خدا و اهل بیت علیهم السلام .
خیلی‌هامون ادعا میکنیم که دلخوشی زندگیمون خدا و اهل بیت هست ، ولی کافیه عزیزمون رو از دست بدیم ! کلا میریزیم به هم ... افسردگی میگیریم، از زمین و زمان شاکی میشیم و این خیلی خطرناک هست ! اینها یعنی خدایا من نمیتونم با تو شاد و آروم باشم ! فقط با فلانی ، فقط با فلان ماشینم میتونم شاد باشم ... که البته این شادی یک وهم هست و شادی و آرامش حقیقی فقط با خدا ايجاد میشه .
سَر خُم مِی سلامت شکند اگر سبویی‌؛
و امروز ایران با حضور مردم غیورش در نماز جمعه و اعلام حضور و آمادگی خود در برابر قوم کفر مباهله‌ای دیگر به خود دید🇮🇷 :)
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
سر صبح هویج نخوردیم فلذا هويجِ خونمان افتاد ... الحمدالله کنون هويج گیرمان آمد و تناول می‌کنیم ، بسم
امتحان داریم و فصل هويج نیست... و این ایام را با گوجه عزیز سپری میکنیم ، چون بعد از هویج در بین صیفی‌جات جانمان گوجه‌ست😁🍅>>> پ.ن : زندگی را با قوت ادامه دهید . - حضرت آقا
غروب جمعه‌ست و دلم هوایت را کرده ، هویی‌تر از همیشه . . .