خیلیهامون ادعا میکنیم
که دلخوشی زندگیمون
خدا و اهل بیت هست ،
ولی کافیه عزیزمون رو
از دست بدیم ! کلا میریزیم
به هم ... افسردگی میگیریم،
از زمین و زمان شاکی میشیم
و این خیلی خطرناک هست !
اینها یعنی خدایا من نمیتونم
با تو شاد و آروم باشم ! فقط
با فلانی ، فقط با فلان ماشینم
میتونم شاد باشم ...
که البته این شادی یک وهم هست
و شادی و آرامش حقیقی فقط با
خدا ايجاد میشه .
#بندگی
و امروز ایران با حضور مردم غیورش
در نماز جمعه و اعلام حضور و آمادگی
خود در برابر قوم کفر مباهلهای دیگر
به خود دید🇮🇷 :)
#مباهله
آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
سر صبح هویج نخوردیم فلذا هويجِ خونمان افتاد ... الحمدالله کنون هويج گیرمان آمد و تناول میکنیم ، بسم
امتحان داریم و فصل هويج نیست... و این ایام را با گوجه عزیز سپری میکنیم ، چون بعد از هویج در بین صیفیجات جانمان گوجهست😁🍅>>>
پ.ن : زندگی را با قوت ادامه دهید .
- حضرت آقا
#زندگی_جریان_دارد
#اندر_احوالات
غروب جمعهست و دلم هوایت
را کرده ، هوییتر از همیشه . . .
#امام_زمان
چشمهایم را زِ خیال که باز کردم
دیدم نبودی ، منم و دنیایی شلوغ
و در عین حال پر از سکوت . . .
#امام_زمان
و من هر وقت در برابر دنیا کم
آوردم تو را صدا زدم یا بن الحسن ،
بابای خوبم .
#امام_زمان