eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
545 دنبال‌کننده
404 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
خلق را با تو چنين بدخو کنند ،تا تو را ناچار رو آن سو کنند ‌. -بلخی
گاهی خدا تمام آدم‌هایی که بهشون امید و تکيه داشتی رو میزنه میشکنه که بهت بفهمونه فقط باید به خودش تکيه کنی ، خدا از تکيه به بنده‌هاش بدش میاد ! اینطور میکنه تا تو را آن سو کنند ، یعنی سمت خودش :)
شب‌ که می‌شود ، آسمان ماه به دست تمام قد تا خود صبح می‌ایستد و شب را مهتابی می‌کند برایم ، و قلبم در زیر نور ماه برای تو می‌نویسد ؛ برای تو ای جان من . . ‌.
سخت‌ترین‌شب‌ها برایم آن شب‌هایی‌ست که از دلتنگی‌ات و بغضی که در گلویم گیر کرده ، بارانی نمی‌شوم و ابرهای سیاه و در قلبم سخت به هم می‌پبچند ، ولی قطره بارانی هم نمیچکد از آسمان 💔 !
چقدر پر کردیم ذهن و قلبمان را خالی از او .
همه را برون کردم از کشور قلبم تا تنها تو در قلبم باشی ، درِ درواز‌ه‌ش را هم بستم تا مبادا احدی وارد قلبم بشود روزی . ‌. .
مواظب توجه‌ و تمرکز قلبت توی رفت و آمد این حوادث امروزه‌ باش ؛ مبادا قبله قلبت تغییر جهت بده !
یک دم مرا بی فکر و خیالِ تو مرگ باشد .
تو دوره کرونا به استغاثه برای امام زمان عج افتادیم ، توی جنگ دَه دوازده روزه هم به استغاثه رو آوردیم ، خیلی خوبه ! منتها یه سوال : آیا حتما باید با بلا بفهميم که نیاز فوری به امام‌ زمان عج داریم ؟
داشت اینطور تعریف می‌کرد : توی این مدت که دسترسی به واتساپ و اینستاگرام قطع بود من و خانواده‌ام همه داشتیم کلافه می‌شدیم ! زندگی آدم واقعا بدون واتساپ و اینستاگرام چقدر سخته ! داشت حوصله‌مون سر می‌رفت :// پ.ن : منم توی ذهنم وقتی اون طرف داشت همینطوری داشت صحبت میکرد با خودم گفتم : امام زمانم ! شرمنده‌ایم که به بودن و وصل بودن اینترنت بین‌المللی و اینستاگرام و ... از بودن شما محتاج تر هستیم و نبود شما باعث اذیتمون نمیشه 💔 !
شروع شد باز محرم ، الحمدالله یا رب ! الحمدالله که عمرم به این محرم هم قد داد ❤️‍🩹 :))