eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
545 دنبال‌کننده
404 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
ماه محرم یکی از رحم‌های قوی دیگه برای رشد انسان هست ، خودت رو ببر تو رحم ماه محرم تا که رشد کنی !
شمریت و زهریت هر دو استعداش در انسان وجود داره ؛ تفاوت و فاصله بین این دو شخصیت چیزی نیست جز پول ، آسایش ، رفاه‌طلبی ... شمر بخاطر مال دنیا حاضر شد سر امام حسين عليه السلام رو ببره ! ولی زهیر کسی بود که از مال دنیا چیزی کم نداشت ، ولی دست کشید و فدایی امام حسین علیه‌السلام شد !
اینقدر میبارم که بیای و خودت اشکام رو پاک کنی💔 :) !
ببینم ! اینقدر که اشک می‌ریزی و سینه میزنی، تصمیم نگرفتی که همین بی‌وفایی رو تو دیگه در حق امام زمان خودت ادامه ندی ؟
الحمدالله که زندگیم زیر سایه شماست❤️‍🩹 :)
گر تو نبودی ادامه حیات سخت بود برایم .
اهالی کوفه کم در فراق امام حسين عليه السلام اشک نریختن ! نمونه‌اش توابین ... اما تا پای عمل رسید عقب کشیدن ! وای بر ما اگر انتظارمان اینگونه باشد !
حواسمون باشه ماه رمضون با تنوع غذا و رنگی رنگی کردن سفره افطار و سحر ، و ماه محرم با شله‌زرد و غذای‌های بین راهی عراقی و... از اصل مطلب غافل نشیم ! داریم مثلا طرف سر اینکه ناهار و غذای محرم کم گیرش اومده بود ، داشت خودشو تیکه تیکه می‌‌کرد ://
چشم به آسمان و قمر هلالی شکل زیبایش دوخته بودم ... که ناگاه آسمان برایم از آن شب بعد از واقعه کربلا خواند که حضرت زینب سلام الله علیها به آسمان چشم دوخته بود و به یاد حضرت قمربنی‌هاشم به قمر در آسمان نگاه می‌کرد 💔:) ! پ.ن : این شب‌ها آسمان هم روضه‌خوان شده . . ‌.
⭕️ | ویژه محرم رجب ، شعبان ، رمضان ، روز عرفه و الان هم محرم ... هر ساله سعی می‌کنم توی این موقیعت‌ها آدم خوبی بشم ! ولی نمیشه☹️! تنها چیزی که می‌بینم بعد از گذشتن هر کدوم از اینها تو کانالای ایتا همه جا پر میشه از این جملات 👈🏻 : 🔹رجب گذشت و درست نشدم ... امیدم به شعبان است " 🔸شعبان گذشت و درست نشدم...امیدم به رمضان است " و... چند وقت دیگه هم کانالا این رو عنوان میکنن که محرم هم گذشت ولی درست نشدم :// 📌 فردا حتما رأس ساعت اینجا باشید تا بگم چرا درست نمیشیم ! | محفل رأس ساعت ۱۸:۰۰ از کانال آل ياسين | به رسم همیشگی کانال ، تگ محفوظ است .* لذا در کشکول ( پل ارتباطی ) اطلاع دهید . یا علی ، التماس دعا 🌿 ...
بسم رب المهدی عج ؛