#خودت رو بشناس ...
احساس پوچی ، زودرنجی ،
حساس شدن ، بیحالی و...
وقتی به انسان دست میده که
روح انسان سوء تغذیه داشته باشه .
سوء تغذیه جسم و روح !
گاهی اصلا افسرده نیستی !
فقط کافیه یه آزمایش خون
بدی تا مسئله کمخونی و کمبود
ویتامین D بدنت رو حل کنی ...
دین اسلام همونطوری که ذکر
رو بعنوان غذای روح معرفی
کرده ، کلی دستورالعمل برای
چطوری غذا دادن به جسممون
معرفی کرده .
#خودت رو بشناس ! وقتی میدونی
با خوردن فلان چیز حالت بد میشه
و یا یه شکلات خاص تو رو یاد خاطرات
بد و گذشته میندازه خب نخور !
یا حتی یه عطر خاص ...
علت دیگه عدم داشتن شوق و
شناخت از ابدیت هست ، وقتی
انسان تمام وجود خودش رو همین
جسم دونست ، همین ازدواج و زندگی
و پول و ماشین و مدرک تحصیلی
و بنا به هر دلیلی توی هر کدوم شکست
بخوره ، احساس بدبختی بهش دست
میده و فکر میکنه دنیا به آخر رسیده !
در صورتی که همه انسان خلاصه
به اینها نمیشه !
مثل این هست که از یک کامپیوتر
آخرین مدل فقط از قسمت ماشین
حسابش استفاده کنیم . . . :/
احساس پوچی ریشه در منِ فانی داره
ولی منِ بینهایت پوچی درش راه نداره !
الان تمرکز ندارم
دعا کنید رفقا .
ان شاءالله اگر شد آخر شب در خدمتم .
عباس گفت : لاشخور ! دستهای من را نخور !
لاشخور به سخن در آمد و گفت :من گرسنهام عباس ... دستهای تو را بخورم سیر میشوم ؛ تو با آن دو بال قشنگت برو و در آسمان پرواز کن ... تو به این دستها نیازی نداری 💔 :)
پ.ن : نقاشی یعنی جون دادن به خیالات ذهن . . .
#اندر_احوالات | #دیالوگ_مختارنامه