eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
545 دنبال‌کننده
404 عکس
269 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
قول داده بودم بچه‌ خوبی باشم براتون آقا ، دعا کنید سر قول‌م بمونم و فریب شیطون رو نخورم .
چرا دنبال انس گرفتن با امام زمان عج نیستی ؟
گرمای خورشید اگه به گل و سبزه و برگ‌های درخت نرسه ، پژمرده و زرد میشن ، اگه حال و روزت پژمرده‌ست یعنی نور خورشید عشق بهت نمی‌رسه ! نه که نخواد برسه ! تو خودت رو محروم کردی . . .
کلا دو تا کار باید انجام بدی : یک خودت امام زمان عج رو بشناسی و عاشق حضرت بشی ، دوم اینکه بقیه رو با حضرت آشنا کنی و اونا رو عاشق و شیفته‌ی آقا کنی .
امام زمان عج از تمام قلب انسان با خبر هست ، و چقدر بد هست برای یک انسان که آقا به قلب او وقتی داره نگاه میکنه ، ببینه توی قلب این انسان هیچ جایگاهی نداره 💔 !
شب برای عشاق حکم روز دارد ، چون تازه وقت شروع عاشقی‌ست .
طوری برای امام زمان عج کار کن که بعد از مرگت هم مردم با اثر باقی مونده از تو با امام زمانشون آشنا بشن .
چطوری ؟ خودت فکر کن . . . منم بعد یه چند نمونه میگم .
در آیه ۱۲ از سوره یس آمده که : بسم الله الرحمن الرحیم ... «نَكْتُبُ ما قَدَّمُوا وَ آثارَهُمْ» و آنچه را پیش فرستاده اند و [خوبی ها و بدی های] بر جا مانده از ایشان را ثبت می کنیم .
پ.ن: در واقع انسان، تنها ضامن اعمال خودش نيست، بلكه مسئول پيامدهاى اون اعمال هم هست. «وَ آثارَهُمْ»
با مرگ انسان‌ و انتقال اون به دنیای دیگه پرونده اعمالش بطور ۱۰۰٪ بسته نمیشه . . . چه عمل شر ... مثل ترویج دادن یک رفتار بد ، چه عمل خوب ... مثل تربيت یک شاگرد توسط استادش