پای درس استاد شجاعی ، لایو امروز . . .
انسان برای زندگی و رشد خودش باید خودش رو به یک متخصص بسپاره ، مثلا وقتی آدم مریض میشه به پزشک متخصص مراجعه میکنه ! نه اینکه حرف هر کسی رو گوش کنه و هر چیزی رو برای خودش تجویز کنه ... . انسان هم نیاز به یک متخصص داره چه در مسائل فردی ، اجتماعی ، ازدواج ، تربیت فرزند و... .
حتی در مسائل طبیعی مثل خوراک و ... ؛ اینکه چی بخوره چی نخوره ؟ همه و همه رو باید از متخصص دریافت کنه . متخصص سیستم جسم و روح انسان خداست ؛ باید برنامه رو از خداوند گرفت که خدای متعال اهل بیت علیهمالسلام و قرآن رو وسيلهی نجات انسانها قرار داد .
انسان باید خودش رو به خدا بسپاره ، از خدا بخواییم کارای ما رو به عهده بگیره ! خدا خوب میچینه ، ولی اگه انسان خودش بخواد برای خودش برنامه بچینه به تمام زندگی خودش گند میزنه ! چون تخصص نداره ! برنامه خدا دین خداست ، میخوای به سعادت برسی ؟ دنیا و آخرت ؟ عبد باشیم ، با خدا رفیق باشیم ، یکی از اسماء خدا رفیق هست .
#استاد_شجاعی | #اندر_احوالات
معشوق را ببینی بعد از مدتهای
زیاد ، دلت سیر نمیشود ... ؛ دوست
داری هزار بار نگاهت کند و تو نگاهش
کنی ، در آغوشش بگیری ! توقع داری
او هم مثل تو این میزان محبت را
داشته باشد ! نماز ، عاشقانهترین حالت
انسان با معشوق اصلی خودش است .
خدا بنده را صدا میزند و بنده در نماز
حواسش نیست ... ، سجده ، رکوع و...
میرود ولی حواسش نیست ... ، به
زبان میگوید لاالهالاالله ولی هزار و
یک معشوق را از خدا بیشتر دوست
دارد .
#الله
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم
- حافظ
محبت فیالله داشتن نسبت به انسانها
روابط رو شيرينتر میکنه ، تا محبت
بخاطر نفس خودمون که تماما عذاب
و جهنم توی نفسمون تولید میکنه . . .
#خودت رو بشناس
سخت است ولی غمی هم نیست ، چون
تو هستی صاحبم ؛ آشفتگی و پریشان
حالی برای آنانی است که تو را ندارند .
#امام_زمان
کسالتی داشتم امروز نشد در خدمت
باشم ، ان شاءالله از فردا پر قدرت
هستم . حلال بفرمایید .