سخت است ولی غمی هم نیست ، چون
تو هستی صاحبم ؛ آشفتگی و پریشان
حالی برای آنانی است که تو را ندارند .
#امام_زمان
کسالتی داشتم امروز نشد در خدمت
باشم ، ان شاءالله از فردا پر قدرت
هستم . حلال بفرمایید .
گمگشتهی در صحرای خویشام
ندبه میخوانم و تو را میخوانم
میخوانم تو را اما دنبال خویشام
که گر بیابم خودم را بینم تو را در
کنارم .
#امام_زمان
در جستجوی هر که غیر تو بودم
درجستجوی هیچ بودم ، چه در پی
عالَمی چه پی گندمی ...
بی تو من غرق در دنیای هیچام .
#امام_زمان
تا در طلب گوهر کانی کانی
تا در هوس لقمهٔ نانی نانی
این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی
هر چیز که در جستن آنی آنی
-مولانا
روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
هست ، یاد نکردن از این حکیم بزرگ
بیانصافیست :
#حکیمابوالقاسمفردوسی
باادب باش که سرمشق جوانان ادب است
آیه آیه همه جا سوره ی قرآن ادب است
بی ادب میشود از فیض الهی محروم
خویش رامیکندازجهل و شقاوت معدوم
هدایت شده از وترالمَوتور ؛
نماهنگ کجایی اباصالح.mp3
زمان:
حجم:
3.4M
بدان زنده ام روی تو بینم با تو بنشینم
تا غمم را از دل رها سازی..
انسانِ عاشق، کسی است که آدمها
را از دریچهی تنگِ دلِ کوچکِ خود
نمیبیند؛ بلکه نگاهش به انسانها،از
دریچهی وسیع و مهربانِ قلبِ امام
زمان علیهالسلام است.
#استاد_شجاعی