eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
542 دنبال‌کننده
403 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
پای درس استاد شجاعی لایو امروز : اگر انسان قیمت خودش رو ، خود حقیقی که انسان بودن هست رو درک کرد ، دیگه با هیچ اتفاقی احساس حقارت بهش دست نمیده ، گدایی عاطفی نمیکنه ، حساس نیست ، غصه نمی‌خوره.... ؛ تمام بدبختی ما از این هست که خودمون رو نمی‌شناسیم ؛ و خیال میکنم دنیا هست که به ما قیمت و شرافت میده !درصورتی که این قیمت و شرافت انسان در گرو بندگی خدا و شناخت خود هست ، نه مقامات دنیوی . انسان وقتی فهمید انسان هست . انجام گناه رو بد می‌دونه ! چون شرافت‌ش رو خیلی بالا میبینه که بخواد با گناه آلوده‌ش کنه . اگر انسان در مسئله‌ای وسوسه شد ، یعنی ضعف داره در شناخت خودش . پ.ن: سلسله جلسات انسان‌شناسی در آئینه صحیفه سجادیه / استاد محمد شجاعی |
امروز سالروز ازدواج مولایم امیرالمومنین با مادرم حضرت فاطمه ست علیهمالسلام ، سجده شکر دارد و الله قسم که حضرت رسول و اولاد علی و فاطمه شدند مأمن و رفیق و حبیب من ، از مولایم حسن تا مولایم حجت‌بن‌الحسن . . . پ.ن: به‌قول استاد شجاعی که فرمودند اهل‌بيت علهیم‌السلام خانواده ما هستند ، درک و فهم قلبی این حقیقت خیلی مهم هست ، نه صرف دانش عقلی ! ✍🏻 | ¹⁴⁰⁵/²/²⁸
توهمی بیش نیست اینکه انسان خودش را همین بدن مادی بداند که روزی از نطفه‌‌ای شکل گرفت و روزی هم می‌میرد ! انسان روحی دارد به بلندای ابدیت ... رو بشناس
بازی دنیا ترسناک است و فریبنده ؛ اما با وجود شما بر این ترس‌ها میتوان غلبه کرد آقای قلبم . . .
باید دوید برای رسیدن به او ... گاه باید بی‌خوابی کشید ، سختی ، گذشتن از خوشی ، حتی تا به دل کوه‌ها سفر کرد ، تحمل سخنان دیگران ... ؛ اما به چه قیمت ؟ به قیمت رسیدن به رضایت معشوق . مثل شهید رئیسی که تمام سختی‌ها و سخنان را به جان خرید تنها برای رضایت او ... . تا وقتی عاشق نشوی نمی‌توان از خود گذشت ، و خستگی‌های جان و تن را ندید گرفت و اصلا حس نکرد ! هدف که شد خدا ، معشوق که شد خدا ... ؛ مگر برای عاشق چیزی شیرین‌تر کار برای معشوق وجود دارد ؟ ✍🏻 |
نبودش هنوز برایمان درد نيست ... و این دردناک‌ترین حالت ممکن است .
درد نیاز به امام دردی است که بدن ما حس نمی‌کند ! بلکه قلب و روح ماست که باید درک کند .