عاجز بودنم از شکر تمام نعمتهایت
یک طرف و شکر نعمت بابت وجود
امام عصر علیهالسلام یک طرف دیگر؛
فقط باید گفت:اَلْحَمْدُ لِلَّهِ كَمَا هُوَ أَهْلُهُ.
#الله | #امام_زمان
طوری رفتار کنیم که امام عصر
علیه السلام کِیف کنند و بهمون
بفرمان آفرين دخترم ، آفرين پسرم :)
#امام_زمان
آفرین گفتنهای امام عصر
علیهالسلام رو از دست میدیم
اگر دنبال آفرین و تایید مردم
باشیم ...
#امام_زمان
گاه انسان اسیر منِ خودش میشود
چنان که این اسارت اجازهی اسیر
الله و اسیر خلیفة الله شدن را از
او میگیرد . . .
#امام_زمان
کسانی پای امام خود میمانند که
از اسارت خود خارج شده باشند .
#امام_زمان
امروز هم تمام شد ، ولی امروز با
چی تمام شد ؟ با فکر و خیال به
کی تمام شد ؟
#امام_زمان