امشب شب تاسوعاست ..
دعا کنیم ، توسل کنیم ، ناله کنیم ، استغاثه کنیم به حضرت ابالفضل علیهالسلام که این وجدانمون بیدار بشه ! بیدار بشه از این همه سال خواب غفلت نسبت به حسین زمانمون .. .
حضرت با اینکه خیلی تشنه بودند ولی به آب فرات لب نزدند فقط بخاطر امام خودش ، اهل بيت امام ! اینکه چطور امامش تشنه لب باشه ولی خودش آب بخوره ..
الله وکیلی چجور وجدانی داریم که عمری راحت زندگی میکنیم بدون ذرهای فکر به اماممون ، فکر به اهل بیت اماممون ... اهل بیت امام الان همین ۸ میلیارد انسان هستند که بچهای آقا هستند .. که از امام و پدرشون دور افتادن !
پ.ن : عباس باشیم برای حسین زمانمون ..
✍🏻#علیبنمهزیار | #امام_زمان | #مثل_او | #محرم
قلبم امشب از روضهتون درد گرفت
ولی شرمنده نایستاد و براتون نمردم 💔 ..
#قمربنیهاشم
و آنگاه که خدا روبروی ادب آیینه گرفت ؛
عباس، میراثِ چشمانِ زمین شد . .
#خدای_ادب
امان از وقتی که دیگر حتی گریههای
عمیق هم داغ دلت را آرام نکند .. تنها
سکوت و زانو بغل گرفتن در کنج اتاق
کنار سجادهات مسکن دل آدم میشود
و سجدههای طولانی در آغوش خدا تنها
راه چارهاست .
ولی نه میتوانی واژهای برای توصیف
حالت پیدا کنی و نه هیچ... سکوت ،
سکوت و صدای هق هق در ذهن .. .
و اینجاست که تازه کمی میفهمم از
عمق جملهی امان از دل زینب ...
#لغت | #امالبکاء
خلاصه بگم از تمام این حکایت
#همهنمیرسند هایی که روایت شد ؛
در آخر تنها کسانی پای امام ماندن که
عاشق بودند ، و افرادی که جا ماندند
عاشق نبودند ...
#محرم
یا کاشف الکرب عن وجه الحسين
اکشف کربي بحق اخيک الحسين ..
#قمربنیهاشم
امشب صدقه برای قلب مبارک امام عصر علیهالسلام فراموش نشه !
التماس دعا ..