دیروز روضهخوان از حسین تک و تنها ،
مانده بدون عباس و .. خواند از
آنجا که حضرت روبه لشکر دشمن
ندای هل من ناصر ینصرنا ، هل
من معین و .. سر میداد ! خواند
از غربت حسین در گودال .. ،
از اضطرار زینب بر سر براردش
حسین ..
اشک و نالهی همه در آمد ...
وسط روضه و مقتل خوانی به
خودم آمدم که پسر همان حسین
هر روز دارد فریاد میزند ..
اما ما تنها سکوت .. اندر سکوتیم ..
چمان شده ؟؟؟
گوش و قلبمان آیا نمیشنود ؟
حتما باید برای حسین سر به نیزه
رگ غیرت و وفایمان باد کند ؟
حتما شمر باید روی سینهی حسین
بنشیند ؟؟؟؟
¹⁴⁰⁵/⁴/⁵
✍🏻#علیبنمهزیار | #امام_زمان
#محرم | #عاشورا
کربلای سال ۶۰ درسی بود که علیالظاهر
تمام شد ، اما امتحانش الی ابد است و
این انسان است که مدام امتحان میشود
با حسین زمان خود ، با نائب حسین زمان
خود ...
#محرم | #امام_زمان
امشب درگیر بودم نشد یادآوری کنم
متأسفانه ..
نماز استغاثهی امشب رو بجا آورديد
ان شاءالله دیگه ؟
#نماز_استغاثه | #امام_زمان