-کاش زودتر برگردی...
این جمله امام زمان به من و تو!
یا ما به امام زمان؟
رفیق!دقت کردی وقتی یه جا داره جوشکاری میشه سرتو میندازی پایین و نمیبینی،چون بهت آسیب میزنه.ولی ؛ چرا جلو نامحرم سرتو نمیندازی پایین؟!
اون که آسیبش بیشتره🚶🏻♂...!
دگر درد بی پناهی معنا ندارد
برای چو منی!زیرا که تو پناهگاه امن منی.
#امام_زمان
نامت مولا جان نامتان مهدی! آرامش بخش و تسکین دلتنگی هایم میشود، در دل تاریکی های دنیا. . .
#امام_زمان