🔰 اینجا معارفِ دین را به قرائت خمینی و شاگردانش می آموزیم...!
🔶 اینجا مسجدِ بلال شهرستان و امسال هم پرده ای دیگر از معارفِ ناب اسلام را به قرائتِ متفکرین اصیل انقلاب با بیان همیشه شیوای استاد قنبریان میشنویم!
🔰 امسال اما با موضوع جذابِ ولایت البته اساسا از منظری دیگر...!
🔰 استاد با معانی ای که از ولایت میگویند شاید به ذائقه خیلی از مذهبی ها خوش نیاید و پس بزنند و چه بسا با این بیان و قرائت از ولایت آنچه دشمن میپنداشتیم ولایت مدار باشد و آنچه دوست میپنداشتیم ولایت ستیز باشد!
💠 درکدام دسته ایم!
نکند از ولایت ستیزانی هستیم که عمری با قرائت غلط و طرفداری معیوب و ناقص خود از ولایت، آدمهای اطرافمان را بی دین و ستیزه جو کرده باشیم!
🔰 به دوستان برسونید و تبلیغ کنید تا درین ماه مبارک بعد نماز ظهر زیر منبر حضرت استاد بنشینیم و یاد بگیریم!
🔰@ali_samimi71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 این حرفها یقه میگیرد...!
💠 ما مذهبی ها کاری کرده ایم که راه خیلی ها از ولایت نگذره...!
💠 برشی از جلسه اول سخنرانی ظهرهای رمضان!
🕌 مسجد بلال بعد نماز ظهر!
🔰@ali_samimi71
🎥 برداشت هایی از دوره
#حوالی_آزاد_شهر
#کلیپ
🔰 میتی کومان یا ولایت...؟!
https://eitaa.com/ali_samimi71/1045
🔰 انتقاد تقویت ولایت یا ضدیت با آن...؟!
https://eitaa.com/ali_samimi71/1054
🔰ولایت فرمانروایی نیست.
https://eitaa.com/ali_samimi71/1060
🔰 هر سه ولایتمدارند ..!
https://eitaa.com/ali_samimi71/1061
🔰 رعیت فحش نیست...!
https://eitaa.com/ali_samimi71/1064
💠@ali_samimi71
علی صمیمی
🎧 جلسه آخر از گعده کتابخوانی مباحث نظری نظام اقتصادی در اسلام شهید بهشتی! 🔰 زکات، یک تکلیفِ شخصی
📚جلسه چهارم از گعده کتابخوانی
مباحث نظری نظام اقتصادی در اسلام
شهید بهشتی
.https://eitaa.com/ali_samimi71/1256
🔺 نهاد زکات در حکومت اسلامی
🔰حکومت مبتنی بر رای مالک ها،می تواند مالکیت شخصی را کنار بزند و به مصلحت مردم حکم کند؛در حکومت اسلامی هم اینگونه است.
زکات:از جمله احکامی است که صرفا توصیه اخلاقی و واجب شخصی نیست بلکه یک نظام مالیات ستانی و به عنوان منبع مهمی از درآمدِ حکومت می باشد.
بنابراین در زمان هایی حکومت ورود میکند و بنابر مصلحت مردم و سازوکاری خاص زکاتها را میگیرد و تقسیم میکند.
💠حکومت اسلامی بنا شده است برای نابودی طبقات اجتماعی و ساختن یک جامعه موحد و برادر،مگر میشود احکامش جامعه را به این سمت سوق ندهد وگرنه مفهوم برادری و جامعه بی طبقه، بدون احکام حکومتی اقتصاد شوخی ست.
((در جامعه ما سیرها و خیلی سیرها با گرسنه ها و خیلی گرسنه ها با هم دیده میشوند تا وقتی چنین است جامعه ما اسلامی نیست.
در چنین جامعه ای برادری مفهومی ندارد،مگر میشود برادری از گرسنگی بمیرد و دیگری از سیری)).
🔸خمس و زکات در بین احکام اسلام مانند پازلی هستن در مجموعه پازل ها،فرض کنید گروهی موسیقی مینوازند اگر یکی از اعضا با بقیه کوک نباشد نظم اهنگ را خراب میکند هر چند که او هم اهنگی نواخته؛جامعه هم اینطور است و برای خودش آهنگی باید بنوازد که با هم هماهنگ باشد.
🔹در کلام رهبری انفاق به معنای خرج مالی در جایی است که چاله ای را پر کند و دردی را دوا و مشکلی را حل کند نه اینکه صرفا پولی داده شود برای رفع تکلیف لذا خمس و زکات باید در مجموعِ آهنگ جامعه توحیدی و رفع فقر و گرسنگی نواخته شود نه اینکه هر کسی مالی را همینطور به عنوان خمس وزکات بدهد و برود.
🔺ضرورت تاریخ در اجتهاد دینی
🛡احکام مکی با مدنی متفاوت اند.
چون یکی قبل از تشکیل حکومت و دیگری بعداز برپایی حکومت آمده است.
بنابراین ایات و سوره ها را باید به مقتضای زمانه معنا کرد و دانستن تاریخ در درک ایات بسیار مهم است.
▪️آیات مکی غالبا در حد توصیه اخلاقی بوده اما آیات مدنی فراتر از آن رفته و به دستورهای حکومتی تبدیل شده است.
بنا بر ایه شریفه ۲۱۹ سوره بقره(يَسْئَلُونَكَ ما ذا يُنْفِقُونَ قُلِ الْعَفْوَ )⬅️عفو به معنای بخشیدن و گذشت اخلاقی نیست بلکه به معنای گذشتن از زیادی مال است
شهید بهشتی:این زیادی فقط در مال نیست بلکه در زمان و نیرو کار هم میتواند باشد.
✅بنا بر ایه شریفه برای گرفتن مالیات مجوز وجود دارد و نهاد زکات برای مالیات ستانی وضع شده است و اینکه چه مقدار و از چه چیزی مالیات گرفته شود هرچند در فقه معلوم و معین شده اما بنابر اصل ۹ اقتصاد اسلامی[تغییر موقت احکام بنابر تغییر شرایط] به عهده حکومت اسلامی است البته باید در جاهایی که در فقه نیامده فقها اجتهاد کنند و اینجا نیاز به هنر فقه و اجتهاد او داریم تا پشتوانه نظری حکومت اسلامی باشد.
⁉️اشکال می گیرند که این آیات شریفه به واسطه ایات زکات نسخ شده در صورتی که نسخ به معنای اشتباه بودن ایات سابق نیست بلکه به معنای تغییر زمان و شرایط زمانه است و اگر شرایط قبل برگردد،احکام آیه نسخ شده پابرجاست.
🔰نظام اسلامی حرکتش به این سمت است که پول درآوردن به خدمات و کار تعلق بگیرد نه به دلال بازی و سپرده که تولیدی صورت نمی گیرد.
زکات و مالیات در اسلام هم از همین جهت است که کسی به سمت تنبلی و ثروت های بادآورده نرود و اقتصاد در خدمت عامه مردم باشد نه مردم در اختیار پول.
🌀تصور کنید که تمام مسلمین میخواهند تمام حقوقی که بر گردنشان است را بریزند در یک حساب،خوب با این پول میشود کشوری را اداره کرد و مخصوص قشر خاصی نیست ولی اگر عده ای سرمایه ای راکد داشته باشند که نمی خواهند به آن دست بزنند یا کسانی زکات مالشان را نمی دهند حکومت موظف است از آنها زکات بگیرد.
✅بنابراین نهاد زکات نهاد مالی بزرگی است که نه تنها واحب شخصی بلکه نظام مالیات ستانی یک حکومت است که هم برای اخلاق اقتصادی فرد بنا شده تا تن پرور و مفت خور نشود و هم حکومت اسلامی بتواند با آن جامعه را اداره بکند و امور حکومتی را در جهت رفع فقر و استقرار عدالت جلو ببرد.
💠@ali_samimi71
#درمانگاه
🔹 تبعیض یا احساس تبعیض ممکن است گسستها را بیشتر کند. مثلا از طرفی امکان عکسبرداری از یک بیحجاب را به ناظر داده که یک برنامهای تعریف کرده که بتواند از طریق موبایلش عکسی بگیرد و به عنوان ناظر بفرستد، اما از طرف دیگر اگر انتشار عمدی یا حتی غیرعمدی اموال مسئولین کرد، این جرمانگاری شده است، حتی در صورت غیرعمدی هم جرمانگاری است.
🔹اگر جامعه دید که دور اموال، یک ویلا، باغ یا دارایی مسئولی فنس کشیده شده، این احساس تبعیض میکند که گویی طبقهی فرمانفرمایی هست که نیازی نیست مردم هیچ اطلاعی از او داشته باشند، بلکه اگر کسی هم مردم را از اموال و داراییهای او و امثال اینها مطلع کرد، او دچار جرم شده است ولی مقابلش اینطور نیست. گسلی را درست میکند که بعدا نهی از منکر را دچار سختی میکند.
مشاهده متن کامل گفت وگو:
https://mobahesat.ir/24315
☑️ @m_ghanbarian
پی نوشت 👇
جمله زیبایی مطهری عزیز در آینده انقلاب اسلامی دارند در مورد تبعیضِ اجرای حدود الهی که فکر میکنم جایش اینجاست:
«در يک جامعه فاسد گاهي حدود الهي، قوانين الهي (جزائي يا غير جزائي) به حالت تعطيل در ميآيد. وقتي به حالت تعطيل درآمد، چون بيحساب وضع نشده است، نظام اجتماعي در همان قسمتِ مربوط به آن قانون به حالت نيمه تعطيل درميآيد، اعم از آن که آن قانون الهي به طور کلي تعطيل شده باشد يا به صورت تبعيض در آمده باشد يعني در مورد بعضي اجرا ميشود، در مورد بعضي ديگر اجرا نميشود؛ قانون قدرتش براي به تله انداختن قوي، ضعيف است و براي گرفتار کردن ضعيف، قوي است. اين يک مورد از موارد تعطيل حدود الهي است.»
🔰@ali_samimi71
#بازنشر
🔰 لینک شبهات اعتقادی پاسخ داده شده در کانال
🔶 اگر تقدیرات نوشته شده اند و در علم الهی ثابتند پس چه نیازی به دعا هست؟؟
https://eitaa.com/ali_samimi71/89
🔶 چرا و چگونه زندگی ابدی در بهشت خستگی ندارد؟؟
https://eitaa.com/ali_samimi71/102
🔶 شبهات پیرامون رهبری و دخالت ایشان در اقتصاد...؟
https://eitaa.com/ali_samimi71/142
🔶 دوبرهان با بیان آسان برای اثبات خدا
https://eitaa.com/ali_samimi71/168
https://eitaa.com/ali_samimi71/169
☑️ @ali_samimi71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 فقط راه افتاده ها باهم یکی میشوند...!
💠 برشی از جلسه دوم سخنرانی ظهرهای رمضان با موضوع "ولاءها و ولایت ها در قرآن"!
🎧 برای قضاوت بهتر فایل کامل صوتی این جلسه را بشنوید
حجت الاسلام قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
nameh-jomhour-dastmozd.pdf
40.77M
🔥انتشار رایگان ویژهنامه «سرکوب دستمزد» نامهجمهور
منتشر شده در شماره پنجم نامهجمهور
«طبقه دولتمند و سرکوب رفاه»
📝با آثار و نوشتاری و از:
محسن قنبریان
علی نصیریاقدم
علیرضا خیرالهی
علیرضا میرغفاری
سمیه گلپور
سید احسان ولدان
🗞در این ویژهنامه میخوانیم:
مسئله کارگران، وظیفه همگان
افزایش دستمزد بهمثابه استراتژی توسعه
نسبت دستمزد-تورم افسانه یا واقعیت
سرکوب دستمزد زمینهها و چالشها
طرد ساختاری کارگران
🔶 بههمراه مصاحبه اختصاصی با سردار علیحسین رعیتیفرد معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی
🔹این ویژهنامه بخشی از شماره پنجم نامهجمهور است که بهدلیل ضرورت موضوع فصل سرکوب دستمزد آن به صورت رایگان منتشر شده است.
➖➖➖
برای تهیه این شماره نامه جمهور در طرح پیشفروش با ۱۰٪ تخفیف و #ارسال_رایگان، مبلغ ۱۶۲ هزارتومان به شماره کارت:
۶۰۳۷ ۹۹۷۵ ۹۹۶۹ ۴۹۳۳
بهنام پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم
واریز کرده و رسید واریز را به همراه آدرس پستی و شماره همراه به شماره ۰۹۰۱۶۸۵۵۲۹۰ ارسال نمایید.
➖➖➖➖
با ما همراه باشید:
@nameh_jomhour
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
🔰 برای دوستانی که بهبهان تشریف دارن میتونن این شماره نامه جمهور رو در طرح پیشفروش با ۱۶٪ تخفیف مبلغ ۱۵۰ هزارتومان
به کتابفروشی مقاومت بهبهان به آدرس:
@moghavmat_313
09929529885
مراجعه کنید.
✍🏻 نظر حجت الاسلام قنبریان درباره ماجرای درمانگاه قم
افراد صاحب رسانه به وضعیت دنیای کنونی و برساخت سازی دشمن باید دقت کنند. ما در قضاوت نباید شتاب کنیم. بله میتوانیم از جهاتی سؤال کنیم مثلا آیا واقعا این روحانی فیلم یا عکس گرفته است یا خیر؟ اما این که یک باره قضاوت کنیم و دو قطبی شدیدی بسازیم واضح است که این گسست اجتماعی را بیشتر میکند که به سود هیچ طرفی نیست.
از طرف دیگر اینکه مثلا عکس برداری از بی حجاب را با گوشی موبایل در بستری که تعریف شده، مجاز و مورد حمایت قانون بدانیم ولی انتشار عمدی و حتی غیر عمدی اموال مسئولین را جرم انگاری کنیم و این مقوله را محرمانه بدانیم، ممکن است گسست ها و احساس تبعیض را بیشتر کند.
🔖 برگرفته از مصاحبه ای با مباحثات
چکیده مصاحبه
متن کامل مصاحبه
☑️ @m_ghanbarian
علی صمیمی
"بازگشت به قانون اساسی" ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ ✅ سخنرانی خوب و پر نکته استاد خاکی که توضیح مبسوط نظرات ش
Taavoni1.mp3
8.04M
حجتالاسلام دکتر خاکی: اصل اساسی قانون اساسی "نه" به "سرمایهداری دولتی و سرمایهداری خصوصی" است.
#تعاونی
#دستمزد #کارگر
#اصل_۴۳
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
🔰 حکم امام خمینی به آقای داریوش فروهر جهت رسیدگی به وضع کارگران
26 اسفند 1357
بسمه تعالی
جناب آقای وزیر کار
اخیراً شکایاتی از کارگران شریف میرسد مبنی بر رسیدگی به وضع آنان. هیچ کس نقش اعتصابات کارگران و کارمندان کارخانجات بزرگ و کوچک را در پیشبرد هدف ملت ایران که هَدْم استبداد و استعمار خانمانسوز و برقراری حکومت عدل اسلامی است نباید فراموش کند.
شما باید هر چه سریعتر به وضع زندگی و کار آنان رسیدگی کنید. کارگران مبارز باید بدانند که با حوصله و صبر انقلابی مشکلات آنان برطرف خواهد شد، و نیز میدانند که رسیدگی به کارخانجات و وضع کارفرمایان آنان احتیاج به زمانی دارد که بشود در آن مدت دقیقاً کارگران و کارمندان را به حقوق حقه خودشان رسانید. کارفرمایانی را که حقوق کارگران را نمیپردازند به تکالیف خود آشنا نمود تا خود را مکلف به رسیدگی بدانند و یا از صحنه خارج شوند و به کارفرمایانی که به سبب همین اعتصابات، قدرت پرداخت حقوق آنان را ندارند کمک نمود. دیر یا زود باید حقوق عقب افتاده کارگران در سراسر ایران پرداخت شود. من از کارگران شجاع میخواهم که به تبلیغات مغرضانه بعضی عناصر گوش ندهند؛ زیرا در حکومت عدل اسلامی به بهترین وجه به آنان رسیدگی شده و حق آنان ادا میگردد.
باید دستمزدها پس از رسیدگی به وضع کارخانجات افزایش یابد تا آنان از کمبودهای زندگی نجات یابند و مثل سایرین بتوانند در محیطی آزاد و مرفه زندگی کنند.
من از تمامی کارگران میخواهم که کار خود را دنبال نموده و مشغول جمعآوری مدارکی باشند که موجب تسهیل رسیدگی به کار خود، کارخانه و کارفرما شود. من دست تمامی کارگران را میفشارم.
جناب آقای فروهر، شما میدانید که اسلام برای طبقه کارگر احترام خاصی قائل است. اسلام میخواهد مستضعفین را یاری دهد تا سرنوشت خود را به دست گیرند. از زحمات شما در این مورد تشکر میکنم.
مطلب دیگر، زنانی هستند که شرایط بد محیط و اجتماع سابق آنان را از محیط سالم دور نموده است. امیدوارم که با تغییر محیط اجتماعی ایران تمام نارواییهایی که معلول آن محیط بود از بین برود.
شنیده شده است که اینان تقاضای کار نمودهاند. لازم است به وضع آنان هر چه بهتر رسیدگی کنید و موجبات رفاه آنان را با اشتغال به کارهای مناسب فراهم نمایید. و السلام.
روح الله الموسوی الخمینی
امام خمینی (ره)؛ 26 اسفند 1357
🔰@ali_samimi71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️چه کسانی دغدغهی مستضعفین دارند؟!
🔹هر سال اواخر اسفند که میرسد، چشم خیلیها به اخبار تعیین #دستمزد_کارگران است.
خبرهایی از چانه زنیهای تکراری در #شورای_عالی_کار؛ بین کارگران از یک سو و کارفرماها و دولتیها از سوی دیگر!
🔺اما اگر شاخصی که #امام_خمینی اینجا میگوید رعایت میشد، و معیاری میشد برای انتخاب تصمیمگیران، آنوقت احتمالا داستان خیلی فرق میکرد!
🔸تا وقتی که این حرف آقا روحالله زمین بماند، آش همان آش است و کاسه همان کاسه!
#حقوق_وزیر
#نظام_عادلانه_پرداخت
#دستمزد_۱۴۰۳
🎬@Mostazafin_Tv
🔰 دلم امید میخواهد...!
🔶 تفسیرالمیزان جلد : 1 صفحه : 270
🌸 خدای تعالى درباره رسول گرامیش فرمود: به مؤمنین رئوف و رحیم است ، (بالمؤمنین رئوف رحیم ) و در این کلام خود رأفت و رحمت آنجناب را تصدیق فرموده با این حال چطور این رسول رئوف و رحیم راضى میشود که خودش در بهشت به نعمت هاى آنجا متنعم باشد و در باغهاى بهشت با خیال آسوده قدم بزند، در حالیکه جمعى از مؤمنین بدین او، و به نبوت او، و شیفتگان بفضائل و مناقب او، در درکات جهنم در غل و زنجیر باشند؟ و در زیر طبقاتى از آتش محبوس بمانند؟ با اینکه بربوبیت خدا، و برسالت رسولخدا ، و بحقانیت آنچه رسول آورده ، معترف بوده اند، تنها جرمشان این بوده که جهالت برایشان چیره گشته ، ملعبه شیطان شدند، و در نتیجه گناهانى مرتکب گشتند ، بدون اینکه عناد و استکبارى کرده باشند.
🔰@ali_samimi71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 علیِ کوفه را هنوز روایت نکرده ایم...!
حجت الاسلام قنبریان
💠 برشی از جلسه چهارم سخنرانی ظهرهای رمضان با موضوع "ولاءها و ولایت ها در قرآن"!
🔰@ali_samimi71
🔰 اما...!
آقای علم الهدی!
🔶 رهبری فرمودند: مردم، یعنی همه مردم بدون امتیازات طبقاتی و گروهی.
۱۴۰۰.۰۵.۱۲
🔰 این انقلاب یک انقلاب الهی است و پایه اصلی آن مردمند... این انقلاب متعلق به مردم است ...هیچ کسی، نمی تواند و نباید ادعای مالکیت این انقلاب را بکند. خود را مالک بداند دیگران را مستاجر...صاحب این انقلاب مردمند.
۸۷.۰۳.۱۴
🔰@ali_samimi71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 هماکنون؛ رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳:
🎥 اگر اقتصاد کشور شکل مطلوبی پیدا کند میتواند در دین و دنیای مردم اثر داشته باشد.
پ. ن:
مطالب مرتبط👇👇
مجموعه کلیپ اِحضارِ آرمانها!
https://eitaa.com/ali_samimi71/741
🔰@ali_samimi71
🔰 میشود، میتوانیم، پس ادامه میدهیم!
🔶 در کنارِ آه و افسوسهایی که برای حقوق کارگر و زمین ماندن اصل ۴۳ میخوریم و در کنار مطالباتمان از دولت و مجلس و قوه قضائیه برای روی آوردن به تحول در کشور!
🔰 اما سال گذشته نشان دادیم فشار رسانه و مردم میتواند مؤثر باشد و میتوانیم به کلام حضرت امیر(ع) نزدیک شویم که فرمود:«لا تصلح الولاة إلّا باستقامة الرّعيّة» والیان اصلاح نمیشوند الا با استقامت مردم(روی آرمانها).
💠 این فشار مردم و رسانه بود که زاکانی حکم دامادش را لغو کرد و گفت
«میخواهم برای مردم نوکری کنم و شهر با رای و نظر مردم اداره شود. با احترام به نظر این ولینعمتان انقلاب حکم صادره برای آقای حیدری را ملغی میکنم.»
💠 این فشار و مطالبات مردم بود که
«پس از تشکیل پرونده و برگزاری دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام مصدق برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه اعمال نفوذ یا تاثیرگذاری در پرونده مطروحه استعفای خود از این سمت را تقدیم رییس قوه قضاییه کرد.»
💠 بله فشار رسانه ای وحتی مطالبه قانون برای افزایشِ مطلوب و ایده آلِ دستمزدِ کارگران به درِ بسته خورد هرچند همین مطالبات موجب این شد که «در ۳ سال دولت سیزدهم متوسط سالانه افزایش دستمزد کارگران به بیش از ۳۹ درصد برسد در حالی که در دولت گذشته کمتر از ۲۴ درصد بود.»
🔶 یک کلام!
میشود، میتوانیم، پس ادامه میدهیم!
✍علی صمیمی
🔰@ali_samimi71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 دو تابلو برای معلمها؛
ربکا پِترسونِ آمریکا یا رهنامه محمدخاتمی!
✍ علی صمیمی
🔶 بایدن از بهترین معلمِ ریاضیِ سال ۲۰۲۳ آمریکا قدردانی کرد.جملات پترسونِ ایرانی تبار پشتِ میکروفن جالب بود.سراسر وفا داری به ایدئولوژی و تاکید بر اینکه معلم ها در آمریکا دانش آموز را برای تحقق «#رؤیای_آمریکایی» تربیت میکنند این یعنی اصلا آموزش و پرورشِ آمریکا با جهت و سویه ای کاملا متناسب با آرمان خودشان و بایک جهانبینی خاص، سیاستگذاری میکند.
🔶 ازین سو ۵۰ فعالِ نخبه اصلاح طلب، اندیشه خود را در حل مسائل آموزش و پرورش ایران در حضور محمدخاتمی ارائه میدهند و با افتخار سخن از حذف ایدئولوژی و «#رؤیای_ایرانی_اسلامی» از سیاستهای آموزش پرورش میگویند و مینویسند:
«نظام حكمراني بايد با كاستن بار مدرسه از انواع فشارهاي سياسي و ايدئولوژيك و فراهم كردن زمينه انتشار كتابها و محتواهاي آموزشي متنوع براي پاسخگويي به نيازهاي متكثر دانشآموزان، زمينه تحول در آموزش و پرورش را فراهم كند.»
https://www.pishkhan.com/news/309636
🔶 حذف ایدئولوژی یعنی حذف دین و معنویت و حجاب و یک کلام عدمِ اصرار بر نشان دادن مظاهر دین در عرصه های اجتماع از مدرسه گرفته تا کوچه و بازار و اقتصاد و فرهنگ و...!
⛔️ تو را به خدا چرا آنها آنچنان بر رؤیای آمریکایی و آرمانهای خود حساسند و ذره ای کوتاه نمی آیند و ما اینچنین از هر فرصتی برای کاستن رؤیاها و آرمانهای خود استفاده میکنیم؟!
🔰@ali_samimi71
🔺مطالب مرتبط با "رویای ایرانی_اسلامی"
📚 جزوه کلیدش دست منه
▫️لینک دریافت:https://eitaa.com/ali_samimi71/1188
💠 راز موفقیت هر جریان اجتماعی
✅پنج مرحله:https://eitaa.com/ali_samimi71/778
🔰 دو تابلو برای معلم ها
🔸 از ربکا پترسون تا رهنامه محمد خاتمی:https://eitaa.com/ali_samimi71/1314
📽 مجموعه یادداشت نقد گفتمانیِ
کاپیتان انقلابی: https://eitaa.com/ali_samimi71/1194
💠@ali_samimi71
🔹فصل شانزدهم سلسله جلسات کتاب بحث
جلسه دوم
با نقد و بررسی کتاب
🔹هستی و هبوط انسان در اسلام
اثر :حمید پارسانیا
به نقد،تحلیل و بررسی:
حجه الاسلام محمد اسمی زاده
پژوهشگر و محقق موسسه اسرا حضرت ایت الله جوادی آملی از قم
🔹وعده ما
یکشنبه : 5 فروردین
ساعت:20:00
قرارمان:
در آمفی تاتر خانه فرهنگ طبقه فوقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنب فرمانداری
@ali_samimi71
@naghdkatab