eitaa logo
عقل یشمی خال‌خال پشمی
226 دنبال‌کننده
679 عکس
33 ویدیو
72 فایل
☑️ کسی که حرفای این کانال را جدی بگیره، خره. 😇✌ @ebrahimpour
مشاهده در ایتا
دانلود
مختار: «ناریه! غرورم را زخمی کنی، عشقم را سر می‌برم...» [💭 #دیالوگ ] [🎬 #فیلم #مختارنامه ] 🌐 @aliebrahimpour_ir
☑️ جدول تمایز و 📙 منبع : اصول و فنون پژوهش، دکتر ،‌ ص83 [ | | | ] 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
☑️ جدول تمایز #مشکل و #مسئله 📙 منبع : اصول و فنون پژوهش، دکتر #قراملکی،‌ ص83 [ #برش | #ازکتاب |#نکت
✅ دقت در سه اصطلاح: «مشکل» [difficulty]، «مسئله» [problem] و «پرسش» [question]. ☑️ مقدمه ▪️سه اصطلاح ، و از کلیدواژه‌های اساسی هر تحقیق و پژوهشِ انسانی‌اند. فرقی نمی‌کند که این تحقیق از نوع آکادمیک باشد یا تحقیقات روزمره عرفی. گاهی در نگاه ابتدایی، تحقیق و پژوهش را منحصر در پایان‌نامه و مقالات علمی-پژوهشی می‌دانیم و این اصطلاحات را هم منحصر در مباحث مربوط به آن؛ اما واقعیت آن است که تک‌تک فعالیت‌های انسانیِ انسان -خصوصا قالب‌های مختلف - با این مسئله در ارتباط است. ▪️شاید در مرحله‌ی اول،‌ دقت و بازخوانی این سه اصطلاح، صرفا کاری لغوی و اعتباری محسوب شود؛ بدین معنا که چه فرقی می کند بین مشکل با مسئله و بین مسئله با سوال و پرسش فرق ایجاد کنیم؟ اگر اصطلاح‌شناسی ما در حد ارائه‌ی تعریف لغوی باقی بماند، این اشکال وارد است و ایجاد فرق معنایی بین این واژگان جز فایده‌ی لغوی و کتاب‌خانه‌ای، سودی ندارد. اما هدف اساسی از این بازخوانی و اصطلاح‌شناسی، ایجاد دقت و تمایز در زاویه‌ی دید ماست. به‌عبارتی، این تفاوت معنایی، در نوع مواجه و پژوهش ما اثر عملی دارد. ☑️فرق و : ▪️مشکل [difficulty] را مردم، اعم از متخصص و غیرمتخصص می‌بینند؛ زیرا سطحی‌ترین و ظاهرترین نمود پدیده، مشکل و رخنه است. وجود تنش، عدم تعادل، ابهام و... علائم بروز مشکل است. اما مسئله [problem] را تنها می‌توانند رصد کنند و با فراتر رفتن از ظاهر (مشکل)، آن را در ژرفا بنگرند. ▪️مشکل امری کلی، مبهم، نامعین و به همین دلیل، تحقیق ناپذیر است. وقتی دردی را در موضعی از بدن احساس می‌کنیم، با مشکل مواجه شده‌ایم؛ اما این مشکل، فراگیر و کلی است. و بسیاری از امور را شامل می‌شود. لذا متمایز و مشخص نیست و بررسی آن محتاج طرح این پرسش است که «مسئله من دقیقا چیست؟» مراجعه به متخصص در چنین مواقعی برای یافتن صورت مسئله و در نتیجه، بررسی، آزمایش و معالجه است. ▪️عبور از مشکل به مسئله گام مهمی است که با ابزارهای منطقی و صورت‌بندی مسئله و تحلیل دقیق مشکل به دست می آید. مسئله باید به‌گونه‌ای صورت‌بندی گردد که به وضوح کامل، تعین خاص و متمایز بودن و قابلیت بررسی برسد. ▪️جدول زیر، تمایز مشکل و مسئله را به‌خوبی نشان داده‌است. ☑️ تمایز و ▪️مراد از مسئله [problem] در تحقیق، غیر از پرسش [question] در برنامه آموزشی است. پرسش لزوما مسبوق به مطالعه نظام‌مند نیست؛ بلکه مواجه دانش‌آموز یا دانشجو با امر مبهمی است که قبلا جواب یافته است و ابهام صرفا به مقام یادگیری متعلق است. اما مسئله در گام نخست، معضلی است مسبوق به مطالعه‌ی نظام‌مند که پاسخ به آن، نه به آموزش که به پژوهش محتاج است. ▪️مسئله برخلاف پرسش، محفوف به مطالعه‌های نظام‌مند است: مطالعه سابق که سبب طرح مسئله می‌شود و مطالعه لاحق که سبب حل آن می‌گردد. ▪️مثلا «چرا سیب افتاد و ماه نمی‌افتد؟» زمان نیوتن مسئله بود و زمان ما پرسش. ▪️پس به طور خلاصه می‌توان گفت، پرسش مربوط به مقام یادگیری و آموزش است و مسئله مربوط به مقام تحقیق و بعد از مقام مطالعه است. 📊 https://eitaa.com/aliebrahimpour_ir/206 [جدول تمایز مشکل و مسئله] 📚منابع: ▫️ مطالعات دینی، ، ص141 ▫️اصول و فنون در گستره دین‌پژوهی، احد فرامرز قراملکی،‌ ص 82-83 🌐 @aliebrahimpour_ir
Ma Hichim.mp3
1M
☑️ «ما هیچیم» ◾️خدایا! ▪️ما بندگان ضعیف هستیم؛ ▪️ما بندگانی هستیم که نداریم؛ ▪️ و هرچه هست تویی. ▪️ما اگر چنانچه خلاف می‌کنیم، نادانیم؛ ▪️تو بر ما ببخش. [ | | | ] 🌐 @aliebrahimpour_ir
💠 می‌گویند: «لذتی که در بخشش است، در انتقام نیست.» من اما می‌گویم: «لذتی که در تعطیلی کلاس هست، حتی در بخشش هم نیست!» 🌐 @aliebrahimpour_ir
✅ رابطه و در فیلم 🎥 1⃣«فرم خودش مستقلا معنا دارد.» این نظر خصوصا تا قبل از طرح نظریات پست‌مدرن، دیدگاه غالبی بوده و البته هنوز هم هست. مطابق این نظر، مفهوم چیزی نیست که در دل فیلم ریخته شود؛ بلکه اساسا مفهوم و محتوا از فرم است که انتقال داده می‌شود. برای هر پلانی که برداشت می شود، فقط‌وفقط یک میزانسنِ صحیحِ منطبق بر فرم وجود دارد. برای هر برداشت، تنهاوتنها یک نما و زاویه دوربین صحیح است. هر زاویه ای غیر از آن زاویه، خطای کارگردان است و در رساندن آن مضمون فیلم، اختلال ایجاد می کند. 2⃣در مقابل -خصوصا در عصر جدید- نگاه متصلب و سفت‌وسخت به فرم ندارند. می‌گویند نماهای مختلف، می تواند مفهوم واحدی را برساند. افراد مختلف، می توانند دلایل مختلف برای تفاوت میزانسن‌های‌شان داشته باشند! نگاه تند قائلین به این نظر، به ضدفرم می‌گراید. یعنی کارگردان هیچ اعتقادی به فرم ندارد. هرطور ذوق کند، برداشت می کند و به عنوان اثر هنری ارائه می دهد. [ ] 🌐 @aliebrahimpour_ir
دلم بدجوری به حال چشم‌هایم سوخت. غیر از آن سنگینی بارش‌های دلتنگی همیشگی، مجبور شد از ترس اینکه نتواند باز هم ببیندش، منت‌کشی دلم را بکند. دل باید جلوی پاها را می‌گرفت تا نَدَوَند و جلوی دست‌ها را، تا نگیرند. حالا تازه اول کار بود؛ سنگینی کار دست‌وپا هم، به دوش چشم‌ها افتاد. چشم‌ها باید با پرتاب نگرانی به اطراف، فریاد می‌زدند؛ بلکه پاهای برای دویدن و دست‌های برای گرفتن، پیدا بشود. او، آن طرف خیابان، زمین خورده بود، و من بدجوری دلم به حال چشم‌هایم می‌سوخت... [1396.8.10 - بامداد2:10] 🌐 @aliebrahimpour_ir
گوشه‌ای از کمک‌های یک دوست بسیار عزیز و دقیق، 🌹 برای یادداشت اخیرم... 🔹پ.ن: از جمله آن افرادی است که همیشه در آخر گزارش‌هایم، به صورت گم‌نام تشکر می‌کنم ازشان... خدایا، این عزیزان را از ما نگیر🙏 🌐 @aliebrahimpour_ir
(به‌جای ) هیچ‌کس به خوبی ما ها، نمی‌تواند ببیند، جنازه‌های پهن‌شده این یاکریم‌های ساده‌ را که آنقدر ماشین از روی‌شان رد شده که با کاردک هم نمی‌شود جمع‌شان کرد! حتی گاهی نمی‌شود تشخیص داد واقعا یاکریم‌اند یا بچه گربه. هیچ‌کس؛ البته به جز عابرها... [1396.8.13 - 14:30] 🌐 @aliebrahimpour_ir
🌷 📕 اصول و روش نگارش دانشگاهی؛ 👤 سیدعلی اصغر سلطانی؛ 📇 نشر دانشگاه علوم انسانی مفید. 🔗 eitaa.com/aliebrahimpour_ir/224 [👈🏻معرفی] 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
#معرفی_کتاب 🌷 📕 اصول و روش نگارش دانشگاهی؛ 👤 سیدعلی اصغر سلطانی؛ 📇 نشر دانشگاه علوم انسانی مفید. 🔗
🔸🔶 ، قدم اول نگارش صحیح 🔶🔸 🌸 با جمله و و انواع قالب‌های نوشتاری مثل مقاله و گزارش و متن ادبی و... در کلاس‌ها و کتاب‌های ادبیات فارسی و نویسندگی ویرایش آشنا شده بودم. در ویراستاری و ، هرچند می‌گویند نگاه ما به پاراگراف هم محتوایی است و هم ظاهری، ولی عموما بیش از آنکه یک نگاه محتوایی باشد، نگاهی صوری و ظاهری است. یعنی می‌گوییم هر پاراگراف یک بسته مستقل محتوایی از کل متن است و در همین حد بسنده می‌شود. هیچ‌گاه توضیح داده نمی‌شود فرق پاراگراف‌ها چیست و واقعا چه طور می‌شود پاراگراف‌ها را بسط داد؟ در مقابل نگاه صوری و ظاهری به پاراگراف تقویت می‌شود و همیشه دقت می‌کنیم که پاراگراف‌هایمان طولانی نباشد تا متن را از خوش‌خوان‌بودنش نیندازد. 🌸 در میان منابع مرسوم و متداول نویسندگی، مثل کتاب « » استاد حسینی ژرفا یا کتاب « » استاد احمد سمیعی بیشتر تمرکز بر همان قالب مرسوم است. تنها فردی که روی جنبه‌ی محتوایی پاراگراف‌نویسی تمرکز کرده، جناب آقای دکتر سیدعلی‌اصغر سلطانی است. در این زمینه، دو کتاب نوشته‌اند. یکی قدیمی و یکی جدیدتر. قدیمی‌تر همین است و جدیدتر . 🌸 تعبیر نگارش «دانشگاهی» در این عنوان، به معنای نگارش «علمی» است. ایشان در این دو اثر کوشیده، با نگاهی محتوایی، الگویی ارائه دهد تا هرکسی که علاقه‌مند دست به قلم شدن و نوشتن درباره‌ی موضوعات مختلف است، بتواند به این مهم دست پیدا کند. 🌸 الگوی این کتاب برای نویسنده این است که برای اینکه بتوانی منسجم و بنویسی، باید منسجم و ساختارمند بیندیشی! این الگو معتقد است، نوشتن به‌مثابه‌ی یک هنر است. در این هنر، نویسنده می‌خواهد مطلبی را به مخاطب انتقال دهد و این انتقال اگر می‌خواهد صحیح و سالم باشد، باید از قواعد هنری اش تبعیت کند. یا دانشی است که این قواعد را دور هم جمع کرده است. 🌸 رتوریک در نگارش، دو مطلب عمده را توصیه می‌کند و شیوه‌هایش را می‌آموزد: 1.سازماندهی محتوا؛ یعنی کدام مطلب ابتدا و کدام مطلب انتها بیاید. نتیجه‌ی سازماندهی محتوا، ساختار پیدا کردن نوشتار است. 2.راهکارهای بسط یک مطلب؛ بدین معنا که نویسنده مطالب ذهنی‌اش را چه طور بگوید؟ در این قسمت روش‌هایی مثل توصیف، استدلال، مقایسه، مثال، مقابله و... آموزش داده می‌شود. 🌸 مخاطب این کتاب، بعد از شناخت کلی جمله و بند، را تمرین می‌کند. پاراگراف، در این الگو، نقش اساسی دارد. کسی که بتواند پاراگراف خوب بنویسید، به راحتی می‌تواند یک مقاله کوتاه بنویسد و کسی که بتواند یک مقاله کوتاه بنویسد، به راحتی می‌تواند یک فصل و در نتیجه یک کتاب یا پایان‌نامه بنویسید. 🌸 برای پاراگراف نویسی، اجزای مختلف یک پاراگراف (جمله موضوع، جمله پشتیبان، جملات پشتیبانِ پشتیبان و جمله نتیجه) معرفی شده، سپس قدم به قدم راه‌های بسط جملات آموزش داده می‌شود. ✅ این دو کتاب به هرکسی که علاقه‌مند مقاله‌نویسی و یادداشت‌نویسی و نگارش علمی است، قابل توصیه است. ☺️ ✳️شناسنامه کتاب‌ها: 📓اصول و روش نگارش دانشگاهی؛ سیدعلی اصغر سلطانی؛ نشر دانشگاه علوم انسانی مفید. 📘نگارش دانشگاهي، پاراگراف نويسي؛ سيد علي اصغر سلطاني؛ نشر لوگوس. [ ] ♻️ https://eitaa.com/aliebrahimpour_ir/223 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
🔸🔶 #پاراگراف_نویسی ، قدم اول نگارش صحیح 🔶🔸 🌸 با جمله و #پاراگراف و انواع قالب‌های نوشتاری مثل مقاله
✴️ کلاس ✴️ ▪️یک دوره مختصر و مفید، مرکز برایمان گذاشته با حضور خودِ آقای سلطانی. ▪️بهانه‌ی خوبی شد برای من که فرصت نمی‌کردم سرو‌ته این کتاب را درست‌وحسابی ببینم. ▪️تاحالا، 4 جلسه‌اش گذشته. خوب پیش می‌رود. ▪️عمده‌ی زمان هر جلسه، به خواندن تمرین‌های بچه‌ها می‌گذرد. 20دقیقه پایان کلاس هم، درس جلسه‌ی بعدی داده می‌شود. ▪️تمرکز ما تا حالا در کلاس، روی نوشتن گذشته. تمرین‌هایی که در خانه انجام می‌دهیم هم، همین است. در واقع تلاش می‌کنیم جمله‌به‌جمله را با وسواس کنار هم بچینیم تا یک پاراگراف درست‌وحسابی از دلش در بیاید. ✅ نظر من درباره‌ی این کتاب و این مدل: 🔸نگاه اولیه‌ام مثبت است. این مدل جواب می‌دهد. کسی که دنبال نوشتن است، اگر قدم‌به‌قدم جلو بیاید، حتما نوشتنش تغییر می‌کند و بهتر می‌شود و این بهتر‌شدن را هم خودش لمس می‌کند. 🔸تنها نقطه ضعف این مدل تا اینجا، نگاه شدیدا محتوایی به پاراگراف است. البته باید تا آخر دید، ولی نگاه ما در این مدل به پاراگراف، خیلی خشک است. گاهی پاراگراف‌ها خیلی طولانی می‌شود و این مخاطب را در خواندن با چالش مواجه می‌کند. حتی اگر این مشکل واقعا وجود داشته باشد، اما اصل رویکرد صحیح است. آخرش هم دست نویسنده باز است برای تغییرات صوری و ظاهری‌ای که دوست دارد. 😉 ✅ تمرین‌ها: 🔸چون از فضای نوشتن دور نبودم، نوشتن تمرین‌های کلاس برایم کار آنچنان مشکلی نیست. عمده‌ی وقت من برای تمرین‌ها، سر موضوع و سوژه خرج می‌شود! 🔸خیلی مصر هستم، پاراگراف‌هایی که به عنوان تمرین می‌نویسم، موضوعات خوب و با دیدگاه خودم باشند. برای همین احساس می‌کنم انتشارشان خالی از لطف نیست.☺️ 🔻البته یک نکته را هم بد نیست بگویم: در نوشتن این پاراگراف‌ها، عمده تمرکز، روی بودن پاراگراف‌هاست. گاهی عامدا مجبوریم بعضی از لغزش‌های نگارشی و زبانی را مرتکب شویم تا وضوح ساختار باقی بماند. لذا اگر احیانا مشکل زبانی در متن‌ها بود، بگذارید به پای همین مسئله! اما از لحاظ محتوا تلاش کرده‌ام، پاراگراف‌های مفید و منسجمی باشند و یک مطلب درست‌وحسابی را ارائه دهند. 💪 🔹با هشتگ‌های به‌مرور منتشرشان می‌کنم. 😃 🌐 @aliebrahimpour_ir
🔶 🌼 های «نقدی که دیده شد» 🌼 🔶 🔸یادداشت اولیه علی ابراهیم‌پور در واکنش به انتشار «منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه‌ای» به 110 هزارتومان توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی: 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/234 [نقد خصوصی سابق] 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/235 [نقد جدید] 🔗 t.me/saraeer/1612 [بازنشر نقد جدید در سرائر] 🔸انتقاد و پاسخ مهدی جمشیدی در واکنش به اظهارات ابراهیم پور: 🔗 t.me/saraeer/1630 🔸پاسخ ابراهیم پور به نقد جمشیدی (قسمت اول - توضیح نحوه قیمت‌گذاری بازار کتاب و نشر): 🔗 t.me/saraeer/1687 🔸پاسخ ابراهیم پور به نقد جمشیدی (قسمت دوم - شرح و تنقیح حرف اساسی در نقد مطروحه): 🔗 t.me/saraeer/1688 🔹 گزارش «نقدی که دیده شد» 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/424 [ ] 🌐 @aliebrahimpour_ir
چقدر باحال است یکی بگوید: «آقای فلانی؛ می‌شود چند دقیقه تشریف بیارید؟» بعد آدم را ببرد یک گوشه و یک خبر خوب و خوش‌حال کننده به آدم بدهد. ☺️ البته من از این شانس‌ها ندارم؛ آخرین باری که این جمله را شنیدم، چندسال پیش بود، مدیرمان صدایم زد که می‌خواست اخراجم کند...! 😐 🌐 @aliebrahimpour_ir
مطالب کانال 🍀 شب اول محرم امسال (1396 شمسی، 1439 قمری) پای منبر آقای نظری منفرد نشسته بودم. بعضی نکات‌شان برایم جالب بود. امسال هم که توفیق سفر تبلیغی نداشتم، به ذهنم آمد شاید بد نباشد این نکات کوتاه و جالب را در کانال، با همراهان به اشتراک بگذارم؛ شاید مفید واقع شد! ازاین‌رو پیامی گذاشتم و قول این را دادم که: «ان‌شاءالله اگر توفیق باشد، هر شب کوتاه‌نکاتی با هشتک در کانال ارائه می‌دهم.» 🍀 تا 5شب اول که سخنران مجلس، آقای نظری بود، کار خوب پیش می‌رفت [😅]؛ اما از شب پنجم به بعد، افتاد مشکل‌ها! این کار تبدیل شد به آن برنامه‌هایی که اولش آدم فکر می‌کند یک کوچولو انرژی می‌گیرد، ولی بعدش عین توپ برفی که روی برف قِلَش بدی، بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود، وقت و انرژی زیادی گرفت. 🍀 مثلا گاهی مطالب منبع درستی نداشت؛ گاهی مطلب کوتاهِ مفیدی که تلگرامی باشد پیدا نمی‌شد و گاهی مشکلات دیگر! در هر صورت برنامه را تا شب یازدهم رساندم! 😃 🍀 در این بین، گاهی متنی یا شعری هم برای روضه پیدا می‌کردم؛ آن‌ها را هم با هشتگ قرار می‌دادم. دو سه متن آخر و یکی از آن متن‌های روضه، عملا بازنویسی و تبدیل متن روایت به یک روایت داستان‌گونه بود. سخت بود ولی دوستشان دارم. احساس می‌کنم کار قشنگی شدند.😊 🍀 حالا که از اربعین هم گذشتیم، گفتم کردن این‌ها شاید برای استفاده‌های بعدی، خوب باشد. 🔹مثل همیشه، خوشحال می‌شوم از بازخورد مخاطبین و همراهان مطلع شوم💐 ✴️ لیست لینک های مطالب: 👉 t.me/aliebrahimpour_ir/434 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
✅ #گزارش مطالب #محرم96 کانال #عقل_سرخ 🍀 شب اول محرم امسال (1396 شمسی، 1439 قمری) پای منبر آقای نظری
🔅♻️ های مطالب کانال ♻️🔅 🌸شب اول، ارزش نشستن در مجلس اهل‌بیت 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/303 🌸شب دوم، تاکید اهل‌بیت به نوحه‌خوانی 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/307 🌸شب سوم، قانون کلی زیربنای عاشورا 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/308 🌸شب چهارم، با کسی محشور می‌شویم که دوستش داریم 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/309 🌸شب پنجم، آخرین نامه امام به کوفیان (وظیفه همگانی دربرابر سلطان جور) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/318 🌸شب ششم، نقشه شریک و هانی و مسلم برای کشتن ابن‌زیاد (فرق مومن و غیرمومن) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/321 🌸شب هفتم، سخن حضرت در مسیر کربلا (دین و مردم و نقش آزمایش) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/329 🌸شب هشتم، داستان دور هم جمع شدن خانواده پیامبر (زیارت اهل‌بیت) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/331 🌸شب نهم، حدیث ام ایمن قسمت اول (که باعث آرامش قلب مضطرب امام سجاد شد) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/335 🌸شب دهم، حدیث ام ایمن قسمت دوم (که باعث آرامش قلب مضطرب امام سجاد شد) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/337 🌸شب یازدهم، مقام محبین اهل‌بیت 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/339 📇 ، آیه تطهیر و مقام اهل بیت 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/310 🌺روضه، احترام ماه حرام 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/306 🌺روضه، روضه‌خوانی رسول‌الله و علی ع 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/327 🌹شعرکوتاه (حضرت علی اکبر) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/328 🌹شعرکوتاه (حضرت اباالفضل - 1) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/332 🌹شعرکوتاه (حضرت اباالفضل - 2) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/333 🌹شعرکوتاه (حضرت اباالفضل - 3) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/334 🌹شعرکوتاه (حضرت اباعبدالله) 🔗 t.me/aliebrahimpour_ir/336 مطالب محرم96 🖇 t.me/aliebrahimpour_ir/433 🌐 @aliebrahimpour_ir
هواخواهِ توام جانا و می‌دانم که می‌دانی/ که هم نادیده می‌بینی و هم نَنوشته می‌خوانی - #شعر #حافظ ؛ #غزل 474. 🌐 @aliebrahimpour_ir
«باید یادم بماند» باید یادم باشد وقتی می‌خوانم، فقط روی لذت‌بردن از تک‌جمله‌ها تمرکز کنم؛ نه کل ! دقیقا مثل بعضی از آدم‌ها؛ که فقط‌وفقط باید از حرف‌های آنی و برنامه‌های مقطعی‌شان استفاده برد، و نمی‌شود واقعا روی‌شان به‌عنوان یک آدم، حساب باز کرد. باید یادم باشد؛ اما -متاسفانه- خیلی وقت‌ها یادم می‌رود! [ ] 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
✴️ کلاس #نگارش_علمی ✴️ ▪️یک دوره مختصر و مفید، مرکز برایمان گذاشته با حضور خودِ آقای سلطانی. ▪️بهان
✅ انواع جملات در پاراگراف پشتیبان #جزوه #یادداشت_شخصی #نویسندگی / #پاراگراف_نویسی / #مقاله / #مقاله_نویسی / #آموزشی / #نگارش / #آموزش / #آموزشی 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
✴️ کلاس #نگارش_علمی ✴️ ▪️یک دوره مختصر و مفید، مرکز برایمان گذاشته با حضور خودِ آقای سلطانی. ▪️بهان
✅ راه‌های بسط جمله موضوع در پاراگراف #جزوه #یادداشت_شخصی #نویسندگی / #پاراگراف_نویسی / #مقاله / #مقاله_نویسی / #آموزشی / #نگارش / #آموزش / #آموزشی #استدلال / #توصیف / #مثال 🌐 @aliebrahimpour_ir
گفتم ببینمش، مگرم درد اشتیاق ساکن شود؛ بدیدم و مشتاق‌تر شدم - ؛ غزلیات 🌐 @aliebrahimpour_ir
🔶 «مَن آثَرَ العرفان «للعرفان»، فَقد قال بالثاني.» 🔹 هرکس به‌دنبال عرفان برود به‌خاطر خودِ ، قطعا مشرک است. - ؛ ، نمط9، فصل20. 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
#هدف 🔶 «مَن آثَرَ العرفان «للعرفان»، فَقد قال بالثاني.» 🔹 هرکس به‌دنبال عرفان برود به‌خاطر خودِ #عر
🔻در واقع: ▪️من آثر کل شیء لکل شیء الّا الله، فقد قال بالثانی! ▫️هرکس به‌دنبال به‌خاطر غیر خدا، برود، قطعا مشرک است. و این اختصاصی به عرفان ندارد! 🌐 @aliebrahimpour_ir