eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب معجزه نظام ج.ا.ا ؛ از خواص نظام ج.ا.ا این است که با صبر استراتژیک و تاکید بر پاکدامنی و صداقت خود ، اجازه میدهد ابتدا دشمنان اسلام و مسلمین خودشان ماهیت خودشان را برملا کنند و بعدا تیر خلاص را به انها می زند. اجازه میدهد ؛ اول انها با دست خودشان ثابت کنند که بسیار کثیف و لجن و خونخوار و وحشی و منافق هستند ، بعد جمهوری اسلامی با یک تلنگر سیطره انها را از روی زمین محو می کند . دقیقا همان کاری که در طول ۴۷ سال گذشته با منافقین، گروه‌های سلطنت طلب و تجزیه طلب و سران اصلاح طلب، تا با صدام و داعش و سران امریکا و... انجام داد. همه انها خودشان ثابت کردند که بسیار فاسد و هرزه و منافق و لجن هستند . این همان مرز واقعی بین اهالی حق با اهالی باطل است. و این مرز ، جغرافیا و سن و سال و ملیت و قومیت نمی شناسد . ممکن است فردی در درون خانه من ، عفیف و پاکدامن نباشد ، یعنی عضو جبهه باطل است ، اما فردی در آنسوی دنیا که هرگز صدای ج.ا.ا. را نشنیده باشد ، بسیار پاک و در نتیجه اهل جبهه حق باشد . پس خیلی باید مراقب گفتار و رفتار خود بود و خیلی بیشتر باید از خدا کمک خواست . علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب در راهمیمایی ۲۲ بهمن امسال؛ گویی خدا هم آمده بود ، همه شهدا هم آمده بودند و همه مردم هم آمده بودند. و من می‌خواهم در این یادداشت، از خدا تشکر کنم . از شهدا تشکر کنم ، از مردم تشکر کنم . امسال همه با هم لبیک گوی امر نایب اقا امام زمان (عج) امام خامنه ای (مد) بودند . راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی نظیر تر از هر سال دیگر بود . به شکرالله این حضور ، ان شاالله خدای متعال، دشمنان داخلی و خارجی این ملت را مأیوس و شهد شیرین برخورداری از حداکثر رفاه و آسایش و امنیت و نعمت های مادی و معنوی را نصیب مردم ما خواهد کرد . خدایا ممنونم شهدا ممنونم خواهران ، برادران ، همسایه ها ، اهالی روستاها و شهرها از همه شماها ممنونم . علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب جزئیات حضور بی‌سابقۀ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۴؛ (سعی کنید اولین راوی حماسه حضور مردم باشید ، اگر تعلل کنید ، دشمن روایت خودش را در ذهن ها می نشاند) به رغم همه حوادث ، تهدیدات ، دلخوری ها ، مشکلات اقتصادی و... راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با افزایش ۵۳ درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته، برگذار شد. - خدارا بسیار سپاس باید گفت. - دست و پای این مردم را باید بوسید . - خدایا امام خامنه ای عزیز ما را بسلامت نگهدار. - این افزایش حضور شامل تمامی استان‌های کشور بدون استثنا است . - ۴ استان رشد حضور بالای ۱۰۰ تا ۱۶۲ درصدی، - ۱۸ استان افزایش ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی . - ۹ استان نیز افزایش ۱۰ تا ۳۰ درصدی را تجربه کرده‌اند. - استان‌های کرمانشاه، مرکزی، البرز و آذربایجان شرقی با ثبت رشد بالای ۱۰۰ درصدی در صدر جدول بیشترین افزایش مشارکت قرار گرفتند. - شش استان کشور، بین ۳۰ تا ۵۰ درصد از کل جمعیت استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته‌اند. - رتبه اول متعلق به استان‌های کرمانشاه، خراسان جنوبی، قم، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی است. - استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان، با افزایش ۱۴ و ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته، علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما مظلومیم، اما قوی هستیم، مثل مولامون امیرالمومنین ...
هوالحبیب جای خالی شعار مرگ بر شاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تجدید میثاق مجدد مردم ما بود با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدا و نیز پاسخ محکمی بود به تهدید کنندگان داخلی و خارجی هویت ایرانی اسلامی ملت ما. شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر رژیم صهیونی مردم را در این راهپیمایی همه شنیدیم . سوزاندن پرچم امریکا و رژیم صهیونی را در جای جای این راهپیمایی دیدیم . اما نگاه به داخل در این راهپیمایی ضعیف بود. نگاه به تفاله های امریکا در داخل ضعیف بود. در حالیکه تهدید اصلی اینجاست . مهمترین ارمان انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ ، اعلام بیزاری مردم ما بود از شاه و صفات شاهی . شاه در نگاه مردم ما یک اسم خاص نبود و نیست ، بلکه مجموعه ای از صفات رذیله است که ممکن است بعضی از این صفات در من و بعضی در رئیس جمهور و بعضی در فلان وزیر و وکیل و... باشد . - شاه در ایران مظهر استبداد داخلی است ، - مظهر بی عدالتی، تفاخر، تکبر، فاصله طبقاتی ، حقوق های مادی و معنوی نجومی و نماد کسانیکه انور جوی و اب و آن بالا بالاها زندگی می کنند و در همه چیز با عموم مردم متفاوتند . - خلاصه همه این صفات یعنی شاه. مردم ما از شاه و شاهان متنفرند . مردم ما از بی عدالتی و اینکه عده ای مثل شاهان زندگی کنند و عده ای با فقر و مشکلات شدید در تامین معیشت خود روبرو باشند متنفرند. پس وقتی از آرمان‌های انقلاب اسلامی صحبت میکنیم؛ یعنی؛ اعلام بیزاری میکنیم از همه ان صفات شاهان و این سبک حکمرانی. پس هرکس که دارای این صفات شاهی است ، جایی در این نظام ندارد . حق حکمرانی ندارد، مورد تایید مردم نیست ‌. هیچ کس حق ندارد از طرف مردم وجود ابن صفات رذیله را در بعضی از رجال کشور موجه جلوه دهد . از طرف مردم بگوید ؛ گرفتن حقوق نجومی ، داشتن زندگی اشرافی ، برداشت بی حساب از بیت اامال و... توسط ان خانواده و یا این وزیر و وکیل بلامانع است . مرگ بر شاه یعنی مرگ بر عده ای که حقوق نجومی وضع می کنند. مرگ بر آنهایی که حقوق نجومی می گیرند، یعنی مرگ بر انهاییکه در بدنه حکمرانی کشور هستند و لیکن برداشت انها از بیت المال بیشتر از عموم مردم است ، سبک و هزینه زندگی انها فراتر از سطح مردم عادی است. آنهائیکه می خواهند طور دیگری زندگی کنند و هزینه زندگی انها بالاتر از مردم است ، بابد از حکمرانی بر مردم و از بیت المال فاصله بگیرند . خطر اصلی برای انقلاب اسلامی ما اینجاست . نفوذ و انحراف و ضربه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی اینجاست ؛ کسانی را وارد بدنه حکمرانی بر این مردم بکنیم که پرخور و پر هزینه باشند ، گران و سنگین و پر خرج باشند . گرچه تصور می کنم در دل شعار مرگ بر امریکا ، شعار مرگ بر شاه هم نهفته است و لیکن از باب تاکید ، توصیه میکنم ؛ شعار مرگ بر شاه نیز در کنار شعار مرگ بر امریکا مرتب تکرار شود. تا دل وزرا و وکلا و مدیران و مسئولین حرامخوار و ویژه خوار و پر خرج و پر هزینه و حقوق بگیران نجومی ، هر روز و هر شب ‌ بلرزد. علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب اصلی ترین چالش نظام و راهکار حل مساله؛ اصلی ترین چالش امروز نظام ما، وجود بی عدالتی در ابعاد مختلف در بدنه حکمرانی نظام است. اصلی ترین موضوع بی عدالتی : در میزان برخورداری مدیران دولتی از بیت المال است. بعبارت دیگر ؛ اگر مردم بدانند از روسای قوا تا دهیار روستا، مانند انها زندگی میکنند، به اندازه انها از بیت المال برداشت دارند ، دزدی نمی کنند ، رشوه نمی گیرند ، ویژه خواری و پارتی بازی ندارند ، مشکلات مادی انها هم مثل بقیه مردم است ، فرزندان انها هم مثل بچه های بقیه مردم هستند و... . انوقت اگر از اسمان سنگ هم ببارد این مردم پای ابن نظام خواهند ماند . آیا هم اینک وضعیت مدیران ما اینگونه است ؛ خیر. مجلس و دولت با وضع حقوق های نجومی و مترادف کردن عناوین دولتی با امکانات و حقوق های ویژه همه را به گند کشیدند. مجلس و دولت نتوانستند؛ عناوین حکمرانی را مترادف با خدمتگزاری به مردم تعریف و عملا ثابت کنند و با برخورداری از انتفاع شخصی تفکیک نمایند . هم اکنون هرکس عنوانش در دولت بیشتر است، حقوقش و امتیازاتش و رفاهش بيشتر است. این مساله عامل اصلی فساد است . در حال حاضر عده ای از کارمندان دولت تلاش می کنند به هر طریقی عناوین بالاتر را بگیرند ، تا حقوق و امکانات و ازادی عملی بیشتری بگیرند . این یعنی؛ فساد. آنانکه در این راه موفق نمی شوند با روش های دیگر از جمله خیانت و رشوه و سو استفاده از جایگاه خدمتی خود ، کمبود های خودرا جبران می کنند. و از سوی دیگر ؛ مقامات بالاتر هم احمقانه فکر میکنند با پرداخت های بيشتر به ابنگونه افراد می توانند انها را سالم و وفادار نگه دارند. پس اولین و مهمترین مساله که منشا همه فسادها در کشور است، بی عدالتی است ، مصداق بی عدالتی ، پرداخت حقوق های نجومی به مدیران در بدنه حکمرانی است. راهکارها ؛ ۱- پوشاندن لباس سربازی به قامت همه کارمندان و مدیران در بدنه حکمرانی کشور . ۲- شفاف سازی سبک زندگی و حقوق ها و همه دریافتی های تک تک عناصر شاغل در بدنه حکمرانی کشور ،در هر ماه و سال. ۳- کاهش میزان دریافتی ماهانه همه عناصر شاغل در بدنه حکمرانی کشور‌. از روسای قوا تا دهیاران به سطح حقوق یک کارمند معمولی ، یک معلم ساده ، یک کارمند ساده . مقام و عناوبن حکمرانی ، نباید محل برخورداری بیشتر نباشد ، بلکه مساله بسوی پذیرش تعهد و مسئولیت و خدمت بیشتر به مردم تعریف شود . هرکس وزیری و وکیلی و ... نمی تواند با ابن حقوق حداقلی زندگی کند ، دنبال گرفتن عناوین حکومتی نباشد ، برود کار و کاسبی شخصی راه بی اندازد . آنوقت برای خودش کاخ درست کند ، هر طور دلش میخواهد زندگی کند . اما هرکس وارد بدنه حکومت شد ، در حقیقت خودرا و خانواده خود را وقف نظام و مردم کرده است . حق زندگی آنچنانی، ماشین آنچنانی، مسافرت آنچنانی، غذای آنچنانی، لباس آنچنانی و... را در تمام عمرش یعنی حتی پس از دوره بازنشستگی را هم ندارد . خودش ندارد و تک تک اعضای خانواده اش هم ندارند . همین را حل کنید ، همه مشکلات کشور حل می شود. ولی نمی توانید حل کنید، دلیلش روشن است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110