eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب جای خالی شعار مرگ بر شاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تجدید میثاق مجدد مردم ما بود با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدا و نیز پاسخ محکمی بود به تهدید کنندگان داخلی و خارجی هویت ایرانی اسلامی ملت ما. شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر رژیم صهیونی مردم را در این راهپیمایی همه شنیدیم . سوزاندن پرچم امریکا و رژیم صهیونی را در جای جای این راهپیمایی دیدیم . اما نگاه به داخل در این راهپیمایی ضعیف بود. نگاه به تفاله های امریکا در داخل ضعیف بود. در حالیکه تهدید اصلی اینجاست . مهمترین ارمان انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ ، اعلام بیزاری مردم ما بود از شاه و صفات شاهی . شاه در نگاه مردم ما یک اسم خاص نبود و نیست ، بلکه مجموعه ای از صفات رذیله است که ممکن است بعضی از این صفات در من و بعضی در رئیس جمهور و بعضی در فلان وزیر و وکیل و... باشد . - شاه در ایران مظهر استبداد داخلی است ، - مظهر بی عدالتی، تفاخر، تکبر، فاصله طبقاتی ، حقوق های مادی و معنوی نجومی و نماد کسانیکه انور جوی و اب و آن بالا بالاها زندگی می کنند و در همه چیز با عموم مردم متفاوتند . - خلاصه همه این صفات یعنی شاه. مردم ما از شاه و شاهان متنفرند . مردم ما از بی عدالتی و اینکه عده ای مثل شاهان زندگی کنند و عده ای با فقر و مشکلات شدید در تامین معیشت خود روبرو باشند متنفرند. پس وقتی از آرمان‌های انقلاب اسلامی صحبت میکنیم؛ یعنی؛ اعلام بیزاری میکنیم از همه ان صفات شاهان و این سبک حکمرانی. پس هرکس که دارای این صفات شاهی است ، جایی در این نظام ندارد . حق حکمرانی ندارد، مورد تایید مردم نیست ‌. هیچ کس حق ندارد از طرف مردم وجود ابن صفات رذیله را در بعضی از رجال کشور موجه جلوه دهد . از طرف مردم بگوید ؛ گرفتن حقوق نجومی ، داشتن زندگی اشرافی ، برداشت بی حساب از بیت اامال و... توسط ان خانواده و یا این وزیر و وکیل بلامانع است . مرگ بر شاه یعنی مرگ بر عده ای که حقوق نجومی وضع می کنند. مرگ بر آنهایی که حقوق نجومی می گیرند، یعنی مرگ بر انهاییکه در بدنه حکمرانی کشور هستند و لیکن برداشت انها از بیت المال بیشتر از عموم مردم است ، سبک و هزینه زندگی انها فراتر از سطح مردم عادی است. آنهائیکه می خواهند طور دیگری زندگی کنند و هزینه زندگی انها بالاتر از مردم است ، بابد از حکمرانی بر مردم و از بیت المال فاصله بگیرند . خطر اصلی برای انقلاب اسلامی ما اینجاست . نفوذ و انحراف و ضربه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی اینجاست ؛ کسانی را وارد بدنه حکمرانی بر این مردم بکنیم که پرخور و پر هزینه باشند ، گران و سنگین و پر خرج باشند . گرچه تصور می کنم در دل شعار مرگ بر امریکا ، شعار مرگ بر شاه هم نهفته است و لیکن از باب تاکید ، توصیه میکنم ؛ شعار مرگ بر شاه نیز در کنار شعار مرگ بر امریکا مرتب تکرار شود. تا دل وزرا و وکلا و مدیران و مسئولین حرامخوار و ویژه خوار و پر خرج و پر هزینه و حقوق بگیران نجومی ، هر روز و هر شب ‌ بلرزد. علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب اصلی ترین چالش نظام و راهکار حل مساله؛ اصلی ترین چالش امروز نظام ما، وجود بی عدالتی در ابعاد مختلف در بدنه حکمرانی نظام است. اصلی ترین موضوع بی عدالتی : در میزان برخورداری مدیران دولتی از بیت المال است. بعبارت دیگر ؛ اگر مردم بدانند از روسای قوا تا دهیار روستا، مانند انها زندگی میکنند، به اندازه انها از بیت المال برداشت دارند ، دزدی نمی کنند ، رشوه نمی گیرند ، ویژه خواری و پارتی بازی ندارند ، مشکلات مادی انها هم مثل بقیه مردم است ، فرزندان انها هم مثل بچه های بقیه مردم هستند و... . انوقت اگر از اسمان سنگ هم ببارد این مردم پای ابن نظام خواهند ماند . آیا هم اینک وضعیت مدیران ما اینگونه است ؛ خیر. مجلس و دولت با وضع حقوق های نجومی و مترادف کردن عناوین دولتی با امکانات و حقوق های ویژه همه را به گند کشیدند. مجلس و دولت نتوانستند؛ عناوین حکمرانی را مترادف با خدمتگزاری به مردم تعریف و عملا ثابت کنند و با برخورداری از انتفاع شخصی تفکیک نمایند . هم اکنون هرکس عنوانش در دولت بیشتر است، حقوقش و امتیازاتش و رفاهش بيشتر است. این مساله عامل اصلی فساد است . در حال حاضر عده ای از کارمندان دولت تلاش می کنند به هر طریقی عناوین بالاتر را بگیرند ، تا حقوق و امکانات و ازادی عملی بیشتری بگیرند . این یعنی؛ فساد. آنانکه در این راه موفق نمی شوند با روش های دیگر از جمله خیانت و رشوه و سو استفاده از جایگاه خدمتی خود ، کمبود های خودرا جبران می کنند. و از سوی دیگر ؛ مقامات بالاتر هم احمقانه فکر میکنند با پرداخت های بيشتر به ابنگونه افراد می توانند انها را سالم و وفادار نگه دارند. پس اولین و مهمترین مساله که منشا همه فسادها در کشور است، بی عدالتی است ، مصداق بی عدالتی ، پرداخت حقوق های نجومی به مدیران در بدنه حکمرانی است. راهکارها ؛ ۱- پوشاندن لباس سربازی به قامت همه کارمندان و مدیران در بدنه حکمرانی کشور . ۲- شفاف سازی سبک زندگی و حقوق ها و همه دریافتی های تک تک عناصر شاغل در بدنه حکمرانی کشور ،در هر ماه و سال. ۳- کاهش میزان دریافتی ماهانه همه عناصر شاغل در بدنه حکمرانی کشور‌. از روسای قوا تا دهیاران به سطح حقوق یک کارمند معمولی ، یک معلم ساده ، یک کارمند ساده . مقام و عناوبن حکمرانی ، نباید محل برخورداری بیشتر نباشد ، بلکه مساله بسوی پذیرش تعهد و مسئولیت و خدمت بیشتر به مردم تعریف شود . هرکس وزیری و وکیلی و ... نمی تواند با ابن حقوق حداقلی زندگی کند ، دنبال گرفتن عناوین حکومتی نباشد ، برود کار و کاسبی شخصی راه بی اندازد . آنوقت برای خودش کاخ درست کند ، هر طور دلش میخواهد زندگی کند . اما هرکس وارد بدنه حکومت شد ، در حقیقت خودرا و خانواده خود را وقف نظام و مردم کرده است . حق زندگی آنچنانی، ماشین آنچنانی، مسافرت آنچنانی، غذای آنچنانی، لباس آنچنانی و... را در تمام عمرش یعنی حتی پس از دوره بازنشستگی را هم ندارد . خودش ندارد و تک تک اعضای خانواده اش هم ندارند . همین را حل کنید ، همه مشکلات کشور حل می شود. ولی نمی توانید حل کنید، دلیلش روشن است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ درسی که از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ؛ - هم شورای نگهبان باید بیاموزد. - هم قوه قضائیه باید بیاموزد . - هم نهادهای اطلاعاتی و امنیتی باید بیاموزند . براساس واقعیت های غیر قابل انکار، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار بی نظیر بود. در سال ۱۴۰۴ ؛ - هم تهاجم نظامی اسرائیل را داشتیم . - هم تهاجم نظامی امریکا را به میهن اسلامی مان داشتیم ، - هم تورم حداکثری را تجربه کردیم . - هم بی ثباتی شدید اقتصادي را . - هم فتنه و آشوب شدید داخلی داشتیم . - هم دستگیری و بازداشت تعدادی از سران کودتا چی اصلاح طلبان را داشتیم ، (دقیقا چند روز قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن .) - هم حضور سنگین آمریکایی‌ها را در دور تا دور مرزهای خودمان داریم ، همراه با رجز خوانی های سنگین مبنی بر حمله نظامی به ایران ، آن هم به قصد براندازی نظام. - هم تحریم شدید شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام عزای عمومی توسط تمامی گروه‌های معاند و سلبریتی های فاسد و مشهورین را. سوال ؛ - چه شد که مردم ما هم، حضور حداکثری در این راهپیمایی مقدس داشتند؟ - چه شد نتیجه ان تحلیل های انحرافی که مرتب می‌گفتند : اگر هوای گروهها و احزاب سياسی و جریانات انحرافی را در زمانهای خاص نداشته باشید ، مشارکت مردم در انتخابات ها و تظاهرات کاهش می یابد .؟ - مگر همبن دو سه روز قبل خیلی از روزنامه ها ننوشته بودند و سیاسیون تحلیل نکرده بودند که بدلیل برخورد با سران جبهه اصلاحات و همچنین بر خورد شدید با فتنه گران و کودتاگران آمریکایی و صهیونی ، حضور مردم در این راهپیمایی بشدت کاهش خواهد داشت؟ - مگر بسیاری از گروه‌های معارض و شبه معارض و حتی روزنامه های داخلی و. افراد مشهور، این راهپیمایی را تحریم نکرده بودند ؟ چه شد که همه این تحلیلگران و روزنامه ها و گروههای سیاسی و... بشدت توسط مردم مفتضح شدند؟؟ - ایا شورای نگهبان جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با همین اطلاعات و تحلیل های آبکی و انحرافی ، صلاحيت های مشتی اشغال را هم، در انتخابات های مجلس و شورای اسلامی تایید می کرد؟ - ایا قوه قضائیه هم ، بخاطر حفظ انسجام داخلی و ... با همین تحلیل ها ، از برخورد با مدیران ارشد فاسد ، ابر بدهکاران و..‌‌. واهمه داشت؟ - آیا نهادها اطلاعاتی و امنیتی هم، تحت تاثیر اینگونه تحلیل ها، اجازه دادند تعدادی فتنه گر و اشغال هم، در دولت مسئولیت بگیرند ؟ - آیا بخاطر ترس از عدم مشارکت حداکثری مردم در برنامه های نظام ، به مشهورین و بازیگران و بازیکنان تیم های ورزشی و اهالی سینما و غیره مرتب باج می‌دادید و انها را از پرداخت مالیات معاف کردید ؟ اگر نهادی و مسئولی با این تحلیل ها و بخاطر ترس از عدم مشارکت حداکثری مردم ، در انتخابات ها و تظاهرات ، چنین کارهایی کرده باشد ، هم مشرک است و هم احمق. مردم ما برای چهل و هفتمین بار ثابت کردند ؛ اگر تمامی ارکان حاکمیتی و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و نظارتی و... محکم بر روی اصول انقلاب اسلامی بایستند ، محکم از باج دهی به احزاب و گروه‌های منحط سیاسی و رقاص ها و ویژه خوارها و دلقک ها و مفسدین اقتصادی و آقازاده های بی شرم، وزرا و وکلای نجومی بگیر و حرام خوار خود داری کنند ، مردم نیز در همه صحنه ها و میدان ها ، پرشور تر وبا انگیزه بیشتری حضور خواهند داشت . راه جلب مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت انقلاب و نظام ، باج دهی و وفاق با گوگوش ها و سروش ها و فتنه گران و حرامخواران نیست . فقط و فقط پاسداری و ایستادن بر روی اصول انقلاب و نظام است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب اقای پزشکیان بیا مارا بخور؛ آقای پزشکیان مبارزه با فساد ، ویژه خواری و حقوق نجومی را از شخص خودت شروع کن. شما با این ادعا و اینکه همه فرزندان و خانواده و دوستان خودرا نیز وارد دولت کرده اید و حتما هم انها به همین میزان حقوق میگیرند ، منبعد چگونه میخواهید از صبر و صداقت و درست کاری و خدمت به مردم حرف بزنید،؟ پزشکیان: حقوق من که رئیس‌جمهور هستم ۱۰۰۰ دلار است. یاخدا ، مگه داریم؟؟ منبعد اگر از امام علی (ع) حرف زدی ، باید تو دهنت زد. آقای پزشکیان اگر می‌خواهید با فساد میارزه کنید؛ - از خودتان شروع کنید ، - از خانواده خودتان شروع کنید. - مجموع دریافتی شما و فرزندان و داماد و اقوام درجه یک شما از بیت المال به عنوان حقوق و سایر موارد و هدیه و رو میزی و ... در ماه چقدر است ؟ - مبارزه با فساد را از کسانیکه به شما به دلار حقوق میدهند، شروع کنید . حقوق در ایران به ریال است. - ایا بقیه وابستگان شما هم به دلار حقوق میگیرند ؟ - چرا باید یک آدم مجرد اینهمه در ماه حقوق بگیرد؟؟ - اگر دریافت این میزان حقوق در ماه حق شما هست که نیست ، حتما اسراف است . اقای پزشکیان ، پرداخت اینهمه حقوق در ماه بشما ، نشانه وجود فساد در نظام پرداخت حقوق در دولت است . این میزان حقوق بشما ، نوعی پرداخت رشوه و حق سکوت به شماست. تا خودشان بیشتر بخورند. تا زمانیکه شما اینهمه حقوق از بیت المال میگیرید ، توانایی برخورد با اطرافیان خودتان را که حتما چندین برابر بیشتر از حق قانونی خود حقوق میگیرند را ندارید . انها این پول را بشما میدهند تا خودشان بتوانند بیشتر غارت کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب گرامی باد یاد و نام سردار شهید حاج "حسن شاطری" معروف به حسام خوش‌نویس در لبنان و سوریه. - متولد؛ ۱۳۴۱ سمنان. - محل شهادت؛ مسیر دمشق به لبنان ، - تاریخ شهادت ؛ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ . مسیولیت های اصلی؛ - فرمانده یگانهای مهندسی رزمی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در سال های اخر جنگ تحمیلی ، - مسئول مهندسی نیروی قدس در اوایل شکل کیری این نیرو ، - مسئول بازسازی لبنان پس از جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ . الحق و الانصاف با اینکه سردار شهید حسن شاطری را از سال ۶۱ و از زمانیکه مسئول پشتیبانی سپاه سردشت بودند ، می شناسم و در همه سال ها و تا ایام شهادتش از نزدیک از همه احوالات و مجاهدت ها و فعالیت هایش مطلع بوده ام، اما به خودم این اجازه را نمی دهم ، که حتی جمله ای در توصیفش و معرفی ایشان بنویسم . اما شخصیت سردار حاج حسن شاطری را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای شما توصیف میکنم ؛ " «وقتی صحبت از شهید شاطری می‌کنیم حرف از یک فرمانده لشکر، فرمانده پادگان یا فرمانده نظامی منصوب شده نیست. چرا؟ (چون) دفاع مقدس ما تبدیل به یک مدرسه شده (بود) ، مدرسه‌ای عمیق‌تر از دفاع مقدس پیدا نمی‌شود که مدل رفتاری حقیقی دینی، اخلاقی، مدیریتی در ابعاد گوناگون را به نمایش گذاشته باشد. شهید شاطری چهره غم گرفته در اثر خرابی‌های وسیع را (جنوب لبنان در جنگ ۳۳ روره سال ۲۰۰۶ میلادی بدلیل تهاجم رژیم صهیونی کاملا ویران شده بود)، با رفتارش چنان عوض کرد که فکر نمی‌کنم هیچ کس توانسته باشد به این اندازه تبلیغ مذهب کند.‌ نمی‌توان به شاطری مدال داد و گفت؛ او فلان تپه را گرفت. کار او بزرگتر از فتح تپه و مکان بود. او دل‌ها را تصرف کرد، با حقیقت عمل خود و اخلاق خودش؛ برای همین بزرگی‌اش زمانی نمایان شد که رفت. باید بروید جنوب لبنان تا ببینید، مسیحی‌ها برای کمتر شهیدی می‌روند در کلیسا و در مناطق خود مجلس می‌گیرند، اما تمام مذاهب و ادیان جنوب لبنان برای شهید شاطری مراسم گرفتند. او صدور اخلاق و رفتار کرد و از این رو ماندگار شد. در جایی شهید شاطری را دیدم( جنوب لبنان) که مردم برای او دست تکان می‌دادند و در مشکلات به او رجوع می‌کردند. این‌ها فرد نیستند، شهر نیستند، بزرگتر از یک شهر هستند. بعضی وقت‌ها انسان فرد را از دست می‌دهد، بعضی وقت‌ها یک فرد اندازه یک شهر و استان، گاهی بزرگ‌تر از یک استان است و اندازه کشور است و نماد مذهبی است. انسان لذت می‌برد از این افراد، شیعه یعنی این، کدام قلب است که تسلیم این افراد نشود؟؟" شادی روحش صلوات. ضمنا؛ دولت‌ لبنان ، به پاس خدمات گسترده و جان فشانی‌های شهید شاطری در لبنان، بزرگراه ۴۵ کیلومتری که منطقه نبطیه در جنوب لبنان را به شهرک مشغره در بقاع غربی پیوند می‌زند، به نام ایشان مزین کرده اند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ این روزها سران نظام ج. ا. ا تحت چه فشارهایی قرار دارند؛؟؟ ۱- فشار آمریکا؛ هدف از اعمال فشار ؛ نابودی تمام توان هسته ای ایران . ۲- فشار رژیم صهیونی؛ هدف از اعمال فشار ؛ تسلیم محض ایران ، نابودی تمام توان هسته ای ، تمام توان موشکی و انصراف ایران در حمایت از گروه‌های محور مقاومت . ۳- فشار گروههای منحط و معارض خارج پایه؛ هدف از اعمال فشار ؛ تجزیه ایران . ۴- فشار اکثر کشورهای همسایه؛ هدف از اعمال فشار ؛ تسلیم و تجزیه ایران . ۵- فشار بعضی از گروه‌های سیاسی داخلی و بعضی ازدولت مردان ما؛ هدف از اعمال فشار ؛ حفظ موقعیت خود در کشور و ادامه بخور بخور. علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ جشنواره فیلم فجر ؛ گرچه جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی با هدف مقدس تولید و نمایش فیلم های در تراز ارزش های انقلاب اسلامي و همچنین تربیت هنرمندانی با شان و منزلت ایرانی مسلمان وضع و خلق گردید . اما باید اعتراف کنیم که در مسیر حرکت خود ، هم فجر را گم کرد و هم به جدال همه جانبه با مختصات فرهنگ ایرانی و اسلامی پرداخت. به همین دلیل می توان گفت؛ از سالهای خیلی دور جشنواره فیلم فجر عموما به محل جولان زنان و مردانی تبدیل شده است که فاقد فرهنگ و هنر و ادب و اخلاق و سلامت و صداقت و شخصیت حداقلی در تراز عموم مردم ما هستند . - از سال های قبل جشنواره فیلم فجر به محل عقده گشایی و نمایش رفتارهای سخیف و شرم آور فتنه گران و اغتشاش گران و هرزه های زن ، زندگی تبدیل شده است. در مجموع ،معدل اهالی سینما و تئاتر ، (بازیگران و بازیکنان و بازی گردانان در این عرصه ها) از حیث کثافت کاریهای اخلاقی، بی دینی ، بی غیرتی، فساد سازی، اغتشاش گری و... رتبه نخست را در بین همه صنوف و مشاغل دارد. مردانشان کمتر صفات مردانگی دارند و زنانشان کمتر حرمت و ماموریتی که خدای منان به زنان داده است را تمکین می کنند . از سوی دیگر ، با همه این مشخصات و مختصات شرم اور ، همچنان نظام مظلوم ج. ا. ا در حد اعلا به تکریم عموم اعضای این قشر پرداخت ، به مقام و منزلت انها افزود و امتیازات مادی و غیر مادی فراوانی به انها اعطا کرد. در عوض اکثر انان ، بجای سجده به پیشگاه مردم و نظام ما، در هر فرصتی ، بشکلی به لگد پراکنی و قدر نشناسی پرداختند و رفتارها و گفتارهای انها در برخورد با جشنواره فیلم فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال موید این ادعاست . باید این دندان کرم زده را کند و دور ریخت. باید به هر قیمت ممکن ، تمامی اهالی فعال در عرصه سینما و تئاتر کشور را مورد پالایش جدی قرار داد. افراد. بهائی ، وابسته به خارج، دارای سابقه شرارت ، فتنه گری ، فساد سياسی ، اخلاقی ، اعتقادی و مالی را پاکسازی نمود. .باید به کمک اهالی شريف همین صنف ، این صنف را (که می تواند دروازه صدور فرهنگ تابناک ایرانی اسلامی باشد)، از وجود افراد فاسد پاکسازی نمود . باید به سراغ مبانی فعالیت سینما و تئاتر در کشور رفت و همه قواعد را بازخوانی و باز آفرینی مجدد نمود. همه امتیازاتی که به عوامل در این حرفه داده شده است را پس گرفت . بسیار از اینها نه تنها مستحق برخورداری از معافیت مالیاتی نیستند ، بلکه بدلیل رفتارها و گفتارهای ضد ایرانی و اسلامی ، نباید در خاک ایران و در قبرستان مسلمین دفن شوند . و نکته اخر ؛ امروز روز پاکسازی این صنف است ، همه کسانیکه از فتنه ۱۸ دی ماه و از تروریست ها حمایت کرده و علیه نظام اراجیف بافته اند را با لگد محکم از صحنه سینما ، تلویزیون و سالن های تئاتر اخراج کرد . هرچقدر بسمت تحکیم ارزش های انسانی، ایرانی و اسلامی در این صنف حرکت کنید ، افرد مریض و فاسد را دور بریزید ، اعتبار این صنف و در نتیجه اعتماد مردم به اهالی سینما و تئاتر افزایش خواهد یافت . ویادمان با شد فرصت همیشه فرصت باقی نمی ماند ، قصور کنید به تهدید تبدیل می شود . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110