eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب‌ اگر راست اینه ؛ خانواده ایرانی، غنی ترین ، اصیل ترین و سالم ترین خانواده در روی کره زمین است که هست، چرا؛ اعضای خانواده ی ما بخصوص در آداب و رفتار و سبک زندگی و ارتباط با هم و در پوشش و گویش و... اینهمه از خانواده ها و فرهنگ غربی تقلید دارند ؟ چرا؟ با پیدایش فضای مجازی و آسان شدن دسترسی فرزندان ما به شبکه های مجازی ، که ماحصل آن؛ دور شدن فرزندان ما از ادب و فرهنگ اصیل ایرانی است ، ملت ما و نظام ما اقدام به محدود کردن این دسترسی ها، حفظ فرزندان خود و در نتیجه حفظ اصالت خانواده و فرهنگ خود ننموده اند ؟؟ چرا ملت ها و کشورهایی که هیچگونه فرهنگ مشخصی ندارند و اصالت خانوادگی را در کتاب ها مطالعه کرده اند، در محدود کردن دسترسی فرزندان خود به فضاهای مجازی بسیار حساس بوده و قوانین موثر و اقدامات متعددی را تاکنون در دستور کار خود قرار داده اند؟ این سوال فقط یک پاسخ دارد؛ دشمنان ملت ایران قبل از نفوذ به سایر بخش های حاکمیتی ایران ، ابتدا در بخش فرهنگ وارد شدند ، اختیار حوزه های مجازی را هم بدست گرفتند. علت اینکه نظام ما هنوز دسترسی فرزندان زیر ۱۸ سال را به فضاهای بی در و پیکر مجازی محدود نکرده است، چون افراد با اصالت خانوادگی و فرهنگی، در این جایگاه‌ها حضور ندارند . اگر افراد صاحب صلاحیت و با اصالت خانوادگی ، مسیولیت فرهنگ و ارزش های خانوادگی و تربیت فرزندان این سرزمین را بر عهده داشتند ، حداقل زودتر از استرالیا ، قوانین مربوط به عدم دسترسی افراد زیر ۱۸ سال به فضاهای مجازی را مصوب و اجرایی می کردند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
همسر مادورو در دادگاه نیویورک با علائم ضرب و جرح . ترامپ و اکثر امریکاییها از تسلط بر مادورو و همسرش و تحمیل اراده خود بر مردم ونزوئلا احساس پیروزی میکنند . همانطور که مادورو و همسرش و ملت ونزوئلا در پی ناتوانی در دفاع از خودشان ، احساس ذلت و بدبختی دارند . ما کجای تاریخ ایستاده ایم ؟؟ می‌خواهیم ذلیل و اسیر بمیریم .؟ ایا می‌خواهیم کشور و ناموس ما زیر لگد دشمن نابود شود؟؟ دقیقا مرز حق و باطل و درست و غلط و شرف و بی شرفی و آزادگی و ذلت همینجاست. هرکس که بسمت تضعیف اقتدار ملی ایران می رود و خواهان آشوب و تسلط امریکا بر ملت ایران است .، دقیقا در جبهه دشمنان ملت ایران قرار دارد و ملت ایران جهت حفظ خود ، باید خیلی سخت و محکم با انها برخورد کند ، تا اینگونه اسیر و ذلیل نشود . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب یا امام زمان (عج) و نایبش، یا ترامپ و نتانیاهو؛ مسأله فقط همین است . همه آدم های روی کره زمین ، یا با نظام ج.ا. ا بیعت می کنند ، یا در بیعت با امریکا و رژیم صهیونی هستند. بنده معتقدم ؛ دلیل عدم بیعت عده ای با ج .ا .ا. چندان اهمیتی ندارد . هم اکنون ممکن است ؛ بعضی از علما ، اساتید ، روسای احزاب و افراد مشهور و درصدی از مردم عادی ، حضرت اقا و ج. ا.ا را قبول نداشته باشند و دلایلی هم داشته باشند، حتی دلائل انها هم ممکن است با هم متفاوت باشد ، اما بنظرم اینها اهمیتی ندارد ، مهم این است؛ اگر کسی مسیرش فرود آمدن در نظام ج. ا. ا نباشد ، مقصدش بیعت کردن با نائب اقا امام زمان (عج) و پاکترین انسان روی زمین نباشد. حتما در جزیره ابر مفسدین و آدم خواران جهان فرود خواهد آمد، حتما مجبور می شود با ترامپ و نتانیاهو بیعت کند . مهم چیست ؟ مهم این است که بدانیم ؛ راه و مقصد سومی وجود ندارد. تاریخ نمونه های فراوانی دارد ، عبدالله بن عمر که از یاری امام حسین علیه السلام خود داری کرد ، محبور شد ، شبانه به منزل حجاج ابن یوسف لعنة الله علیه برود و با پای نجس این فرد فاسد بیعت کند، این تجربه تاریخی است . حالا اگر کسی بگوید من با هیچکس بیعت نمی کنم ، این هم حرف کاملا غلطی است . طبیعتا وقتی امام حسین (ع) نباشد، بخودی خود یزید هست. اگر ج. ا. ا نباشد ، یک حکومت طاغوتی اینجا خواهد بود، یعنی همه افرادیکه نایب امام رمان (عج) و این نظام را یاری نکرده اند، در خدمت طاغوت خواهند بود . حتی اگر موافق هزار درصد نظام و عاشق حضرت اقا هم باشیم ، ولی برای دفع شر و پیشبرد اهداف انقلاب در میدان نباشیم ، در خدمت طاغوت هستیم. عجایب روزگار را ببینید؛ این فرد عبدالله بن عمر ، این جمله را از پیامبر (صلی الله علیه و آله) شنیده بود و اتفاقا برای شخص امام حسین (ع) هم همان روز نقل کرد ؛ "امام حسین (ع) ، به سمت کوفه می رود و کشته خواهد شد و هر کسی امام حسین (علیه السلام) را یاری نکند، خوار و زبون می گردد." با این علم، حتی با گریه شدید سینه امام را از باب علاقه بوسید ، ولی باز بهانه آورد و با امام حسین (علیه السلام) بیعت نکرد. تقریبا همه گروهها و افرادی که علیه جمهوری اسلامی ایران موضع منفی دارند ، مایل به همراهی با امام خامنه ای عزیز نیستند ،چه افراد و گروههای داخلی و چه خارجی ، بدون استثنا، به حقانیت و پاکی اهداف انقلاب ما ، نظام ما و رهبر ما اعتراف دارند . همچنین از لجن بودن تمام دشمنان نظام ما ، کاملا آگاهند. اما چون پیروی از حق هزینه دارد ، زحمت دارد، توان همراهی با حق را ندارند . مساله فقط همین است. عبد الله بن عمر می دانست امام حسین (ع) حق است ، می‌دانست امام به سمت کوفه می رود، یقین داشت در این راه شهید می شود ، یقین داشت که اگر همراه امام نباشد ذلیل می شود، چون جرات پذیرش شهادت را نداشت ، حاضر شد ذلت را بپذیرد، خوار و خفیف بشود، اما با امام همراه نشود ، اینکه چه بهانه ای آورد و ما ها هم چه بهانه ای می آوریم که با امام همراه نشویم ، این بهانه ها مهم نیستند . تقریبا همه کسانیکه از حضرت اقا فاصله دارند ، همین طوری اند ، حتی یک نفر و یک کشور و یک دولت در بین مخالفین نظام ما نیست که پاک ، شجاع ، سالم، متدین، ایثارگر و خدمتگذار واقعی مردم باشد، همه مخالفین نظام ما میداند؛ هرکس با امام خامنه ای (مد) بیعت نکند، حتما مجبور می شود فلان جای ترامپ را ببوسد . انتخاب مخالفین نظام ما ، بوسیدن آنجای ترامپ است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
بسم الله الرحمن الرحیم وَ أْمُرْأَهْلَكَ‌بِالصَّلاةِ وَ اصْطَبِرْ عَلَيْها لا نَسْئَلُكَ رِزْقاً نَحْنُ نَرْزُقُكَ وَ الْعاقِبَةُ لِلتَّقْوى‌. ( آیه ۱۳۲سوره طه) وخانواده‌ات را به نماز فرمان ده و بر آن پايدار باش. ما از تو روزى نمى‌خواهيم، (بلكه) ما تو را روزى مى‌دهيم، و سرانجامِ (نيكو) براى (اهل) تقوا است.
هوالحبیب دو توصیه راهبردی و دلسوزانه به همه عزیزان؛ (درون گروهی) ۱- اگر نمی دانید و یا نمی فهمید و یا نمی توانید بپذیرید؛ چرا گاهی باید یک خر را کول کرد و از میدان مین دشمن عبور داد ، هرگز وارد عالم سیاست و مدیریت بر امور جامعه‌ و مردم نشوید . ۲- ما ملت ایران ، همه با هم می‌خواهیم به فضل الهی و با حفظ اصول پاک دامنی و سلامت در هر شرایطی، برای اولین بار در تاریخ و بصورت دسته جمعی ، سرباز محض و مطیع امر ولی خدا ، نایب امام زمان (عج) باشیم ، در این راه هر بلایی سر ما بیاید انرا نعمت الهی میدانیم. لذا در اطاعت از امر حضرت اقا، نه سستی می کنیم ، نه تقیه می کنیم ، نه کج خواهیم رفت ، نه گله خواهیم کرد و نه ... می‌خواهیم به محض شنیدن هر فرمانی، فقط اطاعت و اجرا کنیم ، هیچ اجتهادی و نظری نداریم. بنظرم اگر در ادامه راه انقلاب اسلامی ، منبعد هم اینگونه باشیم ؛ تنها امتی در طول تاریخ خواهیم بود که به قله می رسد . تاکنون هیچ ملتی در طول تاریخ تا این حد که ملت ما ، در پای اطاعت از امر امامش ایستاد ، اینهمه اخلاص و فداکاری کرد ، پایداری کرد، مقاومت کرد و پیش رفت و به قله نزدیک نشد، نشده است. ما تا اینجا از همه ملت ها در طول تاریخ جلوتر هستیم. اما خدای مهربان همچنان میخواهد ، باقیمانده ناخالصی ها را نیز از ما بگیرد ، ان میزان صفت ناپسند که در ما هست و آن تعداد منافق و بی دین و انسانهای فاسد که همراه ما هستند را هم با فشارهای اقتصادی و نظامی و فرهنگی و با رعب و وحشتی که شیاطین و دشمنان ایجاد می کنند را از ما دور کند . هرگاه کامل خالص و مخلص شدیم ، پیروزی ها را به ما بچشاند. پس هم مراقب خودتان ، هم مراقب اهل و عیال خودتان و هم مراقب دوستان و آشنایان خودتان باشید ، دست همدیگر را بگیریم، آنگاه؛ هم صبر و مقاومت ما بیشتر می شود و هم کمتر ریزش خواهیم داشت. موفق باشید علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴
بدون شرح
هوالحبیب وحشت ترامپ از سرنوشت در انتظارش؛ ترامپ هم‌اکنون با دو ابر چالش و مساله، رو بروست ؛ ۱- پرونده‌ ایران؛ ۲- پرونده اپستین؛ اگر خیلی سریع بتواند پرونده ایران را به نتیجه برساند ، شاید بتواند بصورت موقت پرونده اپستین را مختومه کند . اما در صورت ناتوانی و یا تاخیر در به نتیجه رساندن پرونده ایران ؛ هیات رئیسه حاکم بر امریکا ، حتما بدلیل نقش ترامپ در پرونده اپستین ، خیلی زود ايشان را از صحنه روزگار محو خواهند کرد. در اینصورت؛ - یا ترامپ وادار به خودکشی خواهد شد . - یا با ترور حذف می شود . مواردی مانند سکته و بیماری خاص نیز بجای مرگ با سلاح گرم از جمله گزینه هاست . نکنه اصلی؛ ترامپ خیلی خوب از قواعد بازی در امریکا مطلع است و همین عامل موجب وحشت ایشان شده است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ تصویب کنندگان این قانون باید خجالت بکشند ؛ تصویب سقف حقوق ۱۶۸ میلیون تومان برای کارمندان دولت در قانون بودجه ۱۴۰۵ ، در مقابل ۱۸ میلیون تومان ، مظهر بی عدالتی و منشا بسیاری از فسادها در کشور است . (انهم فقط حقوق نه مجموع دریافتی) دولت؛ لایه خودت را پس بگیر . مجلس؛ خجالت بکش. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110