eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
513 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب یا امام زمان (عج) و نایبش، یا ترامپ و نتانیاهو؛ مسأله فقط همین است . همه آدم های روی کره زمین ، یا با نظام ج.ا. ا بیعت می کنند ، یا در بیعت با امریکا و رژیم صهیونی هستند. بنده معتقدم ؛ دلیل عدم بیعت عده ای با ج .ا .ا. چندان اهمیتی ندارد . هم اکنون ممکن است ؛ بعضی از علما ، اساتید ، روسای احزاب و افراد مشهور و درصدی از مردم عادی ، حضرت اقا و ج. ا.ا را قبول نداشته باشند و دلایلی هم داشته باشند، حتی دلائل انها هم ممکن است با هم متفاوت باشد ، اما بنظرم اینها اهمیتی ندارد ، مهم این است؛ اگر کسی مسیرش فرود آمدن در نظام ج. ا. ا نباشد ، مقصدش بیعت کردن با نائب اقا امام زمان (عج) و پاکترین انسان روی زمین نباشد. حتما در جزیره ابر مفسدین و آدم خواران جهان فرود خواهد آمد، حتما مجبور می شود با ترامپ و نتانیاهو بیعت کند . مهم چیست ؟ مهم این است که بدانیم ؛ راه و مقصد سومی وجود ندارد. تاریخ نمونه های فراوانی دارد ، عبدالله بن عمر که از یاری امام حسین علیه السلام خود داری کرد ، محبور شد ، شبانه به منزل حجاج ابن یوسف لعنة الله علیه برود و با پای نجس این فرد فاسد بیعت کند، این تجربه تاریخی است . حالا اگر کسی بگوید من با هیچکس بیعت نمی کنم ، این هم حرف کاملا غلطی است . طبیعتا وقتی امام حسین (ع) نباشد، بخودی خود یزید هست. اگر ج. ا. ا نباشد ، یک حکومت طاغوتی اینجا خواهد بود، یعنی همه افرادیکه نایب امام رمان (عج) و این نظام را یاری نکرده اند، در خدمت طاغوت خواهند بود . حتی اگر موافق هزار درصد نظام و عاشق حضرت اقا هم باشیم ، ولی برای دفع شر و پیشبرد اهداف انقلاب در میدان نباشیم ، در خدمت طاغوت هستیم. عجایب روزگار را ببینید؛ این فرد عبدالله بن عمر ، این جمله را از پیامبر (صلی الله علیه و آله) شنیده بود و اتفاقا برای شخص امام حسین (ع) هم همان روز نقل کرد ؛ "امام حسین (ع) ، به سمت کوفه می رود و کشته خواهد شد و هر کسی امام حسین (علیه السلام) را یاری نکند، خوار و زبون می گردد." با این علم، حتی با گریه شدید سینه امام را از باب علاقه بوسید ، ولی باز بهانه آورد و با امام حسین (علیه السلام) بیعت نکرد. تقریبا همه گروهها و افرادی که علیه جمهوری اسلامی ایران موضع منفی دارند ، مایل به همراهی با امام خامنه ای عزیز نیستند ،چه افراد و گروههای داخلی و چه خارجی ، بدون استثنا، به حقانیت و پاکی اهداف انقلاب ما ، نظام ما و رهبر ما اعتراف دارند . همچنین از لجن بودن تمام دشمنان نظام ما ، کاملا آگاهند. اما چون پیروی از حق هزینه دارد ، زحمت دارد، توان همراهی با حق را ندارند . مساله فقط همین است. عبد الله بن عمر می دانست امام حسین (ع) حق است ، می‌دانست امام به سمت کوفه می رود، یقین داشت در این راه شهید می شود ، یقین داشت که اگر همراه امام نباشد ذلیل می شود، چون جرات پذیرش شهادت را نداشت ، حاضر شد ذلت را بپذیرد، خوار و خفیف بشود، اما با امام همراه نشود ، اینکه چه بهانه ای آورد و ما ها هم چه بهانه ای می آوریم که با امام همراه نشویم ، این بهانه ها مهم نیستند . تقریبا همه کسانیکه از حضرت اقا فاصله دارند ، همین طوری اند ، حتی یک نفر و یک کشور و یک دولت در بین مخالفین نظام ما نیست که پاک ، شجاع ، سالم، متدین، ایثارگر و خدمتگذار واقعی مردم باشد، همه مخالفین نظام ما میداند؛ هرکس با امام خامنه ای (مد) بیعت نکند، حتما مجبور می شود فلان جای ترامپ را ببوسد . انتخاب مخالفین نظام ما ، بوسیدن آنجای ترامپ است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
بسم الله الرحمن الرحیم وَ أْمُرْأَهْلَكَ‌بِالصَّلاةِ وَ اصْطَبِرْ عَلَيْها لا نَسْئَلُكَ رِزْقاً نَحْنُ نَرْزُقُكَ وَ الْعاقِبَةُ لِلتَّقْوى‌. ( آیه ۱۳۲سوره طه) وخانواده‌ات را به نماز فرمان ده و بر آن پايدار باش. ما از تو روزى نمى‌خواهيم، (بلكه) ما تو را روزى مى‌دهيم، و سرانجامِ (نيكو) براى (اهل) تقوا است.
هوالحبیب دو توصیه راهبردی و دلسوزانه به همه عزیزان؛ (درون گروهی) ۱- اگر نمی دانید و یا نمی فهمید و یا نمی توانید بپذیرید؛ چرا گاهی باید یک خر را کول کرد و از میدان مین دشمن عبور داد ، هرگز وارد عالم سیاست و مدیریت بر امور جامعه‌ و مردم نشوید . ۲- ما ملت ایران ، همه با هم می‌خواهیم به فضل الهی و با حفظ اصول پاک دامنی و سلامت در هر شرایطی، برای اولین بار در تاریخ و بصورت دسته جمعی ، سرباز محض و مطیع امر ولی خدا ، نایب امام زمان (عج) باشیم ، در این راه هر بلایی سر ما بیاید انرا نعمت الهی میدانیم. لذا در اطاعت از امر حضرت اقا، نه سستی می کنیم ، نه تقیه می کنیم ، نه کج خواهیم رفت ، نه گله خواهیم کرد و نه ... می‌خواهیم به محض شنیدن هر فرمانی، فقط اطاعت و اجرا کنیم ، هیچ اجتهادی و نظری نداریم. بنظرم اگر در ادامه راه انقلاب اسلامی ، منبعد هم اینگونه باشیم ؛ تنها امتی در طول تاریخ خواهیم بود که به قله می رسد . تاکنون هیچ ملتی در طول تاریخ تا این حد که ملت ما ، در پای اطاعت از امر امامش ایستاد ، اینهمه اخلاص و فداکاری کرد ، پایداری کرد، مقاومت کرد و پیش رفت و به قله نزدیک نشد، نشده است. ما تا اینجا از همه ملت ها در طول تاریخ جلوتر هستیم. اما خدای مهربان همچنان میخواهد ، باقیمانده ناخالصی ها را نیز از ما بگیرد ، ان میزان صفت ناپسند که در ما هست و آن تعداد منافق و بی دین و انسانهای فاسد که همراه ما هستند را هم با فشارهای اقتصادی و نظامی و فرهنگی و با رعب و وحشتی که شیاطین و دشمنان ایجاد می کنند را از ما دور کند . هرگاه کامل خالص و مخلص شدیم ، پیروزی ها را به ما بچشاند. پس هم مراقب خودتان ، هم مراقب اهل و عیال خودتان و هم مراقب دوستان و آشنایان خودتان باشید ، دست همدیگر را بگیریم، آنگاه؛ هم صبر و مقاومت ما بیشتر می شود و هم کمتر ریزش خواهیم داشت. موفق باشید علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴
بدون شرح
هوالحبیب وحشت ترامپ از سرنوشت در انتظارش؛ ترامپ هم‌اکنون با دو ابر چالش و مساله، رو بروست ؛ ۱- پرونده‌ ایران؛ ۲- پرونده اپستین؛ اگر خیلی سریع بتواند پرونده ایران را به نتیجه برساند ، شاید بتواند بصورت موقت پرونده اپستین را مختومه کند . اما در صورت ناتوانی و یا تاخیر در به نتیجه رساندن پرونده ایران ؛ هیات رئیسه حاکم بر امریکا ، حتما بدلیل نقش ترامپ در پرونده اپستین ، خیلی زود ايشان را از صحنه روزگار محو خواهند کرد. در اینصورت؛ - یا ترامپ وادار به خودکشی خواهد شد . - یا با ترور حذف می شود . مواردی مانند سکته و بیماری خاص نیز بجای مرگ با سلاح گرم از جمله گزینه هاست . نکنه اصلی؛ ترامپ خیلی خوب از قواعد بازی در امریکا مطلع است و همین عامل موجب وحشت ایشان شده است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ تصویب کنندگان این قانون باید خجالت بکشند ؛ تصویب سقف حقوق ۱۶۸ میلیون تومان برای کارمندان دولت در قانون بودجه ۱۴۰۵ ، در مقابل ۱۸ میلیون تومان ، مظهر بی عدالتی و منشا بسیاری از فسادها در کشور است . (انهم فقط حقوق نه مجموع دریافتی) دولت؛ لایه خودت را پس بگیر . مجلس؛ خجالت بکش. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب اعضای اصلی پشتیبانان و حامیان فتنه آمریکایی صهیونی شبه کودتا ۱۸ و ۱۹ دی ماه؛ در هنگامه این فتنه، بحق اسم ساعدی نیا ، به عنوان یکی از حامیان اغتشاشگران شرور مطرح شد، اینگونه شنیدیم ، دستگاه‌های امنیتی و قضایی واقعا می خواهند، این فرد را که هم سابقه فتنه گری دارد و نیز از ابر بدهکاران بانکی کشور هم هست، متناسب با نقشش در این فتنه خونبار، مجازات نمایند. اما مجازات سایر افراد که مقدمات این فتنه و شرارت عظیم را فراهم کرده بودند نباید فراموش شود. افرادی مانند مجریان دو ماراتن جزیره کیش؛ در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۴ عده ای مشخص و دارای سوابق انچنانی ، با فراخوانی و سازماندهي و اوردن حدود ۵ هزار زن و دختر از سراسر کشور به کیش ، مراحلی از برپایی فتنه آمریکایی صهیونی شبه کودتا را علیه نظام بصورت عملی تمرین کردند . اینها در قالب این تمرین، تعدادی از بازیگران و بازیکنان و هنرمندان و چهره های سیاسی را نیز سازماندهی نموده بودند تا بتوانند نقش حمایتی خودشان را در زمان کودتا ایفا نمایند. همچنین در قالب همین تمرین ، بخشی از دولت مردان و امکانات در اختیار انها را نیز سازماندهى و بکارگیری کردند، در مجموع بخش مهمی از مقدمات لازم برای برپایی چنین فتنه ای در تاریخ ۱۴ آذر ماه در جزیره کیش تمرین شد. لذا همانطور که در تاریخ ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴ (یکماه قبل از فتنه ۱۸ و ۱۹ دی ماه ) نوشته بودم ؛ "نباید ماجرای کیش را صرفا در راستای یک سهل انگاری ساده ملاحظه کرد." ان اقدام این افراد در جزیره کیش اقدامی در جهت افزایش امادگی بمنظور کودتا علیه نظام بوده است. لذا درخواست داریم ؛ افراد زیر را در راستای اجرای تمرین کودتا و فتنه ۱۸ و ۱۹ دی ماه محاکمه نمایید؛ - فرزاد رادیویی (سرپرست فعلی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش، مشاور اسبق مدیرعامل باشگاه استقلال تهران) - علی عدلی ( سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش) - احمد جمشیدی (مشاور مدیرعامل)   - محمد جعفر کبیری. (رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطفه ازاد کیش) ، دست پرورده حسن روحانی و ظریف. والسلام علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ ایران خانه اهل بیت (ع) است؛ بسم الله الرحمن الرحیم ٱلَّذِينَ يُؤۡمِنُونَ بِٱلۡغَيۡبِ... . - آنها كه بعالم غيب ايمان دارند و با نماز (كه بهترين مظهر عبوديت است) خدا را عبادت و با زكاة (كه بهترين خدمت بنوع است) وظائف اجتماعى خود را انجام ميدهند.(۳) - و همانهايى كه با آنچه بر تو نازل شده و بدانچه قبل از تو نازل شده ايمان، و بآخرت يقين دارند(۴) - چنين كسان بر طريق هدايتى از پروردگار خويش و هم ايشان تنها رستگارانند. (۵) ( تفسیر ایات ۳ تا ۵ سوره بقره- الميزان - طباطبایی، محمد حسین, جلد ۲, صفحه ۶۸) سخن من در این یادداشت با برادران و خواهران ایمانی است ، آنانکه به غیب و دست یاری خدا و ائمه اطهار (ع) ایمان دارند. آیا میدانید این ایران ما، در طول تاریخ چند بار تا حد حذف کامل از روی نقشه کره زمین پیش رفته است؟ عده ای معتقدند؛ ۱۷ بار. آیا می دانید، چرا منقرض و تجزیه و متلاشی نشد؟ دلیلش را تقدیم می کنم ؛ اگر به غیب و عنایت اقا امام زمان (عج) اعتقادی ندارید ، نخوانید . "یکی از مراجع بزرگ شیعه ؛ حضرت آیت الله میرزای نائینی است که به استاد الفقهاء و المجتهدین شهرت داشته اند." ایشان استاد بسیاری از مراجع ؛ از جمله آیات عظام ، میرزا مهدی اصفهانی، ابوالقاسم خویی ، محسن حکیم ،  علامه  طباطبایی، سید جعفر حسینی شاهرودی ،سید احمد شهرستانی، میرزا محمود حسینی زنجانی، محمدتقی بهجت، سید عبدالرسول آیتی بهبهانی ،سید جمال الدین گلپایگانی ، سید محمد حجت کوه کمری ،سید محمد هادی میلانی ،شیخ محمدتقی آملی ،میرزا هاشم آملی و بسیاری دیگر از مراجع و بزرگان بوده اند. در دوران جنگ جهانی اول و اشغال ایران توسط قوای انگلیس و روس خیلی نگران بودند از این که کشور دوستداران امام زمان (عجل الله فرجه) از بین برود و سقوط کند. شبی به امام عصر (عجل الله فرجه) متوسل می شود و در خواب می بیند دیواری است به شکل نقشه ایران که شکست برداشته و خم شده است و در زیر این دیوار تعدادی زن و بچه نشسته اند و دیوار دارد روی سر آنها خراب می شود. مرحوم نائینی در عالم خواب مشاهده می کند که حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه) تشریف آوردند و دیوار در حال ریزش را سر جایش قرار دادند و فرمودند: ”اینجا(ایران شیعه) خانه ماست، می شکند، خم می شود، خطر است ولی ما نمی گذاریم سقوط کند.” (ملاقات با امام عصر(عجل الله فرجه)) علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110