eitaa logo
Tanha110
822 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب مساله اصلی و ماموریت اول ما چیست؟ ۱- اینکه؛ مذاکرات ایران و امریکا ، چگونه و با چه هدفی پیش می رود؟با اجازه حضرت اقا هست؟ ۲- اینکه؛ - آمریکا چقدر نیرو وارد منطقه کرده است؟ - ایا جنگ می شود ؟ - ایا جنگ پیش رو، جهت براندازی و تجزیه ایران است؟ یا فقط زدن ضربه سخت و تسلیم سازی ایران است ؟ و... پاسخ به این سوال‌ها مهم است ، اما مساله اصلی و ماموریت اول ما نیست. ۳- مساله اصلی و اول ما چیست؟ درصد قابل توجه ای از مردم ما ، روایت نظام مارا در علت و چگونگی وقوع فتنه ۱۸ و ۱۹ دی ماه نپذیرفته اند. هنوز نپذیرفته اند که دشمن در این فتنه و در هر فتنه و جنگ دیگری نه تنها میخواست و میخواهد که نیروهای حافظ امنیت ما را نابود کند ، بلکه میخواهد همه مردم ایران و حتی آنهائیکه مزدور رسمی و در استخدام دائمی خودشان قرار دارند را هم بکشد‌. دشمن میخواهد نام ایران و ایرانیان را از کره زمین حذف کند . دشمن در فتنه هایی مانند ۱۸ و ۱۹ دی ماه ، میخواست همه مردم که در خیابانها و حتی در خانه هایشان هستند را بکشد. مگر در حمله صدام به ایران و یا در جریان راه اندازی گروه‌هایی مانند داعش بسمت ایران ، دشمن اراده نکرده بود همه ایرانیان ، حتی انها که در گهواره هستند را بکشد.؟ مگر دشمن در جنگ ۱۲ روزه نمیخواست حتی مردم در حال تردد به بیمارستانها را هم بکشد.؟ نتیجه اینکه ؛ بخشی از مردم ما ، هیچ شناختی از دشمنان ایران ندارند و حتی از علت العلل مشکلات اصلی کشور ما بی اطلاع هستند . ۴- پس مساله اصلی؛ - خود مردم ما هستند . - باورهای خود مردم ما هست. - حفظ وحدت و یکپارچگی و تمرکز بر حال و احوال مردم ما است . دشمن میخواهد دو قطبی ایجاد کند ، باورها و روایت های در ذهن مردم را از باورها و حقیقت مساله جدا کند. من و شما یک چیزی بگوییم و عده ای دیگر چیز دیگری. پس مأموریت ما؛ هدایت اندسته از مردم ما هست بسوی حقیقت و نجات از دام شياطين دروغگو و فریب دهنده . - ما باید کاری بکنیم که وقتی از پیر و جوان سوال می کنیم ، حال شما چطور است ‌؟ پاسخ باید بسیار مثبت و دلشاد باشد . ۵- خداوند می فرماید ؛ نَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ (سوره رعد - ایه ۱۱) خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی‌دهد ، مگر اینکه آنان خود را تغییر دهند. ما به این تحول نیاز داریم. ۶- ما الان در کدام نقطه هستیم؟ وضعیت چگونه است؟ چند درصد مردم روایت مارا قبول دارند ؟ چند درصد مردم ما حرف مارا بر حرف دشمن ترجیح میدهند ؟ ۷- اینکه بخشی از مردم ما حتی روایت خدا را هم نمی پذیرند ، این مصیبت است . ۸- اینکه چرا مردم ما، روایت ما را نمی پذیرند؟ پاسخ به این سوال‌ نیاز به اسیب شناسی دارد . - ایا اعمال و رفتار متناقض و غیر صادقانه و غیر هوشمندانه من ، باعث بی اعتباری قول من در نزد مردم شده است؟ - آیا اعمال و رفتار مسئولین دولتی و قوه قضائیه ای که من مدافع انها هستم، باعث شد که من خراب بشوم ؟ - ایا قدرت رسانه ای دشمن و شدت بلندگوها و حجم سرو صداها و سوت و کف دشمن باعث شده است که حرف من بگوش مردم من نرسد ؟ - یا اینکه لقمه های حرام و سبک زندگی کج مردم باعث شده است که حرف حق در انها اثر بخش نباشد،؟ و... سوال های اصلی این هاست. ۸ - ما این سوال های اصلی را رها کردیم ، دنبال پاسخ سوال هایی هستیم که تاثیری در سرنوشت ما ندارد. ۹- سرنوشت امام علی (ع) را ببینید؛ همین مردم با رفتارهای خودشان باعث شدند ، امام بجای رسیدگی به امورات انها و ساختن یک دنیای اباد برای خود انها ، یا خانه نشین شود ، یا همیشه در میدان جنگ باشد . در جریان خانه نشینی امام علی (ع) مردم مقصر بودند، فلذا حقارت و همه ان مصیبت ها و زندگی در فقر و بدبختی حق انها بود. اما مشهورین و معتمدین هزار برابر مردم مقصر بودند . همه آنانکه در بین مردم اسم و رسم داشتند ، مشهور بودند و خانم فاطمه زهرا (س) به همین دلیل به اتفاق حسنین (ع) به منزل بعضی از انها رفتند و سخنان رسول خدا (ص) و واقعه غدیر را بیادشان اوردند و انها لبیک نگفتند ، همه انها همین الان در قعر جهنم خدا در عذابند. ۱۰- من و شما امروز از مشهورین و معتمدین جامعه هستیم. اگر بخشی از مردم روایت حضرت اقا را نمی پذیرند، ما گناهکاریم . ما باید این شکاف بزرگ را حل کنیم ؛ پس مساله اصلی مشخص است. ۱۱- ما مدافع اعمال دولت نیستیم ، ما مدافع اسلام و ولایت هستیم . دولت ها متغیرند، اسلام و ولایت ثابت است . تقویت ایمان در مردم به خدا و ولایت، هدف ما هست. برای این هدف باید جهاد کنیم . جبهه حق همیشه از درون و از مشهورین ، وزرا ، وکلا ، قضات و سرداران فاسد‌، متحمل اسیب شده است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
571.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحبیب‌ من از امریکا و ترامپ تعجب نمی کنم که چرا علیه ونزوئلا و مادرو تلاش می کردند، انها نفت ونزوئلا را میخواستند و پس از ربودن مادرو و حاکم شدن بر ونزویلا ، وزیر انرژی آمریکا به ونزوئلا می رود و بر سر یکی از چاه های نفت ونزوئلا، بر نفت این کشور بوسه می‌زند! اما من تعجب میکنم از یک عده احمق و خائن در ایران که در همه این مدت علیه مادرو و ونزوئلا مطلب می نوشتند ، از این کثافت ها بپرسید؛ دلیل اینهمه دشمنی با ونزوئلا و مادرو چه بوده؟ و بابت ان چه چیزی نصیب شما شده است ؟ اینها کسانی هستند که حتی ترامپ یه انها اجازه بوسیدن ماتحت خودش را هم نمی دهد ، چون واقعا ارزش انها کمتر از این است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب علت تعلل امریکا در حمله نظامی علبه ایران؛ ما میدانیم که دشمن در ابعاد متنوع نظامی ( کمیت و کیفیت سلاح و تجهیزات و تکنولوژی و نیروی انسانی باتجربه و خبره ) ، اطلاعاتی، پشتیبانی ، قدرت سایبری؛ قدرت فضایی ، هم افزای رسانه ها ، برخورداری از حمایت های چند وجهی هم پیمانان منطقه ای و فرا منطقه ای خود و... ، از توان رزمی بسیار بالایی برخوردار است و قادر است عملیات‌های بسیار پیچیده ای را مهندسی و با آزادی عمل کامل اجرا نماید و در این موارد تجربیات زیادی دارد. دشمن هم از توانمندی‌های ما مطلع است ، چه داریم ، چه نداریم ،؟ ضعف ها و قوت های ایران کجاست؟ اما مشکل کجاست؟ امریکا با ایران در بحث جنگ نظامی یک مشکل قدیمی دارد. مشکلی که چندین بار امتحان کرد ولی نتوانست حلش کند و نتیجه نگزفت. - از آنزمان (آذرماه ۱۳۵۷) که ژنرال هایزر را برای کودتا علیه انقلاب اسلامی فرستاد ، اما موفق نشد . - بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم کودتا های متعددی را برنامه ریزی کرد ، به حمایت از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب پرداخت ، مستقیم وارد طبس شد، از صدام در جنگ تحمیلی پشتیبانی گسترده کرد ، تشدید تحریم ها ، راه اندازی فتنه های داخلی متعدد، تاسیس داعش و در نهایت آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و فتنه ۱۸ و ۱۹ دی ماه ، شکست، پشت شکست. الحق و الانصاف در تک تک ابن موارد، مهندسی عالی. اما، اما ، اما ؛ در همه موارد : "محاسباتش" غلط اندر غلط بود . امریکا در مورد ایران قادر به محاسبه نیست ، همه مشکل امریکا اینجاست. - گاهی یادش می رود ، ایمان ارتشی ها را محاسبه کند ، - گاهی یادش می رود ، شن های بیابان را محاسبه کند . - گاهی یادش می رود ، ایمان مردم ما را محاسبه کند . - گاهی یادش می رود ، وحدت مردم ما را محاسبه کند . - گاهی یادش می رود ، قدرت رهبری را محاسبه کند . - گاهی یادش می رود ، شجاعت و نبوغ جوانان ما را محاسبه کند . - گاهی یادش می رود ، قدرت موشکی ایران را محاسبه کند . - گاهی یادش می رود ، بصیرت مردم را محاسبه کند . - البته در همه حال یادش می‌رود، خدای مردم ایران را محاسبه کند . و... بهرحال ؛ هربار یکی از عوامل بر تری ساز قدرت ایران را در محاسبات خود فراموش کرد و به همین دلیل هم هر بار تو دهنی سختی خورد. تقریبا هم می شود گفت ؛ در ۴۷ سال گذشته، همه روش ها را هم علیه ایران امتحان کرد . در این مدت، حتی یک قدم هم نتوانست پیشروی کند . انچه که این روزها هم موجب تردید امریکا در حمله به ایران است ، تکرار همان محاسبات غلط و همان شکست های گذشته است. امریکا امروز از ایران می ترسد ، بشدت هم می ترسد . اگر این بار هم که خودش آشکارا و با تبلیغات زیاد وارد میدان شده است، جنگ را شروع کند و ایرانیان بخواهند شعار جنگ جنگ تا پیروزی و تعقیب دشمن تا داخل کاخ سفید را سر بدهند و و بر خلاف جنگ ۱۲ روزه نخواهند التماس های امریکا را برای اتش بس بپذيرند، چه خواهد شد؟ آنگاه ترامپ باید منتظر سرنوشت صدام باشد. ترامپ اگر در حمله به ایران تعلل کند، در داخل امریکا و با کودتایی، یا آمپولی و یا در تصادفی محو خواهد شد . ایران اخر خط عمر همه مفسدین تاریخ است . به فردای پس از امریکا هم فکر کنید . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب جنگ در جشنواره فیلم فجر حقیقتا امسال جنگ سختی بین هنرمندان جبهه حق، با اهالی جبهه باطل در ایام بر گذاری جشنواره فیلم فجر رواج داشت . امسال این جشنواره با فتنه انها و حتی جمعی از دولت مردان تا استانه عدم برگذاری پیش رفت . ابتدا پیروزی قاطع هنرمندان و اهالی سینما و تئاتر باغیرت و وفادار به ایران و ارمانهای انقلاب اسلامی را بر مشتی اَشغال ، کاسب و چهره های بدنام ، بد خانواده ، بد سابقه تبریک عرض میکنم. گرچه تا امروز متوجه نشدم وزیر ارشاد ج.ا.ا. حامی هنرمندان طرف ج . ا. ا ، ، سالم و ایرانی و انقلابی بوده و است ، یا طرف این اشغال های ضد نظام و وطن فروش نشسته است. این حد از ابهام برای یک وزیر در نظام ج . ا . ا ، خیلی زشت و ناباورانه و البته مایه خجالت نمایندگان مجلس است. البته کمی بیشتر از قبل به صدا و سیما خوشبین هستم. امیدوارم منبعد بیشتر هوای هنرمندان سالم و با غیرت را داشته باشد و از این اشغال ها فاصله بگیرد .. اسم و رسم هم هنرمندان باغیرت و هم این اشغال های بی غیرت موجود است‌. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
یکی افسار این فرد باسابقه فتنه گری و بسیار بیسواد، بی حیا و شرور را بکشد. هر لحظه احتمال می‌دهم ، مرتکب خیانت سنگین تری بشود. تا میتوانید از این فرد فاصله بگیرید. ‌
هوالحبیب تعطیلی مدارس ، دانشگاه‌ها ، ادارات دولتی ، بازار و کار و کاسبی مردم ، توطئه است ، خلاف تدبیر حضرت آقاست. ""اگر تهدیدی وجود دارد، دستگاههای خنثی‌کننده تهدید هم وجود دارند بنابراین مردم بدون دغدغه، به کار و زندگی، تحصیل، کسب و کار و تجارت خود بپردازند."" (امام خامنه ای (مد) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۴) فقط در باب تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها چند جمله عرض میکنم؛ ۱- مدارس و دانشگاههای ما ، مرکز قوت و قدرت و اینده نظام ما هستند. ۲- انها که حضور فرزندان این سرزمین را در کلاس های درس تهدید می‌ دانند قطعا خیرخواه نظام ما نیستند. ۳- شکی نیست در بین خیل کثیری از مدیران وزارت خانه های مربوطه ، معلمین و اساتید دانشگاه ها ، تعدادی نفوذی ، فاسد و مزدور هم هستند ، باید این اشغال ها شناسایی و اخراج شوند . ۴- اگر بعضی از مدیران مدارس و روسای دانشگاه‌ها نمی توانند با دانش آموزان و دانشجویان ارتباط منطقی بر قرار نموده و ابهامات این عزیزان را رفع کنند ، راهکار ، قطعا تعطیل کردن مدارس و کلاس های درس دانشجویان نیست . ۵- این واقعیت را بپذیرید: اسیب پذیری دانش آموزان و دانشجویان در محیط های خارج از کلاس های درس و محیط های آموزشی، بسیار بیشتر از هر گونه رفتار و گفتار انها در این محیط هاست . ۶-همه مدارس و همه دانشگاه‌ها ، بدون هرگونه تحلیل و محاسبات غلط و نگران کننده، با آرامش و طمانینه لازم به وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین ادامه دهند . ۷- دستگاه‌های خنثی کننده فتنه های دشمن در محیط های دانشگاه نیز با قوت و قدرت و آشکارا ، با اقدامات مخل در امر اموزش و تعلیم و تربیت فرزندان این کشور برخورد نموده و عناصر مخرب را بسرعت سرکوب کنند . موفق و موید باشید . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب اخرین خبر؛ ترامپ ساعاتی قبل با گرفتن مواضع تندی علیه ایران، گفت: "۱۲ روز دیگر به ایران فرصت می‌دهیم تا ایران تصمیم نهایی را بگیرد." رسانه های اسرائیلی با استناد به شدت عصبانیت ترامپ در حال القای قریب الوقوع بودن جنگ هستند. اما امروز یا ۱۲ روز دیگر برای ایران فرقی ندارد. ایران آماده است. ایران نه تنها این ۱۲ روز را باور ندارد؛ بلکه از هم اکنون اماده است ، تا با تهاجم امریکا و رژیم صهیونیستی مقابله کند . ترامپ خودش میداند ؛ امروز و فردا کردن جهت حمله به ایران و تغییر مداوم زمان حمله ، بهانه سازی برای فرار از جنگ است . ایجاد تاخیر در حمله هیچ تاثیری بر اراده و پاسخ ایران ندارد. -‌ جنگ بشود یا نشود، دست ایرانی ها روی ماشه است. - جنگ بشود یا نشود ، ایران از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد . - جنگ بشود یا نشود ، ترامپ راه نجاتی ندارد و کارش تمام است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب آخرین خبر؛ ترامپ ساعاتی پیش گفت ؛ "احتمال دارد ما از دور دست ها و از جزیره دیه گو کارسیا به ایران حمله کنیم." جزیره دیه گو کارسیا ، با فاصله ۳۸۰۰ کیلومتری با خاک ایران، جزیره ای اشغال شده توسط انگل یسی های خبیث در اقیانوس هند است .. اما نکته ای که هم امریکاییها و هم انگل یسی های خبیث باید بدانند؛ محل و زمان حمله ، برای ایران فرقی نمی کند. اما فرقش برای امریکاییها و انگل یسی های خبیث و سایر میزبانان امریکا این است ؛ حمله از هرکجا و در هر زمانی علیه ایران آغاز بشود، همه پایگاه‌های امریکا و انگل یس خبیث در منطقه و در تمام کشورهای دور و نزدیک را در کوتاهترین زمان ممکن نابود می‌کنیم . ضمن اینکه ؛ ما با انگل یسی های خبیث ، حساب های تسویه نشده زیادی داریم . علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب الگوی تروریست ها و حیوانات وحشی ایرانی؛ شاید این سوال مطرح باشد که چرا در اغتشاشات ۱۸ و ۱۹ دی ماه ، عده ای از جوانان ایرانی اینقدر وحشی شده بودند و این همه جنایت خلق کردند؟؟ اما پاسخ این سوال بسیار ساده و روشن است ؛ برای پاسخ به این سوال لازم نیست، وضعیت خانوادگی و سلامت جسمی و روحی تک تک این افراد را بررسی کنید و همچنین ببینید؛ ایا این افراد وحشی آلوده به مواد مخدر و فساد اخلاقی و دیگر بزه های اجتماعی بوده اند یا نه؟؟ البته اکثر انها، به این امراض دچار بودند. ۱- اما این میزان خشونت که از بعضی ها در بعضی از نقاط کشور دیدیم، بی سابقه نیست . اعضای گروههایی مانند منافقین ، کومله، دمکرات، پژاک، جیش الظلم و... در دوره هایی، بسیار وحشی تر از اینها عمل کردند. ۲- اندسته از اغتشاشگران ۱۸ و ۱۹ دی ماه که دلخوش به حمایت های آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی هستند، با چشم خود دیدند؛ آمریکا فرمانده بخش تروریستی القاعده و داعش (جولانی )، که حدود ده هزار بیگناه را در عراق و سوریه سر برید و حتی بدلیل حجم سنگین جنایاتش سال ها در زندان و سالها هم تحت تعقیب و برای سر او جایزه چند میلیون دلاری هم تعیین کرده بودند ، (همین فرد را) با عوض شدن صحنه ، بلافاصله به ریاست جمهوری سوریه منصوب می کنند. اولین پیام این اقدام امریکا و رژیم صهیونیستی برای اندسته از ایرانیان فاسد و شورشگر این است؛ هرچه بیشتر بکشید، تخریب کنید و وحشی تر باشید ، نزد انها محبوب تر هستید . مگر منافقین ، کومله، دمکرات، پژاک، جیش الظلم و... با انهمه جنایات ، هم اکنون در نزد امریکا و سران کشورهای اروپایی و رژیم صهیونی محبوب نیستند ؟ مورد حمایت انها قرار ندارند ؟ مگر جولانی الان رئیس جمهور سوریه نیست؟ مگر اعضای گنگره امریکا ، ۵۰ دقیقه انهم ایستاده نتانیاهو را بخاطر کشتن هزاران زن و کودک در غزه تشویق نکردند ؟ این رفتار های دشمنان ما و وعده هایی که میدهند ، بسیار طبیعی است که بخشی از جوانان ما را وحشی میکنند و به جنگ مردم ما می فرستند. علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب آنچه از سینه رُمّانه آمد، در نشیمنگاه مرجانه از دست رفت؛ من این حکایت درس آموز را واقعا باور دارم؛ شاید خلاصه اش این باشد ، آنانکه از راه حرام و تقلب و اختلاس و دزدی، زندگی بظاهر شیرینی را برای خود فراهم میکنند ، قادر به استفاده از انها نیستند ، همه انها در همین دنیا به کام انها تلخ می شود. این حکایت شیرین را که یکی از دوستان برایم فرستاد ، بخوانید؛ رُمّانه دختر شیخ قبیله بود. عقربی سینه‌اش را نیش زد و از درد به شدت رنج می کشید. پدرش گفت: «حکیمی بیاورید تا او را درمان کند.» حکیم آمد و وقتی زیبایی دختر شیخ را دید، شیطان او را وسوسه کرد. گفت: «من فقط با روش مکیدن می‌توانم زهر را خارج کنم.» پدر تلاش کرد حکیم را راضی کند که از روشی غیر از مکیدن سینه دخترش استفاده کند، اما حکیم انکار کرد و گفت: «من جز این روش چیزی بلد نیستم.» پدر با اکراه و از سرِ عشق به دخترش ناچار به پذیرش شد. حکیم سینه رُمّانه را مکید و رُمّانه شفا یافت. مدتی بعد، عقربی ، نشیمنگاه مادربزرگِ همان شیخ قبیله را نیش زد؛ پیرزنی فربه به نامِ مرجانه. شیخ قبیله گفت: «حالا همان حکیمی را می‌خواهم که رُمّانه را درمان کرده بود!» وقتی حکیم آمد، شیخ به او گفت: «آیا درمانی غیر از مکیدن نداری؟» حکیم که گمان می‌کرد بیمار رُمّانه است، گفت: «درمان من فقط مکیدن است و جز این چیزی نمی‌دانم.» شیخ گفت: «مرجانه را بیاورید!» وقتی مرجانه آمد، شیخ گفت: «شروع کن به درمان با مکیدن!» حکیم گفت: «نه، نه، نه! راه‌های دیگری هم هست!» شیخ گفت: «به خدا قسم اگر نشیمنگاه مرجانه را نکشی، جز این شمشیر نصیبت نخواهد شد!» پس حکیم، به اجبار، نشیمنگاه مرجانه را مکید. و این‌گونه این مثل زده شد: آنچه از سینه رُمّانه آمد، (لذت حرام) ، (با تلخی) در نشیمنگاه مرجانه از دست رفت. علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
ابن عکس بسیار گویاست . انها که دروغ تحویل مردم میدهند، مخاطب خودرا خر فرض میکنند . انهایی هم که پای صحبت دروغگوها می نشینند ، خرند . حقیقت ماجرا هم این‌گونه است : در عصر انفجار اطلاعات ، به هیچ وج امکانی برای اعتبار سنجی خبرگذاری ها وجود ندارد ، هر کس ، هر چیزی می گوید . به عبارت دیگر ؛ شما نمی توانید به ادم ها و خبر گذاری‌ها و در نتیجه به اخبار انها اعتماد کنید . باید فقط به خودتان اعتماد داشته باشید. به همین دلیل خداوند می فرماید؛ "تقوای الهی داشته باشید تا بتوانید قدرت تشخیص پیدا کنید." در بین همه اخبار و وقایع بتوانید حق و باطل ، راست و دروغ را تشخیص دهید . کسانیکه تقوای الهی ندارند ، همان خرهایی هستند که هم عادت به شنیدن دروغ دارند و هم دروغ ها را راحت تر باور می کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ بهمن ۱۴۰۴