eitaa logo
Tanha110
823 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی افسار این فرد باسابقه فتنه گری و بسیار بیسواد، بی حیا و شرور را بکشد. هر لحظه احتمال می‌دهم ، مرتکب خیانت سنگین تری بشود. تا میتوانید از این فرد فاصله بگیرید. ‌
هوالحبیب تعطیلی مدارس ، دانشگاه‌ها ، ادارات دولتی ، بازار و کار و کاسبی مردم ، توطئه است ، خلاف تدبیر حضرت آقاست. ""اگر تهدیدی وجود دارد، دستگاههای خنثی‌کننده تهدید هم وجود دارند بنابراین مردم بدون دغدغه، به کار و زندگی، تحصیل، کسب و کار و تجارت خود بپردازند."" (امام خامنه ای (مد) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۴) فقط در باب تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها چند جمله عرض میکنم؛ ۱- مدارس و دانشگاههای ما ، مرکز قوت و قدرت و اینده نظام ما هستند. ۲- انها که حضور فرزندان این سرزمین را در کلاس های درس تهدید می‌ دانند قطعا خیرخواه نظام ما نیستند. ۳- شکی نیست در بین خیل کثیری از مدیران وزارت خانه های مربوطه ، معلمین و اساتید دانشگاه ها ، تعدادی نفوذی ، فاسد و مزدور هم هستند ، باید این اشغال ها شناسایی و اخراج شوند . ۴- اگر بعضی از مدیران مدارس و روسای دانشگاه‌ها نمی توانند با دانش آموزان و دانشجویان ارتباط منطقی بر قرار نموده و ابهامات این عزیزان را رفع کنند ، راهکار ، قطعا تعطیل کردن مدارس و کلاس های درس دانشجویان نیست . ۵- این واقعیت را بپذیرید: اسیب پذیری دانش آموزان و دانشجویان در محیط های خارج از کلاس های درس و محیط های آموزشی، بسیار بیشتر از هر گونه رفتار و گفتار انها در این محیط هاست . ۶-همه مدارس و همه دانشگاه‌ها ، بدون هرگونه تحلیل و محاسبات غلط و نگران کننده، با آرامش و طمانینه لازم به وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین ادامه دهند . ۷- دستگاه‌های خنثی کننده فتنه های دشمن در محیط های دانشگاه نیز با قوت و قدرت و آشکارا ، با اقدامات مخل در امر اموزش و تعلیم و تربیت فرزندان این کشور برخورد نموده و عناصر مخرب را بسرعت سرکوب کنند . موفق و موید باشید . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب اخرین خبر؛ ترامپ ساعاتی قبل با گرفتن مواضع تندی علیه ایران، گفت: "۱۲ روز دیگر به ایران فرصت می‌دهیم تا ایران تصمیم نهایی را بگیرد." رسانه های اسرائیلی با استناد به شدت عصبانیت ترامپ در حال القای قریب الوقوع بودن جنگ هستند. اما امروز یا ۱۲ روز دیگر برای ایران فرقی ندارد. ایران آماده است. ایران نه تنها این ۱۲ روز را باور ندارد؛ بلکه از هم اکنون اماده است ، تا با تهاجم امریکا و رژیم صهیونیستی مقابله کند . ترامپ خودش میداند ؛ امروز و فردا کردن جهت حمله به ایران و تغییر مداوم زمان حمله ، بهانه سازی برای فرار از جنگ است . ایجاد تاخیر در حمله هیچ تاثیری بر اراده و پاسخ ایران ندارد. -‌ جنگ بشود یا نشود، دست ایرانی ها روی ماشه است. - جنگ بشود یا نشود ، ایران از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد . - جنگ بشود یا نشود ، ترامپ راه نجاتی ندارد و کارش تمام است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب آخرین خبر؛ ترامپ ساعاتی پیش گفت ؛ "احتمال دارد ما از دور دست ها و از جزیره دیه گو کارسیا به ایران حمله کنیم." جزیره دیه گو کارسیا ، با فاصله ۳۸۰۰ کیلومتری با خاک ایران، جزیره ای اشغال شده توسط انگل یسی های خبیث در اقیانوس هند است .. اما نکته ای که هم امریکاییها و هم انگل یسی های خبیث باید بدانند؛ محل و زمان حمله ، برای ایران فرقی نمی کند. اما فرقش برای امریکاییها و انگل یسی های خبیث و سایر میزبانان امریکا این است ؛ حمله از هرکجا و در هر زمانی علیه ایران آغاز بشود، همه پایگاه‌های امریکا و انگل یس خبیث در منطقه و در تمام کشورهای دور و نزدیک را در کوتاهترین زمان ممکن نابود می‌کنیم . ضمن اینکه ؛ ما با انگل یسی های خبیث ، حساب های تسویه نشده زیادی داریم . علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب الگوی تروریست ها و حیوانات وحشی ایرانی؛ شاید این سوال مطرح باشد که چرا در اغتشاشات ۱۸ و ۱۹ دی ماه ، عده ای از جوانان ایرانی اینقدر وحشی شده بودند و این همه جنایت خلق کردند؟؟ اما پاسخ این سوال بسیار ساده و روشن است ؛ برای پاسخ به این سوال لازم نیست، وضعیت خانوادگی و سلامت جسمی و روحی تک تک این افراد را بررسی کنید و همچنین ببینید؛ ایا این افراد وحشی آلوده به مواد مخدر و فساد اخلاقی و دیگر بزه های اجتماعی بوده اند یا نه؟؟ البته اکثر انها، به این امراض دچار بودند. ۱- اما این میزان خشونت که از بعضی ها در بعضی از نقاط کشور دیدیم، بی سابقه نیست . اعضای گروههایی مانند منافقین ، کومله، دمکرات، پژاک، جیش الظلم و... در دوره هایی، بسیار وحشی تر از اینها عمل کردند. ۲- اندسته از اغتشاشگران ۱۸ و ۱۹ دی ماه که دلخوش به حمایت های آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی هستند، با چشم خود دیدند؛ آمریکا فرمانده بخش تروریستی القاعده و داعش (جولانی )، که حدود ده هزار بیگناه را در عراق و سوریه سر برید و حتی بدلیل حجم سنگین جنایاتش سال ها در زندان و سالها هم تحت تعقیب و برای سر او جایزه چند میلیون دلاری هم تعیین کرده بودند ، (همین فرد را) با عوض شدن صحنه ، بلافاصله به ریاست جمهوری سوریه منصوب می کنند. اولین پیام این اقدام امریکا و رژیم صهیونیستی برای اندسته از ایرانیان فاسد و شورشگر این است؛ هرچه بیشتر بکشید، تخریب کنید و وحشی تر باشید ، نزد انها محبوب تر هستید . مگر منافقین ، کومله، دمکرات، پژاک، جیش الظلم و... با انهمه جنایات ، هم اکنون در نزد امریکا و سران کشورهای اروپایی و رژیم صهیونی محبوب نیستند ؟ مورد حمایت انها قرار ندارند ؟ مگر جولانی الان رئیس جمهور سوریه نیست؟ مگر اعضای گنگره امریکا ، ۵۰ دقیقه انهم ایستاده نتانیاهو را بخاطر کشتن هزاران زن و کودک در غزه تشویق نکردند ؟ این رفتار های دشمنان ما و وعده هایی که میدهند ، بسیار طبیعی است که بخشی از جوانان ما را وحشی میکنند و به جنگ مردم ما می فرستند. علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب آنچه از سینه رُمّانه آمد، در نشیمنگاه مرجانه از دست رفت؛ من این حکایت درس آموز را واقعا باور دارم؛ شاید خلاصه اش این باشد ، آنانکه از راه حرام و تقلب و اختلاس و دزدی، زندگی بظاهر شیرینی را برای خود فراهم میکنند ، قادر به استفاده از انها نیستند ، همه انها در همین دنیا به کام انها تلخ می شود. این حکایت شیرین را که یکی از دوستان برایم فرستاد ، بخوانید؛ رُمّانه دختر شیخ قبیله بود. عقربی سینه‌اش را نیش زد و از درد به شدت رنج می کشید. پدرش گفت: «حکیمی بیاورید تا او را درمان کند.» حکیم آمد و وقتی زیبایی دختر شیخ را دید، شیطان او را وسوسه کرد. گفت: «من فقط با روش مکیدن می‌توانم زهر را خارج کنم.» پدر تلاش کرد حکیم را راضی کند که از روشی غیر از مکیدن سینه دخترش استفاده کند، اما حکیم انکار کرد و گفت: «من جز این روش چیزی بلد نیستم.» پدر با اکراه و از سرِ عشق به دخترش ناچار به پذیرش شد. حکیم سینه رُمّانه را مکید و رُمّانه شفا یافت. مدتی بعد، عقربی ، نشیمنگاه مادربزرگِ همان شیخ قبیله را نیش زد؛ پیرزنی فربه به نامِ مرجانه. شیخ قبیله گفت: «حالا همان حکیمی را می‌خواهم که رُمّانه را درمان کرده بود!» وقتی حکیم آمد، شیخ به او گفت: «آیا درمانی غیر از مکیدن نداری؟» حکیم که گمان می‌کرد بیمار رُمّانه است، گفت: «درمان من فقط مکیدن است و جز این چیزی نمی‌دانم.» شیخ گفت: «مرجانه را بیاورید!» وقتی مرجانه آمد، شیخ گفت: «شروع کن به درمان با مکیدن!» حکیم گفت: «نه، نه، نه! راه‌های دیگری هم هست!» شیخ گفت: «به خدا قسم اگر نشیمنگاه مرجانه را نکشی، جز این شمشیر نصیبت نخواهد شد!» پس حکیم، به اجبار، نشیمنگاه مرجانه را مکید. و این‌گونه این مثل زده شد: آنچه از سینه رُمّانه آمد، (لذت حرام) ، (با تلخی) در نشیمنگاه مرجانه از دست رفت. علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
ابن عکس بسیار گویاست . انها که دروغ تحویل مردم میدهند، مخاطب خودرا خر فرض میکنند . انهایی هم که پای صحبت دروغگوها می نشینند ، خرند . حقیقت ماجرا هم این‌گونه است : در عصر انفجار اطلاعات ، به هیچ وج امکانی برای اعتبار سنجی خبرگذاری ها وجود ندارد ، هر کس ، هر چیزی می گوید . به عبارت دیگر ؛ شما نمی توانید به ادم ها و خبر گذاری‌ها و در نتیجه به اخبار انها اعتماد کنید . باید فقط به خودتان اعتماد داشته باشید. به همین دلیل خداوند می فرماید؛ "تقوای الهی داشته باشید تا بتوانید قدرت تشخیص پیدا کنید." در بین همه اخبار و وقایع بتوانید حق و باطل ، راست و دروغ را تشخیص دهید . کسانیکه تقوای الهی ندارند ، همان خرهایی هستند که هم عادت به شنیدن دروغ دارند و هم دروغ ها را راحت تر باور می کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ بهمن ۱۴۰۴
ببینید منظور این سناتور آمریکایی چیست؟ امریکاییها از دو گروه خوششان می اید؛ از گاوهای شیرده که به امریکا پول می فرستند. و از جولانی ها که سرهای مردم را می برند و خون های انها را به امریکا می فرستند . امارات هر دو کار را برای امریکاییها می کند ؛ هم گاو شیرده است و پول به امریکا می فرستد . و هم هزاران نفر از مردم یمن را قتل عام کرده است. علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴
هوالحبیب شخصیت، شجاعت ، سابقه و سلامت امام علی (ع) را با معاویه مقایسه کنید .. سوال؛ ملتی که حرف امام علی (ع) را نپذیرد ، با امام علی (ع) همراهی نکند و موجب شوند؛ امام علی (ع) خانه نشین شود. حرف هایش روی زمین بماند ، و نیز با رفتار و گفتار خود موجب رضایت و تشویق معاویه به فتنه گری و جنگ علیه امام علی (ع) بشوند ، آیا حقشان نیست که در خفت و خواری زندگی کنند و بمیرند ؟ چرا چنین مردمی که مرتب اشتباه میکنند ، مرتب به دشمنان فاسد و منحرف و خون خوار خود، پاس گل میدهند ، باید در آرامش و امنیت و رفاه زندگی کنند؟؟ حتما خدای مهربان چنین مردمی را رها میکند تا زیر چکمه های کبر و غرور معاویه نابود بشوند. امروز ترامپ فرزند اپستین همان معاویه فرزند مرجانه است . هرکسی که قول و فعل ترامپ را به حضرت آقا ترجیح دهد ، حتما در ذلت کامل خواهد مرد .‌ حتما دنیای مردم ما را هم نابود خواهد کرد . علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب چرا عده ای از ایرانیان در استخدام رژیم صهیونی قرار می گیرند و حتی در تظاهرات علیه ج. ا. ا از پرچم رژیم صهیونی استفاده می کنند؟ قطعا برای همه مردم ایران و جهان این سوال مطرح هست . واما پاسخ؛ در کتاب تلموت (یعنی تعلیم دیانت و آداب یهود) که توسط خاخام «یوخاس» در سال ۱۵۰۰ میلادی ، جمع آوری و منتشر شد و به اعتقاد انها این کتاب بسیار مقدس و در ردیف «تورات» و «عهد عتیق» قرار دارد ، بلکه برای عده ای از تورات هم بالاتر است، راز این مساله اینگونه آشکارا بیان شده است؛ بر اساس آموزه های این کتاب ، نگاه یهودیان به سایرین ، باید مثل نگاه و رابطه ی ادم ها با سگ ها باشد. چگونه بعضی از ادم ها به سگ علاقه مند می شوند و از سگ پذیرایی و مراقبت و برای ان هزینه هم می کنند و متعاقبا سگ نیز به انها وفاداری نشان میدهد و در مواردی هم به انها کمک می کند، رابطه یهودیان با غیر یهودیان و متعاقبا رابطه غیر یهودیان با یهودیان ، در این سطح و در این فضا موضوعیت دارد و شکل گرفته است . ایرانیانی که به یهودیان و رژیم صهیونی ابراز وفاداری می کنند ، مانند همان سگ های در منازل بعضی از ادم ها هستند که پذیرفته اند؛ خانه زاد آدم ها باشند، تحت سلطه آدم ها زندگی کنند، تا مایحتاج و امنیت و سایر نیازمندیهای انها تامین شود و متعاقبا لطف و محبت یهودی ها و رژیم صهیونی به انها نیز در همین باب است. اگر از یهودیان سوال کنید ؛ نظر شما در مورد این عده از ایرانیان که پرچم اسرائیل را حمل می کنند و در آشکار و پنهان به رژیم صهیونی خدمت می کنند، چیست؟ همان پاسخی را بشما میدهند که اگر از فردی که از یک سگ در منزل خود نگهداری می کند، می شنوید. در استناد به این مساله، بخشی از احکام کتاب تلمود را به حضور شما تقدیم می کنم؛ بند ۶- ...همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود نیز بر اقوام دیگر فضیلت دارد. نطفه ای که از غیر یهودی منعقد می شود، نطفه ی اسب است. اجانب (غیر یهودیان) مانند سگ هستند و برای آنها عیدی نیست، زیرا عید برای اجنبی و سگ خلق نشده است. سگ افضل از غیر یهودی است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولی نان دادن به اجنبی حرام است. هیچ قرابت و خویشی بین اجانب نیست، مگر در نسل و خاندان الاغ قرابتی است؟ بند ۱۲- ملت برگزیده ی خداوند ماییم و لذا برای ما، حیوانات انسان نمایی خلق کرده است، زیرا خدا می دانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکی حیوانات بی شعور و غیر ناطقه مانند بهائم و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان و برای آنکه بتوانیم از همه ی آنها به اصطلاح سواری بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است و لهذا ما باید دختران زیبا و خوشگل خود را برای پادشاهان و وزرا و شخصیت های برجسته ی غیر یهود، به تزویج درآوریم، تا به وسیله ی آنها بر حکومت های جهان، تسلط داشته باشیم! علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110