eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
513 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب ماجرای تنش ژاپن و چین، چیز جدیدی نیست . ژاپن با تحریک و به نیابت از امریکا ، مشغول ایجاد تنش با چین و همان‌ راه اوکراین را می رود . احتمالا با حمله چین به این کشور، به سرنوشت اوکراین دچار شده و تاریخ رونق ژاپن به پایان خواهد رسید. مسیری که ژاپن طی می کند ، انتخاب خودش نیست . به عنوان یک مستعمره مجبور به اطاعات از امریکاست . مردم ژاپن از زمان پایان جنگ دوم جهانی، فاقد شرافت ، استقلال و آزادی هستند. برده هایی هستند که مأموریت انها تا چندی قبل کارگری و تولید ثروت برای امریکا بود و ظاهرا منبعد به سربازی و جنگیدن بجای امریکاییها تبدیل شده است .. علیرضا تنهای کیسمی ۲ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
با سلام و خدا قوت پیشنهاد ميکنم این یادداشت را پیدا و مطالعه کنید . بیانیه اورشلیم ۲۰۲۶: افشای بدعت صهیونیسم مسیحی از درون مسیحیت ferghe.ir/0004v0
هوالحبیب حدیث مفصل بخوان از این مجمل . نفوذ ، خیانت و کودتا از دل نظام علیه نظام. من گمان دارم با این وضعیت نه تنها جای شهید و جلاد و جای خائن و خادم عوض خواهد شد ، بلکه به مانند دوره مشروطیت ، ضد مشروطه ها و عناصر اصلی استبداد داخلی به عنوان مشروطه خواه و عزیزان ازادیخواه و حق طلبان به عنوان عناصر ضد مشروطه به دار آویخته خواهند شد . عناصر اصلی فتنه آمریکایی صهیونی ۱۸ و ۱۹ دیماه ، بنام نیروهای ارزشی نظام معرفی می شوند و عزیزان حافظ امنیت که جانشان را جهت مقابله با این فتنه‌ داده اند ، به عنوان ضد انقلاب و ضد نظام محاکمه می شوند . انهم بدست عناصر همین نطام و با امکانات همین نظام . آنگاه که می بینیم اصلی ترین عناصر ضد نظام با امکانات همین نظام به ابر ثروتمندان تبدیل می شوند . همین افراد با همین امکانات و فرصت هایی که نظام در اختیار انها گذاشته ، ابرفتنه ها را علیه نظام راه اندازی و پشتیبانی می کنند و امروز بجای اینکه در زندان باشند ، نه تنها آزادند، بلکه حساس ترین موقعیت های شغلی به انها واگذار می شود. وریا غفوری عنصر اصلی فتنه ۱۸ و ۱۹ دی ماه و فتنه های قبلی، در حالیکه همچنان خون شهدای مدافع امنیت کشور و جوانان بی گناه این سرزمین از دستانش می چکد ، امروز به عنوان سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال معرفی شد . ساعدی نیا که با آنهمه تبلیغات بدلیل نقشش در این فتنه دستگیر شده بود و همزمان هم یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور هم هست ، هم اینک بدنبال گرفتن وام های نجومی سنگین تری از همین نظام است . سوال ؛ این حجم از فتنه علیه نظام توسط چه کسانی و کدام گروه، هدایت و مدیریت می شود ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب انحراف و بدعتی بی شاخ و دم؛ تاکید بر این موضوع؛ آنهائیکه با آداب غیر اسلامی و با رقص و آواز و بدون غسل و کفن و تلقین، اموات خود را دفن میکنند ، الزاما غیر مسلمان هستند ، اموات انها نیابد در قبرستان مسلمانان دفن شود، چون منکر ضروریات دین هستند بنابراین کافر محسوب می شوند و... ، در این مقطع اساسا ضروری نیست ، زیرا در این فضای احساسی که معمولا فتنه گران و ملحدین مدیریت رفتار و گفتار بعضی از خانواده های تروریست های کشته شده و حتی خانواده بعضی از کشته های بی گناه در این فتنه را در اختیار دارند، قضاوت کردن این خانواده ها به هیچ وجه جایز و به مصلحت نیست. لذا از همه عزیزان میخواهم ، این خانواده‌ها را فعلا قضاوت نکنند. اما این یادداشت را درپاسخ به شبهه فتنه گران مریضی مثل رشیدی پور تقدیم می کنم ، که در حال فلسفه بافی و توجیه اینگونه حرکات پر از مفسده هستند: ۱- برگذاری چنین مراسمی بالاترین ظلم به خود متوفا است . زیرا همه کسانیکه به هر دلیلی و در هر شرایطی جان به جان آفرین تسلیم می کنند ، شاید بیشتر از دوران حیات خود ، به رحمت و بخشش خدای متعال نیازمند هستند . به غسل و کفن و پاکیزگی و تلقین نیاز مندند. . ۲- اینکه عده ای معلوم الحال و اتفاقا بد نام و دنباله های همان اغتشاشگران ، بیایند از فرصت مراسم دفن این عزیزان استفاده نموده و به عقده گشایی و کینه ورزی عليه ارزش های ایرانی و اسلامی و معمول جامعه بپردازید، بالاترین ظلم به فرد متوفا و در مرحله بعدی به خانوادة متوفا است . ۳- این حرکاتی و این شیوه دفن که این روزها به هنگام دفن بعضی ها می ببنیم جدید نیست .. از سالهای قبل و در همین کشورما ، کم و بیش در مراسم‌ بعضی از اهالی سینما و تئاتر و ... که بصورت طبیعی فوت می کردند ، هم وجود داشت . معمولا جمعی از اهالی سینما و تئاتر با ارایش های گران قیمت و با مد روز و لباس های بسیار فاخر و ... مجالس تشیع و تدفین رفقای خود را با رفتارهای زشت و اواز خوانی به مجلس لهو و لعب و تفاخر و ... تبدیل میکردند. ۴- اوج فضاحت انجاست که عده ای منحرف و سو استفاده کننده بیابند و این حرکات انحرافی و احساسی به هنگام دفن میت را به رقص و رجز خوانی حماسی و اوج غم و اندوه خانواده های داغدار تعبیر کنند، واقعیت این است ؛ انچه که بصورت عمومی در این برنامه ها قابل مشاهده است ، فقط رقص و آواز نیست ، بی حجابی مفرط ، حرکات زشت اخلاقی ، اختلال مرد و زن ، حضور دختران و زنان با آرایش های غلیظ چند میلیونی، برهنگی ، استفاده از مد روز و لباس های چند ده میلیونی ، گل آرایی چند صد میلیونی محل برگذاری مراسم و... است. هیچ یک از این رفتارها نه تنها به معنای وجود غم و اندوه در گردانندگان این مراسمات نیست ، بلکه سلامت روحی و روانی بانیان برگذاری چنین مراسمی را هم زیر سوال می برد. فعلا انچه که به ان امید داریم ، پدیده زمان و... علیرضا تنهای کیسمی ۲ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ بد بخت های بیچاره ؛ ابتدا به اظهارات سفیر آمریکا در اسرائیل توجه کنید؛ مایک هاکابی؛ «مشکلی ندارد اگر اسرائیل کل خاورمیانه را بگیرد». حالا به واکنش بعضی از کشورهای منطقه دقت کنید؛ - عربستان سعودی: اظهارات سفیر آمریکا در اسرائیل را محکوم می‌کنیم. این گفته‌ها افراطی، نقض قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل است. - اردن: این اظهارات تحریک‌آمیز، بیهوده و ناقض حاکمیت کشورهای منطقه و مغایر با قوانین بین‌المللی است. - عراق: محکومیت شدید و عمیق خود را از اظهارات سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی که تلویحاً بیان می‌کرد کنترل این رژیم بر کل منطقه خاورمیانه می‌تواند قابل قبول باشد، ابراز می‌کنیم. - کویت: این اظهارات تحریک‌آمیز، مردود و تهدیدی علیه امنیت و ثبات منطقه است. - فلسطین: "این ادعاها دعوت آشکار به تجاوز علیه حاکمیت کشورها است. چنین سخنانی برخلاف واقعیت تاریخی و قوانین بین‌المللی است." شرح مساله؛ باز باید گفت صد رحمت به این کشورها که دمی تکان دادند، بعضی از کشورهای منطقه ، انگار خوششان هم امده است و منتظرند سریعتر صهیونیست ها، بیایند و انها را از سرزمینشان بیرون کنند . اما واقعا چه اتفاقی افتاده است که سران اکثر کشورهای منطقه اینقدر بی غیرت و بی تفاوت و نفهم و ترسو شده اند ؟ شاید مهمترین دلیل ان؛ حرامخواری و کثافت کاری انهاست . سران و حتی مردمان اکثر کشورهای منطقه انقدر در لجنزار خود غرق هستند که توان هر گونه واکنش به این گونه تهدیدات را ندارند و به همین دلیل خودشان هم میدانند که حقشان مرگ است. امریکا و رژیم صهیونی هم دقیقا می دانند؛ این کشورها در چه وضعیتی هستند، در نتیجه بدون ترس و احساس خطر این حرف ها را می زنند و هرگاه هم اراده کنند ، می توانند این نقشه را عملی کنند. چرا رژیم صهیونیستی تا کنون کل خاورمیانه را نبلعیده است ؟؟ فقط یک مشکل دارد؛ ایران و گروههای مقاومت متصل به ایران . اگر روزی ایران نابود شود ، بلافاصله این نقشه عملی خواهد شد. به همین دلیل فعلا تمام تمرکز آمريکا و رژیم صهیونی و مزدوران وابسته به انها ، شکستن مقاومت ایران است. نکته جالب اینکه ؛ سران اکثر کشورهای منطقه برای اینکه امریکا و رژیم صهیونی سریعتر مقاومت ایران را بشکنند و سپس به سراغ انها بیایند تا انها را هم نابود کنند ، با تمام توان خود در خدمت امریکا و رژیم صهیونی هستند. علیرضا تنهای کیسمی ۳ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب سوال؛ آیا سران کشورهای منطقه مانند؛ عربستان سعودی ، ترکیه ، اردن، کویت ، سوریه ، امارات ، مصر، لبنان ، عراق ، جزایر حاشیه جنوبی خلیج فارس و... نمی دانند که در صورت متلاشی شدن ایران ، کشور و دولت انها نیز متلاشی و نابود می شود ؟؟ پاسخ ؛ انها خوب می‌دانند که درصورت شکسته شدن اقتدار ایران و گروههای مقاومت، ملت و سرزمین انان در زیر چکمه های سربازانی صهیونیستی نابود می شود . اما بدلیل غرق شدن در فساد و وابستگی سنگین به امریکا ، قدرت مخالفت با امریکا را ندارند. سوال؛ مردمان این کشورها چرا حرکتی نمی کنند و در حال تماشای رسیدن به لحظه حمله ، آوارگی و نابودی خود هستند ؟ پاسخ؛ جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن و تحریف حقیقت و واقعیت باعث شده است؛ ۱- درصدی از جمعیت این کشورها در تشخیص دشمن اصلی خود دچار اشتباه بشوند . در حدی که فکر میکنند ؛ ایران فلسطین را اشغال کرده و به غزه حمله کرده است و دشمن اصلی جهان اسلام و کل منطقه ایران است. ۲- درصدی از مردم منطقه بشدت غرق در فساد و گناه هستند و برای انان هیچ تفاوتی ندارد که تحت زعامت چه گروهی و مکتبی زندگی کنند. ۳- درصدی از مردم نیز واقعا در رفتار و باورهای خود صهیونیست هستند ، گرچه در ظاهرا خود را مسلمان می‌دانند. ۴- درصدی از مردم نیز از نقشه های شوم صهیونیست ها کاملا اگاهی دارند به همین دلیل در ابعاد مختلف ، در جهاد دائمی بوده و در حال مقابله با نقشه های رژیم صهیونی و امریکا هستند ، در این راه نیز تاکنون شهدای زیادی تفدیم کرده اند ، اما چون در اقلیتند ، قدرت ایجاد تحولات مهم در احوالات کشور خودرا ندارند . ضمنا؛ رفتار و گفتار مردمان گروههای ۱ و ۲ و۳ اکثر کشورهای منطقه ، کاملا همانند گروههای معارض و ضد انقلابیون و مخالفین نظام ما هست. علیرضا تنهای کیسمی ۳ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب خوش بحال فتنه گران ، اغتشاشگران و کودتا چی ها؛ ایا میدانید داستان وریا غفوری ، چه می گوید؛ در حالی که مردم انتظار داشتند این فرد فتنه گر که با تحریکش جوانان زیادی کشته شدند ، الان در زندان باشد، اموالش مصادره شده باشد. اما به یکباره به عنوان مربی یکی از مهمترین تیم های فوتبال کشور منصوب می شود . یعنی، یا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با کودتایی تصرف شده و اختیارش بدست فتنه گران افتاده است ، یا فتنه گرها، اغتشاشگران، تروریست ها و ... از چنان نفود و قدرت و حامیانی برخوردارند که هرکاری بکنند در امنیت کامل هستند. به نظر می رسد اتاق فکر ، پشتیبانان و حامیان این فتنه گران خیلی قوی تر از ان چیزی هستند که ما فکر می کنیم. در حدی که اجازه نمی دهند حتی یک روز این فتنه گران بیکار باشند ، سرنوشت وریا غفوری و امثالهم به ما می‌گوید؛ هرچه بیشتر علیه نظام فتنه کنید؛ روز به روز بیت المال بیشتری در اختیار شما قرار میگیرد . روز به روز به ثروت و شهرت شما افزوده می شود. روز به روز فرصت بیشتری پیدا میکنید تا جوانان بیشتری را فاسد و علیه نظام به خیابان‌ها بفرستید . هیچکس هم نمی تواند بشما چپ نگاه کند . افرین به تیم پشتیبان و حامیان فتنه گران که می دانند چه میکنند . هیچ ترسی و ملاحظه ای هم در دادن چنین عنوانی و پول های میلیاردی به چنین افرادی ندارند . پاسخ گوی هیچکسی هم نیستند . هرکس در فتنه گری ماهرتر و جسور تر باشد ، نزد اینها عزیز تر است . افرین. علیرضا تنهای کیسمی ۴ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
31.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر حسین محمدی‌فام در شب دوّم ماه رمضان‌ به نکته بسیار مهمی اشاره دارند، آنهائیکه در میدان های سخت جنگ بودند ، خیلی خوب این حرف ها را می‌فهمند، تا امروز ما از همه میدان های جنگ با مناجات همین بچه های بسیجی کم سن و سال و دعاهای ان پیر زن ها و پیر مردهایی که بخشی از همان دسترنج اندک روزانه خودشان را به جبهه های جنگ هدیه می فرستادند عبور کردیم ، نه با سلاح های عجیب و غریب پیشرفته که هیچ وقت نداشتیم . علیرضا تنهای کیسمی ۴ اسفند ۱۴۰۴