eitaa logo
Tanha110
823 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
31.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر حسین محمدی‌فام در شب دوّم ماه رمضان‌ به نکته بسیار مهمی اشاره دارند، آنهائیکه در میدان های سخت جنگ بودند ، خیلی خوب این حرف ها را می‌فهمند، تا امروز ما از همه میدان های جنگ با مناجات همین بچه های بسیجی کم سن و سال و دعاهای ان پیر زن ها و پیر مردهایی که بخشی از همان دسترنج اندک روزانه خودشان را به جبهه های جنگ هدیه می فرستادند عبور کردیم ، نه با سلاح های عجیب و غریب پیشرفته که هیچ وقت نداشتیم . علیرضا تنهای کیسمی ۴ اسفند ۱۴۰۴
هوالحبیب ظاهرا با وساطت و پادرمیانی افسران اطلاعاتی موساد و سیا در عراق؛ پنج گروه تروریستی کردی ضد ایرانی کومله، دموکرات، پژاک، پاک و خبات، ائتلاف عملیاتی مشترکی به نام "اتحاد نیروهای سیاسی کردستان ایران" تشکیل دادند. هدف این ائتلاف تروریستی ؛ هم سو سازي همه توانمندیها جهت مقابله با ج.ا.ا است. اما نکته ویژه تبلیغاتی بودن این ائتلاف و به عبارت دیگر غیر واقعی بودن ان است. زیرا این احزاب و گروههای تروريستي اساسا بدلیل داشتن خوی درندگی و وجود فساد عمیق و جنایات بیشماری که در سابقه خود دارند و بخصوص عدم پایبندی به هرگونه اصول و اخلاق و عرف جامعه ، هرگز قادر به ائتلاف و اتحاد و کار مشترک با هم نیستند. گروه‌هایی مانند کومله و دمکرات از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در فاصله بین سال های ۵۸ تا ۶۴، در همین خاک ایران و در جوار مرزها دو کشور، انقدر از یکدیگر کشتند که جز کشتار یکدیگر، هیچ خاطره مشترکی، با یکدیگر ندارند. در همان سالها و در اوج جنگ تحمیلی و در حالیکه رژیم بعث عراق بشدت به وحدت و سپس به حمایت همین‌ها جهت مقابله با ایران نیاز داشت ، لیکن هرگز نتوانست اینها را به وحدت برساند . به همین دلائل عرض میکنم؛ به هیچ وجه ائتلاف اینها را جدی نگیرید . گرچه زدن ضربات پیش دستانه و برق آسا با رویکرد اطلاعاتی و امنیتی به این جرثومه های فساد و جنایت در همه نقاط روی زمین، به هیچ وجه نباید از اولویت های نظام ما خارج شود. علیرضا تنهای کیسمی ۴ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب از خانواده شریف انسان شریف وارد جامعه می شود، نه از "دانشگاه شریف"؛ اگر از خانواده فاسد فردی وارد دانشگاه و یا حتی وارد حوزه های علمیه هم بشود بعید است که ادم شریفی از ان جا خارج بشود. بار دیگر این روزها بدلیل ناهنجاری‌ها، آشوب ها ، چاقو کشی ها و هتاکی ها ، نام دانشگاه شریف بگوش می رسد. ابتدا میخواهم تعریف روشنی از این دانشگاه داشته باشیم تا بدانیم جایگاه این دانشگاه در نظام آموزشی کشور و جامعه ما کجاست؛ - دانشجویان ابن دانشگاه از سه محل تامین می شوند ، الف- پول؛ هرکس پول بیشتری داشته باشد می‌تواند دانشجوی این دانشگاه بشود . ب- سهمیه ها ؛ مهمترین سهمیه ای که از انجا دانشجو وارد این دانشگاه می شود ، سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاهها است ، ج- قبولی در کنکور ؛ عموم دانش آموزانی که ازطریق قبولی در کنکور وارد این دانشگاه می شوند ، کسانی هستند که با هزینه سنگین در مدارس غیر انتفاعی درس خوانده اند. تقریبا ۹۹٪ این افراد از خانواده های دهک ۹ و ۱۰ قدیم هستند. درحالیکه فقط حدود ۱٪ از دانش آموزان در مدارس دولتی کشور توان ورود به این دانشگاه را دارند ، (۸۰٪ دانش آموزان کشور در مدارس دولتی تحصیل می کنند.) بنابراین ، در یک جمعبندی اجمالی می تواند گفت؛ مهمترین ویژگی اکثریت بالای ۸۰٪ دانشجویان فعلی این دانشگاه ، داشتن پول و پارتی است . به همین دلیل هم کمتر ادم بدرد بخوری از این دانشگاه خارج می شود.. دومین مسأله که در مورد این دانشگاه واضح است ؛ اساتید این دانشگاه است . افرادی از جمله: آزادگان، اردلان، فردوسی‌پور، اجتهادی و شریفی‌زارچی و... بنابراین حدیث مفصل بخوان از این مجمل. سومین مساله که در مورد این دانشگاه باید بررسی شود؛ بودجه سنگین اختصاصی به این دانشگاه است، وزارت علوم تلاش دارد امر اموزش را هم با پول حل کند و از همین رو هم دانش جویان بی سواد و هم بی تربیت مهمترین محصول این دانشگاه است ، لذا می بینیم در اغتشاشات ۱۴۰۱ رفتارها و الفاظی از جمعی از دانشجویان این دانشگاه ظاهر می شود که در اسناد پرونده اپستین هم شاید وجود نداشته باشد . بسیار بسیار زشت ‌اخلاقی و بی ادبانه و غیر انسانی ، به همین دلیل می توان گفت ؛ معنولا هر خانواده ی که کمترین اطلاعی از محیط این دانشگاه داشته باشد به فرزند خود اجازه حضور در بین چنین جمعی را نمی دهد. برای اینکه مسئولین نظام خوب بفهمند در این دانشگاه چه خبر است ،پیشنهاد دارم؛ بمدت چند ساعت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای دولت ، نمایندگان مجلس ، منتها همگی با همسر و فرزندان دختر و پسر خود در محیط این دانشگاه قدم بزنند و بصورت ناشناس با دانشجویان حشر و نشر داشته باشند. احتمالا از شرم دوام نخواهند آورد . انچه که مشاهده میکنند ، ربطی به مسایل سیاسی و اقتصادی و... جامعه ندارد. هرکسی در این کشور حق اعتراض و حتی اغتشاش هم داشته باشد، قطعا دانشجویان این دانشگاه ندارند . دلیل رفتار این جماعت محدود،: فقط به محل ارتزاق ، محیط رشد ، تربیت خانوادگی و سیاست گزاری وزارت علوم مربوط می شود، عده ای تلاش میکنند ، دانشگاه شریف را به جزیره اپستین ایران تبدیل کنند . نکته اخر؛ عده ای در تلاش هستند وضعیت ان عده ی محدود، که کل محیط این دانشگاه را به گند کشیده اند به کل جامعه تعمیم دهند؛ مسائل این بخش از دانشگاه ، فقط بیانگر حال و هوای همان دانشجویان و خانواده های انها، اعضای هیات علمی و مدیران همان دانشگاه و وزارت علوم است و هیچ ربطی به وضعیت سایر دانشگاه ها و عموم مردم جامعه ندارد. علیرضا تنهای کیسمی ۳ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحبیب انچه که امروز در بعضی از دانشگاهها و در رفتار بعضی از دانشجوها می بینید ، محصول چند عامل است؛ ۱- ژن نجس ؛ بعضی از این بچه ها محصول تولد و تربیت در پای ماهواره هستند. ۲- لقمه نجس؛ سر سفره نجس و حرام بزرگ شدند. ۳- معلمین نجس؛ معلمین انها در مدارس هم نجس بودند و هم فاسد . ۴- دانشگاه نجس ؛ ببینید همین پژشکیان و وزیر علوم چقدر تلاش کردند زارچی را که در دولت قبل از داشگاه اخراج شده بود ، به دانشگاه بر گرداند ، بعد همین دولت و وزیر علوم با هزینه خودشان این فرد فاسد هم از حیث اخلاقی و اعتقادی و سياسی را با هزینه بیت المال از کشور فراری دادند . بنابراین طبیعی است ، کسی که باد بکارد ، طوفان درو کند . الان باید خودشان این بچه های فاسد شده را جمع کنند . برای این بچه های فاسد شده توسط سیاسیون و رجال فاسد ، نظام آموزشی فاسد ، احزاب و گروههای فاسد ، دعا کنید . علیرضا تنهای کیسمی ۵ اسفند ۱۴۰۴
هوالحبیب اولین آثار تداوم قشون کشی به خلیج فارس و فشار نظامی امریکا به ایران در طول این مدت در کنار فشار حداکثری اقتصادی این شده است؛ در کنار آماده باش صد درصد نیرهای مسلح جمهوری.ا.ا ، مردم نیز خود را برای جنگ با امریکا آماده کرده اند . مردم ایران امروز به نقطه ای رسیده اند که می‌دانند باید هزینه رهایی از این وضعیت را بپردازند و تکلیف خود را با امریکا یکسره کنند. فتنه آمریکایی و صهیونی ۱۸ دی ماه فقط به این دلیل صورت گرفت که بجای تعیین تکلیف امریکا ، عده ای مزدور و فاسد تلاش داشتند نظام اسلامی ما را ، ساقط کنند. با شکست این کودتا و ادامه شکست پسا کودتاهای ان فتنه که مواردی را در دانشگاهها می بینید ، به یقین امریکا چاره ای نخواهد داشت که با دست کاملا خالی و حتی عدم انجام یک عملیات کذایی نمایشی نظامی و حتی بدون اخذ هرگونه نتیجه مشخص از مذاکرات ، منطقه را ترک کند . ان شاالله با محو رژیم صهیونی، مسیولیت اداره شبه جزیره عربستان همراه با فلسطین تا لبنان ، سوریه و عراق بر عهده ایران خواهد بود. ترکیه در اختیار روس ها قرار می گیرد و همه پایگاه‌های امریکا در منطقه جمع اوری می شود و تا سال های سال ، مقوله جنگ بین کشورها ، از ادبیات مردم منطقه محو و این جنگ به بین کشورهای اروپایی و امریکایی کشیده خواهد شد. به همین دلیل عرض میکنیم: اندکی صبر ، سحر نزدیک است. ان شاالله علیرضا تنهای کیسمی ۵ سفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب مغضوب ترین و منفور ترین موجود خدا؟؟؟ اقا و خانم معلم ، مدیر، استاد دانشگاه ، وکیل ، وزیر و... ممکن است آن پلیدترین، زشت ترین موجود خدا که مستحق عذاب دائمی است ، شما باشید ؛ می فهمید چه می گویم؟ ایا می دانید این عالم حساب و کتاب دارد ؟ و اما چرا و چگونه ؟؟ قریب به اتفاق پدران و مادران، با هزاران امید و آرزو ، فرزندان عزیز خودرا ، سالم ، پاک و جهت کسب علم نافع ، تربیت حسنه ، تخصص بدرد بخور، داشتن یک شغل شرافتمندانه و...، به مدرسه ، دانشگاه ، اداره، کارخانه و محلی که شما در ان مسئوليتي دارید می سپارند، اما اگر بدلیل بی لیاقتی و فساد موجود در شما، این بچه ها در محیط مدرسه یا محیط دانشگاه، یا محیط کار و یا... گرفتار فساد بشوند. حال انها بدتر بشود . اگر پس از پا گذاشتن این بچه ها به جایی که شما در انجا مسئوليتي دارید ، ذره ای از دین و ایمان و سلامت فکری و اخلاقی و رفتاری این بچه ها کم بشود و یا حتی به سلامت و علم انها افزوده نشود . اگر بواسطه تعلل شما در انجام وظایفی که بر عهده گرفته اید ، در این بچه ها انحرافی بسمت پستی و زشتی و پلیدی بوجود بیاید، شما در همه گناهان این بچه ها تا اخر عمر شان شریک و گرفتارید، همه گناهان و جنایات انها در پرونده شما هم درج می شود. به همین دلیل زشتی ها، پلیدی ها و در نهایت مجازات و عذاب شما به اندازه ده ها و صدها و شاید هزاران انسان گناه کار ، محاسبه خواهد شد. به خودتان و به بچه های مردم رحم کنید. علیرضا تنهای کیسمی ۵ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب پرسشگری و کنش گری دانش آموزان و دانشجویان ما ، یک فرصت بسیار ارزشمند تاریخی است؛ انرا که حساب پاک است ، از محاسبه چه باک است؟؟ مخاطب این یاد داشت بنده ، در سطح شهرستان ها و استان ها ؛ ائمه جمعه ها ، فرمانداران ، استاندار، روسای ادارات ، مدیران کل ، نمایندگان مجلس و هم طراز اینها ،؛در قوه قضائیه و دیگر نهادها و سازمان ها هستند. اینکه بچه های ما ، سوال دارند ، اعتراض دارند ، می‌خواهند حرف بزنند ، فریاد بزنند ، چیزی را که نمی دانند بدانند ، چیزی را که فکر می کنند شما نمی دانید بشما بگویند و... همه اینها یک نعمت الهی است . اینها تهدید نیستند ، این حالت و وضعیت بچه های ما فرصت است ، فرصتی بسیار زیبا و دوست داشتني است . اگر تا دیروز معتقد بودید این بچه ها دائما در فضاهای مجازی هستند و اساسا شما ها را نمی بینند ، بسم الله ، این بچه های گوشی ها را کنار گذاشته اند و به سبک خودشان می خواهند با شما حرف بزنند. پیشنهاد دارم؛ هم از جایگاه یک پدر یا مادر ، هم از جایگاه یک دوست و هم شهری و هم از جایگاه کارگزار این نظام ، (هیچیک از این موارد را از هم تفکیک نکنید) تیم تشکیل بدهید و با عشق و علاقه ، با محبت و روی باز ، با انگیزه و مهربانی وارد مدارس و دانشگاه‌ها بشوید ، بسوی این بچه ها بروید ، در جمع انها حاضر شوید و به گفتگو با انها بپردازید . اقای امام جمعه، اقای استاندار ، فرماندار، اقای نماینده مجلس و... با شما هستم؛ ایا تاکنون با فرزندان خودتان حرف نزدید،؟ با بچه های خود اختلاف نظر پیدا نکردید؟ در نهایت چگونه با بچه های خود به جمعبندی رسیدید ؟ همان رفتار و گفتار را با مجموع بچه های شهر و دیار خود تکرار کنید. این ماموریت و تکلیف امروز شماست: نهضت تبیین و بصیرت افزایی یعنی همین. اگر بواسطه تعلل شما ، این بچه های عزیز ما ، دچار ابهام و سپس با رفتار و گفتار خود دچار مشکل بشوند، شما مقصر هستید . علیرضا تنهای کیسمی ۵ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب در این باب که جنگ بشود یا نشود. قطعا چون انقلاب و نظام ما، از پشتوانه قران مجید و مکتب حیات بخش اسلام برخوردار است ، ما هیچگاه خواهان جنگ نیستیم. زبان و منطق و استقلال ما بسیار کوبنده تر و پر نفوذ تر از موشک های ماست. اما حال که دشمن مارا یین تسلیم و جنگ قرار داده است ، قطعا هیچ ایرانی با شرفی ، خواستار غیر جنگ نیست . لذا با عنایت به حیله های دشمن و اینکه؛ سرانجام باید این جنگ رخ بدهد ، ( از الان تا صد سال دیگر) چه بهتر که جنگ ایران و امریکا امروز رخ بدهد. پس ما از دولت می‌خواهیم ۵ شنبه جاری را آخرین فرصت ترامپ برای مذاکره و توافق با ایران اعلام نموده و پس از آن دو هفته به ترامپ مهلت بدهد، تا نیروهایش را از منطقه خارج کند ، در غیر اینصورت همه موجودی امریکا در منطقه و از جمله در کشورهای پیرامونی جزئ اهداف عملیاتی ما محسوب می شوند . ما به دنیای بدون نتانیاهو و داعش و ترامپ بسیار نزدیک هستیم. علیرضا تنهای کیسمی ۶ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب اعتراض بحق کدام است؟؟ مجموع درآمد اکثریت مردم ما ، کمتر از ۳۰ میلیون تومان در ماه است. با روسای قوا ، تا سایر مسئولین ملی و محلی ، که حقوق انها بالای ۳۰ میلیون تومان است ، احوال پرسی نکنید. حضرت امام خمینی(ره)؛ "باید سطح زندگی مسئولین ارشد نظام جمهوری اسلامی مطابق با زندگی اغلب مردم باشد تا متوجه دردها، کمبودها و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه بشوند!" شادی روح حضرت امام (ره) و سلامتی امام خامنه ای (مد) صلواتی هدیه بفرمایید. علیرضا تنهای کیسمی ۵ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110