eitaa logo
Tanha110
823 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب خبر ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک جنگ روانی است. هدف؛ - جلب همکاری کشورهای مختلف که تاکنون حاضر به قبول خطر مشارکت در جنگ با ایران نبودند . - افزایش توان تاب اوری کشورهای میزبان امریکاییها و صهیونیست ها که از صبح تا الان از ایران ضربات سختی خورده اند. - تقویت روحیه مزدوران داخلی ، - اینکه بتوانند عوامل خود را به خیابان ها کشانده و در شهرهای ایران آشوب های داخلی ایجاد کنند. - تضعیف روحیه مردم و رزمندگان اسلام . علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
الا بذکراِلله تطمئن القلوب
غزلی از آیت‌الله شهید خامنه‌ای: ‌ دل را ز بى‌خودى سرِ از خود رمیدن است جان را هواى از قفس تن پریدن است ‌ از بیم مرگ نیست که سرداده‌ام فغان بانگ جرس زشوقِ به منزل رسیدن است ‌ دستم نمیرسد که دل از سینه برکنم بارى علاجِ شوق گریبان دریدن است ‌ شامم سیه‌تر است ز گیسوى سرکِشت خورشید من برآى که وقت دمیدن است ‌ سوى تو اى خلاصه‌ى گلزار زندگی مرغ نگه در آرزوى پرکشیدن است
تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی ؛ که علی به زمان خطر فرار نکرد.. قلمت بشکند اگر ننویسی ؛ بجای فرار با اموال‌ مردم! در محل کار خود، در بیت رهبری ماند، برای عزت ایرانی ! تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی؛ علی در پناهگاه نبود . قلمت بشکند اگر ننویسی؛ فرزندانش را شبانه با اموال مردم نفرستاد کشورهای دیگر و با خود شهید شدند. قلمت بشکند اگر ننویسی؛ عده‌ای بودند، هنوز هم هستند! همانقدر نفهم! که هیچ چیزی را باور نمیکنند. قلمت بشکند اگر ننویسی؛ علی برای خود نه کاخ ساخت نه لباس یشمی به تن کرد و نه و نه تاریخ حلالت نمیکنم اگر ننویسی و ننویسی و ننویسی
هوالحبیب وعده دیدارها ، مسجد محله . یادمان باشد این یک جنگ وجودی است ، با همه جنگ ها فرق دارد؛ یا ایران زنده می ماند و ادامه میدهد ، یا نابود می شود . برای دشمن هم همینطور است ؛ یا رژیم صهیونی می ماند یا محو می شود . یا امریکا در منطقه می ماند ، یا کلا با خفت به سرزمین خود بر میگردد . پس در ادامه این جنگ حوادث مختلفی ممکن است رخ بدهد. یکی از انها قطع شدن ، تلفن و ارتباطات مجازی است . هر اتفاقی افتاد ، هر چیزی پیش امد، وعده دیدار ما ، مسجد محله . اهالی هر محله ، سعی کنند ، نمازهای سه وقت صبح و ظهر و مغرب را در مساجد بخوانند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۰:اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب ماشائ الله ، متوجه هستیم یا نه ؟؟ ملت ایران الان دو روز است که با امریکا و رژیم صهیونی و چندین کشور دیگر همزمان و مستقیم می جنگد. همچنین با جمع کثیری از افراد کم بصیرت، نادان و مزدوران و دلبستگان انها در داخل شهرها درگیر است ، اینها قصد دارند ؛ با ایجاد آشوب، اغتشاش ، ترور، تخریب و.... زمینه را برای بازگشت کماندوهای امریکا به داخل شهرهای ایران فراهم سازند. ما مشغول کاری هستیم که در دنیا غیر باور است ، ما مشغول زدن ضرباتی بر امریکا و هم پیمانانش هستیم که تا کنون هیچ کشوری نتوانست حتی یک سیلی به انها بزند . ما در حال تار و مار کردن نیروهای نظامی و تمام حیثیت و اعتبار امریکا و این کشورها هستیم . این توان نظامی ما معجزه است. ان شاالله با وحدت و صلابت و با سربلندی و پذیرش کمترین تلفات از این جنگ با پیروزی بیرون خواهیم آمد . انوقت ما می مانیم و این مزدوران داخلی امریکا و رژیم صهیونی که این روزها در داخل شهرها، مشغول‌ فتنه گری هستند . انوقت ما می مانیم و قطر و عربستان و اردن و کویت و امارات و یونان و قبرس و ... علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ این جنگ ، جنگ پاکان و ناپاکان است . امروز پایتخت پاکان جهان، ایران است. همانطور که در خارج از ایران، پاکان زیادی زندگی می کنند ‌. در داخل ایران هم ناپاکانی هستند . بنابراین ناپاکان ایرانی و غیر ایرانی از شکست ما و پاکان عالم از پیروزی ما خوشحال می شوند. پس بواسطه ضرباتی که به ما گهگاهی وارد می شود ، نگران شادی و رقص ناپاکان و هرزه‌ها در فضای مجازی و یا در کوچه و خیابان‌ها نباشید. ممکن است امروز روز آل زیاد و آل مروان و ال ترامپ و ال نتانیاهو به جهت اسیب های وارده به ما خوشحالی کنند اما بفضل الهی فردا روز انان نخواهد بود . زیرا خدای ما بسیار، قویتر از خدای دشمنان ما هست . پس به هیچ وجه نگران و مایوس نباشد. در این جنگ یقین داشته باشيد که ملت پاک ایران پیروز است . آنگاه همه ناپاکان نیز توبه نموده و شریک در پیروزی‌های شما خواهند شد. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب تکلیف ما؟ پاسخ امروز امام شهیدمان به ما در این شرایط بحرانی و سخت اینچنین است: "حادثه‌ای که اتّفاق افتاد حادثه‌ کوچکی نیست... و جدّاً ما را عزادار کرده. من با اینکه این فضا، فضای عزای عمومی در کشور است و به معنای واقعی کلمه عزا است، این دیدار را به بعد موکول نکردم. این تشکیل جلسه یک پیامی برای ما دارد؛ پیامش این است که ما گرچه در عزا هستیم، امّا عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست جنس عزای ما از جنس عزای سیّدالشّهدا (علیه السّلام) است؛ زنده و زنده‌کننده است. عزاداریم امّا این عزا ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر به کار وادار می‌کند. این پیام را در دل و جان خودمان، به معنای واقعی کلمه نفوذ بدهیم، احساس کنیم عزاداریِ ما هم باید ما را به پیش ببرد." سیدالشهدای نهضت امام خمینی (ره) ، امام شهید سید علی خامنه‌ای (ره). (در دیداری پس از شهادت شهید والا مقام سید حسن نصرالله (ره))
خداوندا؛ تو می‌دانی که استکبار و آمریکای جهانخوار گلهای باغ رسالت تو را پرپر نمودند. خداوندا؛ در جهان ظلم و ستم و بیداد، همه تکیه گاه ما تویی و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی‌شناسیم و غیر از تو نخواسته‌ایم که کسی را بشناسیم. ما را یاری کن، که تو بهترین یاری کنندگانی. (امام خمینی (ره)، ۲۹ تیر ۱۳۶۷)
هوالحبییب شهید امام خامنه‌ای (ره) : " یک نبرد عاشورایی داریم و بعد از آن قطعا و قطعا و قطعا پیروزیم." دوستان ، من امروز به پیروزی فکر نمی کنم ، زیرا قطعا ایران پیروز است ، زیرا ایران متعلق به امام زمان (عج) است و بنام امام خامنه ای (ره) در دنیا شناخته می شود و ایران امام خامنه ای شکست ناپذير است . من امروز به نبرد عاشورایی می اندیشم . مشخصات این نبرد چیست؟ آیا من در این نبرد هستم؟ آیا در نبرد عاشورایی امام و فرمانده امت و میدان ، باید زودتر از سربازانش بشهادت برسد ؟؟ نکند که فرمانده ميدان مارا به عنوان سرباز ندیده باشد و خود به عنوان آخرین نفر، پا به میدان نهاده باشد؟ که اگر این باشد ، وای بحال ما . درد این است ، غم اصلی این است، شکست ما اینجاست. بقیه موارد هیچ اهمیتی ندارد. علیرضا تنهای کیسمی ۱۲ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب ۸ شباهت‌ شهید امام خامنه‌ای (ره) به جدش حسین بن علی علیه السلام : (به قلم غفاری علیپور) ۱. ایشان حسینی و از نسل امام حسین علیه‌السلام بود. ۲. به همراه خانواده و یاران به شهادت رسیدند. ۳. با زبان تشنه و‌ گرسنه به شهادت رسیدند. ۴. توسط شقی‌ترین افراد زمان خود به شهادت رسیدند. ۵. نامه و امان نامه شمر زمان خود را نپذیرفت. ۶. شهادت او باعث اصلاح در امت جدش در جهان اسلام خواهد شد. ۷. چهره های سیاسی فراوانی با او بیعت کرده ولی در میانه راه او را تنها گذاشته یا به او خیانت کردند.، همچون منافقین کوفه!! ۸. دشمنانش مانند بنی امیه پس از شهادتش به شادی، سرور و پایکوبی پرداختند.
اهریمنی که رهبر ما را شهید کرد از او حسین ساخت، خودش را یزید کرد عالم ندیده بود جفایی چنین که خصم با امتی ز داغ امام شهید کرد ما را که عشق خامنه‌ای بود جرم‌مان زین داغ نزد طعنه‌زنان، روسفید کرد دل، پاره پاره بود ز شمشیر غم ولی این بار تیغ، اراده‌ی حبل‌الورید کرد در سوگ او امام زمان ناله‌ می‌کند آن‌سان که در مصیبت شیخ مفید کرد پیوست مقتدا به شهیدان راه خویش آری مراد، عزم وصال مرید کرد موی جوان در آینه بنگر که شد سپید از مویه‌ها که در غم پیر فقید کرد جانم فدای قامت سروش که خصم را در گردباد واقعه، لرزان چو بید کرد نازم به هیبتش که پس از مرگ سرخ نیز آتش، روان به خرمن خصم پلید کرد با خون خویش کشتی اسلام را چو نوح نزدیک‌تر به ساحل و صبح امید کرد خورشید خاوران به فلک خیمه زد ولی بر باختر عذاب خدا را شدید کرد قوم لئیم! بهر هلاکت به صف شوید زیرا جحیم، غرش "هل من مزید" کرد (شاعر ناشناس)