eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
521 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
بینید با چه کسایی در حال مبارزه هستیم؟ اوریت پرلوف، استاد دانشگاه اسرائیلی ؛ کودکان ایرانی رو رو بمبارون کنید، نه زیر ساخت هاشون رو. والدین سزاوار دیدن مرگ فرزنداشون هستن. دو سال طول کشید تا این کار رو تو غزه انجام بدیم. ما هنوز این کار رو تو لبنان انجام ندادیم. این فرد یک نمونه از زنان غیرنظامی و دارای تحصیلات دانشگاهی است. اینها اداره کنندگان جهان هستند .
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عالم الازهر مصر : خداوند برای یاری دینش ایرانیان را جایگزین اعراب نموده است.
ترامپ: اکنون در ایران شاهد تغییر در نظام هستیم، زیرا رهبران فعلی کاملاً با رهبران قبلی متفاوت هستند! استاد دانشگاه سلطان قابوس عمان: راست گفتی! کسانی که با شما با سیاست مذاکره می‌کردند رفتند، و کسانی (در ایران) حاکم شدند که با شما با موشک مذاکره می‌کنند!
دعای جالب یک کاربر: خدایا از عمر وطن فروشان کم کن و به عمر سگ های زنده یاب هلال احمر اضافه کن.
هوالسمیع البصیر چهره واقعی صهیونیست ها در این جنگ؛ جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونیستی به ملت ایران ، جنگی است که صهیونیست ها از ده ها سال پيش انرا برنامه ریزی کرده بودند ، اما برای تحمیل ان به ملت ایران به چند عامل ، یار ، همراه و پشتیبان نیاز داشتند . همانطور که امام شهیدمان فرمودند و ترامپ‌ هم بر ان تاکید داشت؛ این جنگ ، جنگی است که از ۲۲ سال پیش برنامه ریزی شده بود، اما هیچکدام از روسای جمهور آمریکا جرائت انجام انرا نداشتند. صهیونیست ها در دوره نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا از او تعهد گرفته بودند که در جایگاه رئیس جمهور امریکا به ایران حمله نظامی داشته باشد . بنابراین یک ضلع اصلی این جنگ امریکا بود که با حضور ترامپ در کاخ سفید، صهیونیست ها توانستند آمریکا را وارد جنگ ما نمایند، ضلع بعدی این جنگ ، آماده سازی آشوبگران و اغتشاشگران و مزدوران داخلی بود عملکرد آشوب گران را در ۱۸ دی ماه دیدیم . اینها جماعتی بودند از براندازها، مفسدین مالی و اخلاقی و مزدورانی مواجب بگیر. که بی یا با بهانه ، اماده اغتشاش و آشوب در تهران و دیگر شهرهای کشور ، بوده و هستند . ضلع بعدی این جنگ اماده سازی کشورهای همسایه بود، رژیم صهیونی در همه این سالها بتدریج توانست سران بعضی از کشورهای منطقه مانند؛ امارات، عرستان، بحرین، قطر ، کویت ، اردن و... را، آنچنان فاسد و به سگ خانزاد خود تبدیل کند که این روزها آثار انرا می بینیم . گرچه بخشی از تلاش های صهیونیست ها هم به نتایج لازم نرسید؛ مثلا ؛ به رغم تلاش های زیاد نتوانستند بین ایران با چینی ها و روس ها و.... اختلاف ایجاد کنند . حتی نتوانستند ؛ ناتو را در حمایت از خودشان ، وارد جنگ کنند و حتی نتوانستند انگل یس خبیث را که نقش بابابزرگ را نسبت به امریکاییها دارد وارد جنگ با ایران کنند و... اینکه می بینید ترامپ فقط از گاوهای شیرده خود مثل قطر ، امارات ، بحرین ، عربستان و کویت تعریف و تمجید می‌کند فقط به ابن دلیل است که بقیه کشورها ، حاضر به مشارکت در این جنگ نشدند. از حقایق دیگر این جنگ ؛ قربانی شدن امریکاییها و کشورهای منطقه در پای اهداف رژیم صهیونی است . فرمانده این جنگ نتانیاهو است ، ترامپ با برده هایش مثل بن سلمان تحت امر نتانیاهو هستند . بر همین اساس؛ - اگر در این جنگ هزاران امریکایی کشته شوند ، هیچ ارزشی و اهمیتی برای رژیم صهیونی ندارد. همچنین؛ - در این جنگ اگر تمام سران کشورهای منطقه کشته شوند ، تمام زیر ساختارها و شهرهای کشورهای حاشیه خلیج فارس نابود شوند ، و... نه تنها برای رژیم صهیونی اهمیتی ندارد ، بلکه انها بسیار خوشحال هم خواهند شد . **- اینکه در این جنگ، جمعی از ایرانیان، فریب وعده های این رژیم را بخورند** و با جاسوسی و انتقال اطلاعات و یا حتی با ایجاد آشوب و اغتشاش و... مرتکب جنایت و خیانت به مردم و کشور ما بشوند و در خیابانها کشته و یا در دادگاهها به اعدام محکوم شوند ، هیچ اهمیتی برای رژیم صهیونی ندارد. ایا کسی هست که باور داشته باشد صهیونیست ها از ویران شدن شهرها و کشته شدن مردم عادی و سران و شاهزاده های این کشورها که با ایران درگیر شده اند ، ذره ای ناراحت بشود.؟ علیرضا تنهای کیسمی ۸ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر این ترامپ واقعی است؛ دیشب گفت؛ تا ده روز دیگر زیرساخت ها را نمیزنم. کمتر از ۲۴ ساعت جنگ زیرساخت را شروع کرد ...! زیر ساخت های آسیب دیده؛ - آب سنگین خندان اراک - کارخانه سیمان - صنایع فولاد اصفهان - کارخانه تولید کیک زرد دم سگ را هر وقت، از کچ بیرون بیاورید باز هم کج است. علیرضا تنهای کیسمی ۸ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر میوه های شیرین استقامت؛ دقیقا در دل بحران‌ها ، فرصت های بی نظیری نهفته است که کلید ان در استقامت و ادامه دادن تا ته خط است. بفضل الهی ملت ایران در این جنگ تا انتها استقامت خواهد کرد و اجازه‌ نمی دهد ، وسوسه های شیاطین دست‌هایش را خالی و یا نیمه پر از ذخایری که در انتهای این خط قرار دارد برگرداند. اما بخشی از ذخایر و میوه های مادی در انتهای مسير این جنگ؛ ۱- احقاق حق فراموش شده ایران بر تنگه هرمز که فواید مادی فراوانی دارد. ۲- بازپس گیری بحرین . ۳- بازپس گیری جزیره بومیان. ۴- فروش نفت بدون محدودیت ۵- لغو کردن با اقتدار تمامی تحریم ها و ورود به دنیای آزاد تجارت گرچه ارزش دستاوردهای معنوی این جنگ که هر کدام دنیایی از ثروت مادی را با خود به همراه دارد بسیار پر شمار است. و نکته اخر ؛ - قطعا همه اینها از لطف خدای مهربان است. - قطعا همه اینها از هدایای شهدای ما به ملت ایران است . - قطعا همه اینها هدیه رزمندگان ما به ملت ایران است . - قطعا همه اینها حاصل حضور در صحنه شما ملت ایران به خودتان و به نسل های مابعد است . گرچه از این سفره پر از خیر و برکتی که از سر لطف و محبت شهدا ، رزمندگان و شما ملت ایران پهن می شود ، معاندین ، بی شرف ها ، جانواران موذی ، وحوش و داعشی ها هم بهره مند خواهند شد . ملت با شرف و شجاع ایران از وضعیت فردای خود و نیز از مشخصات سواستفاده کنندگان از این سفره مطلع اند، اگر اغماض میکنند ، نه از نادانی بلکه از سر بزرگواری این ملت است . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر **بالاخره نخبگان بشریت یک روزی تلاش خواهند کرد؛** زیبا ترین ، وفادارترین، عالمانه ترین ، عاشقانه ترین ، پاکترین و قویترین صحنه های در عالم خلقت را که یک انسان در طول حیاتش، داشته است را به تصویر بکشند و به جهانیان معرفی کنند؛ قطعا همیشه در روی این کره زمین ، حرف از جنگ و کشتار مردم ، حرف قالب نخواهد بود. من یقین دارم بعد از صحنه عاشورا و ان چهره تابناک و ان لحظه خداحافظی اقا امام حسین (ع) که با یقین بسوی شهادت می رفتند و قابل تصور و تصویر سازی نیست ، صحنه دوم صحنه شهادت حضرت ایت العظمي امام خامنه ای رحمه الله علیه است، کسی که یقین داشت، بشهادت می رسد، در بهترین حالت قابل تصور ایستاد و بشهادت رسید. قطعا خون پاک این نفس پاک و این شهادت بی نظیر و بسیار عاشقانه ، احوالات دنیا را متغیر خواهد کرد . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر امروز بزرگترین کابوس اسرائیل و این جوجه مرغ های ضلع جنوبی خیلی فارس ، امریکا اینها را ول کند و از منطقه برود. ما باشیم و اینها. در نهایت ما خواهیم بود و ما ، یعنی : ما هستیم، ولی حتما رژیم صهیونی و ال سعود و آل نحیان و بقیه سران این کشورها نخواهند بود. این جمله با صدای بلند به انها برسانید ، هر نتیجه ای این جنگ داشته باشد ؛ انها در منطقه نخواهند بود. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر روز پیروزی ملت ایران ، روز اغماض و رحمت و مرحمت نسبت به مزدوران، سمپادها و سرمایه های دشمنان در داخل نخواهد بود؛ از جمله تجربیات این جنگ در بخش ساختارها و سازمان ها و همچنین سازماندهی افراد در اضلاع و اجزای نظام تا اینجا این است؛ در این جنگ بر ما ثابت شد ؛ بسیاری از ساختارها و سازمانهایی که در همه این سالها برای اعتلای و تقویت نظام و مردم و این کشور ایجاد کردیم و با بودجه های کلان از انها پشتیبانی کردیم ، بیخود بوده است . در این جنگ عملا ثابت کردند که نبود انها بهتر از بودنشان بوده است. همچنین بسیاری از افرادی که به انها بها دادیم ، از انها با حقوق ها و امتیازات سوپر میلیاردی پشتیبانی کردیم ، خائن از آب درآمدند، هر چند که صد من اسم و رسم دارند ، اما باید اینهارا به گاری ببندیم و دور شهر بچرخانیم . البته مقصر اصلی در جفتک پرانی اینها هم،؛ خودمان هستیم . ما از تجربه جنگ تحمیلی و فتنه ها استفاده نکردیم و مرتب اشتباه کردیم ، پس از هر جنگ و فتنه ، گفتیم : الیوم یوم المرحمه. لذا حتی کسانیکه در زمان جنگ از کشور فرار کرده بودند و به بهانه تحصیل به خارج رفته بودند و سپس با مدارک کذایی به کشور بر گشتند به انها بالا ترین امتیازات شغلی و مالی و فرصت را واگذار کردیم. افرادی که با نمک به حرامی ، به فتنه گری و اشوب در کشور پرداختند ، دوباره عنوان وکالت و وزارت دادیم . همین رفتارهای غلط ما باعث شد؛ این ادم نماهای موذی و نا شکر و کثیف ، تصور کنند ، روال همیشه اینگونه خواهد بود ، در این زمان حساس هم می توانند طوری رفتار کنند که اگر امریکا و یا نظام ما پیروز شد ، در هر دو حالت، ثروت و قدرت و شهرت و اعتبار انها ، حفظ خواهد شد. در هر حالی وکیل ، وزیر، چهره فوتبالی ، سینمایی ، بازاری ، مدیر بانکی ، استاد دانشگاه ، مدیر مدرسه، رئیس اداره و... خواهند بود. یکی به اینها بفهماند این بار می‌خواهیم خر داغ کنیم. اگر واقعا توانی در بساط خود دارند ، اگر می توانند خیانتی به ملت بکنند و جلوی پیروزی نظام مارا بر امریکا و رژیم صهیونی بگیرند ، سریعتر اقدام کنند . زیرا؛ روز پیروزی ، روز الیوم یوم المرحمه نیست . روز خونخواهی و انتقام و پاکسازی داخلی است. بیخیال شدن از خباثت این افراد ، دقيقا مثل بیخیال شدن از همه جنایات امریکا و رژیم صهیونی است . آنانکه در این جنگ، خصم امریکا و رژیم صهیونی و مزدوران انها بوده و متعاقبا توسط این دشمنان خبیث بیشترین اسیب را متحمل شده اند ، حتما عزیز خواهند بود، متعاقبا انها که رفتار و گفتار انها از همسویی با دشمنان حکایت دارد، حتما باید ذلیل، اموال انها مصادره ، از عناوین دولتی محروم و بر پیشانی انها مهر بردگی زده شود. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از نجم صادقی
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهلت عمر