eitaa logo
Tanha110
823 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر جنس شهدای مارا ببینید؛ این تفاوت محصول مکتب ما با محصولات بقیه مکاتب ، فرهنگ ها، احزاب و گروهها در سراسر دنیاست. ببینید خداوند سبحان چه گوهری در بین ما قرار داده بود؟ معمولا خداوند سبحان ، پس از شهادت این جوانان ، چهره های واقعی انها را آشکار میکند . درحالیکه در کلام و رفتار و چهره این جوانان ، همه زیبایی ها و معارف عالم، جمع شده است . آنچنان که اگر قبل ازشهادت شخصیت و ماهیت این شهدا آشکار می شد، تمام هوش و هواس مردم ، زلیخاوار ، اسیر این یوسف های زمانه می شد‌. و البته شاید دلیل دیگر پنهان ماندن چهره واقعی این گوهرهای ناب عالم افرینش ؛ بی معرفتی ما و وجود حجاب بر پرده چشمان ما باشد ، همان حجابی که در مراتب سنگین تر، مانع ارتباط گیری ما با اقا امام زمان (عج) و فهم و درک دیگر الطاف و محبت ها و زیبایی های عالم آفرینش و آفریننده یکتا می شود . آخرین سخنان و وصیت بسیجی شهید "ابوالفضل پیمان" از دهدشت یک روز قبل از شهادت. شادی ارواح طیبه همه شهدا صلوات. علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ فروردین ۱۴۰۵
هوالسمیع البصیر تنگه هرمز باید بسته بماند. فرماندهان میدانی دقت کنند؛ فقط مطیع اوامر فرمانده کل قوا باشید . وزیر و وزارت امور خارجه ما در جایگاهی نیستند که مجوز ورود و خروج کشتی های کشورهای مختلف را صادر کنند . مبادا به تماس ها و پا در میانی های عراقچی و تخت روانچی و امثالهم ، توجه کنید . اکثر اینها هم مدیون و هم مرعوب تشرهای اروپایی ها هستند . برابر نظر اینها ، تنگه هرمز هم مثل برجام متعلق به امریکا و اروپا است. صدور اجازه عبور یک کشتی نفتی فرانسوی، کار اشتباهی بوده است . امکان اعلام ۴۵ روز آتش بس جهت عبور کشتی های نفتی از تنگه هرمز ، از شایعاتی است که اتاق فکر ترامپ می سازند، تا بازار نفت را در دنیا کنترل کنند . به هیچ وجه به این نوع اراجیف ضریب ندهید . فقط گوش بفرمان حضرت اقا باشید . والسلام علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
وقتی فیل‌های فولادی آمریکا را در طبس دیدم یاد آیات سوره فیل در قرآن افتادم؛ ‌ شهید امام خامنه‌ای رحمه الله علیه به روایت خودش:«و کم قصمنا من قریة» یعنى اى مردم نومید نباشید از این‌که بتوانید یک قدرت و یک امپراطورى عظیم را به زانو در بیاورید. نگوئید امریکا یک قدرت جهانى است و چگونه یک ملت مى‌تواند این قدرت را به خاک بنشاند، این کار در تاریخ بارها و بارها تکرار شده است... ‌ چه کسى تصور مى‌کرد که دستگاه نظامى مجهز مرتب امریکا در بیابانهاى طبس و در کویر مرکزى ایران آنچنان دچار فضاحت و شرمندگى بشود؟ که ما رفتیم از نزدیک آن فیلهاى فولادى را دیدیم و آیه‌ى کریمه‌ى قرآن بى‌اختیار به یاد انسان مى‌آید. ‌ «ألم تر کیف فعل ربّک باصحاب الفیل. ألم یجعل کیدهم فى تضلیل» آن حیله‌اى و کیدى که آنها براى مردم ترتیب داده بودند دیدید چگونه خنثى شد؟ در دو طرف جاده‌ى یزد و طبس لاشه‌هاى هواپیماها و هلى‌کوپترها، آن پیلهاى فولادى را مى‌بینید که تلّى از خاکستر شده‌اند؟ ‌ اجساد مردگانى در زیر آن تلّ خاکستر بوده است و شاید همین حالا هم باشد که اینها به قصد تجاوز آمده بودند، دزدانى که آمده بودند شبیخون بزنند بروند مزد بگیرند. ‌ واى از بدبختى بشر، اُف بر این مستمندى رژیمهایى که بر یک چنین عناصرى حکومت مى‌کنند و یک چنین از عناصرى عصاى دست و وسیله‌ى اتکاى آنها هستند. ۱۳۵۹/۰۲/۱۲
هوالسمیع البصیر از ظریف و روحانی تا ظریف و روحانی بالاجبار و فقط بدلیل سوالات متعدد دوستان مجبور شدم این یادداشت را تقدیم کنم. - همچنان معتقدم ؛ "هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید." ببینید این دو نفر چقدر برای نظام هزینه تولید کرده اند؟ چرا باید در بزنگاههای حساس اسم این دونفر اینهمه تکرار شود؟ مگر چقدر اهمیت دارند؟ خفه کردن اینها چقدر اهمیت دارد؟ واقعیت؛ اگر اینها سربازان نظام بوده اند ، چرا اینها نسبت به دشمن و نیز از سوی دشمن علیه اینها در همه عمرشان هیچ اقدامی صورت نگرفته است ؟ اگر همسو و مزدور دشمن هستند، چرا اینهمه حمایت می شوند ؟ چرا در همه جا هستند؟. چرا و چرا و چرا؟؟؟ نتیجه اینکه ما با یک جریان بسیار قویتر از اینها در داخل کشور روبرو هستیم ، جریانی که این دو و امثالهم نوچه های ان هستند ، جریانی که در راس اینها آمریکایی‌های صهیونیست و صهیونیست های امریکایی هستند، جریان یهودیت، جریان بهایی ، جريان سکولار، جریان ملی گرایی، جریان اسلام امریکایی ، جریان شیعه انگل یسی و ... بنابراین با ظریف و روحانی به عنوان دو نفر با دو اسم مجزا نباید برخورد کرد. اگر اینطور هست من می گویم ؛ آخوندی و جهانگیری و خاتمی و... خیلی خطرناکتر از اینها هستند . زیرا انها هم به اندازه اینها موذی ، منحرف، قبیح و هم بر خلاف اینها پول زیادی هم دارند ، جهانگیری و آخوندی و مرعشی و خانواده هاشمی و... با پولشان میتوانند هزاران مزدور استخدام کنند ، اینکه می بینید قریب به اتفاق اطرافیان خاتمی جاسوس و منحرف و خبیث اندر خبیث بوده و الان در رسانه های خارج در نقش سرباز رسمی دشمن مشغول خدمت هستند ، ایا اتفاقی است؟؟ اگر پول ان حضرات نبود ، اکثر روزنامه ها و روزنامه نگاران ما در خدمت جریان اصلاحات خبیث قرار می گرفتند .؟؟ پس نباید به تک تک این افراد پرداخت . خدای متعال همه ادم ها را از ازل تا ابد در دو بسته حق و باطل، حزب الله و حزب الشیطان ، آنانکه مردم را بسوی نور حرکت می دهند و آنانکه مردم را بسوی فساد هدایت می کنند، جمع کرده است. امام کبیر ما هم این جمله نورانی را برای ما باقی گذاشت ؛ "هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید."" بنابراین ؛ وقتی ما می‌گوییم؛ "اعوذ بالله من الشیطان الرجیم،" یعنی خدایا مارا از این ادم های فتنه گر و شیطان صفت دور بفرما. وقتی ما می گوییم؛ "مرگ بر امریکا" یعنی ؛ مرگ بر همه منحرفین و مفسدین و اهالی اپستین عالم. پیشنهاد می کنم ؛ آنهائیکه با این افراد حشر و نشر دارند ، موقع دادن این شعارها، چهره های این افراد را ببینند. قطع و یقین ، ظریف و روحانی و جهانگیری و مرعشی و خاتمی و آخوندی و... قرمز می شوند ، آتش میگیرند ، اگر شعار را تکرار کنید ، سکته می کنند و می‌میرند. پس وقت خودتان را با ضریب دادن به اسامی اینها تلف نکنید . "هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید." اگر علیه آن جریانات که شاخ و دم انها معلوم است، جرم انگاری بشود، هواداران انها منزوی بشوند و متعاقبا کرسی وزارت، وکالت ، معلمی ، استادی، مدیریتی، تصدی گری امور مردم و خلاصه تمام اجزا و اضلاع حکمرانی در این نظام بر اساس همین معیار تنفر از امریکا توزیع بشود، ایا مجالی برای نفس کشیدن این افراد باقی می ماند؟؟ ما خودمان را با این چند اسم سرگرم کردیم ، در حالیکه جریان دلخوش و وابسته و دلبسته و دل سپرده به امریکا ، در بخش های مختلف نظام حکمرانی ما نفوذ و قدرت و سیطره دارند . ما باید مرگ بر امریکا را به معیارهای عملی در رفتار و گفتار تبدیل کنیم و همه انتخاب های ما چه در حوزه انسانی ، چه در حوزه برنامه ریزی، چه در بودجه بندی، چه در حوزه تولی و تبری و... همه باید بر اساس این معیار باشد، اگر به این مرحله رسیدیم آنگاه؛ ظریف ها ، روحانی ها و بقیه از جمع افراد موثر در نظام حکمرانی ما حذف می شوند. امیدوارم این بشود. پس: "هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید". علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر نسخه عملیاتی جهت شکستن استخوان های ارتش امریکا؛ ۱- با توزیع دوش پرتاب ها و سلاح های ضد هوایی بین مردم ، قدرت مانور پرنده‌ های مهاجم امریکایی و صهیونی در اسمان ایران را بگیرید . در صورتیکه ابن سلاح ها به اندازه کافی در کشور وجود ندارد، به مردم اعلام کنید: مردم خودشان از طرق مختلف (از چین و روسیه و حتی از شرکت های امریکایی ) تهیه میکنند . بهرحال از توانایی مردم در این مورد استفاده کنید . ۲- با موشک های در اختیار واشنگتن و نیویورک را بزنید . مکث نکنید، جنگ را به داخل مراکز جمعیتی امریکا بکشانید . ۳- دست های بلند نظام را علیه سران دشمنان فعال کنید ؛ رهبران امریکا و رژیم صهیونی و حتی سران خبیث کشورهای میزبان امریکا را به هر طریق ممکن بزنید. از آزادگان جهان برای این سلسله عملیاتها دعوت کنید ، بیانیه بدهید. از مسلمانان و دوستان ایران در سراسر جهان کمک بگیرید.‌ علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
این تصویر کاملا گویای اهمیت تنگه باب المندب هست که چطور میتونه در کوتاه یا بلند شدن مسیر ترانزیت دریایی شرق به غرب تاثیر بزاره ‌ ‌ 🆔 @abrishampress
هوالسمیع البصیر بیاییم دروغ های ترامپ را باور کنیم؛ قول (نقل به مضمون) ترامپ؛ ""- دو فروند از سه فروند هواپیمای C130 و ۲ فروند از ۴ فرود بالگرد هجومی که نیروهای دلتا فورس لشکر ۸۲ هوابرد امریکا با انها سحرگاه دیروز به فرودگاه قدیمی شهرضا رفته بودند، با هم و در یک نقطه خراب شدند و لذا انها را موقع برگشت بمباران و منهدم کردیم."" ""- انها نه برای حمله به یکی از مراکز موشکی سپاه و نه برای عملیات ربایش اورانیوم های غنی شده ، بلکه فقط برای نجات یک خلبان با چند فروند از پهن پیکر ترین هواپیماها و بالگردهای ترابری به شهرضا امده بودند،"" - ""خلبان را هم نجات یافت و هیچ سربازی هم اسیب ندید ، فقط خلبان نجات یافته در کویت تحت درمان است."" اقای ترامپ ما همه اینها را باور کردیم . ما هم نمی گوییم ؛ که بچه های فراجا و بسیجیان محلی انها را در پایگاه موقتی که ایجاد کرده بودند زدند و بعد از سقوط و از دست دادن قابلیت عملیاتی ، مجبور شدند توسط پهپاد ها و هواپیماهای خودشان ، هواپیماها و بالگردهای خودشان را بمباران کنند. در هر حال، این واقعه هم هشداری به ما بود و هم امریکاییها متوجه قدرت مردم محلی ما شدند. اما نگاه راهبردی به ما می‌گوید؛ نباید ازنقشه های بسیار پر خطر و گستاخانه دشمن غافل بود. نباید دشمن را دست کم گرفت . از فضای طنز خارج شویم؛ بپذیریم نیروهای دشمن این جسارت را دارند که در یک گام خودشان را تا شهر رضا برسانند . راهکارهای عملیاتی جهت خنثی سازی و سرکوب اینگونه اقدامات دشمن وجود دارد . علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر مبادا، مبادا ، مبادا ؛ ان لر روستایی که بادیدن هواپیمای جنگی مهاجم دشمن امریکایی، اسلحه خود را برداشت و بسمت انها تیراندازی کرد و سپس در شبکه صدا و سیما حاضر شد و به این اقدام خود افتخار کرد را فردا فراموش کنیم .؟؟؟ مبادا. مبادا ، مبادا؛ در دوره پس از جنگ مشتی بازیکن و بازیگر و چهره‌ های سیاسی و اصحاب مطبوعات و اساتید دانشگاه ها و امثالهم را که حتی جرائت گفتن مرگ بر امریکا در اتاق خواب خودشان هم ندارند و مثل میمون از کنار پرچم امریکا رد می شوند را در جایگاهی بالاتر از این روستایی قرار بدهیم و امتیاز واردات خودرو و انواع رانت و وام ها و حقوق های نجومی و... را در حلقوم این عناصر بی غیرت و بی شخصیت بریزیم .؟؟ آنهائیکه هویت مشهور ضد امریکایی ندارند را ، یک ریال ارزش ندارند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۷‌ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع و البصیر چرخش در مبدا عملیات؛ یکی از اقدامات معمول در جهت بهم زدن آرایش و اهداف عملیاتی دشمن اجرای عملیات "پیش دستانه" است. عملیات پیش دستانه زمانی صورت میگیرد که نیت و زمان و مکان عملیات دشمن علیه نیروهای خودی کشف می شود. ایران جهت بهم زدن آرایش و توانمندیهای دشمن در عملیات هجومی به خاک ايران، اقدام به عملیات بر روی پایگاهها و اماکن وابسته به امریکا در کشورهای کویت ، قطر ، بحرین، امارات، عمان، اردن ، عربستان و... می نمود. اما در بحث اجرای عملیات پیش دستاته جهت مقابله به مثل در سطح زیر ساختارها، فقط اماکن متعلق به امریکاییها در این کشورها ملاک نیست، بلکه کل کشور و همه سران کویت ، قطر، بحرین ، امارات، اردن، عمان ، عربستان و... هدف عملیاتی ایران خواهد بود. به عبارت دیگر ؛ در صورت یقین به نیت دشمن از اجرای عمليات بر روی زیر ساختارهای ایران، کاخ های سران و اماکن حساس و مهم این کشورها هدف عملیاتی مشروع ایران هستند و در همان موج اول نابود خواهند شد. بهر حال ما در این مرحله، مرگ این شاهزاده های حرامزاده دائم الخمر را خواهیم دید. ان شاالله نکته مهم ؛ مراعات حال مردم این سرزمین ها است؛ این روزها اکثریت مردم این کشورها بشدت هوادار و هم درد و حامی مردم ما هستند، از صمیم قلب دعا می کنند ایران پیروز شود، حساب انها از حساب این سران مزدور و احمق جداست ، لذا این عملیات ها باید بنحوی برنامه ریزی شود که به مردم این سرزمین ها اسیبی وارد نشود. با آرزوی پیروزی رزمندگان اسلام . علیرضا تنهای کیسمی ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر مراقب مزدوران مسلح داخلی امریکا و رژیم صهیونی باشید؛ سناریوی محتمل( اقدامی که متصور است دشمن در روزهای اینده انجام دهد)؛ ""اجرای عملیات هلی برن و هلی برد وسیع در سراسر کشور"" یعنی؛ "ریختن و پیاده کردن یکباره حدود هزاران نیروی چتر باز و کماندو در حواشی کلیه اماکن حساس و حیاتی مانند پایگاههای موشکی، نقاط نگه داری اورانیوم غنی شده، محورهای اصلی مواصلاتی در سراسر کشور ، ارتفاعات مشرف بر بندر عباس ، جزایر کلیدی و... بنحویکه همه نیروهای رزمی ایران درگیر شوند، با هماهنگی و بكارگیری هزاران مزدور مسلح داخلی ." بدون شک بمباران و اجرای عملیات نفوذ و هلی برنی که در منطقه دهدشت الیگودرز و شهرضا به بهانه نجات خلبان دوم صورت گرفت ، بدون هماهنگی و فراخوانی و بکارگیری گروههای مسلح داخلی نبوده است و اینکه چنین تیم های عملیاتی در اکثر شهرهای ایران لانه کرده اند، انها منتظر شروع عملیات زمینی دشمن هستند تا همزمان اقدام به ایجاد اغتشاش ، حمله به اماکن حساس و حیاتی ، ترور ، تخریب پل ها و بستن راههای مواصلاتی و... نمایند، این اقدام مشترک دشمنان خارجی و گروههای تروریستی ، فقط و فقط با حضور و توجیه مردم خنثی خواهد شد . سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی و امنیتی ، لازم است؛ در امر سازماندهی و توجیه بیشتر مردم اقدام کنند . در چنین زمانی مردم بلافاصله باید به پایگاه‌های بسیج مراجعه نموده و پس از سازماندهی و اخذ مأموریت بصورت موزائیکی تمام منطقه مسئوليتي را پوشش داده و اماده باشند به محض آشکار شدن تیم های تروریستی داخلی ، در همان نقطه و زمان اول انها را نابود کنند . این روش در مقابله با عملیات هلی برن و هوابرد دشمن نیز بسیار موثر است . ضمن اینکه ؛ مردم باید تمام نقاط کور محیط پیرامونی خودرا مانند باغات و ویلای ها و اماکن بلااستفاده و متروکه را از هم اکنون پاکسازی و سپس زیر نظر داشته باشند . افراد غیر بومی و نا آشنا را شناسایی نمایند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر ترامپ و گنده گویی در مورد محو قدرت تمدنی ایران؛ به امریکاییها می گوییم؛ اگر میخواهید ترامپ وحشی رام بشود و بفهمد تمدن چیست و بفهمد اینکه هیچ کشوری و قدرتی نمی تواند با قدرت تمدنی ایران مقابله کند ، انرا دستگیر و به این ایران تحویل بدهید. می پرسید؛ چرا؟ می گوییم از روی تجربیات تاریخی.. ما ایرانیان در این سرزمین کارخانه ادم سازی داریم. اقوامی وحشی تر از قوم ترامپ ها را رام کردیم . **اولین قدرتی که می خواست تمدن ایران را نابود کند ، اسکندر بود،** اسکندر از جایی وارد ایران شده بود که هیچ فهمی از تمدن نداشت و امروز هم هیچ اثری از تمدن و سرزمینی که اسکندر در انجا بدنیا امد و از ان کشور به ایران حمله کرد ، نیست . ایا کسی میداند مقدونیه کجاست؟ اسکندر چون از یک محیط وحشی وارد ایران شده بود ، کشت ، ویران کرد، آتش زد ، اما در نهایت در قدرت تمدنی ایران غرق شد ، رام شد و روزی که می‌خواست از ایران خارج شد بالباس ایرانی از ایران خارج شد.. دومین کشوری که می خواست تمدن ایران را نابود کند مغول ها بودند؛ این قوم وحشی وقتی وارد ایران شدند هم رام شدند ، هم کم کم باسواد شدند و در نهایت در فرهنگ تمدنی ایران هضم شدند ، امروز شما میتوانید تفاوت جایگاه تمدنی ایران را در مقابل کشور مغولستان که معدوم نیست در کجای کره زمین واقع شده است ببینید . سومین گروه هم که فقط انگشت اشاره خودرا بسمت ایران گرفته‌بود و می‌خواستند، نسل مارا ریشه کن کنند، همین داعشی ها بودند . و دیدید که مدافعین حرم ما با فرماندهی حاج قاسم ، در همان نقطه ای که انگشت اشاره خودشان را بسمت ایران گرفته بودند ، قطع کردند و سیطره انها را از روی کره زمین محو کردند. و اینک نوبت به امریکا رسید؛ امریکایی که می‌خواست ایران را به عصر حجر بفرستد، بزودی به سرنوشت مقدونیه و مغولستان و..‌ دچار می شود و هیچ سهمی و نقشی از امریکا در تحولات روی زمین باقی نخواهد ماند. نسل های اینده حتما خواهند پرسید ؛ امریکا چه و کجا بوده است ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110