eitaa logo
rooholamin.ir
69 دنبال‌کننده
96 عکس
100 ویدیو
20 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مرکز تخصصی اخلاق
‌ ‌ 💠 جلسه دفاع پایان‌نامه 🔹سطح سه (کارشناسی ارشد) 🔹رشته اخلاق و تربیت 🔸 موضوع: بررسی ماهیت، اسباب و آثار قبض و بسط سلوکی با تاکید بر منابع عرفان اسلامی 👤دانش‌پژوه: سیدعلی روح‌الامین ▪️استاد راهنما: حجت‌الاسلام دکتر کرمانی ▪️استاد داور: حجت‌الاسلام استاد مشکی 🗓 پنجشنبه ۲۶ مهرماه ⏱ ساعت ۱۳ 📍قم‌المقدسه، مدرسه فیضیه 🔰 کانال مرکز تخصصی اخلاق: eitaa.com/akhlaqhad ‌ ‌ ‌ ‌
هدایت شده از مرکز تخصصی اخلاق
‌ ‌ 💠 با عنایت خداوند، امروز جلسه دفاع پایان‌نامه سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته اخلاق و تربیت آقای سیدعلی روح‌الامین با موضوع "بررسی ماهیت، اسباب و آثار قبض و بسط سلوکی با تاکید بر منابع عرفان اسلامی" برگزار شد و ایشان موفق شدند با نمره ۱۹ (عالی) این مرحله را بگذرانند. 🔺به امید موفقیت دیگر دوستان 🔰 کانال مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی حوزه علمیه قم (تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر ناصری): eitaa.com/akhlaqhad ‌ ‌ ‌ ‌
‌ ‌ چند روز پیش پیامکی برام اومد با این عنوان که "بلاگر شو!" اولش فکر کردم از این هرزنامه‌های همیشگی است ولی وقتی بازش کردم دیدم از طرف یکی از نهادهای حوزوی است که برای طلاب دوره آموزش صفر تا صد اینستاگرام گذاشته! مشکلی با جنبه آموزشی این دوره ندارم و خودم هم تا حالا دوره‌های آموزش برخی از نرم‌افزارها را برای طلاب گذاشتم ولی از انتخاب این عنوان تعجب کردم. شاید بگویید چرا؟ مگر طلاب نباید در فضای مجازی تبلیغ کنند؟ طلبه‌ای توی اینستاگرام موفقه که فوت و فن‌های بلاگری را به بهترین نحو اجرا کنه... اما برای من انتخاب این عنوان یک نشانه بود. نشانه اینکه ما به مساله فُرم نمی‌اندیشیم. با لبخندی تلخ از کنار این پیامک گذشتم. ادامه دارد...
ادامه قبل... چند روز بعد از طرف اداره هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تماس گرفتند و دعوت کردند تا در همایش تجلیل از مبلغان فضای مجازی، دقائقی صحبت کنم. هرچند وقت محدودی در اختیارم بود ولی فرصت را غنیمت شمردم و خیلی کوتاه اشاره کردم که ما در حوزه با هنر بیگانه‌ایم و نهایتا هنر را ابزاری برای انتقال مفاهیم می‌دانیم. آیا شَان هنر و هنرمند در همین حد است؟ که مقدم بر همه ما، به نسبت بین سینما، هنر، رسانه و امر دینی در تاریخ انقلاب اسلامی اندیشیده است در کتاب آینه جادو، ما را به نسبت ظریف بین فرم و محتوا رهنمون می‌کند. در تلقی رایج، فرم و محتوا، همچون ظرف و مظروفی بی نسبت هستند و فرقی نمی‌کند که محتوا را در چه فرمی ارائه دهیم. در این نگاه، طلبه‌ی بلاگر با یک سلبریتی اینستاگرام چه تفاوتی دارد؟ اگر عمیق‌تر شویم می‌بینیم فرم با محتوا نسبتی وثیق دارد و هر محتوایی را نمی‌توان در هر فرمی ارائه کرد اما شهید آوینی از این نگاه هم عمیقتر می‌شود. او به اتحاد فرم و محتوا نظر داشت‌. در روایت فتح این محتوا بود که به فرم تبدیل می‌شد و اتحادی ناگسستنی می‌یافت. ما امروز بیش‌از آنکه محتاج تکنیک‌های ترند شدن در اکسپلور باشیم نیازمند زبانی هستیم که در آن محتوای دینی به فرم درآمده باشد.