eitaa logo
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌˒ 𝗦𝘂𝗻𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁☀️̟̥̊ˑ˒
146 دنبال‌کننده
155 عکس
2 ویدیو
0 فایل
𝁺‌ 𐍺‌‌𝗙𝗶𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗶𝗻 @serendipty 𝗖ު𝗼𝗹𝗹𝗲𝗰𝘁𝗶𖹭𝗻 ‌‌‌  ᬃ ׅׅ‌‌‌𖫲ٜ࣪ ꨴֵ᷃‌ᩘ‌ᮬ‌‌🌞💫 𐨍 𝗥𝗂𝗀𝖾𝗌ꨲ𝗍𝖾𝗋𝖾۫𝖽 𝗳𝗋𝃛𝗈ꨲ𝗆 Melody 𝃨 ‌ Looking for sun
مشاهده در ایتا
دانلود
͗͡˼˙˚«شیرینی اول»˚˙˻͑͡ _ کیک شکلاتی و نسکافه ☕️🍰 تقدیم به ͡֍͙͚͘͜ از طرف 𝗦𝘂𝗻𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁
͗͡˼˙˚«شیرینی دوم»˚˙˻͑͡ _ کوکی شکلاتی+چای🍪 تقدیم به ͡֍͙͚͘͜ از طرف 𝗦𝘂𝗻𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁
͗͡˼˙˚«شیرینی سوم»˚˙˻͑͡ _ نون خامه ای + چای تقدیم به ͡֍͙͚͘͜ از طرف 𝗦𝘂𝗻𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁
͗͡˼˙˚«شیرینی چهارم»˚˙˻͑͡ _ ناپلئونی + چای تقدیم به ͡֍͙͚͘͜ از طرف 𝗦𝘂𝗻𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁
آخرش من سر انتخاب پالت رنگ پیر میشم
هدایت شده از Mei and October art! ( بچه تقویمی جیکت در نیاد)
سلام سلام! بلاخره منم دتیز گذاشتم☝️ دتیز رو که میدونید چیه دیگه فقط کافیه یکی از اوسی های منو به سبک خودتون بکشید و خب منم از بین چندتاشون هر کدوم رو که بهتر بود براشون یه آرت کامل از اوسیشون میزنم(حالا بعدا میگم چجوری اینا) - برای کشیدن لطفاً جنسیت رو تغییر ندید🙏 - چون دیزاین بعضی از اوسیام سخته میتونید توی هر لباسی بکشیدش و خب ظاهر و مدل مو اینا هم خواستید تغییر بدید مدلشو تغییر بدید در حد یکم بلند و اینا ولی رنگ و اینا رو نکنید- -برنده ها هم اینجوریه که چند نفر میشن نفر اول که براشون یه آرت کامل (فول بادی یا نه به خودشون بستگی داره) نفرات دوم هم آرت نیم بادی(ببخسید اینجوری میگم عادت کر-) یعنی فقط بالاتنه میکشم نفرات سوم هم یه چیبی براشون میکشم به سبک خودم و خب برا همه شرکت کننده ها هم یه چیزی میدم (نمیدونم چی ولی خب بعدا میگم -) درمورد اوسی هامم توی هشتگ ها بزنید میاره براتون- درمورد تاریخ هم خیلی وقت میدم چون می‌دونم سر درس و اینا هستید و خبب تا ۱۸ خرداد وقت مید- -مرسی بابت شرکتتون🥳
تصمیم دارم دیگه مثل دفه قبل که جولیا و نانسی رو معرفی کردم یهویی طومار ننویسم
فعلا تام ببینید تا حالا اینجا نذاشتمش ولی این آرته فک کنم مال یکی دو ماه قبله 𝗦𝘂𝗻𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁