eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.2هزار عکس
32.7هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 دو قلاده تکفیری که در حال ورود مسلحانه از خاک افغانستان به ایران بودند توسط رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکار شدند؛ از این موجودات جلیقه ی انفجاری و مقادیری سلاح کشف شد.
. 💔 همسر و کودک شهیدِ جهادی "محمدصادق دارایی" دومین طلبه شهید جنایت تروریست‌ها در حرم رضوی، در حالی که پس از تشییع شهید اصلانی در صحن آزادی حضور داشتند، خبر شهادت را دریافت می‌کنند و... سلام علی قلب زینب الصبور‌.. محمد شیروانی .
🔴آلمان به لبنان یک کانکس تمرین مقابله با حملات شیمیای و تشعشعات هسته ای هدیه داد. 🔻به رژیم صهیونیستی زیردریایی اتمی و موشک رادیواکتیو می‌دهند، به لبنان یک کانکس تمرین! 🔻به عراق سلاح شیمیایی دادند، و به ما امکان معالجه آنهم چون برای تحقیقات پزشکی کمکشان می‌کرد.
🔴 عده‌ای اجازه نمی‌دهند سفر به عراق ارزان شود 🔻حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی: 🔹در جلساتی هم که با رییس سازمان حج و زیارت داشتم نسبت به قیمت بلیت پرواز تهران ـ نجف اعتراض کردم. 🔹براساس آنچه در جلسات ایرلاین‌ها شنیده‌ایم، هزینه هر ساعت پرواز حدود ۲۰ دلار است، اصلا ما این عدد را ۳۰ دلار درنظر بگیریم، فاصله هوایی تهران ـ نجف هم کمتر از دو ساعت است، تقریبا یک ساعت و نیم می‌شود که حالا ما با اغماض این فاصله را سه ساعت درنظر بگیریم، در نتیجه هزینه یک سفر از تهران به نجف باید ۹۰ دلار تمام شود که حتی اگر با ارز ۳۰ هزار تومانی محاسبه شود، قیمت بلیت آن باید نهایت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شود، نه پنج میلیون و ۱۰ میلیون تومان! 🔹چرا هزینه سفر عراق باید از کیش و استانبول گران‌تر شود، درحالی که فاصله هوایی آن از ایران به نسبت کیش و استانبول کوتاه‌تر است!؟ به نظر می‌رسد عواملی در کار است که اجازه نمی‌دهد این سفر ارزان شود. .
. 🔴 با شروع فتنه سوریه، فاطمیون‌ توسط برادران افغانستانی تشکیل شد و رشادت و شجاعتشان تبلور یافت، بر همین سیاق وقتی حمله تروریستی در حرم امام رضا(ع) صورت گرفت این بار فعالان رسانه‌ای افغانستانی شکوفا شد و نمود پیدا کرد؛ 🌹حاج قاسم گفته بود فرصتی که در تهدیدها هست در خود فرصت‌ها نیست. .
🔴قیمت هر کیلو مرغ در میادین میوه و تره بار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان شد 🔻مدیرعامل سازمان میوه و تره بار: 🔹️از امروز هر کیلو مرغ با تخفیف ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی و به قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قیمت گوجه‌فرنگی هم کاهش و شکسته شد 🔹رئیس اتحادیه بارفروشان تهران دیروز: با رفع مشکلات حمل و نقل، قیمت گوجه که در تره بار مرکزی تهران به ۲۰ هزار تومان رسیده بود، امروز گوجه‌فرنگی کیلویی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان در این میدان به فروش رسید.
. 🔴روسیه: آمریکا می‌خواهد جنگ اوکراین طولانی شود 🔹رئیس سازمان اطلاعات خارجی روسیه گفته آمریکا در پی آن است جنگ اوکراین تا حد ممکن برای مسکو و کی‌یف هزینه‌ساز شود و از این رو دست به «پلیدترین شیوه‌ها» از جمله اعزام افراد مسلح برای تشکیل سازمان‌های سری زده است 🔹 «سرگئی ناریشکین» گفته آمریکایی‌ها به‌دنبال آن هستند اوکراین را برای روسیه به افغانستان دیگری در خلال جنگ با شوروی تبدیل کنند اما آمریکا هرگز موفق به عملی‌کردن این استراتژی و به دام انداختن روسیه در اوکراین نخواهد شد./فارس .
🔴رهبرانقلاب: اسرائیل روز به روز نا‌امن‌تر می‌شود سال ۹۴
🌺دعای روز ششم ماه مبارک رمضان
. 🔴قدیری ابیانه: ضرورت عزل شهردار کرج 🔻شهرداری کرج برای سفر نیم روزه رئیس جمهور تقاضای ۸۰۰ میلیون تومان کرده است. 🔻این تقاضا مورد سوء استفاده اصلاح‌طلبان قرار گرفت تا علیه دولت جوسازی کنند. 🔹اولا رئیس جمهور با مترو به کرج رفت. 🔹ثانیا با تقاضای شهرداری کرج موافقت نشده است. 🔻سفر نیم روزه حسن روحانی به کرج یک و نیم میلیارد تومان هزینه داشته است. 🔻شهرداری کرج ظاهرا از خواب بیدار نشده است و متوجه نشده که دولت را دیگر حسن روحانی اداره نمی‌کند و سکان کشتی در اختیار شخصیتی است که اهل اسراف نیست. من اگر عضو شورای شهر کرج بودم تقاضای استیضاح و عزل شهردار را می‌کردم که با این نامه احمقانه توپ توطئه برای تخریب دولت را به اصلاح‌طلبان بی‌وجدان پاس داده است. ✍️محمد حسن قدیری ابیانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واکنش رئیسی به خبرسازی‌ها درباره هزینه سفر به البرز 🔹ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم. نکند به نام ما و به کام دیگران شود.
🔴مـهــــــــم 🔻وابسته بازرگانی ایران در عراق: ویدیوی «هدیه گوجه فرنگی رمضانی به عراقی ها» 🔹در چند ساعت گذشته ویدیویی در شبکه های اجتماعی در حال بازنشر است که در شرح آن ادعا می شود گوجه ایران به عنوان هدیه رمضانی به سوی عراق گسیل شده است و وابسته بازرگانی ایران آن را جعلی خوانده است .
🔴به تازگی یک متن سراسر ناامیدی و مایوس کننده تحت عنوان دلنوشته همسر یک طلبه منتشر شده است. اطلاعی از هویت نویسنده واقعی این متن ندارم اما بعید است که بتواند کمکی به انقلاب و حوزه های علمیه و جایگاه رفیع روحانیت و شأن خانواده های گرامی و مظلوم طلاب و علما بنماید. 🔻لطفا از نشر و پخش آن جلوگیری کنید و اگر دیدید تذکر بدهید. ۱. سرخوردگی ۲. ناامیدی ۳. فرافکنی ۴. توهین مکرر و مستقیم به دیگر مشاغل و اقشار ۵. دلسرد کردن مردم و جوانان نسبت به طلبه شدن و یا همسر طلبه شدن ۶. سیاه نمایی بیش از حد و ده ها نکته دیگر از ایرادات فاحش این متن است. 🔻در شرایط فعلی، حفظ روحیه و انگیزه و امید در مردم علی الخصوص خانواده های طلاب، از اوجب واجبات است. انصافا این قلم و این مطالب، اصلا بوی خوشی به همراه ندارد و در کوتاه مدت اثر منفی خودش را گذاشته، چه برسد در دراز مدت. لطفا منصفانه تر لطفا عاقــــــــلانه تر 🔻باید از خون های بیگناهان و شهدای حرم امام هشتم به نفع حوزه و روحانیت و اسلام و انقلاب و خانواده های دلداه به ولایت، حسن استفاده شود. تا خون آنها حوزه ها را احیا کرده و هزاران نفر در سال جاری برای ثبت نام به حوزه و روحانیت اقدام کنند. نه اینکه جوری بنویسی و جوری منتشر کنند که سبب سرخوردگی و سرافکندگی شود. ✍
🔺موضوع جوری خنده دار که هر چه بگم از طنز قضیه کم میشه، با این توییت تنهاتون میزارم
🔴غرب لیس‌ها امیدوار باشند، چون میتونن در سن ۹۷ سالگی شهروند آمریکا بشن!😝😂 (ولی پول قبر و کفن و دفنشون رو خودشون باید پرداخت کنند)
hokme-jahad.mp3
12.08M
🌹بسیار زیبا حسین طاهری ما قدرت حقیم تل آویو ضعیف است ما نیروی قدسیم و هدف قدس شریف است بگشوده روی ما نه زنگاه تو ای قدس از کرب و بلا می‌گذرد راه تو ای قدس آه ای حرم محترم قدس می‌آییم در هیبت قاسم قسم ای قدس می‌آییم ✌️🇮🇷📖👊✊👌
🔴واکسن کرونای ایران به ۱۰ کشور آفریقایی صادر می‌شود 🔹وزیر بهداشت عین اللهی: دولت سیزدهم واکسیناسیون را به بحث‌های سیاسی و FATF گره نزد بلکه واردات و تزریق واکسن پیگیری شد، ۶ مجموعه واکسن سازی علیه کرونا در کشور فعال است صادرات واکسن کرونا از یکی دو هفته پیش آغاز شده و فعلا به ۱۰ کشور آفریقایی صادر می‌شود.
✊راهپیمایی اعتراضی جامعه مهاجران افغانستانی مقیم مشهد در حمله تروریستی حرم رضوی و شهادت طلبه جهادگر، شهید اصلانی...
. 🔴تورمی که روحانی به وجود اورده وحشتناکه، دولت جدید ترمز قطار تورم رو کشیده، ولی یهو قطار متوقف نمیشه، تورم فعلا از ۴۳ درصد رسیده به ۳۷ درصد، یعنی گران شدن کندتر شده نه اینکه گرانی حذف بشه، واقعا روحانی پیچ تاریخی بود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷صحبت های همسر شهید محمد صادق دارایی در کنار یادگار های شهید... شهید دارایی دومین شهید عملیات تروریستی حرم مطهر رضوی
🔴دیدار همسر رئیس جمهور با خانواده شهید اصلانی 🔹همسر رئیس جمهور با همسر و خانواده شهید محمد اصلانی پس از تدفین شهید دیدار و دلجویی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنان پدر شهید مجری عملیات دیشب تل آویو مقابل صد ها فلسطینی تجمع کننده در محل سکونت وی در اردوگاه جنین کرانه باختری: "سترون النصر إن شاء الله" ان شاء الله پیروزی را خواهید دید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پیام همسر ، دومین طلبه شهید حمله تروریستی در حرم مطهر رضوی خطاب به دشمنان اسلام