eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
32.5هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴یوسف پیامبر هم وقتی خواب پادشاه مصر را تعبیر کرد همه خندیدند!
. 🔴 دهک دهم از جمع یارانه‌بگیران حذف شد ابوحمزه، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: 🔹یارانه معیشتی دیشب به حساب ۷۶ میلیون نفری که از قبل یارانه می‌گرفتند واریز شد. فقط دهک دهم درآمدی حذف شدند. 🔹گروه دیگری که یارانه نگرفتند افرادی هستند که از قبل یارانه نداشتند یا به هر دلیلی یارانه‌ آن‌ها قطع شده بود که ممکن است جزو دهک دهم باشند یا نباشند/تسنیم .
🔴آغاز ثبت‌نام واگذاری مسکن خانوارهای دارای ۳ فرزند 🔹معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارهای دارای ۳ فرزند خبر داد. 🔹متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
🔴‏کاری که رهبری با خودروسازان کرد درست مثل کاری بود که موشک‌های نقطه زن سپاه با مقر موساد تو اربیل کرد :)) ✍آقای فتلحمیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وزیر کشاورزی: در تامین روغن و سایر کالاها، هیچ مشکلی نداریم
🔴ایشان معاون سیاسی وزارت امورخارجه دولت است که در این جلسه میگوید: «آیا بهتر نیست به جای خودکفایی در تولید ، آنرا از قزاقستان وارد کنیم؟»(25 آبان 1395) 🔺حالا وابستگان همان دولت نولیبرال فاسد امروز طلبکار گرانی نان و کمبودها شده اند! ا✍ Hamed Sarrafpour
. 🔴شاید باورتون نشه 🔻قرارداد گاز با ترکمنستان که زنگنه وزیر نفت روحانی، ۵سال پیش هواش کرد، ۲ میلیارد دلار ارزش داشت که از دست دادیم، 🔻ولی الان توی دولت جدید، تونستیم ظرف مدت ۵ماه این قرارداد رو احیا کنیم و ایران رو برگردونیم به مسیر های انتقال گاز منطقه!👌 ✅بله فرق میکنه 👌که به کی رای بدیم. ✍محمد نصوحی
✅رئیسی مظلوم...👆💔❤️
🌹قسمتی از وصیت نامه شهید محمدرضا باروزه؛ برادران و خواهرانم دنیا زودگذر است بدانید و به فکر آخرت باشید عبادتتان را که فقط برای رضای خدا و توشه خودتان است انجام دهید و مبادا سستی کنید وضع ظاهر و حجاب را بخاطر احترام به اسلام عزیز حفظ کنید که اینها برای من بهتر از هر کاری است که شما انجام دهید.
. 🔴خبر خوش دولت برای همه کشاورزان و دامداران و عشایر 🔴سـاداتی‌نژاد: همه کشاورزان و عشایر تا سقف ۲۰۰ تومان برای خرید نهاد دامی با ، مورد توافق قرار گرفته است وزیر جهاد کشاورزی: 🔹روغن، مرغ و تخم مرغ به اندازه کافی در حال تولید است. همه حوزه لبنیاتی فعال هستند. 🔹دامدار کارتِ همه کشاورزها و عشایرها تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان قیمت مورد توافق قرار گرفته است. 🔹به هیچ عنوان در تامین روغن مشکل نداریم و خالی بودن قفسه برخی فروشگاه‌ها به دلیل خرید مازاد هموطنان است. .
🔴افزایش‌ قیمت بدون تصویب ستاد تنظیم‌ بازار، است 🔹ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها: اصلاح و متناسب‌سازی قیمت کالاهای اساسی مشمول ارز ترجیحی بنا به پیشنهاد سازمان حمایت و تصویب ستاد تنظیم بازار بوده و هرگونه افزایش قیمت بدون رعایت ضوابط و تصویب ستاد تنظیم بازار ممنوع است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 با افراد سودجو در اجرای طرح متناسب‌سازی قیمت‌ها وزیر دادگستری: 🔹با افراد سودجو در اجرای طرح بطور جدی برخورد می‌شود. 🔹️ممکن است یک تولید کننده یا واحد صنفی بعد از متناسب.سازی قیمت‌ها، ادعا کند کالا و خدمتی که تولید می‌کند افزایش پیدا کرده سپس ما به سازمان حمایت ارجاع می‌دهیم. 🔹️بنابراین خودسرانه کسی حق افزایش قیمت، ندارد.
. 🔴هموطنان عزیز! هر گونه گرانفروشی و یا کم فروشی ها را به سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کالابرگ الکترونیکی، چگونه خواهد بود؟ رئیس سازمان برنامه: کالابرگ الکترونیکی همان کارت بانکی مردم خواهد بود. ماهانه کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می‌شود و مردم می‌توانند کالاهای مشخص را به قیمتِ شهریور ۱۴۰۰ بخرند.( محدود به خرید کالاهای اساسی میباشد )
🔴شهادت خبرنگار الجزیره در تیراندازی صهیونیست‌ها 🔹شبکه الجزیره قطر اعلام کرد که شیرین ابوعاقله حین پوشش اخبار یورش نظامیان رژیم‌صهیونیستی به جنین در کرانه باختری از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و به شهادت رسیده است. 🔹تعداد دیگری از خبرنگاران نیز حین پوشش خبری امروز در جنین زخمی شدند؛ از جمله آنها خبرنگار فلسطینی علی السمودی است که از ناحیه کمر هدف تیر قرار گرفت.
. 🔴مسدود شدن کل موجودی کارت یا حساب، پس از واریز یارانه‌ها صحت ندارد 🔹بانک مرکزی: پس از واریز یارانه کمک‌معیشتی فقط رقم یارانه در حساب سرپرست خانوارد مسدود است و بقیه موجودی حساب وی، به هیچ عنوان مسدود نیست. 🔹طبق اعلام سازمان ‎هدفمندی یارانه‌ها، مبالغ یارانه جدید برای دو ماه به‌ صورت نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و زمان برداشت آن ( فقط یارانه واریزی) تا اعلام رسمی دولت در حساب مردم غیر قابل برداشت خواهد بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺دهک‌بندی دریافت یارانه‌ها چگونه مشخص می‌شود؟ 🔹سبحانیان، معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد: دهک‌بندی‌ افراد بر اساس میزان دارایی مثل خودروهایی که خریده اند، حساب بانکی و خرج و مخارج آن‌ها تعیین می‌شود؛ قرار است سازوکار چگونگی دهک‌بندی‌ها از سوی وزارت رفاه مشخص و به اطلاع مردم برسد. 🔹امکان اعتراض به دهک‌بندی‌ها و عدم دریافت یارانه نیز از طریق تارنمای معرفی شده از سوی وزارت رفاه وجود دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺معاون وزیر اقتصاد: قرار نیست که با گرانی تخم‌مرغ، پفک هم گران شود 🔹سبحانیان: افزایش قیمت ها با نظارت دولت و سازمان تنظیم بازار اتفاق می افتد
🔴ازدواج مجدد مانع دریافت مستمری همسر بازمانده نیست 🔻طهماسبی، سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تامین‌اجتماعی: 🔹ماده ۴۸ قانون حمایت از خانواده ازدواج را مانع دریافت مستمری همسران بازمانده ندانسته است. 🔹دختران بازمانده تا زمانی که همسر و شغلی نداشته باشند، می‌توانند مستمری بیمه‌شده یا مستمر‌ی‌بگیر مرحوم را دریافت کنند.
. 🔴جناب قوه قضائیه! آیا وقت ان نرسیده که؛ 1⃣ اعلام شود با افرادی که دهها تن مواد خوراکی و ارد احتکار کرده اند، چه برخوردی شده؟ 2⃣ اعلام شود با کسانی که میلیونها لیتر سوخت قاچاق از انها کشف شده، چه برخوردی با انها شده؟ 2⃣ ایا در زمان بحران اقتصادی، و. تحرک دشمنان برای ایجاد اغتشاش، نباید با تروریست های اقتصادی برخورد انقلابی و جدی صورت گیرد؟ 3⃣ حتما باید یک اغتشاش بشود ـ به نظام خسارت وارد بشود و باز نیروهای جان بر کف و بسیجی بیایند شهید بدهند و ما، بعد وارد میدان شود 4⃣ امروز نوبت ورود قضات و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به میدان مبارزه با مافیای گرانفروشی و قاچاق است شاید فردا دیر باشد ⬅️البته قدر دان برخوردهایی که میشود هستیم 🔴اما برخورده ها 🔶 کافی نیست 🔶 برخوردها ضعیف است 🔶جریمه و مجازات ها به اندازه نیست 🔶 نباید تاخیر شود.... .
🔴علت تفاوت ۳۵ هزار تومانی مبلغ واریزی با رقم اعلام شده توسط رئیس جمهور چیست؟ 🔻این ما به‌التفاوت ناشی از یک میلیون تومانی کمک معیشتی اعطا شده در است که توسط بانک‌ها کسر شده است.
. 🔴تاثیر تماشای بیش از اندازه بی‌بی‌سی و اینترنشنال اینه که در هر حالتی زر میزنی! ))) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خوشحالترین آدم روی زمین دروازه بان بود تو اون لحظه😃😁
🔴شایعه آلودگی آب اصفهان، تکذیب شد مدیر مرکز پایش آب و فاضلاب اصفهان: 🔹متاسفانه شایعاتی مبنی بر آلودگی آب شرب اصفهان در روزهای اخیر بر سر زبان‌ها افتاده که حقیقت ندارد و این خبر را تکذیب می‌‌‌کنیم. 🔹امکان وارد شدن فاضلاب شبکه جمع‌آوری به رودخانه زاینده‌رود ممکن نیست.
🔴مهلت ۳ روزه مجلس به خودروسازان 🔹سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس: مصوب شد مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا نقشه‌ راه گروه صنعتی خود را در راستای ارتقای کیفیت و رضایت مردم و طرح‌های توسعه کوتاه‌مدت و بلندمدت ظرف مدت ۷۲ ساعت به کمیسیون ارسال کنند.