eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
51.2هزار عکس
33.9هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنگوی دولت: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو، تغییر ساعات اداری از تاریخ ۲۱ خرداد تا ۳ شهریور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در سراسر کشور تصویب شد 🔹(جهت کاهش برق مصرفی...)
🔴 راهی محل حادثه قطار مسافری طبس شد 🔹احمد وحیدی صبح چهارشنبه در تماس تلفنی با جواد قناعت ضمن گرفتن آخرین گزارش ها از حادثه واژگونی قطار مسافری در طبس، از استاندار خواست به سرعت خود را به محل حادثه برساند. 🔹وزیر کشور همچنین از زمان وقوع این حادثه در تماس با رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اورژانس، مدیرعامل راه آهن و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت این حادثه را جویا شد. 🔹بر اساس دستور وحیدی، یک بالگرد امداد رسان هم به محل حادثه اعزام شده است تا مصدومان هرچه سریع تر به مراکز درمانی منتقل شوند. 🔹هم اکنون در محل حادثه حضور دارد و دکتر وحیدی نیز برای تسریع در روند رسیدگی به این حادثه، در حال سفر به منطقه است.
🔴واکنش وزیر راه به حادثه قطار مشهد- یزد: مسئولیت حادثه بر عهده وزارت راه است/ شرمنده ایم👆
🔴ساعت کاری ادارات تغییر کرد (برای کاهش مصرف برق...) ♦️کلیات رتبه‌بندی معلمان امروز در دولت تصویب شد 🔹سخنگوی دولت: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو، تغییر ساعات اداری از تاریخ ۲۱ خرداد تا ۳ شهریور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در سراسر کشور تصویب شد. 🔹کلیات آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان امروز به تصویب هیأت وزیران رسید.
🔴خواننده رپ مصری با پرچم فلسطین می‌ره کنسرت اجرا می‌کنه محمد صلاح با بچه و همسر محجبه اش تو جشن قهرمانی لیورپول حاضر میشه 🔻بعد اینجا چهارتا سلبریتی دوزاریِ کوته فکر مزدور دشمن، حمایت از فلسطین و حجاب و ازدواج و داشتن بچه آدمیزاد رو کسر شأن میدونن😏😑😠
🔴اصل نجات‌بخش: هر وقت دیدید که اصلاحاتی‌ها به عنوان دفاع از اسلام فریاد می‌زنن؛ عمروعاص و قرآن روی نیزه رو به یاد بیارید! ✍ایشی‌خاکی
🔴توئیت مسئولیت پذیری رستم قاسمی وزیر راه دولت رئیسی، در پی حادثه برخورد قطارها 👈درحالیکه آخوندی ( وزیر راه دولت اصلاح‌طلب روحانی، بعد از فاجعه برخورد دو قطار در سمنان): نگران نیستیم؛ مسافران همگی بیمه بودند! 👌فرق می‌کنه به کدوم تفکر رأی داده باشی... ✍علیرضا گرائی
🔴بیل مکانیکی در مسیر قطار مسافربری؟؟؟؟ باور کنیم یک حادثه بوده و پای خرابکاری شبکه های دشمن در میان نیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واکنش ایران به قطعنامه احتمالی آژانس چه خواهد بود؟ تایید ضمنی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به خروج ایران از npt
🔴خبـــر فـــوری ✅ اقدامات سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به رفتارهای غیر حقوقی آژانس 🔹سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به رفتارهای غیرحقوقی و گزارش‌های سیاسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اقداماتی را در دستور کار قرار داده که جزییات آن تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد. 🔹اقداماتی که قرار است از سوی سازمان انرژی اتمی کشورمان به مورد اجرا گذارده شود به مسئولین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام شده است. .
🔴ایشون دکتر طناز بحری نابغه علم پزشکی جهان 🔻می‌گوید: هلند برای اینکه دکتر شوم یک میلیون یورو هزینه کرد "چیزی حدود ۷ میلیارد" اما بخاطر مسائل اعتقادی برگشتم حس میکنم ایران همان کشتی نوح آخرزمان ست که هر کسی سوار آن نشود نابود و گمراه میشود...!
🔴دو مدیر بانک ملی، برکنار شدند 🔺در پی بروز حادثه سرقت از بانک ملی در روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ 🔹بانک ملی اعلام کرد؛ در پی بروز حادثه سرقت از صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه و خسارات وارده به مردم و مشتریان، به حکم مدیر عامل این بانک، رئیس و معاون ریالی این شعبه از سمت خود برکنار شدند.
🔴سارقان بانک‌ مجهز به ابزارهای پیشرفته بودند! عضو هیات رئیسه بانک ملی: 🔹سارقان از ۲۵۰ صندوق امانات، ۱۶۲ صندوق را با دیلم شکسته‌اند و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده‌اند. 🔹سارقان با ابزار و امکانات پیشرفته‌ای وارد ساختمان شدند و متاسفانه این اتفاق ناگوار رخ داده است. 🔹با نظارت مراجع قضایی خسارت تمامی مالباختگان توسط بانک ملی پرداخت خواهد شد.
🔴زمان واریز اولین مرحله پرداخت خسارت مالباختگان بانک ملی اعلام شد 🔹بانک ملی ایران اعلام کرده است؛ که پرداخت خسارت مالباختگان سرقت از صندوق‌های امانات شعبه دانشگاه، در دو مرحله صورت می‌گیرد. 🔴جزییات پرداخت خسارت صندوق امانات بانک‌ملی 🔹بانک ملی ایران: میزان ۵۰ درصد از اموال صندوق امانات بر اساس خوداظهاری صورت گرفته در حضور بازپرس پرونده برای دارندگان صندوق همراه با مسدودی حساب پرداخت می‌شود. این پرداخت در روز ۲۱ خردادماه و در حضور بازپرس خواهد بود.
🔴شهرداری تهران: (در پی حمله هک سایبری موساد به شهرداری) سوابق شهروندان، پاک نشده است 🔹سخنگوی شهرداری تهران: هیچ‌کدام از سوابق شهروندان یا اطلاعاتی از حافظه‌ها پاک نشده است. 🔹برخی خدمات به‌صورت آفلاین انجام می‌شود که در روزهای آینده تمام سرویس‌های آنلاین در دسترس خواهد بود.
. 🔴آمریکا و اروپا درحال تلاش برای تحمیل یک وضعیت اضطرار در موضوع هسته ایران، برای فشار بر ج.اسلامی هستند 🔻تا مثلا بترسد و به برجام برگردد! اینکه در بیانیه گفته اند برنامه هسته ای ایران خیلی پیشرفت داشته و امنیت بین الملل را تهدید میکند درهمین راستا است؛ اما اثری بر اراده ایران ندارد! ✍عبدالرحیم انصاری
🔺عبدالباقی مُرد، اما الباقی هنوز هستند و...
🔴رهبر انقلاب: سراغ اختلافات شیعه و سنی نروید 🔹صدبار تکرار می‌کنیم باز یکی از آن طرف صدایش بلند می‌شود راجع به مسئله‌ شیعه و سنی و اختلافات و شکاف‌ها حرف می‌زند. چرا این کار را می‌کنند؟ چرا به سود دشمن کار می‌کنند؟ نمی‌دانند که انگلیس‌ها هنرشان ایجاد اختلاف است و یکی از گسل‌ها و شکاف‌هایی که همیشه انگلیس‌ها استفاده کرده‌اند شکاف بین شیعه و سنی بوده؟ 🔹حالا بتدریج دیگران هم یاد گرفتند و در این اندیشکده‌های آمریکا، اندیشکده‌های سیاسی و... ملاحظه می‌کنید که می‌گویند بله فلان افراد شیعه‌اند، فلان جاها شیعه‌اند فلان جاها سنّی‌اند. به آنها هم رسیده شیعه و سنی! نکنید، برادرانه باهم زندگی کنید. 🔹بله اختلاف‌نظر هست، در اعتقادات هم اختلاف‌نظر هست در عقاید هم هست. اما اشتراک نظر هم هست. ما این همه مشترکات داریم این همه موارد اشتراک داریم. اینها را به کلی ندیده بگیریم برویم سراغ اختلافات؟ نگذارید، نگذارید. 🔹امام (ره) ممنوع کردند نماز جماعت را در داخل کاروان‌ها ‌و آن وقت گفتند نکنید، بروید در مسجد نماز بخوانید. این برای همان اتحاد است. این اتحاد را هرچه می‌توانید بیشتر کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر انقلاب: دولت میزبان حج موظف است امنیت همه‌ زوار دنیای اسلام و به‌طور ویژه امنیت زوار ایرانی را حفظ کند
🔴توصیه های امام خامنه ای به حجاج در دیدار امروز با دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان با رهبر انقلاب دیدار کردند؛ ♦️بازارگردی در سفر حج عیب است/سوغاتی واقعی در سفر حج/ سوغاتی را در داخل تهیه کنید. ♦️حضرت امام خامنه ای: 🔹در خود این سفر لحظه لحظه‌ها را قدر بدانید. بنده البته قبلاً هم مکرر این را گفته‌ام، بازارگردی عیب است. عیب است به هر نیّتی بروید بازارگردی کنید، بگویید مثلاً، بهانه درست میکنیم دیگر، نه فلان مورد لازم است آدم باید، نه، لازم نیست. 🔹به جای اینکه بروید وقتتان را در آن بازارهای مشکل‌دار که حالا دیگر نمیخواهم من تعبیرات تندتری بکنم که واقعاً جای تعبیرات تندتر هست، به جای صرف وقت در آن بازارها و آن دکان‌گردی‌ها و مغازه‌گردی‌ها برای آن کسی که میخواهید سوغاتی بخرید، بروید دو رکعت نماز در مسجدالحرام بخوانید. دو رکعت نماز. بروید یک طواف دور کعبه بکنید برایش. بروید آنجا دعایش کنید. بروید نیم‌صفحه قرآن برایش بخوانید. سوغاتی واقعی این است. 🔹آن چیزی که شما در آنجا به عنوان سوغاتی تهیه میکنید که گران‌تر از جنس داخل هم هست، جنس داخل در موارد متعددی بسیار بهتر از آن هم هست، هم بهتر است، هم ارزانتر است، این را همین جا تهیه کنید. اگر میخواهید یک چیزی هدیه‌ای هم به کسی بدهید، هدیه خوب است، عیب ندارد، همین جا تهیه کنید، چرا آنجا تهیه میکنید؟ کمک کردنِ به چه کسی؟ آن هم به چه قیمتی؟ با چه قیمت روحی و معنوی غیر از قیمت جیبی و مادی! ۱۸ /۳/ ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حضور پرشور هموطنان عزیز دارالمؤمنین شوشتر اجرای سرود احسنت👌🇮🇷✌️😍 🔹۱۷ خرداد ۱۴۰۱مسجد مقام صاحب الزمان شوشتر