eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
51.2هزار عکس
33.9هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴سی هزار دینار طلا 👈رقم مبلغی بود که یزید به هر نفر اهل خواص کوفه داد و دینشان را خرید. هر دینار چهار و نیم گرم 👈اگر در آن زمان بودیم، یار امام حسین(علیه السلام) میماندیم؟؟؟؟؟
🔴رئیس جمهور: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی‌پذیرد 🔸️دکتر رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان: 🔹️پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفتگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است. 🔹️ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی‌پذیرد و آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های خود را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه قفقاز و رشد و توسعه آن بکار گیرد. 🔸️نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان نیز در این گفتگوی تلفنی گزارشی مفصل از درگیری‌های اخیر بین ارمنستان و آذربایجان ارائه داد.
🔺‏رسانه‌های معاند این تصاویر رو هرگز منتشر نمی‌کنن چون باید القاء کنن که مردم از دین روی‌ گردان شدن!
29.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بدون تعارف با خانواده سردار شهید حسین همدانی؛ بزرگ مردی که یار حاج‌قاسم بود و در سوریه او‌ را "ابو وهب" صدا می‌زدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نذری متفاوت در فرتخون پیربکران 🔹در این نذری هر خانواده یک سینی غذا را آماده می‌کند. استان اصفهان، فرتخون پیربکران، رجایی جنوبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازم سوتی بایدن چاک شومر یه‌بار با همه دست میده، بایدن همچنان دستش رو نگه داشته که باز بیاد دست بده😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دام هایی که اصلاح طلبان برای به جنگ کشاندن ایران داشتند و با تدبیرهای امام خامنه ای، خنثی شد
🔴داروخانه‌ها نقدینگی کافی برای خرید دارو ندارند 👈، مطالبات داروخانه ها را از مرداد ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱ پرداخت نکرده است 🔹انیسیان، مدیرکل برنامه‌ریزی و اقتصاد و سلامت سازمان نظام پزشکی: 🔹۹۰ درصد نقدینگی داروخانه باید از طریق بیمه ها، پرداخت شود. تامین اجتماعی مطالبات داروخانه ها را از مرداد ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱ پرداخت نکرده بود. 🔹قیمت دارو بطور میانگین ۱۲۰ درصد گران شده است. اگر سامانه بیمه قطع باشد، بیماران باید هزینه این افزایش قیمت دارو را بپردازند و توان آن را نخواهند داشت. 🔹این نگرانی وجود دارد که به خاطر عدم تامین نقدینگی توسط شرکت های خصوصی، اجرای طرح دارویار به مشکل بخورد. 🔹تعجب می کنم که سازمان تامین اجتماعی می گوید برای تسویه حساب با داروخانه ها بودجه ندارم. دولت باید به داروخانه ها وام های کم بهره بدهد. 🔹طرح دارویار طرح بسیار خوبی است و خیلی زودتر باید اتفاق می افتاد، اما اگر منابع مالی پایدار برای آن تامین نشود، مردم در تامین دارو دچار اختلال می شوند. 🔹یکی از ابهامات مهم طرح دارویار، نحوه مواجهه بیمه های تکمیلی با آن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس سازمان فضایی کشور: این شایعه که ماهواره خیام کارکرد جاسوسی دارد خیلی کودکانه است و این ماهواره برای رفع نیازهای داخلی کشور در حوزه های مختلف طراحی و ساخته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سیل‌ به ژاپن رسید 🔹بر اثر سیل، بیش از نیم میلیون ژاپنی مجبور به ترک خانه‌هایشان شده و ۲۰ نفر نیز مفقود شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴استاد شجاعی: 🔹️خواصّی که روبروی امام‌ حسین علیه‌السلام ایستادند و ..... خواصّی که روبروی امام‌ زمان علیه‌السلام خواهند ایستاد 🥀 🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایتی از حضور رهبر انقلاب در منزل سردار شهید همدانی
🔴اینترنت هدیه برای خبرنگاران مورد تایید وزارت ارشاد فعال می‌شود 🔹براساس گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسته اینترنت خبرنگاری بر اساس اطلاعاتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده است، برای خبرنگاران فعال می‌شود. 🔹خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه‌های کشور عضو هستند، از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان خبرنگار شناخته شده و برای فعال‌سازی هدیه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترامپ: ما ملتی در حال افول هستیم دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا این ویدئو را امروز در صفحه اش در شبکه های اجتماعی تروث و تلگرام منتشر کرده است. روز گذشته FBI با ادعای مخفی کردن اسناد محرمانه، به منزل شخصی ترامپ در فلوریدا یورش برد. تیتر ویدئو این است : A nation Decline *ملتی در حال افول*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آبیاری بارانی در مزرعه برنج با استفاده از سیستم متصل به بادکنکهای هیدروژنی👌
🔴کسی که با روحیه استبداد و دیکتاتوری، در سال ۸۸ بدون هیچ دلیلی می‌گفت انتخابات باید ابطال شود و لگد به صندوق رای و جمهوریت زد، حالا نگران ‎ شده! 🔺جالب است ‎ خود دنبال حکومت موروثی بود که به وقتش هم تو دهنی خورد. مرحوم سیداحمد خمینی به دهانش زد. هنوز دنبال گندم ری است! 🔹هاشمی رفسنجانی غریق استخر فرح هم، بدنبال مادام‌العمر کردن ریاست جمهوری بود که از رهبری تودهنی خورد.
. 🔴ماهواره خیام؛ دولت دوازدهم یا سیزدهم؟ 🔻فارغ از هرگونه سوگیری تلاش می‌کنم در این اطلاعاتی درباره روند طی شده در قرارداد را بیان کنم. امیدوارم اگر مسئولی چه سابق و چه فعلی اگر نکته‌ای درباره این یافته‌ها دارد، به صورت مصداقی بیان کند 1⃣قرارداد ساخت و پرتاب ماهواره خیام پنج سال پیش و در سال 1396 منعقد می‌شود، اما چه قراردادی؟ قراردادی که به عقیده کارشناسان در آن ایرادات حقوقی و فنی عدیده‌ای وجود داشته و همین ایرادات موجب می‌شود تا ماهواره در مهلت مشخص شده پرتاب نشود. 2⃣بعنوان مثال در این قرارداد در اقدامی عجیب، اختیار تمدید ضمانت‌نامه بانکی انجام تعهدات، به پیمانکار واگذار می‌شود! یا اینکه مکانیزم شفافی برای بازگرداندن ماهواره به کارفرما (ایران) در صورت عدم پرتاب ماهواره پیش‌بینی نشده بود. 3⃣این ایرادات حقوقی در قرارداد موجب می‌شود تا علیرغم انجام کلیه تعهدات از سوی کارفرما (ایران) پروژه دچار بلاتکلیفی شده و پرتاب ماهواره از سوی پیمانکار انجام نشود. 4⃣با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تشکیل جلسه شورای عالی فضایی پس از سالها تعطیلی، مسئولیت پیگیری پروژه خیام به سازمان فضایی واگذار می‌شود و با اقدامات حقوقی و فنی سنگین از سوی این سازمان و دیگر نهادها از جمله وزارت امور خارجه و نهاد ریاست جمهوری، قرارداد جدیدی منعقد می‌شود. 5⃣در قرارداد جدید علاوه بر آنکه تمامی موارد مد نظر ایران که در قرارداد اولیه لحاظ نشده بود گنجانده می‌شود، روسیه متعهد می‌شود در تاریخ مشخص (9 آگوست) ماهواره را توسط پرتابگر سایوز به فضا پرتاب کند که در نهایت این اتفاق امروز رخ داد و ماهواره پرتاب و در مدار تزریق شد. 6⃣و پایانی/ گذشته چراغ راه آینده است؛ دستاوردهای فضایی کشورمان متعلق به همه مردم و حاصل تلاش تمام بازیگران عرصه فضایی ایران است؛ گرچه در مقطعی باد چرخ‌هایش را خالی کردند، لیکن امروز اگر اشکالی به صورت مصداقی مطرح می‌شود برای درس گرفتن است نه مچ‌گیری. ✍محمد شلتوکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴صحبت‌های مهم ۴۰ سال قبل شهید دکتر عبدالحمید دیالمه درباره فکری میرحسین موسوی و زهرا رهنورد همسر موسوی 🔹شهید دیالمه دو روز پس از این سخنرانی در هفتم تیر در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید!
🌷مادر شهیدان جوادی نیا...
🔺ادعای پمپئـو: هدف ترور سپاه پاسداران قرار گرفته‌ام 🔹مایک‌ پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا اعلام کرد وزارت دادگستری این کشور به وی اطلاع داده هدف طرح ترور سپاه پاسداران قرار گرفته است.
🔴بازداشت یک انگلیسی عضو داعش 🔹پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس اعلام کرد یک شهروند انگلیسی که عضو برجسته داعش بوده است را دستگیر کرده است. 🔹اگرچه پلیس انگلیس هویت این فرد را مشخص نکرده، اما شبکه بی بی سی اعلام کرد فرد بازداشت شده «ایین دیویس» (Aine Davis) بوده است. 🔹پلیس او را عضو گروه لندنی داعش مشهور به بیتل‌ها معرفی کرد که به علت لهجه انگلیسی این نام بر آنان گذاشته شد. 🔹دیویس و اموازی مشهور به جان جهادی (یکی دیگر از اعضای برجسته و انگلیسی عضو داعش که در سال ۲۰۱۵ در سوریه کشته شد)، بخشی از گروه جذب نیرو در لندن بودند.