eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
51هزار عکس
33.7هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارناوال خونین در لندن 🔹 رسانه‌ها می‌گویند در خلال برگزاری کارناوال ناتینگ هیل در لندن، یک نفر کشته شده و به ۹ نفر تعرض صورت گرفته است. بیش از ۲۰۰ نفر بازداشت و ۷۴ پلیس هم مجروح شدند.
. 🔴توضیح پلیس قم درباره ضرب و جرح دو روحانی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی قم: 🔹️یکی از روحانیون با طرفین درگیری همسایه و دارای اختلافات محله‌ای بوده و علت درگیری هیچ ارتباطی با جایگاه روحانیت نداشته است. .
🔴رئیسی: دولت درپی حل مسائل است، نه دور زدن آنها 🔹دولت برای افزایش سرمایه‌گذاری در کشور اقداماتی را سامان داده که در حال اجرا هستند و اینجا از دانشگاه بعنوان اتاق فکر دولت می‌خواهم که تمام توان پژوهشی و تحقیقاتی خود را برای ارتقای بهره‌وری در کشور به کار گیرد و در این عرصه به دولت کمک کند. 🔹بنای ما حل مسائل است، نه دور زدن آنها؛ شما در دانشگاه‌ها توجه و تمرکز خود را بر روی کارهای علمی بگذارید و دولت نیز با تمام توان و قوت خود از فعالیت‌های شما حمایت خواهد کرد.
ای تمام وصیت حاج قاسم دوستت دارم♥️
🔴ماجرای تبرئه شدن و نجات عباس معروفی از با حکم ابراهیم رئیسی 🔹حکم اعدام را برداشتم و به طرف سازگارا راه افتادم. چند روز بعد او به من خبر داد که روزهای سه‌شنبه حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، دادستان انقلاب، بار عام دارد و قرار شد که من از ساعت شش صبح سه‌شنبه آنجا باشم. این سه‌شنبه رفتن‌ها، چهار بار طول کشید و نوبت به من نرسید، بار پنجم، ساعت ۱۲ من توانستم آقای رئیسی را ببینم. 🔹به پشتی صندلی‌اش تکیه داد با لبخند نگاهم کرد. یک لحظه فکر کردم عجب آخوند خوش‌سیما و خوش‌تیپی است. گفت: «پریشب در قم منزل یکی از علما، آقای فاضل میبدی بودم. قسمتی از کتاب «سمفونی مردگان» شما را خوندم. می‌خواستم ازش بگیرم، دیدم براش امضا کردی. بهم نداد. دلم می‌خواد بخونمش.» 🔹اتفاقاً نسخه‌ای از چاپ سوم رمان در کیفم بود. گذاشتم روی میز. دست به جیب برد که پولش را بپردازد. گفتم: «قابلی نداره.» گفت: «نه این میز، میز خطرناکیه. میز قضا و قدر!» و خندید: «باید پولشو بپردازم، شما هم باید بگیری.» و ۳۰۰ تومان را روی میز گذاشت. 🔹۳۰۰ تومان را روی میز گذاشت و گفت: «تعجب می‌کنم! چرا این قدر راجع به شما بد می‌نویسن؟ امکانش هست فوری کلیه گردون‌ها رو به من برسونید تا شخصاً مطالعه کنم و تصمیم بگیرم؟» گفتم: «با کمال میل. فردا براتون میارم.» گفت: «نه! فردا دیره. همین حالا!» و تلفن روی میزش را طرف من گذاشت: «زنگ بزن بیارن فوری!» و بعد خواست که ناهار بمانم. تشکر کردم، یک دوره گردون از شماره ۱ تا ۲۰ را به دستش دادم و خداحافظی کردم. حدود یک هفته بعد، پرونده من از دادستانی انقلاب «عدم صلاحیت» خورد و به دادگستری ارجاع داده شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پیش بینی حال و روز امروز اروپایی ها در کلام رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۳: ♦️همین اروپای بیچاره احتیاج به این گاز دارد، این گاز در اختیار ما است؛ ایران بیشترین سهم گاز موجود در دنیا را فعلاً - تا حدّ اکتشافات فعلی در ایران - دارد؛ مجموع نفت و گاز را هم که حساب کنیم، باز بیشترین اندازه‌ی نفت و گاز بر روی هم را جمهوری‌اسلامی‌ایران دارد؛ ما تحریم میکنیم آنها را در وقتی که مناسب باشد؛ و جمهوری‌اسلامی میتواند این کار را بکند.
. 🔴اگه چهار تا اوباش یه سطل آشغال آتیش بزنن اصلاحاتی‌ها و لندن‌نشینان میگن قیامِ مردم، اما اگه چهار میلیون نفر برن اربعین میگن نمایش حکومتی!😏 .
🔴افرادی که برای سفر به کربلا گذرنامه ندارند نگران نباشند😊 🔸️سردار حاجیان، سخنگوی فراجا: 🔹️افرادی که درخواست گذرنامه داده‌اند اما هنوز به دستشان نرسیده، می توانند گذر ویژه اربعین را دریافت کنند. 🔹️به پلیس +۱۰ بدون محدودیت اجازه داده شده است تا برای افرادی که قصد سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین را دارند، گذر ویژه اربعین صادر کند.
. 🔴تغییر ساعت گشایش بازار ارز توافقی برای عرضه ارز اربعین به منظور دسترسی زائران به ارز اربعین شروع معاملات بازار ارز توافقی تا پایان شهریورماه از ۹ صبح به ۸ صبح تغییر کرد. .
. 🔴ببینید دولت برای تسهیل زائرین چقدر برنامه های خوب و مدیریت خوبی انجام داده ✅برای قضیه آبرسانی استان ها همینطور و.... و دیگر زمینه و موضوع ها ..... ❤️واقعا خدا حفظ و موفق بداره دکتر رئیسی رو در همه زمینه ها به فکر مردم و کشور هستند .
🌹هر کس کار نیکی بیاورد... ده برابر آن [پاداش] خواهد داشت... 📖 آیه ۱۶۰، سوره انعام
🔴تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی (ع) در نماز جمعه تهران 🔸رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ: 🔹تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی بعد از نماز جمعه تهران انجام می شود. 🔹شهروندان کپی شناسنامه و کارت ملی همراه خود داشته باشند تا در کمترین زمان نسبت به تمدید اقدام شود.
🔴رئیسی وارد خوزستان شد ✅رئیس‌جمهور اول صبح جمعه به منظور وارد فرودگاه دزفول در استان خوزستان شد ✅با افتتاح این پروژه آب شرب باکیفیت قریب به ۵ نفر از مردم خوزستان در ۲۶ و ۱۰۰۰ ، تامین خواهد شد. ✌️🇮🇷😊
. 🔴دکتر رئیسی مشکلات منطقه محروم احمد فداله را بررسی کرد 🔹رئیس‌جمهور صبح جمعه پس از ورود به دزفول با بالگرد از فرودگاه این شهرستان عازم منطقه محروم احمد فداله در بخش شهیون شد. 🔹عشایر بختیاری در منطقه فداله عمران از رئیس جمهور استقبال و مشکلات خود را نظیر جاده، اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان، فضای آموزشی و تامین علوفه دامی مطرح کردند. .
🔴حمله افراد ناشناس به مقر سرایا السلام ( شاخه نظامی جریان صدر ) در عراق 🔸بغداد الیوم: 🔹مقر سرایا السلام، شاخه نظامی جریان صدر در ناصریه استان ذی قار عراق هدف حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفت. 🔹این حمله تلفات جانی در پی نداشت. 🔹نیرو‌های امنیتی در حال بررسی علت این حادثه و انگیزه مهاجمان هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ببینید طرح بزرگ آب‌رسانی غدیر شریان مصوبه اولین سفر استانی رئیس‌جمهور در از ۱۰ ماه به بهره‌برداری رسید ✌️🇮🇷😊
🔴رشد ۵۶ درصدی صادرات ایران به ✌️🇮🇷😊 🔹صادرات ایران به ترکیه در ۷ جاری میلادی ۵۶ درصد رشد کرده و تراز تجاری دو کشور در این مدت به میزان ۴۴۳ میلیون دلار به بوده است.
🔴سفر گاز روسیه به اروپا … همان گاز قبلی ، اما مایع شده، و از طریق چین ، با قیمت و‌هزنیه حمل و‌نقل بسیار بالاتر…
🔴سخنگوی وزارت خارجه: نظرات ایران‌ برای جمع‌بندی مذاکرات به هماهنگ‌کننده ارسال شد کنعانی: 🔹️پس از دریافت پاسخ آمریکا، تیم کارشناسی ایران، آن را به دقت مورد بررسی قرار داد 🔹️پاسخ‌های ایران، پس از ارزیابی در سطوح مختلف، تدوین و امشب به هماهنگ‌کننده تحویل داده شد 🔹️متن ارسالی دارای رویکردی سازنده با هدف نهایی کردن مذاکرات است.
. 🔴آمریکا: پاسخ ایران به پیشنهاد ما برای احیای برجام، سازنده نبود 🔹یک مقام آمریکایی مدعی شد پاسخ ایران به پیشنهاد واشنگتن سازنده نبوده است 🔹یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا با تایید دریافت پاسخ ایران درباره مذاکرات احیای برجام از طریق طرف اروپایی گفت: ما پاسخ تهران را به پیشنهاد خود از سوی طرف های اروپایی دریافت کرده ایم. ما در حال مطالعه آن هستیم اما متاسفانه پاسخ ایران سازنده نیست 🔹این مقام آمریکایی توضیح بیشتری نسبت به آنچه پاسخ غیرسازنده ایران خوانده است نداد. .
🔴مرندی: ایران پاسخ داد؛ تیم بایدن تصمیم جدی بگیرد 🔹مرندی، مشاور و عضو تیم مذاکرات لغو‌تحریم‌ها: 🔹ایران همان طور که وعده داده بود پاسخ داد. حالا زمان آن رسیده که تیم بایدن تصمیمی جدی بگیرد. 🔹از نظر آمریکایی‌ها (پاسخ) «سازنده» یعنی شرایطی که آمریکا تعیین کرده پذیرفته شود. از نظر ایران یعنی توافقی که و باشد. اگر آمریکا تصمیم درستی بگیرد، توافق سریعا می‌تواند حاصل شود.
. 🔴ایران جواب نامه آمریکا را داد اما واشنگتن باز هم توپ را در زمین ایران انداخت! ♦️سخنگوی وزارت امور خارجه: پس از دریافت پاسخ آمریکا درباره پیش‌نویس برجام، آن را به دقت بررسی کرده و پاسخ‌های ایران پس از ارزیابی در سطوح مختلف، جمعه‌شب به هماهنگ‌کننده تحویل داده شد. متن ارسالی ایران دارای رویکردی سازنده با هدف نهایی کردن مذاکرات است. ♦️ساعاتی پس از ارائه پاسخ ایران به اتحادیه اروپا، واشنگتن که عموماً تلاش دارد توپ را در موضوع مذاکرات وین در زمین ایران بیندازد، بار دیگر به ادبیات همیشگی برای سلب مسئولیت‌کردن از خود متوسل شد. ♦️معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای رسمی ادعا کرد: ما در حال مطالعه و بررسی نظرات ایران هستیم و از طریق اتحادیه اروپا نیز پاسخ خواهیم داد، اما متأسفانه پاسخ ایران سازنده نبود. ♦️مرندی، مشاور و عضو تیم مذاکرات لغو‌تحریم‌ها: از نظر آمریکایی‌ها (پاسخ) «سازنده» یعنی شرایطی که آمریکا تعیین کرده پذیرفته شود. از نظر ایران یعنی توافقی که متعادل و تضمین شده باشد. اگر آمریکا تصمیم درستی بگیرد، توافق سریعا می‌تواند حاصل شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایتی از یک «سیاسی‌کاری تاریخی» که شاید تاکنون نشنیده‌اید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مدیرکل دفتر مسافر سازمان رهداری: از ساعات اولیه امروز فروش بلیت اتوبوس به مرزهای عراق آغاز شده است
🔴بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا ۲۰ شهریور تمدید شد