“ lost mind
[ 0:11 ]
آه، عروسکم.. هر دومون دقیقا میدونیم من به چی فکر میکنم، هفته ها گذشته و من اصلا خسته نشدم..
“ lost mind
[ 0:04 ]
ما آدم دنیای همدیگه نبودیم.. تو فال هم بودیم ولی ما مال همدیگه نبودیم=)
تو یه رویایی که نمیرسی به دستم من دیگه از عشق تو خستم:)
اگه یه زمانی حس کردی که ممکنه خیلیا ازت بدشون بیاد یادت باشه همه که قرار نیست خوش سلیقه باشن.
“ lost mind
[ 0:28 ]
توقع من از شبا تورو به خواب دیدنه، بهشت من تصور به سمت تو دویدنه.. جهان من بدون تو یه رنج بی نهایته، تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته=)))