eitaa logo
وعده صادق
339 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
247 ویدیو
5 فایل
پایگاه مهدویت ، فراماسونری و دشمن شناسی www.alvadossadegh.com کپی برداری یا فوروارد مطالب کانال، با ذکر منبع بلامانع است.
مشاهده در ایتا
دانلود
از این عبارات، می توان چنین دریافت که احتمالاً قوی ترین جریان مسلط بر سوریه نیمه جان آخرالزمان، جریان « اصهب » می باشد و احتمالاً « اصهب » و لشکریانش، دولت مرکزی سوریه را تشکیل خواهند داد و احتمالاً بر « دمشق » نیز مسلط خواهند بود!!! با این اوصاف، تسلط « سفیانی » بر « اصهب » و متصرف نمودن مناطق تحت سیطره اصهب، عملاً بخش اعظم « سوریه » و احتمالاً پایتخت « سوریه » یعنی « دمشق » را نیز به متصرفات سفیانی، ضمیمه خواهد کرد! فلذا « سفیانی » در این مرحله، هم و غمی بجز « حمله به عراق » را دیگر در سر ندارد! با توجه به مطالب فوق و نیز مطالب گفته شده در بخش قبل، به نظر می رسد که ممکن است « اصهب »، یکی از اعضاء خاندان « اسد » باشند. چرا که مدت های مدیدی است که قدرت را در بخش اعظم سوریه به دست داشته و از سوی دیگر، کلمه « اصهب » در زبان عربی، معادل « الاسد » می باشد. از سوی دیگر رنگ موی سرخ و بور و ... نیز در یکی از معانی « اصهب » با ویژگی های ظاهری این خاندان ارتباط داشته و منش سکولار « اصهب » در برخی روایات ضعیف تر نیز با رویه « سکولار » این خاندان، بی ارتباط نیست. بنابراین در صورت بقای خاندان « اسد » تا زمان خروج سفیانی، اعضای این خاندان، یکی از کاندیداهای شخصیت « اصهب » خواهند بود. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
ذکر یک نکته بسیار مهم: نگارنده به خوبی می داند که بیان شباهت های « اصهب » با خاندان « الاسد » در سوریه، منجر به واکنش های متعصبانه برخی مخاطبان محترم خواهد شد. اما حقیقت ماجرا این است که خاندان اسد، گرچه روابط خوب و همکاری مناسبی در زمان جنگ ایران و عراق با کشورمان داشتند و گرچه سوریه در تسهیل تردد ملزومات جبهه مقاومت حزب الله لبنان، مسیر ارزشمندی بوده است، لیکن باید این مطلب را نیز در نظر داشت که اولاً بسیاری از حمایت های سوریه در زمان جنگ تحمیلی، به دلیل رقابت حزب « بعث سوریه » با حزب « بعث عراق » بوده است و ثانیاً متحدین استراتژیک، با متحدین عقیدتی متفاوتند. سوریه و نظام « سکولار » آن، به هیچ عنوان نمی توانند همچون حزب الله و انصارالله، متحدین عقیدتی، و حقیقی ایران قلمداد شوند. فلذا باید انتظارات متقابل نسبت به سوریه، همواره تعدیل گردد. (در خصوص عقیده خاندان اسد به سکولاریسم، این نکته حائز اهمیت است که حتی در گرماگرم نبرد سوریه و ایران با داعش، بشار اسد، در مصاحبه های گوناگون، تمام قد از سکولاریسم نظام حاکم سوریه، دفاع نمود! و این نشان دهنده عقیده راسخ این خاندان بر سکولاریسم می باشد.) 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
ذکر نکته بسیار مهم: در مقاطع مختلف تاریخی، بنا به ضرورت های سیاسی، نظامی و ژئوپلتیک، ممکن است نیاز به همکاری یا حمایت از برخی جریان ها باشد که چندان مطلوب نیستند، اما در اهداف نهایی، ممکن است به نفع امت اسلامی، به خدمت درآیند. حمایت از بسیاری از جریان ها، همچون جریان صدر عراق، حمایت های مقطعی از یاسر عرفات و ... را نیز در همن راستا می توان در نظر گرفت و در مورد وضعیت سوریه نیز همین موضوع، صدق می نماید. ذکر یک نکته بسیار مهم: مطالب ذکر شده در خصوص سکولاریسم خاندان اسد، حقیقی و مستند می باشند، اما مساله ارتباط « اصهب » با این خاندان، مساله ای تحلیلی می باشد و همچون سایر تحلیل ها ممکن است به مرور زمان، عدم صحت آن مشخص گردد. فلذا توصیه می شود که فعلاً این موضوع در حد یک احتمال در نظر گرفته شود و نه بیشتر! به هر حال با توجه به مطالب گفته شده، به نظر می رسد که پس از شکست « ابقع » و « اصهب » توسط سفیانی، سیطره وی بر بخش اعظم « سوریه » تثبیت شده و او هدفی جز « عراق » در سر ندارد. گرچه با مکر خدا، سفیانی وارد « ذبح الله الاعظم » یعنی « قرقیسیا » خواهد شد که در بخش های آتی، به آن ها اشاره خواهد شد. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
ذکر یک نکته بسیار مهم: سیاست « وعده صادق » و « موعود » در خصوص تالیف مقاله فعلی و مطالب مشابه آتی، تمرکز بر روایات معتبر و « صحیح السند » می باشد. متاسفانه به دلیل استفاده از انبوهی از روایات ضعیف، مطالب متناقض، پراکنده و غیر قابل اتکایی در سراسر فضای وب، قابل رویت می باشد. به همین دلیل، روایت « موثقه جابر » به عنوان « قلب » سلسله مقالات حاضر برگزیده شده است و در موارد ضروری، به صورت جانبی از سایر روایات صحیحه نیز جهت توضیح بیشتر برخی مطالب استفاده خواهد شد و اگر روایت مرسل و ضعیف نیز مورد استفاده قرار گیرد، تنها در مواردی خواهد بود که قراینی از آن روایات، در روایات صحیحه قابل ردیابی باشند. در این قسمت، مطالب مربوط به « سفیانی » تا قبل از ورود به « قرقیسیا » طبق روایت « موثقه جابر » مورد بررسی قرار گرفتند. برای توضیحات بیشتر در خصوص روایات مربوط به سفیانی، مخاطبان محترم می توانند به مقاله « شاه اردن از زاویه ای دیگر » که به صورت مطالعه موردی به موضوع « سفیانی » پرداخته است، مراجعه نمایند: https://alvadossadegh.com/1801/ 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
طبق مطالب ذکر شده در روایات، سفیانی از ناحیه ای در « شام » خروج کرده و بر مناطق « پنجگانه شام »، تسلط می یابد. این که دقیقاً کدام منطقه شام، محل « خروج سفیانی » است، در روایات صحیحه، به صورت قطعی قابل ردیابی نیست، اما در تعداد قابل توجهی از روایات، از این مکان به عنوان » وادی یابس » نام برده شده است: حضرت اميرالمومنين علي (ع) فرمودند: « … و سپس پسر هند جگرخوار از وادی یابس (دره ی بی آب و علف) شورش می کند تا اینکه بر منبر دمشق قرار بگیرد؛ وقتی چنین شد منتظر قیام مهدی (عج) باشید … » الغیبة، نعمانی، 206; الغیبة، شیخ طوسی، ص 277; بحارالانوار ج 502، ص 253 . همان گونه که در مقالات قبلی ذکر کرده بودیم، « وادی یابس » منطقه ای در بین مرز « سوریه » و « اردن » می باشد که امروزه « حوران » نام دارد و منطقه ای خشک و بی آب و علف است. https://alvadossadegh.com/1389-01-18-10-43-00/ 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
اما بعد از خروج از « شام » و احتمالاً « وادی یابس » شامات، سفیانی بر « مناطق پنجگانه شام »، تسلط خواهد یافت. در شب های آینده، « مناطق پنجگانه شام »، و وضعیت ژئوپلتیک سرزمین های تحت تصرف « سفیانی » را با جزییات بیشتری مورد بحث قرار خواهیم داد. همین طور در خصوص متحدین وی، یعنی « بنی کلب »، مطالبی ارایه خواهند شد که در مقالات قبلی « وعده صادق » و « موعود »، همچون « تحرکات داییان سفیانی در آخرالزمان (به قلم مولف فعلی) » و ...، تاکنون ذکر نشده اند و ممکن است در نگاه استراتژیک به مقوله سفیانی و تحرکات وی، تغییرات مهمی ایجاد نمایند. ان شا الله در بخش های آتی، به این موضوعات خواهیم پرداخت. پایان بخش بیستم تحلیل و بررسی: خادم الامام (عج) ادامه دارد ... 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
بسم الله الرحمن الرحیم تحولات فلسطین و خاورمیانه، از زاویه ای دیگر - بخش بیستم در بخش قبل، به بررسی سطور مربوط به « ابقع » و « اصهب » پرداختیم. در این بخش به ادامه روایت « موثقه جابر » خواهیم پرداخت. در ادامه روایت، چنین آمده است: « ... َيَلْتَقِي السُّفْيَانِيُّ بِالْأَبْقَعِ فَيَقْتَتِلُونَ فَيَقْتُلُهُ السُّفْيَانِيُّ وَ مَنْ تَبِعَهُ ثُمَّ يَقْتُلُ الْأَصْهَبَ ... » « ... پس سفيانى با ابقع برخورد می كند و به جنگ می پردازند، و سفيانى او و هر كس را كه از او پيروى می ‏كند خواهد كشت، سپس أصهب را می ‏كشد ... » الغيبة للنعماني، ص 279 باب 14 از این بخش روایت تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج)، تمرکز روایت » موثقه جابر »، عمدتاً بر تحرکات سفیانی خواهد بود. همان گونه که ملاحظه می گردد، طبق مطالب ذکر شده در روایت، « سفیانی » ابتدا به جنگ با « ابقع » پرداخته و لشکر « ابقع » را منکوب خواهد کرد. پس از شکست « ابقع »، سفیانی به سمت « اصهب » حمله خواهد کرد و « اصهب » را نابود می نماید. از این عبارات می توان دریافت که احتمالاً « ابقع » نیروی نظامی ضعیف تری دارد و حمله به « ابقع » نیز با تبعات بین المللی کمتری همراه خواهد بود و به همین دلیل، سفیانی ابتدا نبرد با « ابقع » را انتخاب خواهد کرد. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
بسم الله الرحمن الرحیم تحولات فلسطین و خاورمیانه، از زاویه ای دیگر - بخش بیست و یکم در بخش قبل، به بخش هایی از روایت « موثقه جابر » در خصوص آغاز تحرکات « سفیانی »، اشاره کردیم. در این بخش برخی دیگر از مشخصات ماه های ابتدایی « تحرکات سفیانی » را مورد بررسی قرار می دهیم. در روایت صحیحه « عیسی بن اعین »، چنین ذکر شده است: امام صادق (ع) فرمودند: « ... السُّفْيَانِيُّ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ خُرُوجُهُ فِي رَجَبٍ وَ مِنْ‏ أَوَّلِ‏ خُرُوجِهِ‏ إِلَى‏ آخِرِهِ‏ خَمْسَةَ عَشَرَ شَهْراً سِتَّةُ أَشْهُرٍ يُقَاتِلُ فِيهَا فَإِذَا مَلَكَ الْكُوَرَ الْخَمْسَ مَلَكَ تِسْعَةَ أَشْهُرٍ وَ لَمْ يَزِدْ عَلَيْهَا يَوْماً ... » « ... سفیانی از علایم حتمی است و در ماه رجب خروج می کند. از ابتدای حرکت او تا آخر کارش، پانزده ماه به طول میانجامد. شش ماه آن را به جنگ و نبرد میگذراند و چون سرزمين‌هاي پنج‌گانه (شام) را به تصرف خود درآورد، نه ماه بر این مناطق حکومت می کند و یک روز هم بر این مدت اضافه نمی شود ... » الغیبة للنعماني، ص 202. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
همان گونه که در این روایت ملاحظه می شود، چندین نکته ارزشمند در خصوص « سفیانی » ذکر شده است: اولین نکته این است که قیام « سفیانی »، یکی از نشانه های « حتمی » ظهور می باشد و این مساله، در سایر روایات « صحیحه » دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته اند. این مساله کاملاً قابل درک و عقلانی می باشد. چرا که مساله قیام « قائم »، یکی از مهم ترین مسایل عقیدتی مسلمانان می باشد و در طول تاریخ همواره مورد سوء استفاده مدعیان دروغین قرار گرفته است. فلذا در صورتی که یک « نشانه مهم » و غیر قابل انکار وجود نداشته باشد، مدعیان دروغین می توانند به فریبکاری و دروغ بپردازند. فلذا با این تدبیر الهی، هر مدعی که قبل از « خروج سفیانی »، ادعای « مهدویت » کند، به عنوان « مهدی دروغین » شناخته خواهد شد و این لطفی الهی است تا مومنین ساده دل، به دام مدعیان نپردازند. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
از سوی دیگر، گرچه قیام « سفیانی » دردسرهای زیادی را برای امت اسلام ایجاد می کند، اما شاید اصلی ترین نبرد آخرالزمانی بین « خیر » و « شر » نباشد. بلکه نبرد با « دجال » و نیز نبرد با « روم » و ابرقدرت های « شرق » و « غرب »، به لحاظ بعد نظامی و سیاسی، از اهمیت بیشتری برخوردار باشند، لیکن آن چه « سفیانی » را به عنوان مهم ترین نشانه ظهور، با ارزش می نماید، همین « حتمی بودن » و نشانه گذاری « سفیانی » به عنوان « نشانه ای حتمی » برای شناخت « قیام قائم (عج) » می باشد تا مومنین، در مقابل « مدعیان مهدویت »، مصون تر گردند. از سوی دیگر، در این روایت، آغاز « خروج » سفیانی از « ماه رجب »، اعلام شده است. البته ممکن است سفیانی از مدت ها قبل نیز فعالیت داشته باشد، لیکن « آغاز حرکت نظامی عظیم سفیانی »، از ماه « رجب » آغاز گردد. همین طور در این روایت، ذکر شده است که تاخت و تاز سفیانی در منطقه « شامات »، و تسلط بر این نواحی توسط « وی » حدوداً 6 ماه زمان برده و از آن تاریخ تا افول وی و نابودی سلطنت و استیلای وی، 9 ماه زمان خواهد برد که مجموعاً 16 ماه را تشکیل می دهند. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
اما مناطق 5 گانه شام که توسط « سفیانی » اشغال می شوند، شامل چه مناطقی می گردند. در « معجم البلدان » یاقوت حموی، جلد 3، مناطق پنجگانه شام، به این ترتیب « معرفی شده اند: « قنسرین ، دمشق ، اردن ، فلسطین ، حُمص » در مناطق نامبرده فوق، تکلیف « اردن »، « دمشق » و « حمص » که مناطقی در « اردن » و « سوریه » امروز نیز می باشند، مشخص است. لیکن دو منطقه باقیمانده، نیاز به توضیحاتی دارند. منطقه « قنسرین » به شهری تاریخی اطلاق می شود که ویرانه های آن، امروزه در نزدیکی شهر « حلب » در شمال شرقی سوریه، قابل ردیابی است. بنابراین « قنسرین » نیز عملاً بخشی از خاک « سوریه » امروز را تشکیل می دهد. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
اما تسلط بر فلسطین یا بخش هایی از فلسطین توسط « سفیانی »، از دید ژئوپلتیک، نیاز به بررسی ویژه دارد. از یک سو حضور « دولت صهیونیستی » در آخرالزمان در « فلسطین »، یکی از زمینه های « خروج سفیانی » می باشد. در واقع سفیانی و مناطق تحت تصرف وی، به مثابه سدی امنیتی-نظامی در برابر « محور مقاومت » در آخرالزمان خواهند بود. همچنین به نظر مولف، احتمالاً « خروج سفیانی » در آخرالزمان در وضعیتی رخ می دهد که « دولت صهیونیستی اشغالگر » در معرض تهدیدات جدی قرار گرفته و به مرحله « مرگ و زندگی » می رسد و « خروج سفیانی » می تواند با ایجاد « هرج و مرج » منطقه ای و استقرار نظام نوین سیاسی و نظامی در قلب « هلال شیعی » یعنی « سوریه » و سپس « سوریه - عراق »، از یک سو موقتاً فشار « محور مقاومت » بر اسراییل را کاهش دهد و از سوی دیگر برای « دولت اشغالگر صهیونیستی » و بقای این دولت منحوس، زمان بخرد و توجه جامعه جهانی را از جنایات و نسل کشی در « فلسطین »، به وقایع رخ داده در منطقه « شامات » و « عراق » منحرف نماید. فلذا اشغال « فلسطین » توسط « سفیانی »، باید از این منظر مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
در مقالات قبلی نگارنده در وبسایت « وعده صادق »، ذکر شده بود که کشور « اردن »، قیم کنونی مناطق مذهبی « قدس » و « مسجدالاقصی » است و ترمیم و مرمت این اماکن مقدسه در اورشلیم، تحت مدیریت و زعامت « اردن » می باشد. فلذا تصرف « اردن » به مفهوم تسلط « نسبی » بر بخشی از اورشلیم و مناطق مذهبی آن نیز می باشد. ممکن است این حفظ تسلط بر مناطق مذهبی « اورشلیم » در زمره تسلط « سفیانی » بر « فلسطین » تلقی شود. از سوی دیگر، « اردن » میزبان یکی از پرجمعیت ترین گروه های مهاجر فلسطینی ساکن در خارج از خاک « فلسطین » می باشد. به قطع و یقین، « سفیانی » در ابتدای « خروج » و قبل از تثبیت کامل قدرت خود، نیاز به « مشروعیت » خواهد داشت. بنابراین اصلاً و ابداً بعید نیست که در یک معامله پنهان بین « اسراییل » و « سفیانی »، بخش هایی از مناطق نه چندان مهم « فلسطین » به تصرف « سفیانی » درآید تا وی با ژست « صهیون ستیزی » و عملکرد « شبه منجی »، نظر گروه های مسلمان را به سمت خود جلب نموده و برای خود، هواداران بی شماری فراهم نماید. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
در مقالات قبلی نگارنده در وبسایت « وعده صادق »، ذکر شده بود که کشور « اردن »، قیم کنونی مناطق مذهبی « قدس » و « مسجدالاقصی » است و ترمیم و مرمت این اماکن مقدسه در اورشلیم، تحت مدیریت و زعامت « اردن » می باشد. فلذا تصرف « اردن » به مفهوم تسلط « نسبی » بر بخشی از اورشلیم و مناطق مذهبی آن نیز می باشد. ممکن است این حفظ تسلط بر مناطق مذهبی « اورشلیم » در زمره تسلط « سفیانی » بر « فلسطین » تلقی شود. از سوی دیگر، « اردن » میزبان یکی از پرجمعیت ترین گروه های مهاجر فلسطینی ساکن در خارج از خاک « فلسطین » می باشد. به قطع و یقین، « سفیانی » در ابتدای « خروج » و قبل از تثبیت کامل قدرت خود، نیاز به « مشروعیت » خواهد داشت. بنابراین اصلاً و ابداً بعید نیست که در یک معامله پنهان بین « اسراییل » و « سفیانی »، بخش هایی از مناطق نه چندان مهم « فلسطین » به تصرف « سفیانی » درآید تا وی با ژست « صهیون ستیزی » و عملکرد « شبه منجی »، نظر گروه های مسلمان را به سمت خود جلب نموده و برای خود، هواداران بی شماری فراهم نماید. با توجه به مطالب گفته شده، عملاً معمای « مناطق 5 گانه » شام که تحت سیطره « سفیانی » قرار خواهند گرفت، حل می گردد. این مناطق در نقشه فوق، علامتگذاری شده اند 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
حال اگر به نقشه متصرفات فعلی گروه های « متخاصم » در « سوریه کنونی » - که در این پست ارایه شده است-، نگاهی بیندازیم، نکات جالبی به دست می آید! تمام متصرفات « سفیانی » در منطقه شامات (مناطق 5 گانه)، در « غرب » رود فرات واقع شده اند! یعنی همان مناطقی که امروزه بخش اعظم آن به دست « دولت مرکزی سوریه » اداره می گردد و بخش های اندکی نیز در دست گروه های معارض و تکفیری همچون « داعش »، « ارتش آزاد سوریه » و ... می باشند! به عبارت دیگر، « سفیانی اگر « اردن » فعلی و « سوریه » واقع شده در « غرب فرات » را تحت سیطره خود قرار دهد، کل مناطق 5 گانه شام را متصرف شده است! از سوی دیگر، همان گونه که در بخش های قبلی ملاحظه گردید، بخش های « شرقی » فرات نیز به تصرف « دولت ماسونی ترکیه » در آخرالزمان » در آمده و این کشور و متحدانش، بر منطقه « جزیره » یا همان منطقه « شمالی » محصور شده بین « غرب دجله » و « شرق فرات »، مسلط خواهند شد! منطقه ای که بخش سوریه ای آن، امروزه در دست « گروه های کرد سوری » می باشد! 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
فلذا در پایان 6 ماه اول، « سفیانی » و « دولت لاییک و ماسونی ترکیه »، بدین ترتیب، به همسایگی یکدیگر در آمده و این اتفاق به مدت کوتاهی تا قبل از معرکه « قرقیسیا »، ادامه خواهد داشت! و بعد از آن هر دو گروه، مشمول مکر الهی خواهند شد! فلذا وضعیت ژئوپلتیک شامات در آخرالزمان، طبق « روایات صحیحه » کاملاً قابل درک خواهد بود. ان شا الله در قسمت آتی، به مقوله « بنی کلب » پرداخته و پس از آن به اتفاقات « قرقیسیا » و زمینه های بروز آن، خواهیم پرداخت. پایان بخش بیست و یکم تحلیل و بررسی: خادم الامام (عج) ادامه دارد ... 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لد، رمله، بن گوریون: قتلگاه دجال! 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅
بسم الله الرحمن الرحیم تحولات فلسطین و خاورمیانه، از زاویه ای دیگر - بخش بیست و دوم در بخش قبل پیرامون برخی ویژگی های « خروج سفیانی »، مطالبی بیان گردید. در این بخش، به بررسی سایر ابعاد « تحرکات سفیانی » می پردازیم. در یکی از روایات صحیح السند، پیرامون « خروج سفیانی »، چنین ذکر شده است: از امام صادق (ع) چنین روایت شده است که فرمودند: « خروجُ الثلاثةِ الخراسانیِّ والسفیانیِّ والیمانیِّ فی سَنَةٍ واحدةٍ فی شهرٍ واحدٍ فی یومٍ واحدٍ ... » « ... خروج سه گانه خراسانی، سفیانی و یمانی در یک سال و یک ماه و یک روز رخ می دهد ... » الغیبة، شیخ طوسی، ص271. 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 ┄┅══❁ 🕋 ❁══┅ https://t.me/alvadossadegh https://eitaa.com/alvadossadegh ┄┅════❁ 🌍 ❁═════┅